Roda - Mvv Maastricht 31-08
30 aug 2014 10:49
opadiehard schreef :
SC MVV Maastricht schreef : Info (gewijzigde) vertrektijden Roda JC - MVV Maastricht
Zorg dat je minimaal 15 minuten voorafgaand aan het vertrek bij de bussen bent.
Iedereen zal gefouilleerd worden en er zal voorafgaand aan het vertrek een identiteitscontrole plaatsvinden. Neem je omwisselbiljet mee.
Steekproefgewijs nogmaals fouilleren bij aankomst in Kerkrade.
Bussen cluster 1 (Ultras 1, Ulras 2, bus 1, 2 en 3)
Vertrekken om 12.15h vanaf parkeerplaats uitvak
(hoek Stadionweg/Olympiaweg)
Bussen cluster 2 (bus 4, 5, 6, 7 en 8 )
Vertrekken om 12.30h vanaf parkeerplaats uitvak
(hoek Stadionweg/Olympiaweg)
Bussen cluster 3 (bus 9, 10, 11, 12, en 13)
Vertrekken om 12.45h vanaf parkeerplaats P2 Olympiaweg
(Direct achter McDonalds)
Bussen cluster 4 (bus 14, 15, 16, en 17)
Vertrekken om 13.00h vanaf parkeerplaats P2 Olympiaweg
Een vriend belde of ik mee wilde gaan hij heeft nog een kaart over kan dat,dus dat ik die kaart over neem(graag zo snel als mogelijk antwoord hier op gr opa
(Direct achter McDonalds)
Opa, ik zou even mailen (
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) met de SC. In principe zijn de kaarten naamgebonden, er zal m.i. wat administratief moeten worden aangepast :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 aug 2014 11:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Op website supportersclub staat het volgende:
31-8 Het komt een aantal malen voor dat meerdere boekingen gedaan zijn door één en dezelfde persoon. Dat heeft bij een aantal supporters tot wat onduidelijkheid / onzekerheid geleid over de geldigheid van de omwisselbiljetten.
We hebben contact gehad met de VC van MVV en houden volgende lijn aan:
Bij meerdere boekingen op naam van één persoon is bij het instappen een verscherpte controle op de ID-gegevens mogelijk. Er hoeven – ter voorkoming van onnodige administratieve rompslomp – geen aanvullende namen en adressen te worden doorgegeven. Neem in ieder geval het omwisselbiljet én een geldig ID mee naar de bus.
---
Hoewel deze situatie iets anders, zal het wel loslopen denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
30 aug 2014 11:21
Roei baank
Platinum Boarder
Grand malheur, gamins. In Maastricht e.o. is geen pil, tegen zwart/gele allergie, meer te krijgen.
Section Banneux et Don Camillo present.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
30 aug 2014 11:22
30 aug 2014 11:36 door Smirnoff.
Laatste training voor de derby .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Jacques, Lummel, Us Clubke, Janepie
30 aug 2014 12:01
boer schreef : Leuk alle positievelingen onder ons...
Ben er toch bang voor..... 4-1 voor rust...
denk dat we overrompeld worden.... ik neem IIG heel wat engeltjes voor Coppens mee!!!
Wieväöl lui mote noe nog bedele um 'ne ban veur dee dörrepsidioot....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Raffalaldo
30 aug 2014 12:11
30 aug 2014 12:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Es Demouge invalt, is de Kuuper mie Es' klaar veur dee gast ! Thal heet h'm tips gegeven wie Reginald vreuger van Loen aon pakte...
Weijer zal Rutjes weinig plezier kriege...ieder geel kaarte of mesjiens e roej kaart kriege zelfs...want Veldmate geit h'm breul maake
Sjoerd...alias de Roeje waor aoch oppe training, zus wie Chris Dekker en zaoge tot ut good waar
Veer goon der veur !!!!
Tot oppe sjet !
30 aug 2014 12:16
30 aug 2014 12:21 door Lummel.
Bryan Smeets kwam op de training met het geniale idee, dat de aanwezige fanatieke supporters het vuurwerk beter in het complex van Klein Geusselt hadden kunnen afsteken. Want, dan had het helemaal plat gelegen. Hint hint, gemeente Maastricht.
Verder hier nog een aantal filmpjes.
1/3
2/3
3/3
30 aug 2014 12:22
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
René Trost: ”Verliezen is geen optie” zaterdag 30 aug 2014 03:35uur
Hoofdcoach René Trost blikt vooruit op de derby *oda JC Kerkrade - MVV Maastricht van aanstaande zondag 31 augustus.
Na de 2-1 overwinning op FC Eindhoven zijn we afgelopen maandag in Volendam door de ondergrens gezakt. Belangrijk is nu dat we van die off-day geleerd hebben. Zodat de 3-0 nederlaag tenminste nog zin heeft gehad. Het team is in ieder geval uit op eerherstel.
De eerste drie wedstrijden van deze competitie hebben we met veel strijd en passie over de streep getrokken. Die instelling was tegen FC Volendam absoluut niet aanwezig. We begonnen ontzettend slap aan de wedstrijd waardoor het wachten was op de eerste tegentreffer. Ook na de 2-0 achterstand bleven we op alle fronten de onderliggende partij. We zullen dit seizoen heus nog wel wedstrijden verliezen, maar op deze manier is dat onacceptabel. Daarom is het zo belangrijk dat we hier lering uit trekken.
Een fitte Frank Demouge is voor ons een uitstekende spits. Hoewel hij in de voorbereiding vrijwel geen training heeft gemist, liep Frank recent toch een hamstringblessure op. Daardoor is de komst van Danny Schreurs in een stroomversnelling gekomen. Danny is een intuïtieve momentenvoetballer die vanuit het niets een geniale actie kan maken. Hij is snel, staat altijd op scherp en is dus een garantie voor doelpunten. Ook vind ik het heel belangrijk dat hij op meerdere posities inzetbaar is. Iedereen binnen onze technische staf is overtuigd van zijn kwaliteiten. Aan ons daarom de taak om Danny weer optimaal te laten renderen.
Natuurlijk is de wedstrijd van vanmiddag speciaal. Naast de overgang van enkele spelers heb ikzelf drie heel fijne jaren gekend bij MVV. In Maastricht heb ik de kans gekregen om mezelf als trainer in Nederland op de kaart te zetten. Ondanks de beperkte middelen is de club altijd heel goed voor mij geweest. Daarom zal niemand van mij ooit een verkeerd woord horen over MVV.
Mede door het samenwerkingsverband met Racing Genk is de selectie van MVV dit seizoen drastisch gewijzigd. Daarom is het moeilijk om de huidige kracht in te schatten. Met Nick Kuipers, Sven Braken en Bryan Smeets hebben ze in ieder geval heel grote talenten in huis. Vooral de laatste vind ik een grandioze voetballer die ondanks zijn jeugdige leeftijd al vijf jaar als prof actief is. Het verbaast me dan ook dat hij nog steeds voor MVV uitkomt.
Belangrijk is dat er vanmiddag sprake zal zijn van een gezonde derbysfeer. Gezien de passie bij beide clubs kan het een mooi feest worden. Natuurlijk zijn dit speciale wedstrijden waarin extra krachten vrijkomen. Maar juist omdat het een derby is, is verliezen geen optie!”
Bron: *odajc.nl
Facta Non Verba
30 aug 2014 14:51
opadiehard
Platinum Boarder
Het verbaast mij nog steeds dat hij voor mvv uit komt?...dus dat word straks nr 4?
Toch wel apart dat ik morgen toch de wedstrijd live bij woon.
Een goeie vriend had nog een kaart over en heeft mij toch na herhaaldelijk verzoeken zover gekregen.
Ik heb ooit gezegd dat ik daar nooit meer naar toe zou gaan...maar verheug mij wel weer op deze mooie duitsland/ nederland wedstrijd(hahaha).
Eerst ff warmingup in de gouwe ster...en dan met al die aandere mvv followers in dat parkstad stadion hopenlijk genieten van een spannende mach met wij aan de winnende hand...ALS WE MAAR NIET VERLIEZEN...dat zou mijn strijdkreet morgen moeten zijn...gr opa
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
30 aug 2014 18:47
Mooie actie vanmorgen op training. Morgen willen we op zijn minst strijd zien van de spelers dat zal nu wel duidelijk zijn.
30 aug 2014 21:32
Peter Pan
Platinum Boarder
Biemans op papier geschorst voor morgen, maar gaan geruchten dat Roda een plannetje heeft bedacht zodat hij op de een of andere manier toch morgen mag spelen. Geen idee hoe ze dat willen doen, maarja. Lastige wedstrijd morgen, maar overwinning zit er zeker in.
30 aug 2014 21:36
MVV4life
Platinum Boarder
Correcte veurspelling: 1-3
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
30 aug 2014 21:51
Raffalaldo
Platinum Boarder
Peter Pan schreef : Biemans op papier geschorst voor morgen, maar gaan geruchten dat Roda een plannetje heeft bedacht zodat hij op de een of andere manier toch morgen mag spelen. Geen idee hoe ze dat willen doen, maarja. Lastige wedstrijd morgen, maar overwinning zit er zeker in.
Laat ze hem maar opstellen, dan winnen we die wedstrijd gegarandeerd
En ook nog eens met dikke cijfers.
30 aug 2014 22:11
30 aug 2014 22:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Peter Pan schreef : Biemans op papier geschorst voor morgen, maar gaan geruchten dat Roda een plannetje heeft bedacht zodat hij op de een of andere manier toch morgen mag spelen. Geen idee hoe ze dat willen doen, maarja. Lastige wedstrijd morgen, maar overwinning zit er zeker in.
Ballenjongen of mascotte...gr opa
....
30 aug 2014 22:48
Het schijnt dat roda een van de meest geavanceerde camerasystemen in het stadion heeft die zo scherp kunnen inzoomen dat ze bij wijze van spreken het merk van de sigaret kunnen lezen. Toch iets om rekening mee te houden mocht je bij het juichen per ongeluk een stoeltje beschadigen...
Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden