Roda - Mvv Maastricht 31-08

09 sept 2014 23:22
SCFC
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #361
Het duurde even voor ik actief kon worden op het forum maar eindelijk kan ook ik mijn ei kwijt over deze beladen derby.
Buiten het feit dat R*da de eerste helft meer verdiende, MVV veel meer in de tweede helft en een minder sfeeractie van de gastheren lees ik nergens iets over de idioten op gezinstribune bij R*da die na afloop van de wedstrijd openlijk de Hitlergroet brachten richting de MVV supporters. Dit kan en mag niet gebeuren in het bijzijns van kinderen, nee zelfs niet in bijzijn van kinderen met een geel zwart hart. Juist omdat die mensen met zulk gekleurd hart zulken uitingen deden wil ik hier melding van gaan maken , echter heb ik geen foto's van de bewuste personen . Zijn er MVV'ers die vanuit het uitvak foto's van hebben gemaakt? Ik ontvang dan graag deze foto's in een PB of via email zodat we deze onverlaten wellicht een passende straf kunnen geven! Vrienden en bekende van mij hebben voor veel minder een stadionverbod gekregen , daarnaast is het een motivatie omdat de personen in kwestie Aken West een warm hart toedragen . Alvast bedankt ! PS weges een aanstaande vakantie kan ik later reageren op eventuele PB's!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 08:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #362
Ik heb ook één of twee MVV-fans in het uitvak de Hitlergroet zien brengen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 08:40
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #363

Jacques schreef : Ik heb ook één of twee MVV-fans in het uitvak de Hitlergroet zien brengen.



Salutem uictorium ....
Als wij de groet brengen is het romeins... :thumbsup: :thumbsup:
als zij hem brengen is het duits... :thumbsdown: :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 08:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #364
Sorry Gaston, dat was ik helemaal vergeten :lachen: :lachen: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 09:55
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #365

Boe is dat feeske? schreef :

kribbebieter schreef : MVV is er wel als de kippen bij om excuses te maken als een onverlaat eieren gooit naar het huis van een speler ( not done overigens !!!)
Maar als haar eigen vaste trouwe supporters zo ontvangen worden ,niemand die er naar kraait, iets met 2 maten meten ???






Het is sowieso dus nooit goed bij jou!


Daarom ben ik ook een kribbenbijter :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 09:56
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #366

Boschpoort schreef : MVV zal wel degelijk formeel reageren op de gebeurtenissen voor de wedstrijd. Maar dat loopt via de vc en zal waarschijnlijk niet in de media komen. De veronderstelling van Kribbebieter dat MVV hier niks mee doet wil ik dus nadrukkelijk tegenspreken.


Benieuwd wat hier uit gaat komen eveneens naar de uitkomst van almere uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2014 11:33
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #367
zal wel iets gemist hebben, maar wat is er gebeurd bij almere uit?

Kompleminte!

kribbebieter schreef :

Boschpoort schreef : MVV zal wel degelijk formeel reageren op de gebeurtenissen voor de wedstrijd. Maar dat loopt via de vc en zal waarschijnlijk niet in de media komen. De veronderstelling van Kribbebieter dat MVV hier niks mee doet wil ik dus nadrukkelijk tegenspreken.


Benieuwd wat hier uit gaat komen eveneens naar de uitkomst van almere uit.


Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2014 11:50
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #368

SCFC schreef : Het duurde even voor ik actief kon worden op het forum maar eindelijk kan ook ik mijn ei kwijt over deze beladen derby.
Buiten het feit dat R*da de eerste helft meer verdiende, MVV veel meer in de tweede helft en een minder sfeeractie van de gastheren lees ik nergens iets over de idioten op gezinstribune bij R*da die na afloop van de wedstrijd openlijk de Hitlergroet brachten richting de MVV supporters. Dit kan en mag niet gebeuren in het bijzijns van kinderen, nee zelfs niet in bijzijn van kinderen met een geel zwart hart. Juist omdat die mensen met zulk gekleurd hart zulken uitingen deden wil ik hier melding van gaan maken , echter heb ik geen foto's van de bewuste personen . Zijn er MVV'ers die vanuit het uitvak foto's van hebben gemaakt? Ik ontvang dan graag deze foto's in een PB of via email zodat we deze onverlaten wellicht een passende straf kunnen geven! Vrienden en bekende van mij hebben voor veel minder een stadionverbod gekregen , daarnaast is het een motivatie omdat de personen in kwestie Aken West een warm hart toedragen . Alvast bedankt ! PS weges een aanstaande vakantie kan ik later reageren op eventuele PB's!


Op de lange zijde links van het uitvak stonden ook een stuk of 5 kinderen van max een jaar of 10 zelf ook de hitlergroet te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2014 12:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #369

Lucas schreef :

SCFC schreef : Het duurde even voor ik actief kon worden op het forum maar eindelijk kan ook ik mijn ei kwijt over deze beladen derby.
Buiten het feit dat R*da de eerste helft meer verdiende, MVV veel meer in de tweede helft en een minder sfeeractie van de gastheren lees ik nergens iets over de idioten op gezinstribune bij R*da die na afloop van de wedstrijd openlijk de Hitlergroet brachten richting de MVV supporters. Dit kan en mag niet gebeuren in het bijzijns van kinderen, nee zelfs niet in bijzijn van kinderen met een geel zwart hart. Juist omdat die mensen met zulk gekleurd hart zulken uitingen deden wil ik hier melding van gaan maken , echter heb ik geen foto's van de bewuste personen . Zijn er MVV'ers die vanuit het uitvak foto's van hebben gemaakt? Ik ontvang dan graag deze foto's in een PB of via email zodat we deze onverlaten wellicht een passende straf kunnen geven! Vrienden en bekende van mij hebben voor veel minder een stadionverbod gekregen , daarnaast is het een motivatie omdat de personen in kwestie Aken West een warm hart toedragen . Alvast bedankt ! PS weges een aanstaande vakantie kan ik later reageren op eventuele PB's!


Op de lange zijde links van het uitvak stonden ook een stuk of 5 kinderen van max een jaar of 10 zelf ook de hitlergroet te doen.


Mèt alle respec, mer die kut club werk dat zelf in de hand. Pak noe dat irritante klap-leedsje vaan ze, boe ze daan massaal achter rope: SIEG!! Neet gek tot lui daan dinke aon SIEG HEIL, en daan de Hitlergroet bringe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2014 19:03
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #370

Janepie schreef :

Anna D. schreef : Het gaat dan niet om die malloot met het grijze Adidas trainingspak die de hele tijd onder dat afscheidingslint doorging. Echter z'n collega debiel met het zwarte petje en de Stone Island trui. Die werkt wat ik weet inderdaad in de Jumbo BP. Die heeft inderdaad nog een twee weken vakantie wat ik hoorde. Wel toevallig als die andere in de AH XL zou werken. ;)

Dus als die terug zijn van vakantie dan hebben we kiloknallers in de BP? :lachen:



Een vraag:
is die gast alweer terug van vakantie. Zal hem zeker gaan aanspreken. Gaarne info :thumbsup: alles komt goed!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2014 13:59
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #371
Ik begreep dat die jongen ontslagen is omdat zijn baas geen rotzooi wilde?
Kan iemand dit bevestigen?

Ik hoop dat dit verhaal klopt. Dit is beter dan dat hij opgewacht zou worden.
Hij merkt het in zijn beurs, staat voor schut bij zijn ouders. kan wellicht het volgende kaartje van roda niet meer betalen.

jammer dat hij geen stadion verbod gekregen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden