Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015
25 juli 2014 22:00
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
MVV heeft met Moustafa, Kuipers, Knops, Ofori hun verdedigers. Ospitalieri kan/gaat linksback spelen. Maatsen is op proef.
Een ervaren man achterin erbij zou zeker geen kwaad kunnen. Brouwers gelijk vastleggen!!! Met hem en Croux hebben we gouden vleugelspelers!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 juli 2014 23:14
opadiehard
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Brouwers meteen laten tekenen! Is het spits probleem opgelost.
Tussenstand 6-2.
Verloren we niet kansloos vorig jaar in de voorbereiding van jong genk?...dus we zijn gegroeid?...gr opa
....
25 juli 2014 23:22
We hebben geen ervaren verdediger nodig. Maatsen speelt echt elke wedstrijd zeer sterk. contract die man!!!
25 juli 2014 23:38
Ik kan maar niet begrijpen dat MVV Stankov heeft laten gaan . Je kan me niet wijs maken dat hij een top salaris verdiende .
26 juli 2014 02:22
jongens ,dit was de A-jeugd van genk ,met de reserve spelers van het tweede team !!!!!!!!!!
en niet JONG GENK..
dit zegt totaal niks
ook de overwinning niet van fortuna tegen een veredeld tweede team van EVV .
uit naar almere city daar zul je zien wat het allemaal waard is .
sommige spelers zijn nog niet eens van mvv ,alleen test speler.!!!!!!!!!
26 juli 2014 07:55
26 juli 2014 08:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u SjoSa, Schapendonk
26 juli 2014 08:33
gaston satijn
Platinum Boarder
26 juli 2014 09:51
Tuurlijk waren het echte jonkies van Genk, maar dan nog gaat het om het vertoonde spel. Je kan ook op elke slak zout gaan leggen. De spelers maakte op mij ook een zeer gretige indruk en dat schept vertrouwen voor de seizoensstart tegen Almere.
Keepers: maak ik me nog wel zorgen over. Coppens en eerder Verhulst maken nog geen zekere indruk. Ben benieuwd of eerstgenoemde met de meeste ervaring van de twee mag blijven. Castro opvolgen zal lastig worden voor deze twee. Een keeper waar je niet van op aan kunt zorgt natuurlijk voor onrust achterin.
Verdediging: staat goed wat mij betreft met Ospitalieri linksback, al liet hij vorig jaar de beste indruk achter linksbuiten echter heb je daar nu Croux lopen. Aanvoerder Knops centraal samen met krachtmens Kuipers en tester Maatsen rechtsback. Die heeft een goede voortzetting naar voren toe, zal met zijn Feyenoord opleiding te maken hebben. Komt goed op en levert dan bruikbare voorzetten af. Verdedigend niet veel op de proef gesteld, maar zeker positief oordeel over hem. Hopelijk blijft die dus. Moustafa en Ofori bruikbaar als backup links- en rechtsachter.
Middenveld: Smeets in een meer verdedigende en controlerende rol, Vorthoren die helaas geblesseerd uitviel en iets voelde knappen voor de stootkracht. Denk en hoop dat het meevalt. Stef Peeters was 1 van de uitblinkers als architect van het elftal. Goed overzicht, dito passing en fysiek sterk. De andere ingevallen Genk huurling die de 2e helft inviel, Alessio Alessandro is een pittige kuitenbijter. Zoals eerder gezegd op dit forum misten we nog zo'n type. Maar denk dat we hem al in huis hebben. De ingevallen tester Hikspoors centraal op het middenveld mist handelingssnelheid en wendbaarheid mede door zijn lengte. Moet vaak herstellen, omdat zijn aanname niet optimaal is. Zou hem enkel op amateurbasis binnenhalen om de breedte van de selectie uit te breiden. Kan eventueel multifunctioneel als breekijzer in de spits gebruikt worden. Voorjans speelde ook goed gisteren, knap doorzetten bij zijn doelpunt in de 2e helft. Jaartje Uerdingen heeft hem goed gedaan zo te zien.
Aanval: Croux, de beste man van de voorbereiding. Scherp, gedreven, actie in huis en voorzet. Maakte dus gisteren zelfs een wereldgoal door vanaf de achterlijn met een volley te scoren. Veldmate mocht het weer in de punt laten zien. Werkte en ploeterde zoals we van gewend zijn maar geen rendement. Al had de keeper een goede reflex op een goed schot uit de draai van hem. Toen Brouwers van rechts naar 9 verhuisde de 2e helft zag je meteen hoe makkelijk hij wel scoort. 2 droge knallen van rand 16 meter en keeper kansloos. Afgelost door Schreurs die geen potten kon breken. Ben bang dat MVV geen geld heeft voor beiden en dat ze een keus moeten maken. Hoop alletwee dan is de aanval meteen compleet. Zou toch op dit moment als MVV de voorkeur zeker geven aan Brouwers als ik de keus mocht maken. Maria en Braken die ook mochten invallen heb je dan nog achter de hand. Maria scoorde nog, maar maakte eerst een overtreding. Doet er in ieder geval alles aan om in het elftal te komen. Wellicht komt het nog eruit dit seizoen. Nu schiet hij nog tekort ben ik bang. Braken tenslotte was ongelukkig in de afwerking, is geen killer. Hij zal in de punt nog geen 10 goals maken verwacht ik.
Enfin, positief verrast, op naar de laatste krachtmeting tegen Visé. Als ze dus de huidige spelersgroep kunnen behouden kan het weleens een leuk jaar worden.
Hoorde trouwens dat er een kans is dat Elsen toch niet de trainer zal zijn dit seizoen, maar enkel technisch manager.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Boer458, Ivinho
26 juli 2014 10:24
Ik zie niet in waarom je niet een opmerking zou mogen plaatsen als die minder euforisch is als de rest. Het zijn weinig contract spelers met in totaal minder kwaliteit dan anders. De rest zijn test spelers. We hebben allemaal een rood wit hart maar sommigen hebben ook een roze bril. We hebben weinig geld dus wat we doen moet gelijk raak zijn. Hoop op wat betere test spelers en wat geluk ergens. Dan moet er ook nog een team geest gaan ontstaan. Het zal wel weer een overgangsjaar worden net als de andere jaren. Ik hoop ongelijk te krijgen. Ik kan echter nog niet enthousiast worden van deze matige selectie.
26 juli 2014 11:18
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Maria speelt een hele sterke voorbereiding. Deze jongen verdient een kans.
Waar komt dat gerucht vandaan dat Elsen toch geen hoofdtrainer gaat worden?
26 juli 2014 12:02
jij noemt dit een matige selectie nou dan heb je maar weinig verstand van wat er rond loopt bij mvv, wat ik tot nu toe gezien heb in de wedstrijden die ik heb gezien.de enige die mij vreselijk tegenvalt is onze vriend danny schreurs die mag van mij wel vertrekken en brouwers en voordans en maatsen en hikspoor mogen voor mij heel graag blijven,en dan vind ik het niet slecht wat er loopt.
26 juli 2014 15:27
26 juli 2014 15:32 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
MVV heeft best een redelijk goed elftal. Alleen van de keeper ben ik nog niet overtuigd en we missen scorend vermogen, maar wie niet?.
Verder maakt MVV waarschijnlijk een keuze tussen Schreurs en Brouwers omdat beiden samen niet haalbaar zijn.
Ik zou zeggen, knoop doorhakken MVV en kiezen voor Brouwers. Schreurs heeft lang genoeg de tijd gehad en heeft het recht om "nee" te zeggen tegen MVV, maar MVV moet verder hoe jammer dat ook voor Schreurs is.
Verder hoop ik dat ze proberen Maatsen, Voorjans en Hikspoor te halen. We wachten maar af, maar de selectie vind ik best aardig tot nu toe, best aardig gespeeld ook in de voorbereiding.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
26 juli 2014 22:14
Mie leef Mestreech schreef : Waar komt dat gerucht vandaan dat Elsen toch geen hoofdtrainer gaat worden?
Wellicht naar aanleiding van wat er in de MVV gazet staat.
26 juli 2014 22:48
Aswin schreef : Wellicht naar aanleiding van wat er in de MVV gazet staat.
Is daar een nieuwe versie van uit dan? De laatste op de website dateert van december 2013.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/media/mvv-gazet
26 juli 2014 23:17
Anna D. schreef :
Aswin schreef : Wellicht naar aanleiding van wat er in de MVV gazet staat.
Is daar een nieuwe versie van uit dan? De laatste op de website dateert van december 2013.
www.mvv.nl/mvv-maastricht/media/mvv-gazet
Jups, heb hem vandaag gelezen in de papieren versie van De Limburger
Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden