Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015

01 juli 2014 12:30
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #16

Bung schreef : jongens, Komt allen vanaovund naor het gezelligste dorp ( de veurstad :lachen: ) van mestreech, Bunde!

Ben benuijd noar de nuije aonwinsten van uzze sterredragers!

Bunde zelf heet auch get nuij spelers erbij, daorbij zik iech let op de nuije spits Neuhaus.
Dit woar eine gewees veur bij us derbij te hubbe, kump oet bung en de letste joare gespeuld bij Meerssen.

mien veurspelling 1-5 veur MVVke


Maarten Neuhaus?
naaah die haalt MVV nooit!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2014 21:04
Tommyd
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 26
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #17
Matchfixing ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2014 21:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #18
Uitslag 1-5. Beknopt verslag. Eerste wedstrijd zoals gebruikelijk niet om aan te gluren. Doelpunten van Maria, Peeters, Braken. Eigen goal van Kuipers, Net als vorig jaar nog geen scorende spits. Peeters sierlijke speler met goed linkerbeen. Vorthoren en Van Deelen zou ik het wel mee aandurven. Ofori lastig te zeggen als linksback weinig getest. Alessandro lichte kuitblessure, andere Genkie is net vader geworden was er dus vanzelfsprekend niet bij. Positief is dat Schreurs zou bijtekenen wat ik hoorde en het nog om details zou gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 06:47 02 juli 2014 06:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #19

Anna D. schreef : Uitslag 1-5. Beknopt verslag. Eerste wedstrijd zoals gebruikelijk niet om aan te gluren. Doelpunten van Maria, Peeters, Braken. Eigen goal van Kuipers, Net als vorig jaar nog geen scorende spits. Peeters sierlijke speler met goed linkerbeen. Vorthoren en Van Deelen zou ik het wel mee aandurven. Ofori lastig te zeggen als linksback weinig getest. Alessandro lichte kuitblessure, andere Genkie is net vader geworden was er dus vanzelfsprekend niet bij. Positief is dat Schreurs zou bijtekenen wat ik hoorde en het nog om details zou gaan.



Als ik daar op mag inhaken,hobie had niks te doen gehad,vond braken,smeets laat ik maar zeggen in het algemeen mvv teveel kansen missen.
Vond vorthoren een verademing(leidinggevend),jordy als vervanger van stankov niet slecht,lance vond ik te langzaam,michel speelde weer een leuk oefenpotje,ofori te weinig aan de bal geweest oftewel in het spel betrokken,croux afwezig,alessandro(afwezig) komt terug van een blessure en zijn vrouw staat op het punt van bevallen,zev van melick voor mij de leukste voetballer gister(komt uit eigen jeugd,evenals sharma martina,peeters klein beetje van hyfte stijl (ook kwa uiterlijk).
Hopenlijk komt er een spits bij want je ziet aan de kansen die ze missen dat we net als vorig seizoen een spits missen...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 07:23
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #20
Viel me trouwens nog op dat Maria met nummer 19 speelde tegen Bunde in tegenstelling tot vorig seizoen toen hij nummer 8 droeg en La Rosa 19 had. Bij grote clubs ben je dan een treetje in de pikorde gezakt. 8 is nu toegewezen aan Alessandro. Zijn vrouw/vriendin, als die die al heeft opa, was het niet die ging bevallen gisteren maar van Croux even voor de duidelijkheid. ;)
Was overigens niet echt afwezig, want stond gedurende de wedstrijd naast de dug-out van MVV.

Die Zev van Melick is trouwens qua uiterlijk een Guus Hupperts lookalike.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 08:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #21
Tsja, zo'n eerste wedstrijd valt altijd tegen. Niveau was niet goed. 5-1, waaronder 2 benutte penalty's. Tempo lag veel te laag.
Maar eerste wedstrijd is meestal niet goed.
Wat me wel opviel: de eerste helft speelden volgens mij 2 spelers die groter waren dan 1.70m...
Dat we een jonge selectie hebben weet ik, maar het leek wel of de B-jeugd speelde. Kleine, iele jongetjes. Tegen Bunde kom je daar nog wel mee weg, maar straks ga je problemen krijgen op het fysieke vlak. Tip: krachthonk en goed eten ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 10:28
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #22
MVV scoort vijfmaal


MVV heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen 2014-2015 met 1-5 gewonnen van VV Bunde.

Voetbal
Van onze verslaggever


Bij rust leidde de ploeg van Ron Elsen met 0-2 via doelpunten van Gianluca Maria en Sven Braken. In de tweede helft kwamen de treffers van Maria en Stef Peeters.
Elsen gunde nieuwkomer Hobie Verhulst (doelman) een plek in zijn startopstelling, evenals de stagiairs Niels Vorthoren, Jordy van Deelen en oud-MVV'er Lance Voorjans. Van het drietal maakte met name Vorthoren een prima indruk. De voormalige middenvelder van Willem II was sterk in de passing en zorgde ervoor dat er goed kon worden door gevoetbald. Naast het drietal maakten ook de jongelingen Zev van Melick (middenveld) en Sharmar Martina (centraal achterin) deel uit van de basisformatie.
MVV creëerde tal van kansen tegen de vierdeklasser maar de scherpte in de afronding ontbrak nog. Acht minuten voor tijd moest de eerstedivisionist zelfs nog een tegendoelpunt incasseren. ,,Dat mag natuurlijk niet gebeuren”, gaf Elsen toe. ,,We hebben het aardig gedaan in balbezit, dat resulteerde in zo’n twintig kansen waarvan we er vijf benutten. Dat is natuurlijk te weinig maar ik had meer moeite met ons spel in verdedigend opzicht. Als we de bal niet hadden brachten we te weinig. Daar gaan we aan werken.”

Bron: DDL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 12:37
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #23

Bung schreef : jongens, Komt allen vanaovund naor het gezelligste dorp ( de veurstad :lachen: ) van mestreech, Bunde!

Ben benuijd noar de nuije aonwinsten van uzze sterredragers!

Bunde zelf heet auch get nuij spelers erbij, daorbij zik iech let op de nuije spits Neuhaus.
Dit woar eine gewees veur bij us derbij te hubbe, kump oet bung en de letste joare gespeuld bij Meerssen.

mien veurspelling 1-5 veur MVVke


Godnondesjuu heij ig er mer 100 euro op gegoeid!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 14:47 02 juli 2014 14:48 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #24
maastricht.gezien.nl/sport/mvv-wint-eers...-en-tegen-bunde.html

MVV wint eerste oefenwedstrijd met 5-1 in en tegen Bunde

1 JULI 2014 21:57 - LAURENS BOUVRIE, REDACTEUR

In Bunde speelde MVV dinsdagavond tegen de lokale VV de eerste oefenwedstrijd in aanloop naar het nieuwe seizoen. De Maastrichtse profs wonnen op Sportcomplex Heiveld met 5-1.

Bij MVV speelden onder andere Willem Ofori, Alessio Allesandro en Stef Peeters hun eerste partij onder leiding van Ron Elsen. Samen met Jordy Croux vormen zij de zichtbare samenwerking die de eerstedivisionist aan is gegaan met de Belgische topclub KRC Genk. Croux was vanavond niet van de partij. Hij verblijft bij zijn partner die op het punt van bevallen staat.

Naast de vier Belgen maakte ook keeper Hobbie Verhulst (afkomstig van AZ en opgeleid bij Ajax) zijn debuut voor MVV. Een invalbeurt was weggelegd voor de verleden jaar naar Duitsland vertrokken Lance Voorjans. Hij probeert in de voorbereiding naar het nieuwe seizoen weer een plek te bemachtigen in de selectie van trainer Ron Elsen.


Dit is ook mooi artikel van Laurens Bouvrie. Alessio Alessandro (met 1x een l, 2x een s) was geblesseerd aan zijn kuit en deed dus niet mee. Hobie Verhulst speelt als sinds de D-Jeugd voor AZ en nooit dus voor Ajax. Lance Voorjans startte in de basis gisteren. Kan je beter niets opschrijven. :huh:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 16:12 02 juli 2014 16:17 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #25
Vrijdag 4 juli jubileumwedstrijd RKHSV 1 - MVV 1

In het kader van het 70 jaar jubileum van de Heugemse voetbalvereniging RKHSV in 2014 speelt MVV 1 in de voorbereiding op het nieuwe seizoen haar eerste wedstrijd in Maastricht met de nieuwe selectie bij RKHSV in Heugem!
Deze wedstrijd is op vrijdag 4 juli om 19.00 uur.
Entreeprijs is €3 voor kinderen t/m 12 jaar, €5 voor de rest.

Na afloop is er de mogelijkheid om op groot scherm te kijken naar de kwartfinale(s) van het WK voetbal.


VOORVERKOOP RKHSV 1 - MVV 1 BIJ PLUS STARREN IN HEUGEM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 19:29
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #26

Boschpoort schreef : Vrijdag 4 juli jubileumwedstrijd RKHSV 1 - MVV 1


Flauw dat ze de uitslag al bekendmaken .... :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2014 20:59
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #27
Weet iemand al waar MVV volgende week dinsdag oefent tegen Schalke U23?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2014 14:57
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #28

Mappie schreef : Weet iemand al waar MVV volgende week dinsdag oefent tegen Schalke U23?


Ik heb zojuist gebeld met de infobalie van MVV, zij wisten ook nog niet waar dit gehouden word.

Kaartjes zijn in ieder geval wel al te koop voor 8 euro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2014 15:14 03 juli 2014 15:20 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #29
Is al bekend, wordt gespeeld op het terrein van SVME. Merkwaardig trouwens dat de MVV balie dit soort dingen niet weet. Maar goed ik weet het, een kleine organisatie met weinig vrijwilligers maar dan nog.

MVV – Schalke ’04 U23
Dinsdag 8 juli a.s.
Aanvangstijdstip van de wedstrijd: 18.30 uur
Sportcomplex S.V.M.E. aan de Pisartlaan
Entree € 8,- *

*Jeugd t/m 16 jaar en 65+: € 5,-


P.S. Mensen die hun seizoenskaart verlengen voor 9 juli krijgen voor deze wedstrijd een gratis ticket evenals de oefenpot tegen Willem II.

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/gr...schalke-en-willem-ii

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2014 18:59
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV 2014/2015 #30


Kaarten gekocht !!! :thumbsup:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.103 seconden