Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

02 aug 2014 09:45 02 aug 2014 09:47 door dreekemvvke. Reden: had wat vergeten
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #226
jannepie je bent een jongen naar mijn hart ben zelf vanaf mijn jeugd mvv supporter en zal dat altijd blijven ook,en ja er is veel fout gegaan maar ook dan blijf je achter je club staan en ga je niet met alle winden meewaaien.het is makkelijk iedereen de schuld te geven maar zo is het dus niet ,maar wat ik wel even kwijt wil is dat het maastrichtse publiek altijd achter mvv staat als er succes is maar nooit als het minder of zelfs slecht gaat.en dan vind ik dat je geen goede supporter bent ik vind dat je altijd achter je club moet staan ,maar dat is blijkbaar heel moeilijk.verder hoop ik dat we een mooi seizoen met z<n alle gaan meemaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 10:10
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #227
Zowel Dreeke en Janepie kennen jullie mij? Maar oordeel niet voordat je weet hoe ik over de club denk en voel, dat even gezegd hebbend!
Op naar hopelijk een mooi, sfeervol en gezond seizoen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 10:59
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #228

Mental schreef : Zowel Dreeke en Janepie kennen jullie mij? Maar oordeel niet voordat je weet hoe ik over de club denk en voel, dat even gezegd hebbend!
Op naar hopelijk een mooi, sfeervol en gezond seizoen


Mental ik ken je en weet hoe groot je MVV hart is. Ook wat je voor de club hebt gedaan en nog doet.

Ik denk dat iedereen hier het aller beste voor heeft met MVV en ja er zitten er ook tussen die snel zeggen dat als als het even slecht gaat niet meer te gaan. Je kunt dat geen supporters noemen maar dat gebeurd gewoon. Ook de Ultras die wedstrijden tegen jong psv, ajax en twente boycotten, ik vind dat MVV die wedstrijden ook de steun van haar supporters nodig heeft.
We mogen onze verschillende meningen hebben over dingen maar accepteer die ook van elkaar. Uiteindelijk staan we toch allemaal voor MVV en willen we allemaal het aller beste.

Op naar een nieuw seizoen met nieuwe kansen. Laat onze tegenstanders weer met tegenzin en knikkende knieen naar een kolkende Geusselt komen!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 11:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #229
dat bedoel ik nou ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 16:34 02 aug 2014 16:36 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #230

dreekemvvke schreef : jannepie je bent een jongen naar mijn hart ben zelf vanaf mijn jeugd mvv supporter en zal dat altijd blijven ook,en ja er is veel fout gegaan maar ook dan blijf je achter je club staan en ga je niet met alle winden meewaaien.het is makkelijk iedereen de schuld te geven maar zo is het dus niet ,maar wat ik wel even kwijt wil is dat het maastrichtse publiek altijd achter mvv staat als er succes is maar nooit als het minder of zelfs slecht gaat.en dan vind ik dat je geen goede supporter bent ik vind dat je altijd achter je club moet staan ,maar dat is blijkbaar heel moeilijk.verder hoop ik dat we een mooi seizoen met z<n alle gaan meemaken.

Dus als je kritiek levert sta je niet meer achter de club?
Zolang je kritiek levert gebaseerd op feiten moet dat kunnen. Vanuit MVV zelf zie ik weinig positiefs komen. Een voorbeeld zijn bijv. weer de problemen met de seizoenskaarten. Dat was in het Goumans en Jongen tijdperk al een probleem. En nu naar 4 jaar het nieuw bestuur is dat nog steeds een probleem. Je vraagt je af of men het ooit zal leren. Laatste 2 jaar , enkele tonnen teveel begroten. Supporters die weer op de bres moeten om geld in te zamelen. Negatieve publiciteit in het nieuws. 4 jaar geleden werd toch echt gezegd dat we ''nooit meer geld zouden uitgeven die we hebben''.

Het enige positieve wat ik zie zijn de supporters en hun initiatieven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden