>
Ontvangen bedankjes 91
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Wat in ut klein? De haat tege Aoke-Noord is veul intenser es dat gevreigel beij die Hollenders.You Are schreef : ...Feyenoord- Ajax in het klein...
MVV4life schreef :
Wat in ut klein? De haat tege Aoke-Noord is veul intenser es dat gevreigel beij die Hollenders.You Are schreef : ...Feyenoord- Ajax in het klein...
Kompleminte,
Categorie A
p.s.
En dat gezeik euver de verdeiling vaan de kaarte, wee is 'ne echte supporter en wee neet, stop demèt. Veer zien saame MVV, in gooij en slechte teije, d'r valle d'r altied wel e paar boete de boot beij dit soort wedstrijde. Gun ut elkaar, es veer die kutmoffe mèr in maake (En es iech mèr 'n kaart höb). De zals zien tot veer dalik nog kaarte euver höbbe en daan höbbe veer heij veur niks gevreigeld...
Veer zowwe ouch neet kinne goon, dat brink hun financieel nog mie in de probleme
MVVke schreef : Noe de discussie weer de kant op begint te dreie vaan ''wee is 'ne echte supporter'', had iech 'n vraog.
D'r zien 2 soorte supporters:
a) De supporters die de wedstrijde vaan vreuger tege R*d* nog höbbe mètgemaak
b) De supporters die 't (nog) neet höbbe mèt gemaak
Es ''lid'' vaan optie A vraog 'ch m'ch aof boe dee groete moond en dee ''haat'' tege R*d* vendan kump bij de lui vaan optie B.
Dee aofguns tege die kut club kin 'ch veur m'ch zelf en alle haters die 't oets höbbe mèt gemaak wel verklaore, mer de jong garde, dao begriep 'ch neet väöl vaan. Ze höbbe 't gaar noets mèt gemaak dao. Kint m'ch eine daan 'ns verklaore boe dee (zoegenaomde) haat vendan kump?
glowwie schreef : supporters die de jaren 70 hebben mee gemaakt en alles wat er rond de wedstrijden van Roda gebeurde die hebben een haat tegen alles wat met Roda te maken heeft en ik spreek uit ervaring.
De supporters die het niet hebben mee gemaakt moeten een onderscheidt maken tussen haat en jaloezie.
Nou, nou, wat een reaktie, bah.αναρχος schreef : Dat zeg ik niet. Maar iedereen draagt hier allerlei redenen aan waarom zij recht zouden hebben op kaarten. En willen daarnaast een of ander registratie systeem. Ik wil geen nsb registratie systeem. De vaste uitsupporters hebben kaarten en de rest moet het wat mij betreft maar doen op de manier zoals het nu gaat. Ik gun iedereen een kaart voor de Moffen uit en iedereen heeft zijn redenen om uitwedstrijden wel of niet te bezoeken. En dat over die supergoden etc. verzin je er allemaal zelf bij. Daarnaast zijn er ook mensen die wel voor elke wedstrijd verlof aanvragen op het werk. Als je geen werk hebt, heb je trouwens geen geld om elke uitwedstrijd te bezoeken.
MVVke schreef : Noe de discussie weer de kant op begint te dreie vaan ''wee is 'ne echte supporter'', had iech 'n vraog.
D'r zien 2 soorte supporters:
a) De supporters die de wedstrijde vaan vreuger tege R*d* nog höbbe mètgemaak
b) De supporters die 't (nog) neet höbbe mèt gemaak
Es ''lid'' vaan optie A vraog 'ch m'ch aof boe dee groete moond en dee ''haat'' tege R*d* vendan kump bij de lui vaan optie B.
Dee aofguns tege die kut club kin 'ch veur m'ch zelf en alle haters die 't oets höbbe mèt gemaak wel verklaore, mer de jong garde, dao begriep 'ch neet väöl vaan. Ze höbbe 't gaar noets mèt gemaak dao. Kint m'ch eine daan 'ns verklaore boe dee (zoegenaomde) haat vendan kump?
Jacques schreef : Ik heb de derby wel meegemaakt. Vind het gevaarlijk dat er hier bij ons op meerdere fronten een "hun" tegen "wij" begint te ontstaan. "Echte uitsupporters" tegenover "incidentelen", oude garde tegen jonge garde. Ik verwacht dat we in Kerkrade gewoon één front zijn.
Deeeeeeeeeeeee vrouw van Van der Luer, Van der Luer, Van der Luer.....