Roda - Mvv Maastricht 31-08

26 aug 2014 10:20
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #151

dreekemvvke schreef : vind wel dat sommige mensen iets aan hun taal gebruik mogen gaan werken ,dit soort uitspraken houd ook mensen uit het stadion, maar dat zal wel als een roepende in de woestijn worden.ligt er volgens mij ook aan hoe je bent opgevoed.

Applaus voor jezelf :applaus:
Ken nog eentje voor jou: Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen. :O

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2014 10:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #152

dreekemvvke schreef : vind wel dat sommige mensen iets aan hun taal gebruik mogen gaan werken ,dit soort uitspraken houd ook mensen uit het stadion, maar dat zal wel als een roepende in de woestijn worden.ligt er volgens mij ook aan hoe je bent opgevoed.

Dre, je bent een tijdje weggeweest, nu ben je terug en leek het goed
Te gaan, nu begin je weer met je moralistisch geneuzel uit 1956. Laat lekker iedereen in zijn waarde man. Tijden veranderen en hopelijk u ook een keer. Dan wordt u misschien ook een keer betrokken in een discussie. Wordt soms zo moe van die man.

26 aug 2014 11:24 26 aug 2014 11:26 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #153
Vorthoren was goed ingevallen tegen Twente dus als hij kan beginnen aan deze wedstrijd zou ik dat doen.
Is het niet beter dat we met 4-4-2 gaan beginnen hebben we meer grip op het middenveld.

Coppens

Moustafa Knops Kuipers Ospitalierie

Vorthoren

Smeets Peeters

Brouwers

Hikspoors Croux

Coppens in doel ik ben niet weg van hem maar toch aan deze wedstrijd beginnen hoop wel dat hij beseft dat hij nu echt aan de bak zal moeten gaan en goed moet gaan keepen!
Verdedigers hoef ik niks over te zeggen.
Vorthoren mits hij kan beginnen als verdedigende middenvelder slimme speler.
Verder zou ik Hikspoors wel in de spits willen zien ipv Braken.

Mocht Vorthoren niet kunnen beginnen dan zou ik Hikspoors daar neerzetten en zou ik misschien zelfs Maria voorin neerzetten heeft de snelheid en de verdedigers van R*da zijn niet al te snel.

26 aug 2014 11:37 26 aug 2014 11:37 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #154
( 4-5-1 systeem, lekker RJC laten komen en opvangen en loeren op die counter, hopelijk een vettige..rollertje lange hoek, binnenkant paal)

.................Coppens

...Moustafa...Kuipers...Maatsen..Ospitalieri

...........Vorthoren...Peeters............

.......Brouwers...Hikspoors...Croux

....................Veldmate

( 70e minuut )

Maria voor Brouwers
Smeets voor Hikspoors

26 aug 2014 11:43
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #155
Als we maar niet verliezen door gestuntel en geklooi achterin!! Bah zondag zien we ook weer die kut Schreurs. :thumbsdown:

26 aug 2014 11:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #156
Doel je soms op mij dreeke aangezien je die post na mijn bericht plaatst? Het enige waar ik mijn taalgebruik niet op aanpas is die club uit Aken-Noord. Zoals boer458 ook iedere keer de moraalridder uithangt bij het woord mof(fen) en jij nu dus ook doet, steek je energie beter ergens anders in ik ga me niet aanpassen. Een moderator is de enige die me hierop kan aanspreken, aangezien dit nog nooit gebeurd is ga ik ervan uit dat ik gewoon binnen de perken blijf.

Back on topic!

26 aug 2014 12:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #157
het spreekwoord zeg wie de schoen past trekt hem aan dus als jij je aangesproken voelt is dat jou probleem ,mijn energie wil ik best in andere dingen steken en zeker als het over voetbal gaat want daar kan ik echt over meedenken en praten maar de meeste mensen kijken alleen maar om zoveel mogelijk af te breken inplaats om mee te denken ,maar ja als je er geen ervaring in hebt wordt dat natuurlijk erg moeilijk.en voor de rest vind ik alles prima.

26 aug 2014 12:09
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #158
Scheidsrechter: Gözübüyük.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech, MVVgirl

26 aug 2014 12:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #159
Sommige mensen hier presteren het om in iedere post iemand aan te vallen. Dat heeft toch geen zin, kijk naar wat er geschreven staat en niet hoe het geschreven staat.
Ook het gebruik van hoofdletters en leestekens zou de leesbaarheid van sommige posts vergroten.
En nu weer back on topic over de wedstrijd van a.s. zondag.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

26 aug 2014 12:49
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #160

Peter Pan schreef : Scheidsrechter: Gözübüyük.

Zeer goed nieuws, goede scheids!
Hij floot ooit onze periodewedstrijd in Eindhoven B) .

26 aug 2014 12:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #161
Ik zou het team laten staan zoals het nu staat. Wellicht Vorthoren dan ipv Smeets (hoe speelde hij tegen Jong Twente). Mede omdat ik Hikspoors toch goed vond spelen tegen Jong PSV en Sparta. Maar zou Vorthoren al 90 minuten aankunnen? Verder voorin, tja, Veldmate maakte een mooie goal, Braken, tja, ene wedstrijd speelt hij redelijk, dan weer een aantal mindere. Start met Braken en laat je Veldmate na een uur invallen. Of Brouwers in de punt, Maria en Croux op de vleugel. Maar Elsen kennende zal met dezelfde elf starten.

26 aug 2014 13:04
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #162

mvv4ever schreef : Coppens in doel ik ben niet weg van hem maar toch aan deze wedstrijd beginnen hoop wel dat hij beseft dat hij nu echt aan de bak zal moeten gaan en goed moet gaan keepen!

Ben gisteren zelf niet persoonlijk bij de wedstrijd Jong FC Twente - MVV aanwezig geweest. Echter uit een verslag van van de wedstrijd op de twente insite meen ik toch te kunnen opmaken dat Coppens het gisteren toch niet zo slecht heeft gedaan.
Enkele citaten ,,Doelman Coppens van MVV moest enkele keren handelend optreden na enkele schoten en kopballen". ,,Een vrije trap van Tim Hölscher werd knap gepareerd door doelman Coppens van MVV.
www.twenteinsite.nl/jong-fc-twente-verli...-mvv-maastricht.html

26 aug 2014 14:15
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #163
Ik zou met Veldmate in de spits starten. Is een echt aanspeelpunt diep in de punt die ballen kan vasthouden en die oorlog kan maken in de 16, mits hij de voorzetten krijgt. Het is geen spits die met een fluwele techniek even een samba actie er uit gooit, maar is zeer bruikbaar, werkt altijd keihard en is sterk met de kop als hij de voorzetten maar krijgt. Croux geeft die voorzetten wel, de opkomende Moustafa tegen twente slingerde de bal mooi voor en Mark werkte hem tegen de touwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

26 aug 2014 14:19
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #164

mvv1902 schreef : Ik heb over volgende week een heel goed gevoel :)
Wat mij betreft staan we volgende week na de wedstrijd al oppe merret als wij hebben gewonnen!!!
En houden we al een groet fees!!!

Prognose 1-2

Danny speelt 0 minuten tegen ons.
En Nathan speelt nog slechter deze wedstrijd dan afgelopen seizoen bij ons :)

Tot euver un week

DIT NOEM IK NOU
> POSITIV THINKING

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

26 aug 2014 14:22
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #165

Lummel schreef : Pure leed vermaak op dat prikbord van Aachen Noord. Ineens kan de hele selectie en niks van. En ook René Trost wordt de grond in geboord. Heerlijk, wat een supporters zijn dat zeg.

Zondag lekker op de counter spelen, al zie ik ook wel kansen om zelf wel het spel te maken. Gezien de wedstrijd van Volendam vandaag tegen Aachen. Ik was totaal niet onder de indruk van hun spel.

Laot goon, op nao Zoondaag!

Heb je de link?
Wil ook graag ff rondneuzen daar

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden