>
Ontvangen bedankjes 290
SC MVV Maastricht schreef : Vertrektijden en clusterindeling aangepast:
De vertrektijden en de clusterindeling zijn, op verzoek van de politie en veiligheid van het PLS, aangepast om de 900 MVV supporters goed en veilig op de locatie te krijgen. De vertrektijden en clusterindeling zoals deze op het omwisselbiljet staan kloppen dus niet meer. Alléén het busnummer op het omwisselbiljet is correct.
Hieronder staan de juiste vertrektijden en de clusterindeling
12.15h Cluster 1
Ultras 1, Ultras 2, Bus 1, bus 2, bus 3
12.30h Cluster 2
Bus 4, bus 5, bus 6, bus 7, bus 8
12.45h Cluster 3
Bus 9, bus 10, bus 11, bus 12, bus 13
13.00h Cluster 4
Bus 14, bus 15, bus 16 en bus 17
Bij het instappen zal naast de check op een geldig op naam gesteld omwisselbiljet en het fouilleren óók een ID-controle worden uitgevoerd.
Het omwisselbiljet dien je thuis uit te printen en mee te nemen, bijbehorende entreekaarten worden in de bus uitgereikt.
NB. Zonder dit omwisselbiljet géén toegang tot de bus. Een digitale versie van het omwisselbiljet op je smartphone wordt (nog) niet geaccepteerd.
Hou verder rekening met de volgende zaken:
Fouillering bij instappen bussen. Bij betreden Parkstad Limburg Stadion zal steekproefsgewijs nogmaals gefouilleerd worden door Roda JC Kerkrade-stewards in het bijzijn van stewards MVV Maastricht.
Geen alcohol op heenreis.
Algeheel alcoholverbod rondom het Parkstad Limburg Stadion conform APV.
Supporters worden in principe tot ca. 15 minuten na de wedstrijd opgehouden.
Toegestaan
Spandoeken – met door Roda JC goedgekeurde teksten – mogen alleen bevestigd worden aan de voorzijde van de afrastering. De opgangen, trappen, reclame- en nummerborden dienen vrij te blijven.
Vlaggen en vlaggenstokken, mits zij voldoen aan de standaardvoorwaarden van de KNVB.
Grote doeken dienen geïmpregneerd te zijn (controle brandweer) en van een geldig certificaat te zijn voorzien.
Telescoopstokken met vlaggen (maximaal 4 in totaal).
Trommels met normale trommelstokken (maximaal 2 in totaal)
Camera’s, zowel film als foto, mits het niet voor professionele doeleinden is.
Niet toegestaan
Kennelijk gedrogeerde en/of kennelijk dronken supporters.
Streamers/shooters.
Alle soorten vuurwerk ook geldend voor z.g. Bengaals vuurwerk/fakkels/rookpotten
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Foi foi wat 'n niveau.Heukske schreef : Lief dagboek vandaag ben ik opgestaan na de kater van gister. Moest naar de gamma, deed mijn schoenen aan. Ik wist net nog waar ze lagen. Me vader had bezoek van een collega. het was een mof.
Lief dagboek, hij kijkt me aan met ze vuile grote moffen ogen en vraagt sarcastisch ' zie je het seizoen nog zitten ' ?
het scheelde heel weinig. De stoppen slaan door.
Lief dagboek, ik hoop dat ik dezelfde vraag op de 31e kan stellen.
Sandro schreef : Voor de thuisblijvers: De wedstrijd Roda JC Kerkrade - MVV Maastricht op zondag 31 augustus om 14.30 uur wordt op FOX Sports 5 Eredivisie (kanaal 425) uitgezonden.
www.ziggo.tv/nl/tv-op-bestelling/voetbal