Roda - Mvv Maastricht 31-08
31 aug 2014 08:51
gaston satijn schreef : Voor degene die het nog niet in de krant gelezen
ik heb het artikel bewust niet gelezen. Als je hier een hoop heibel over gaat maken heeft ddl precies wat ze willen. Er bestaat geen 'negatieve' publiciteit voor hun. Gewoon negeren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
31 aug 2014 09:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Zo wat heb ik een onrustige nacht gehad! Ook nog eens vroeg op!
Dadelijk maar een pilsje drinken in de stad en dan op na het europees duel in Duitsland!!
31 aug 2014 09:30
les rouges blancs
Platinum Boarder
R U ready....?
I'm ready ...
31 aug 2014 10:33
Pffffff, ook hier slecht geslapen.
Ik zou tegen iedereen die naar de wedstrijd gaat willen zeggen:
LAAT JULLIE 90 MINUTEN LANG HOREN
SCHREEUW ONZE JONGENS NAAR DE OVERWINNING
LAAT ZE DAAR VOELEN DAT WIJ EEN EENHEID ZIJN, GEEF
ZE EN DE KNVB GEEN KANS OM ONS TE PAKKEN (doelend op vernielingen etc)
MET JULLIE/ONZE STEUN MOET EEN VERRASSING ER ZEKER IN ZITTEN
IK ZEG 90e MINUUT DE 0-1 van KUIPERS
31 aug 2014 11:04
31 aug 2014 11:05 door Schapendonk.
Vooral geen vernielingen. Houdt het A.U.B. netjes. We weten hoe diep de gevoelens zitten maar ook niet provoceren laten, zodat het MVV weer geld kost wat MVV niet heeft!! Laat je van de goede kant zien, dan kan L1 en de rest van de media hier niks van zeggen, want dat is precies wat ze willen. Geef ze geen kans daarvoor maar laat zien waarom MVV de meest geweldige supporters heeft van Limburg!! Heel erg veel succes!! Kom op die roeie!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice
31 aug 2014 13:09
31 aug 2014 13:11 door Sandro.
Fans MVV klaar voor derby
De fans van MVV zijn klaar voor de derby.
Bij de Geusselt in Maastricht staan ruim 1000 fans die de busreis gaan maken naar Kerkrade. De eerste bussen vertrekken om 12.15 uur. Daarna vertrekt om het kwartier een groepje bussen.
Gefouilleerd
Voordat de bussen vertrekken worden de fans gefouilleerd en moeten ze zich legitimeren. Daarnaast wordt er streng gecontroleerd op de aanwezigheid van alcohol. Het is voor het eerst in 15 jaar dat er weer een wedstrijd wordt gespeeld door Roda en MVV.
19 bussen
In totaal vertrekken er 19 bussen naar Kerkrade.
Het duel tussen Roda en MVV begint om 14.30 uur. Die wedstrijd is live te volgen via L1 Radio. Zondagavond is op L1 TV ruim aandacht voor de wedstrijd.
www.l1.nl/nieuws/266177-fans-mvv-klaar-voor-derby
31 aug 2014 15:16
Karakter
Platinum Boarder
Mocht er binnenkort iemand worden ontslagen bij MVV, of t nou Elsen is vanwege tegenvallende resultaten of de kantinejuffrouw omdat ze koffie over een sponsor heeft gegooid, kan deze persoon dan ook Coppens achter op de fiets meenemen? Manmanman
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
31 aug 2014 15:28
Eerste helft een sterker oda gezien, met toch enkele kansen voor Mvv( Braken en Smeets ). Tweede goal van oda werd de gehele verdediging van Mvv weggetikt, eerste goal was een vrije trap, veroorzaakt door de, tot nu toe, sterk spelende Kuijpers. Grabbelaar Coppens verkeek zich weer een paar keer op hoge voorzetten, aan de twee goals kon hij weinig doen. Mvv supporters gedragen zich voorbeeldig, kun je van enkele oda supporters niet zeggen. Zij wachtten de Mvv bussen op en wilde een confrontatie aangaan met de Mvvfans. ME moest ingrijpen. Als je het zielig volkje op de oda tribune ziet dan ben ik blij dat ik niet daar ben. Wat een verschrikkelijk volk is dat toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
31 aug 2014 15:33
misschien ga ik pas 26 jaar mee in deze wereld, maar is die kut Bannier altijd geel-zwart geweest? Bah bah wat een misselijke kotsvent
31 aug 2014 16:24
Karakter
Platinum Boarder
Tja, ik weet niet of je Bannier dat kunt aanrekenen. L1 zal hem hebben meegegeven dat ie als journalist van L1 objectief moet zijn. En iedereen weet wat L1 met objectief bedoeld..
31 aug 2014 16:29
De eerste helft was voor Oda, tweede helft was voor Mvv. Mvv was de gehele tweede helft sterker dan Oda maar de vele kansen waren niet besteed aan onze voorhoede.
Mvv knokte voor wat het waard was en een gelijkspel zou zeker verdiend zijn geweest. Volthoren is een geweldige speler voor Mvv daar kunnen we nog veel plezier aan beleven.Brouwers maar ook grabbelaar Coppens vielen wat tegen. Jammer dat we onverdiend verloren hebben!
31 aug 2014 16:31
Ik heb de periode tussen minuut 30' en 60' gemist, maar op basis van wat ik heb gezien in het eerste en laatste halfuur kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er meer had ingezeten. Roda was toch vooral dreigend op stilstaande fases. MVV had van mij ook feller mogen beginnen, nu leek het ietwat onder de indruk van de omstandigheden. In het laatste halfuur zag ik een MVV dat de schroom van zich af had gegooid en meerdere keren had moéten scoren. Dan zie je toch dat we een een type Thiebaut missen voorin waarvan je weet dat een grote kans een doelpunt oplevert.
31 aug 2014 16:39
31 aug 2014 16:40 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Raffalaldo schreef :
Peter Pan schreef : Biemans op papier geschorst voor morgen, maar gaan geruchten dat Roda een plannetje heeft bedacht zodat hij op de een of andere manier toch morgen mag spelen. Geen idee hoe ze dat willen doen, maarja. Lastige wedstrijd morgen, maar overwinning zit er zeker in.
Laat ze hem maar opstellen, dan winnen we die wedstrijd gegarandeerd En ook nog eens met dikke cijfers.
Hij heeft gespeeld terwijl hij 1 wedstrijd schorsing had staan......en nu ?
Wie kan mij dit uitleggen ?
Wie houd hierop toezicht ?
Laat dat plannetje maar niet aan Suares horen.....dan speeld hij ook.
31 aug 2014 16:53
Gelukkig ben ik niet geweest. Toch wel een beetje gelijk gehad weer. Niet dat ik het wil hebben, had het liever niet gehad. Maar wat ik gerust stellender vind, en wat me even blij maakt als de mensen uit parkstad, is dat ik nu 100% zeker weet dat Roda geen kampioen wordt. En zeker niet na het zien van de 2e helft....En over spelers als Rutjes en van Peppen en zo laat ik me maar niet over uit. De beelden zeggen genoeg. Roda eindigt op deze manier op een 8e of 9e plek. Dus er is niks aan de hand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice
31 aug 2014 16:57
31 aug 2014 16:58 door Hill28.
Complimenten voor de werklust van MVV, met uitzondering van Smeets. Een type Thiebaut missen we inderdaad en zelfs Schreurs had dat beter kunnen opvangen dan onze huidige spitsen.
Grappig dat de tactische omzetting die vandaag het beste uitpakte voor MVV gedaan werd door Trost: door te gaan leunen op de zeer matige Roda-verdediging kreeg MVV zoveel kansen dat een gelijkspel terecht was geweest. Maarja, dan moet je dus wel een spits hebben.
Goed dat Elsen Smeets wisselde. Veel te traag in de opbouw en vaak ook te besodemieterd om mee terug te verdedigen. Veel Roda-kansen ontstonden door balverlies en lamlendig mee terug verdedigen van Smeets. Dat je de gevaarlijkste man Croux wisselt in de 75e minuut leek me nou niet de beste wissel, maar goed Elsen probeert in elk geval wat.
Mijn laatste opmerking gaat over Coppens. Dit grabbelwerk kan toch écht niet op dit niveau. Eerste goal kan hij niks aan doen, maar bij de 2e volledig verkeerd opgesteld. Verder consequent grabbelen, gelukkig zonder gevolgen. Ik kan me niet voorstellen dat onze andere 2 keepers nóg slechter zijn.
Nu op tegen VVV..
Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden