Roda - Mvv Maastricht 31-08

24 aug 2014 18:42
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #136
Ik heb over volgende week een heel goed gevoel :)
Wat mij betreft staan we volgende week na de wedstrijd al oppe merret als wij hebben gewonnen!!!
En houden we al een groet fees!!!

Prognose 1-2

Danny speelt 0 minuten tegen ons.
En Nathan speelt nog slechter deze wedstrijd dan afgelopen seizoen bij ons :)

Tot euver un week

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 14:07
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #137
Dijkhuizen 4 wedstrijden geschorst. Rutjes pakt een rode kaart vanavond, die wilt niet tegen MVV spelen.

25 aug 2014 14:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #138
En de transfer window is ook nog open. Wellicht vertrekken er nog mensen. Letschert bijvoorbeeld.

Puur realistisch gezien ben ik bang dat we te kort komen als je de twee selecties naast elkaar zet. Maar dat is op papier. Tijdens de wedstrijd kan het natuurlijk alle kanten op. Het is en blijft Jupiler League. Iedereen kan van iedereen winnen. Als 045 ook vanavond tegen Volendam weet te winnen, gaan ze toch een keertje voor de bijl. Laat dat dan maar zondag zijn!

Hopelijk kunnen Ron en de Sjengen uit de selectie iedereen op scherp zetten. Dit is niet zo maar een wedstrijdje!!!

Ik zou zo spelen:

Coppens (tenzij hij vanavond wederom blundert)

Maatsen, Kuipers, Knops, en Ospitalieri achterin

Een middenveld met Smeets, Vorthoren en Peeters

Voorin zowieso Brouwers en Croux en dan zou ik overwegen om Maria op te stellen i.p.v. Braken. Brouwers in dat geval in de punt.

25 aug 2014 15:35
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #139
Mmmm ik zou denk ik 4-4-2 spelen.. proberen de slag op het middenveld te winnen.
Smeets achter de spitsen, Vorthoren voor de achterhoede en rechts/links Peeters/Hikspoor.
Voorin zou ik dan kiezen voor Croux en Brouwers/Maria!

Ik verwacht dat we wel onderdruk komen te staan, dus met 2 snelle jongens voorin proberen te counteren.
Verder zou ik graag Maatsen als RB willen zien.. Moustafa is een leuke invaller..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl

25 aug 2014 16:26
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #140
Ik zou ook 4-4-2 spelen

Verhulst

Ospi- Knops- Kuipers- Maatsen

Vorthoren

Peeters Smeets Hikspoor ( maria)

Croux brouwers

Maria misschien voor hikspoor als schaduw/rechtsbuiten?

ik zeg 1-1

25 aug 2014 22:03
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #141
Een mooie opsteker voor ons vanavond en een flinke deuk in het onoverwinnelijke sfeertje rondom Hornbach.
Door de uitslagen van vanavond en de schorsingen en blessures aan hun kant, ga ik zondag met meer vertrouwen naar Kerkrade dan afgelopen vrijdag.
We zouden zomaar op gelijke hoogte kunnen komen....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

25 aug 2014 22:05
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #142
3-0 winnen en we gaan ze voorbij! :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lummel

25 aug 2014 22:27 25 aug 2014 22:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #143
Croux is een echte buitenspeler met een sublieme voorzet, dus gewoon 4-3-3 spelen! En Smeets, is die niet geblesseerd? Slecht was hij in elk geval tegen Sparta.
Resultaat van vanavond is in elk geval hoopgevend. Bekijk ook even de ranglijst, en je ziet dat iedereen al staat waar ze horen te staan:D

Ja eens Schapendonk, ik doelde vooral op de onderste plekken;)

25 aug 2014 22:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #144

Hill28 schreef : Croux is een echte buitenspeler met een sublieme voorzet, dus gewoon 4-3-3 spelen! En Smeets, is die niet geblesseerd? Slecht was hij in elk geval tegen Sparta.
Resultaat van vanavond is in elk geval hoopgevend. Bekijk ook even de ranglijst, en je ziet dat iedereen al staat waar ze horen te staan:D

In dat geval moest MVV nog 8 plaatsen omhoog :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVgirl

25 aug 2014 22:32
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #145
Pure leed vermaak op dat prikbord van Aachen Noord. Ineens kan de hele selectie en niks van. En ook René Trost wordt de grond in geboord. Heerlijk, wat een supporters zijn dat zeg.

Zondag lekker op de counter spelen, al zie ik ook wel kansen om zelf wel het spel te maken. Gezien de wedstrijd van Volendam vandaag tegen Aachen. Ik was totaal niet onder de indruk van hun spel.

Laot goon, op nao Zoondaag!

25 aug 2014 22:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #146
Ik snap ook niets van het beleid daar bij Roda. Het begint al met het aanstellen van Trost.
Bij ons deed hij het "leuk" omdat het team goed draaide, maar dat was absoluut niet de verdienste van Trost.
Altijd pas te laat wisselen, de verkeerde wissels en nooit geen tactische wissels.

Dan hun aankoopbeleid. Hooguit een van Hyfte kan mee op eredivisie niveau. Maar een Rutjes is ook gewoon maar een matige voetballer. Hij verbloemt heel veel van zijn beperkingen door zijn strijd. Van Berkel die bankzitter was bij Sparta, zegt ook al genoeg. Dan als kers op de taart nog Schreurs halen als spits, terwijl hij een rechtsbuiten is en bovendien al 1,5 jaar hopeloos uit vorm.

Speel je zondag met strijd en ga je alle duels met 100% inzet in, dan hoeven we daar niet te verliezen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl

25 aug 2014 22:37
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #147
Ook Danny kan er blijkbaar niks meer van maar, dat was al bekend bij ons.

Naam: d'r Joep
Tijd: 25-08-2014 22:32

Demouge blessure. Zondag fit?
Monteyne blessure. Hoelang nog?
Letschert ondermaats.
van Berkel. Zonder commentaar.
Schreurs. Kan zelfs niet rennen.
Henkie. Paar weken op wintersport.
Janssen Blessure. Tot 2020?

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Anna D., MVVgirl

25 aug 2014 23:34
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #148
Wanneer is de laatste training voor dat MVV haar eerste interland gaat spelen in jaren?
Want ik wil nog wel graag persoonlijk zeggen dat dit voor sommige onder ons de wedstrijd van de eeuw is.
En dat inzet het enige! is wat ik hoef te zien zondag!!!

(ps, ik denk dat we ook nog gewoon gaan winnen daar, en dan worden ze zo gefrustreerd, en worden ze boos, en gaan ze huilen:D en dan ga ik een uur lang met een grijns voor die glazen wand zitten, boooh heerlijk)

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

25 aug 2014 23:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #149

Audiowaste schreef : Dan als kers op de taart nog Schreurs halen als spits, terwijl hij een rechtsbuiten is en bovendien al 1,5 jaar hopeloos uit vorm.

Speel je zondag met strijd en ga je alle duels met 100% inzet in, dan hoeven we daar niet te verliezen.

Schreurs speelde anders in Volendam als rechtsbuiten en Plat in de spits. Kwam amper vooruit ja. Hopelijk trekt die ook die lijn door dan. Ga met vertrouwen naar dat PLS stadion hoor, tegen RKC Waalwijk, Telstar en FC Eindhoven hebben ze toch echt veel geluk gehad met die late treffers en het scoreverloop. Dat moffengeluk is vandaag opgehouden te bestaand in Volendam. We pakken ze!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

26 aug 2014 10:10
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #150
vind wel dat sommige mensen iets aan hun taal gebruik mogen gaan werken ,dit soort uitspraken houd ook mensen uit het stadion, maar dat zal wel als een roepende in de woestijn worden.ligt er volgens mij ook aan hoe je bent opgevoed.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden