Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

29 juli 2014 15:19
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #181
Triest is dat je als club een heel oefenprogramma opzet en dit gewoon gecancelled word omdat er geruchten gaan dat misschien wel een meeting zal zijn tussen supporters. Zo kun je beter alle oefenwedstrijden achter slot en grendel spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2014 15:36
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #182
Jong MVV 3 - 2 Jong Roda. Prachtige omhaal van Braken. Chapeau.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Jacques

29 juli 2014 16:35 29 juli 2014 16:38 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #183

Sandro schreef : Gisteren ging op Klein Geusselt het gerucht dat MVV a.s. vrijdag 1 augustus een uitwedstrijd tegen NEC zou spelen.

De bevestiging.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

29 juli 2014 16:36
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #184
@lommel als braken dat ook ff 31 aug doet :D hebben we een mooie middag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Lummel

29 juli 2014 17:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #185
MVV zit met die afgelaste wedstrijden in zijn maag, het betekent wederom minder inkomsten.
Het is dus niet MVV wat dit wil!
De afgelasting gebeurt omdat er niet voldoende politie inzet gegarandeerd kan worden, vanwege vakanties.....
Belachelijk natuurlijk als 2 bevriende clubs spelen. Waarschijnlijk (eigen conclusie) zijn ze bang dat daar rivaliserende supporters op af komen. En in het geval van Willen 2, zijn ze bang dat er een grote aanhang komt en bij een oefenwedstrijd kan er geen combi opgelegd worden...

Triest, maar hierdoor verliest MVV weer inkomsten.

Hier zal echt iets moeten gebeuren, hier hebben meerdere clubs last van. Dus bespreken met de KNVB en supporters en met een gezamenlijk standpunt richting politie.

Gevolg is nu dat er "geheime" oefenwedstrijden zijn, want oefenen moet wel gebeuren.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

29 juli 2014 17:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #186
Eve trök koumend op de aofgelasde wedstrijd tege Willem2;

Willem2 is op 't lèste memint aofgehaok, boedoor M.V.V. minder inkomste heet.
Noe is 't onmeugelek um te berekene wieväöl tot dat perceis is, mer is d'r veur M.V.V. gein meugelekheid um 'n rejeel bedraag op Willem2 te verhole?

29 juli 2014 17:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #187

Lummel schreef :

Sandro schreef : Gisteren ging op Klein Geusselt het gerucht dat MVV a.s. vrijdag 1 augustus een uitwedstrijd tegen NEC zou spelen.

De bevestiging.

Nou, dan loop ik vrijdag even langs De Goffert, wel met mijn zonnebril op, anders word ik misschien herkend.

29 juli 2014 17:40
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #188
Als dat waar is, snap ik dit niet zo goed. Waarom je kaarten op tafel leggen tegen een concurrent voordat de competitie begint? Is het nu zo moeilijk om een tegenstander uit Duitsland of Belgie te vinden?

29 juli 2014 17:45
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #189
Die wedstrijden staan toch al geruime tijd vast, het verhaal van vakanties enz lijkt me dan ook sterk.
Of snap ik het nu niet?

29 juli 2014 18:03
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #190
oefenwedstrijd uit of thuis?

29 juli 2014 18:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #191

De Zwarte Vogel schreef :

Lummel schreef :

De bevestiging.

Nou, dan loop ik vrijdag even langs De Goffert, wel met mijn zonnebril op, anders word ik misschien herkend.

We verwachten natuurlijk wel een online verslag!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

29 juli 2014 19:24 29 juli 2014 19:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #192
Weet niet waar ik dit kwijt moet(voor dat ik weer commentaar krijg) maar zag vanmorgen tijdens de training van een man of 9 2 opvallende spelers nl croux en brouwers...heerlijk als je twee zoeen spelers bij je selectie zou kunnen hebben.
Ok croux is al gecontracteerd maar brouwers nog niet, jeetje heerlijk al was het maar een training met brouwers haal je scorend vermogen in huis,hoop echt dat hij gecontracteerd word samen met croux eindelijk beweging in de voorhoede...snelheid,doelgerichtheid en ook vleugel bezetting...laatste niet onbelangrijke...doelpunten...dat willen we toch allemaal.
Maar als ik hoor wat danny aangeboden heeft gekregen als salaris,dan denk ik niet dat davy blijft...gr opa ;)

....

29 juli 2014 19:34 29 juli 2014 19:34 door Lummel.
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #193
Het lijkt mij dat ze Brouwers een betere aanbieding hebben gedaan, dan Danny. Mocht Schreurs blijven is hij bijna al gedoemd tot bankzitter. De voorhoede van Ron Elsen zal Croux - Veldmate - Brouwers zijn. Indien Brouwers tekent, heet dat.

Schreurs heeft zijn vorm nooit meer hervonden, en je gaat hem vandaar ook geen 40-50k aanbieden. Denk dat MVV dit wel voor Brouwers over heeft.

29 juli 2014 22:25
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #194
NEC achter gesloten deuren tegen MVV

NIJMEGEN - NEC heeft op het laatste moment een 9e wedstrijd aan het oefenprogramma kunnen toevoegen. Vrijdag speelt de Nijmeegse eerstedivisionist tegen MVV. Omdat een en ander zo laat geregeld is, was het volgens de Nijmeegse clubleiding niet meer mogelijk de vereiste vergunningen op tafel te krijgen en wordt het duel achter gesloten deuren afgewerkt.

,,Op een externe locatie", laat Bart van Ingen ook nog eens weten. De algemeen directeur van NEC heeft geleerd van 2 jaar geleden toen NEC op het laatste moment tegen Blackburn Rovers achter gesloten deuren afwerkte zonder de eigen supporters in te lichten. Dat doet de club nu dus wel (op de eigen site) maar tijdstip en locatie worden angstvallig geheim gehouden.

Zondag 10 augustus opent NEC het seizoen in de eerste divisie met een thuiswedstrijd (14.30) tegen FC Eindhoven.
www.gelderlander.nl/algemeen/sport/nec-a...-tegen-mvv-1.4468875

30 juli 2014 08:36
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #195
Wat belachelijk dat al die oefenwedstrijden afgelast worden en achter gesloten deuren / op externe locaties zonder supporters gespeeld worden. Ze zijn echt bang geworden in dit land he... :')

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden