Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

30 juli 2014 13:29 30 juli 2014 13:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #196
Danny Schreurs is toch 10x zo gevaarlijk als Veldmate? Brouwers kan ik niet beoordelen en Croux is top, dus ze moeten inzetten op Croux, Schreurs, Brouwers. Veldmate is misschien beter te gebruiken op een andere positie, heeft wel inzet maar kan niet scoren. Als Elsen naar het WK heeft gekeken moet hij toch ook wel iets meer fantasie kunnen opbrengen.

En als Rinkens de energie die hij gebruikt om de club weg te saneren eens stopt in het vinden van een investeerder of sponsor zou het toch moeten lukken om Brouwers en Schreurs beide te contracteren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2014 14:46
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #197

Hill28 schreef : Danny Schreurs is toch 10x zo gevaarlijk als Veldmate? Brouwers kan ik niet beoordelen en Croux is top, dus ze moeten inzetten op Croux, Schreurs, Brouwers. Veldmate is misschien beter te gebruiken op een andere positie, heeft wel inzet maar kan niet scoren. Als Elsen naar het WK heeft gekeken moet hij toch ook wel iets meer fantasie kunnen opbrengen.

En als Rinkens de energie die hij gebruikt om de club weg te saneren eens stopt in het vinden van een investeerder of sponsor zou het toch moeten lukken om Brouwers en Schreurs beide te contracteren?


Volgens mij ben jij een van de enige die zit te wachten op een investeerder of heb jij wel zin in Chinezen of Russen op de tribune? Ik ben met je eens dat de sitiuatie van MVV zorgelijk is, dat er ook voorlopig niks aan zal veranderen, maar of een investeerder of overname de sitiuatie verbeteren betwijfel ik ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2014 15:11
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #198

Och jeh schreef :

Hill28 schreef : Danny Schreurs is toch 10x zo gevaarlijk als Veldmate? Brouwers kan ik niet beoordelen en Croux is top, dus ze moeten inzetten op Croux, Schreurs, Brouwers. Veldmate is misschien beter te gebruiken op een andere positie, heeft wel inzet maar kan niet scoren. Als Elsen naar het WK heeft gekeken moet hij toch ook wel iets meer fantasie kunnen opbrengen.

En als Rinkens de energie die hij gebruikt om de club weg te saneren eens stopt in het vinden van een investeerder of sponsor zou het toch moeten lukken om Brouwers en Schreurs beide te contracteren?


Volgens mij ben jij een van de enige die zit te wachten op een investeerder of heb jij wel zin in Chinezen of Russen op de tribune? Ik ben met je eens dat de sitiuatie van MVV zorgelijk is, dat er ook voorlopig niks aan zal veranderen, maar of een investeerder of overname de sitiuatie verbeteren betwijfel ik ook.


Nou, ik ben hier anders ook niet meer zo negatief over. als we onze identiteit konden behouden zou ik een goede investeerder (rus of chinees of wat dan ook) niet erg vinden. Zoals het nu is, is de situatie eigenlijk uitzichtsloos; wachten op betere tijden die wellicht nooit komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2014 15:11
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #199
Denk dat hill28 doelt op investeerders / sponsors die willen bijdragen aan salaris van een van die spelers, en niet een investeerder alla vitesse. Kan me herinneren dat bij fortuna ook aantal keren een sponsor heeft bijgedragen aan salaris van een speler
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2014 15:18
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #200
Kijk naar vitesse die club word ook weer verkocht voor ongeveer 30 miljoen. Met een investeerder die je hele club koopt ben je nooit zeker wat er van je club gemaakt word. En het is echt geen garantie van kwaliteit

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2014 15:46
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 82
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #201
zijn er dan geen Duitse/Belgische sponsoren in de buurt? dat ze daar eens langs gaan, of mss een samenwerking met Borussia Mönchengladbach erbij? alleen moet Genk ook akkoord gaan dat MVV met meerdere samenwerkt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2014 10:08
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #202
Kan het weer on topic? Voor mij is het nu totaal onduidelijk wat betreft het resterend oefenprogramma.

We spelen nog maar 1 wedstrijd...tegen NEC?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2014 13:22
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #203
Ok even on topic, hopelijk zijn Schreurs en Brouwers inmiddels gecontracteerd tijdens het oefenpotje tegen NEC en heeft Rinkens de betekenis van de woorden 'sportieve ambitie' tegen die tijd opgezocht op Google..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2014 15:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #204

Hill28 schreef : Ok even on topic, hopelijk zijn Schreurs en Brouwers inmiddels gecontracteerd tijdens het oefenpotje tegen NEC en heeft Rinkens de betekenis van de woorden 'sportieve ambitie' tegen die tijd opgezocht op Google..


pffff

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u SjoSa, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2014 16:09
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #205
Is de oefenwedstrijd tegen NEC verzet naar vandaag? Er circuleren geruchten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 00:40 01 aug 2014 00:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #206

Boe is dat feeske? schreef :
pffff


Achja ik weet nog toen mijn topic 'Het grote Capa-rot-op topic' werd verwijderd van het forum en een paar weken later stonden we met zijn allen de bus op te wachten na een monsternederlaag, waarna Capa inderdaad zowat met pek en veren uit Maastricht werd verbannen. Rinkens is degene die MVV de laatste nekslag geeft - voor zover hij dat nog niet heeft gedaan- en als het zo doorgaat valt er straks niet meer te mierenneuken over verkeerde topics.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 08:23
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #207

Hill28 schreef :

Boe is dat feeske? schreef :
pffff


Achja ik weet nog toen mijn topic 'Het grote Capa-rot-op topic' werd verwijderd van het forum en een paar weken later stonden we met zijn allen de bus op te wachten na een monsternederlaag, waarna Capa inderdaad zowat met pek en veren uit Maastricht werd verbannen. Rinkens is degene die MVV de laatste nekslag geeft - voor zover hij dat nog niet heeft gedaan- en als het zo doorgaat valt er straks niet meer te mierenneuken over verkeerde topics.


Sportieve ambities gaan dus boven een financiële gezonde club? Dat hebben we een paar jaar geleden onder Goumans al meegemaakt, met een sportief aardig seizoen tot gevolg en het bijna faillissement van MVV.

Ik zou in de toekomst nog graag met mijn pasgeboren zoon naar MVV willen gaan, dat dit überhaupt nog mogelijk is hebben we te danken aan Rinkens en consorten.

Dus nu moeten we geld dat er niet is steken in voetballers als Schreurs en Brouwers. Met alle respect voor deze jongens, maar ze zijn het niet waarde om wéér cq verder in de financiële problemen te raken.

on topic: zou het een idee zijn om bij het plannen van oefenwedstrijden om dan ook direct het akkoord van de lokale autoriteiten te vragen? en ze er op te wijzen dat er vast en zeker op internet wat signalen te vinden zijn dat er vreselijke confrontaties tussen de hooligans mogelijk zijn ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 12:06
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #208
Rinkens is het allemaal schuld! Net als de Paus, Mark Rutte, De Rabobank, Axl Rose en de komende 200 trainers die bij MVV nog op het veld zullen staan.

- Rinkens zorgt ervoor dat bedrijven failliet gaan in Maastricht
- Rinkens zorgt er hoogst persoonlijk voor dat gezinnen naar de voedselbank moeten en geen geld meer hebben voor een seizoenskaart
- Rinkens wilt niet dat wij promoveren, dat is een ijskoude kelder-fetisj van hem.
- Rinkens houdt ervan om hoop weg te nemen. Zodat hij de tribunes exclusief kan opdienen aan zijn volgelingen van het duistere verbond. (Bijbehorende audio: Schaterlach op de achtergrond, in een holle grot)
- Rinkens liegt over de begroting, er is gewoon negen miljoen in kas, maar hij wilt MVV zien instorten. Hij wil het publiek die emmers zien vullen. Toen hij nog een kind was en collecteerde voor het Leger Des Heils, deed niemand open. Dit is zijn payback.
- Rinkens verdient aan de economische crisis, hij heeft hem zelf opgezet.
- Rinkens houdt van maatschappelijke projecten, omdat hij geen sponsorgeld wilt van profit-bedrijven.
- Rinkens is lid van de Hamas, vandaar dat we vaak de termen drietraps- en tweetraps- raketten horen.
- Rinkens heeft slaapkamervideo's van alle commissarissen. Dat is het pressiemiddel die hij gebruikt om zijn totalitaire staat te stichten. Hij is onschendbaarder dan de Koning.

(Fantastisch die Star Wars saga's hier op het forum..)

Het houdt het wel lekker simpel als je een organisatiestructuur niet begrijpt, om dan gewoon Kermit de Kikker de schuld te geven. Het handpoppetje van de organisatie. Als straks Gonzo met dezelfde opdracht voor de microfoon staat, gaan ze die aan de neus. Als Rinkens nou voor zijn functie betaald kreeg dan zou dat die lofzang compenseren, maar dit is onbetaald vrijwilligerswerk.. daar hoort dankbaarheid en waardering bij. Maar blijkbaar leven we nog in 'De oude stempel' dat MVV gebouwd is in het centrum van het universum.

Ik weet nog goed de boodschap van de vorige voorzitter bij zijn vertrek. "Deze club heeft geen bestaansrecht meer" (in soortgelijke woorden) En daarmee doelde hij op de economische positie van MVV. En ook al was het de grootste auwkut die in deze stad heeft rondgelopen, hij heeft wel gelijk gehad dat MVV weer in haar oude patroon zou vallen. Ook al zag dat er in het begin niet zo uit door de stappen die werden gezet. Dat vechten voor bestaansrecht zit zelfs verwerkt in het originele clublied uit de jaren tabak: 112 jaar touwtjes aan elkaar knopen en voorzitters en trainers opknopen. Misschien moeten we eens stoppen met dat laatste..

Als je iets wilt, moet je het zelf maken. Gewoon komen en betalen, en achteraf zeiken (niet vooraf!). Anders wordt het hier nooit wat. 1400 seizoenskaarten is diep en diep triest, maar tekenend voor de wispelturigheid van de Maastrichtenaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u glowwie, MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 12:12
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #209
Eerste stuk over Rinkens van je slaat nergens op. Als voorzitter ben je nou eenmaal verantwoordelijk voor de club. Tweede stuk kan ik me wel in vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 12:23 01 aug 2014 12:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #210

Mental schreef : Eerste stuk over Rinkens van je slaat nergens op. Als voorzitter ben je nou eenmaal verantwoordelijk voor de club. Tweede stuk kan ik me wel in vinden.


Natuurlijk ben je verantwoordelijk. Maar Rinkens is voorzitter van Stichting MVV, niet van BV MVV. (Lijkt me niet verstandig dat je het hele vermogen van MVV laat rondgaan in de stichting.)
De verantwoordelijkheid van de BV MVV valt toch gewoon onder de directie?

Dat hele bestuurlijk apparaat kiest deze koers, niet alleen de voorzitter. Als je Rinkens vervangt, blijft de koers gewoon ongewijzigd. Dat is mijn punt. Hij wordt bij sommigen te hoog op de troon gezet, de hoogste troon is die van de directie. En die vangen geen wind. Behalve degene die voor de camera durft te verschijnen. ( En nu begrijpelijk wilt gaan stoppen.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden