Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

01 aug 2014 14:15
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #211
We zijn natuurlijk off topic aan het gaan, maar jou antwoord roept bij mij vragen op. Wie is in al die jaren dan directie geweest? En waarom bemoeit Rinkens zich dan met de bedrijfsvoering als hij daar toch niets over te zeggen heeft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 15:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #212
waar bemoeien wij ons mee, laat die mensen lekker hun werk doen ze bemoeien zich toch ook niet met ons.altijd maar zoeken om iets te zeiken dit is niet en dat is niet goed ,maar zelf iets doen ho maar erg makkelijk lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 15:48 01 aug 2014 15:48 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #213
Van Twitter:

@NEC_Nijmegen

De oefenwedstrijd N.E.C.-MVV is geëindigd in 1-0 in het voordeel van N.E.C. Tobias Haitz scoorde. Een verslag volgt later op de website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 16:16 01 aug 2014 16:18 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #214
Perfisia jongens, door al deze oneinigheid binnen de eigen gelederen tekenen we het doodvonnis voor onze eigen club, besef dat godverdomme toch eens.

Staank op en steun MVV ipv dat onderlinge gezanik en gezever over ditjes en datjes, dit forum is het perfecte voorbeeld hoe het dus niet moet als je sommige reakties leest.

Het kan zo mooi zijn met een beetje mer vertrouwen, respect voor elkander en dan kan MVV groeien tot iets moois, sjus wie us sjoen Mestreech.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 16:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Onderwerp Auteur
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #215
Een pittige discussie en goed onderbouwde kritiek moet kunnen maar we moeten ook eens op een bepaald moment een streep trekken onder het verleden. Het verleden is passé. Er staat een nieuw seizoen voor de deur en er zijn, volgens mij, nog nooit zoveel supporters geweest die iets willen betekenen voor MVV en dit ook werkelijk doen. Chapeau. Deze ontwikkeling zou wel eens het verschil kunnen maken in de toekomst.
Tous ensemble.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tuutsje, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 16:47
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #216
Pfff dus als ik kritiek heb en de vinger op de zere plek duw, moet ik in eens zwijgen. Met de dood doeners van laat de mensen hun werk doen (daarom hebben we weer een schuld opgebouwd.) en doe zelf eens iets. (lang genoeg geprobeerd), heb ik niks mee. Ik zeg wat ik wil, heb lang genoeg gezwegen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 17:33
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #217
Ik zie alleen maar vooruitgang binnen mvv.
En natuurlijk zie ik ook liever goede spelers zo snel mogelijk aangetrokken worden.
En natuurlijk zie ik ook liever 2000 seizoenskaarthouders.
Maar we moeten hier niet over doorgaan dit heeft tijd nodig en sportieve successen
Kijk hoe de supporters bezig zjjn met de catering enz om mvv financieel te steunen
En mvv zelf dat steeds opnieuw winst weet te maken (misschien geen miljoenen)
Maar de club is aan het groeien en dat gaat gegarandeerd zijn vruchten afwerpen (de tijd zal het leren)
Laten we ook eens de positieve kant benadrukken ipv alleen maar de negatieve want die zijn bij alle clubs
En positieve kanten worden overal minder bij ons zie ik het groeien
Wij komen er wel zolang we blijven geloven en allemaal ons steentje blijven bijdragen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 20:20 01 aug 2014 20:22 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #218
Werk aan de winkel voor MVV

MVV heeft de laatste testcase voor de competitiestart verloren van NEC: 1-0. De enige treffer van de middag kwam op naam van Tobias Haitz.

De verdediger mocht na een klein kwartier ongehinderd binnen koppen, nadat de voltallig MVV-defensie stond te slapen. Aan Maastrichtse zijde ontbraken de geblesseerden Bryan Smeets (nek), Niels Vorthoren (bovenbeen) en Danny Schreurs (schouder). Trainer Ron Elsen ruimde in zijn basisformatie plaatsen in voor de testspelers Dalian Maatsen, Ronald Hikspoors en Davy Brouwers. Geen van allen kon echt overtuigen tegen de titelkandidaat uit Nijmegen.
www.limburger.nl/article/20140801/SPORT0...n_de_winkel_voor_MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 20:55 01 aug 2014 20:59 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #219
Het enige wat je moet doen als je 'pfff' ... hoort is je ballon opblazen , of je zwembadje in de tuin, verder niks of je hebt last van flatulentie.

Sta achter de club en hou op met zeiken.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 21:42
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #220
Mooi geschreven Sjeng@boschpoort. Het is inderdaad maar karig; aantal sk's. Minder als vorig jaar, er is dus een afname in "vaste supporters". Kunnen wij hier wat aan doen? Misschien wel..neem gewoon eens iemand mee die je normaliter niet meeneemt. Tegenwoordig heeft iedereen facebook en daar zal er heus wel eentje zijn die voetbal leuk vind maar nog nooit of nauwelijks de geusselt heeft gezien. Daarbij blijft de "crisis" nog wel een tijdje doorgaan. Kheb begrepen dat huurwoningen bij velen, stukken omhoog zijn gegaan. 2015 gaan de zorgpremies weer omhoog etc etc. Ook gaan er minder mensen op vakantie, zegt allemaal genoeg.

Gelukkig zijn we samen gegaan met Genk. Ik heb er veel vertrouwen in. Allemaal jonge jongens die technisch redelijk tot goed zijn missen misschien nog een beetje het fysieke gedeelte maar ik denk na een paar wedstrijden die mennekes wel hun mannetje staan. Als we langzaam aan klimmen in de ranglijst wat niet ondenkbaar is , omdat andere clubs het ook zwaar hebben zie je vanzelf de thuisblijvers terugkomen. Fijne is dat sbs weer de samenvattingen uitzend. Even laten zien hoe gezellig het is , wordt het vanzelf voller.

Verloren van nec in een oefenmatch is echt niet verkeerd. This maar een oefenwedstrijd. Zegt niet veel. Daarbij volgens de ddl was onze hele verdediging daar aan het slapen! Dus 15 minuten lang met 6 veldspelers en geen keeper de nul houden tegen een kampioenkandidaat vind ik best wel netjes!

Dus wat staat ons te wachten komend seizoen? Waar gaan we eindigen? play-offs??........Misschien moeten we ons verwachtingspatroon eens lekker op 0 zetten zoals het ook met oranje was. Lekker naar de geusselt , retro Fanny pack gevuld met rode en witte muntjes vanuit de automaat. Muntjes die volledig ten goede komen aan MVV by the way! Kijken en Aanvaarden wat MVV op het veld laat zien. Punten gaan we pakken! hoeveel weet ik niet maar ik denk genoeg om mee te doen aan de play offs!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 22:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #221

Mental schreef : We zijn natuurlijk off topic aan het gaan, maar jou antwoord roept bij mij vragen op. Wie is in al die jaren dan directie geweest? En waarom bemoeit Rinkens zich dan met de bedrijfsvoering als hij daar toch niets over te zeggen heeft?

Volgens mij zet het bestuur de lijnen uit en de directie voert uit.
Natuurlijk heeft het bestuur in de eerste jaren zich meer bemoeid met de uitvoering, maar intussen zijn ze aan het besturen en de directie aan het uitvoeren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 22:28
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #222

Roei baank schreef : Een pittige discussie en goed onderbouwde kritiek moet kunnen maar we moeten ook eens op een bepaald moment een streep trekken onder het verleden. Het verleden is passé. Er staat een nieuw seizoen voor de deur en er zijn, volgens mij, nog nooit zoveel supporters geweest die iets willen betekenen voor MVV en dit ook werkelijk doen. Chapeau. Deze ontwikkeling zou wel eens het verschil kunnen maken in de toekomst.
Tous ensemble.

Sjus Roei baank, d'r gebeure noe zoeveul zake die positief zien door en mèt supporters, kiek nao de catering vaan VZM (Chapeau! Iech dink tot veer de groetste sponsor es supporter weure!), kiek nao ut supporters euverlegk en nog 'n aontal zaker die noe gedoon weure, dee vreuger neet meugelik waore!
Es veer es supporters zörrege tot ut eedere vriedaag e fees is in de Geusselt, daan presteere de speulers beter en veur allebei, fees en voetbal, löp ut stadion weer vol en zalle d'r ouch weer miejer sponsors kome.
De weeg nao bove is ingezat!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 08:37
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #223

Janepie schreef : Het enige wat je moet doen als je 'pfff' ... hoort is je ballon opblazen , of je zwembadje in de tuin, verder niks of je hebt last van flatulentie.

Sta achter de club en hou op met zeiken.


Sterk geschreven en goed onderbouwd, applaus voor jezelf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 08:45
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #224
@roei baank en mvv4life, Dit zijn de eerste stappen naar een gezond MVV en zeer positief te noemen. En ja we gaan de goeie richting op, maar dat heeft ook wel veel bloed, zweet en tranen gekost. Maar jullie weten wat ik bedoel en daar mag best iets over gezegd worden. We zitten in deze toekomst omdat andere het zo gemaakt hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2014 09:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #225
Misschien voor sommigen allang duidelijk maar hoe zit het nou met selectieregels bij aanvang tegen Almere volgende week. Hoeveel spelers moeten er dan nog verplicht bij komen voor de KNVB. Of geldt die regel pas na de transferperiode. Kortom stel dat helemaal niemand naar MVV wil komen, is het dan even simpel op te vullen met A spelers?

Heb er overigens vertrouwen in dat het goed komt, zie dit vooral niet als paniek!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden