Roda - Mvv Maastricht 31-08

31 juli 2014 10:25
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #106

SC MVV Maastricht schreef : Vertrektijden en clusterindeling aangepast:
De vertrektijden en de clusterindeling zijn, op verzoek van de politie en veiligheid van het PLS, aangepast om de 900 MVV supporters goed en veilig op de locatie te krijgen. De vertrektijden en clusterindeling zoals deze op het omwisselbiljet staan kloppen dus niet meer. Alléén het busnummer op het omwisselbiljet is correct.

Hieronder staan de juiste vertrektijden en de clusterindeling
12.15h Cluster 1
Ultras 1, Ultras 2, Bus 1, bus 2, bus 3

12.30h Cluster 2
Bus 4, bus 5, bus 6, bus 7, bus 8

12.45h Cluster 3
Bus 9, bus 10, bus 11, bus 12, bus 13

13.00h Cluster 4
Bus 14, bus 15, bus 16 en bus 17

Bij het instappen zal naast de check op een geldig op naam gesteld omwisselbiljet en het fouilleren óók een ID-controle worden uitgevoerd.
Het omwisselbiljet dien je thuis uit te printen en mee te nemen, bijbehorende entreekaarten worden in de bus uitgereikt.
NB. Zonder dit omwisselbiljet géén toegang tot de bus. Een digitale versie van het omwisselbiljet op je smartphone wordt (nog) niet geaccepteerd.

Hou verder rekening met de volgende zaken:
Fouillering bij instappen bussen. Bij betreden Parkstad Limburg Stadion zal steekproefsgewijs nogmaals gefouilleerd worden door Roda JC Kerkrade-stewards in het bijzijn van stewards MVV Maastricht.
Geen alcohol op heenreis.
Algeheel alcoholverbod rondom het Parkstad Limburg Stadion conform APV.

Supporters worden in principe tot ca. 15 minuten na de wedstrijd opgehouden.

Toegestaan
Spandoeken – met door Roda JC goedgekeurde teksten – mogen alleen bevestigd worden aan de voorzijde van de afrastering. De opgangen, trappen, reclame- en nummerborden dienen vrij te blijven.
Vlaggen en vlaggenstokken, mits zij voldoen aan de standaardvoorwaarden van de KNVB.
Grote doeken dienen geïmpregneerd te zijn (controle brandweer) en van een geldig certificaat te zijn voorzien.
Telescoopstokken met vlaggen (maximaal 4 in totaal).
Trommels met normale trommelstokken (maximaal 2 in totaal)
Camera’s, zowel film als foto, mits het niet voor professionele doeleinden is.

Niet toegestaan
Kennelijk gedrogeerde en/of kennelijk dronken supporters.
Streamers/shooters.
Alle soorten vuurwerk ook geldend voor z.g. Bengaals vuurwerk/fakkels/rookpotten

Ik hoorde dat we ook maar met een volume van 75DB mogen zingen, want anders komen de duitse fans niet met hun gezang over ons heen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2014 13:46
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #107
Update Roda JC - MVV:

Het komt een aantal malen voor dat meerdere boekingen gedaan zijn door één en dezelfde persoon. Dat heeft bij een aantal supporters tot wat onduidelijkheid / onzekerheid geleid over de geldigheid van de omwisselbiljetten. We hebben contact gehad met de VC van MVV en houden volgende lijn aan:

Bij meerdere boekingen op naam van één persoon is bij het instappen een verscherpte controle op de ID-gegevens mogelijk. Er hoeven - ter voorkoming van onnodige administratieve rompslomp - geen aanvullende namen en adressen te worden doorgegeven. Neem in ieder geval het omwisselbiljet én een geldig ID mee naar de bus.

Veer blieve druime !!!

31 juli 2014 14:00
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #108

Zou me niet verbazen als we dat volk makkelijk overstemmen met ons uitvak.

01 aug 2014 07:38
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #109
Soms worden om diverse redenen buscombikaarten voor de wedstrijd tegen Roda JC kaarten terug gegeven. Uiteraard handelen we dat netjes af met de oorspronkelijke koper.

We zullen deze kaarten opnieuw te koop aanbieden. Hou dus de website van de supportersclub in de gaten. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
Reserveren of wachtlijsten aanleggen doen we - vanwege de administratieve rompslomp en tijdgebrek - niet.
Ga naar de website van de Supportersclub MVV Maastricht en check onder het kopje busreizen aan de rechterkant of er plaatsen beschikbaar zijn.

Veer blieve druime !!!

09 aug 2014 17:58
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #110
Opgestaan na de kater van gister. Moest naar de gamma, deed mijn schoenen aan, Me vader had bezoek van een collega. het was een mof.

Kijkt hij me aan met ze vuile grote moffen ogen en vraagt sarcastisch ' zie je het seizoen nog zitten ' ?

het scheelde heel weinig. De stoppen slaan door.

Ik hoop dat ik dezelfde vraag op de 31e kan stellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

10 aug 2014 02:14
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #111

Heukske schreef : Lief dagboek vandaag ben ik opgestaan na de kater van gister. Moest naar de gamma, deed mijn schoenen aan. Ik wist net nog waar ze lagen. Me vader had bezoek van een collega. het was een mof.

Lief dagboek, hij kijkt me aan met ze vuile grote moffen ogen en vraagt sarcastisch ' zie je het seizoen nog zitten ' ?

het scheelde heel weinig. De stoppen slaan door.
Lief dagboek, ik hoop dat ik dezelfde vraag op de 31e kan stellen.

Foi foi wat 'n niveau. :pinch:

Facta Non Verba

10 aug 2014 02:39
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #112
Ik wil op 1 september de vraag stellen aan een *odamof of ze het seizoen nog zien zitten.... en dat dan daar de stoppen doorslaan, dat ze failliet gaan.

Dromen mag, lief dagboek.

Facta Non Verba

10 aug 2014 05:12
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #113
Nou ik ben eerlijk, al verliezen we met 10-0 het is en blijft Roda (in de juup) tegen MVV. Dus om nou te zeggen dat ik voor oogstrelend voetbal kom, nee. Dat ik voor andere insinuaties kom, dat hoor je mij niet zeggen.

Zonder inzet, geen waardering

10 aug 2014 09:49
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #114
Iech wil netuurlik dee derby neet verleere, minimaal geliek of wins. Mèr estebleef neet verleere van die reserve Duitsers wie in Almere. Daan motte veer ut nog lang huure.
Iech hoop tot veer tege dee tied 'n verdediging höbbe die niks doorliet en daan maag Smeets in de letste minuut vaan de blessure tied de 0-1 make.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

10 aug 2014 11:27
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #115
Zoals ik al eerder aangaf, er is maar één verliezer die dag en dat is Roda.
Eindelijk treffen we elkaar, na 14 jaar de derby's der derby's.
Alleen heeft Roda daar het ultieme offer voor moeten doen.....degraderen.
Gezichtsverlies ten opzichte van je kleinere broertjes uit de Jupiler League.
Dus is het al 0-1 voordat de bal rolt.
Zou mooi zijn als de spelers op de laatste training werd duidelijk gemaakt hoe wij over deze wedstrijd denken, door massaal aanwezig te zijn. Door massaal aanwezig te zijn als de selectie vertrekt richting Kerkrade.
Ik ga niet met knikkende knieën naar het PLS, ik weet dat Roda die dag een maatje te groot zal zijn voor MVV.
Wij zijn gewend om te verliezen als we een overwinning verwachten. Wij hebben een brede rug gekregen door de jaren heen.
Ik geniet er gewoon van dat we Roda treffen........in de Jupiler League!!!
Die Koempels daarentegen, gaan ervan uit dat ze winnen, maar schijten ze zeven kleuren stront dat het toch mis kan gaan.
MVV zou maar eene een goede dag hebben, die Sjengen zouden maar eens de "over mijn lijk mentaliteit" hebben die dag.
Laat de dag maar komen..!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, aait wief, De_Lange, SJENG@BOSCHPOORT

10 aug 2014 12:38
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #116
Dixi, je weet ook mijn gevoel goed te verwoorden.

10 aug 2014 14:02
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #117
Zo is het maar net dixi.
Maar zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je dan toch die drie punten mee naar Maastricht neemt.
Ik denk ook dat de wedstrijd tegen almere een gevoel heerste onder de jonge nieuwelingen zo van wat valt er te verwachten. En hebben ze het zwaar onderschat!
En daarbij spelen we tegen de grotere clubs altijd beter puur mvv.
En vergeet niet wij hebben een aantal rasechte sjengen die weten wat deze derby betekent, ook elsen zal dit overbrengen op de overige spelers.
Daarnaast hebben de moffen trost als enige kerel van eigen bodem die dan wel weer weet hoe het bij mvv ongeveer in elkaar steekt.
Maar dan kan hij zijn mannshaft alvast waarschuwen dat het uitvak overweldigend over het veld zal klinken en een rood witte muur voor knikkende knieen zal zorgen bij de moffen!

22 aug 2014 18:26
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #118
Voor de thuisblijvers: De wedstrijd Roda JC Kerkrade - MVV Maastricht op zondag 31 augustus om 14.30 uur wordt op FOX Sports 5 Eredivisie (kanaal 425) uitgezonden.
www.ziggo.tv/nl/tv-op-bestelling/voetbal

22 aug 2014 22:50
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #119

Sandro schreef : Voor de thuisblijvers: De wedstrijd Roda JC Kerkrade - MVV Maastricht op zondag 31 augustus om 14.30 uur wordt op FOX Sports 5 Eredivisie (kanaal 425) uitgezonden.
www.ziggo.tv/nl/tv-op-bestelling/voetbal

Absoluut niet dien, wat kost die wedstrijd 7 euro terwijl je hem ook gratis op internet kan kijken, zou fox die 7euro niet eens gunnen

heb 3 sites moeten jullie maar even kijken welke site het uitzend is verschillend
www.janlul.com (vaak eredivisie en soms een JP wedstrijd erbij)
dazsports.org
dscplus.org

22 aug 2014 22:55
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #120
Van Hyfte 2x geel vanavond . Staat volgens mij maar 1 wedstrijd voor ??

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden