Roda - Mvv Maastricht 31-08

05 juli 2014 20:34
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #31
Bus 4 in the pocket. Kom op die roeje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 20:54
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #32
ook besteld, eerst wou het niet lukken kon bij ideal bank niet kiezen ook mijn broer had dit probleem.
blijkt dus dat het met internet explorer niet lukt, maar met mozilla firefox zonder problemen ging.

de moffen kunnen zich voorbereiden op een sjenge invasie !! al kun je je daar niet op voorbereiden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 09:47
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #33
Cluster 2, Bus 6 in de pocket!! kom op die roeje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 16:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #34
Ik zit in bus 1!
31 augustus MVV invasie in Aachen Nord!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 16:46
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #35
Present in bus 1!!
Alleen wat jammer is dat een deel van m'n vrienden (vaste groep uitsupporters) in anderen bussen zitten..
Het zij zo helaas...

Waar gaat dit eindigen de eerste 24 uur al 6 sc bussen verkocht en 2 van de ultras mestreech


Oan de supporters zal t vast en zeker neet ligke!!!

Weej had dat gedacht dat veer. Nog Europees gingen voetballen!!!
Sjengen on tour!!

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 18:31
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #36
Present, bus 7. Nu toch al ruim 8 a 9 bussen uitverkocht, inclusief de Ultras. Dit in minder dan 24 uur, niet slecht. Hier hebben we natuurlijk met zijn allen al lang naar uitgekeken! En of wij de 3 punten mee terug nemen naar Maastricht. Geen twijfel aan. :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 19:12
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #37
Present bus 3 !
Veur dat vr t wete is t oetverkoch
Veer hubbe allemaol zoelang gewag heij op.
Kom op die roeie pak die moffen!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 21:17
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #38
Bus 1, ut heukske present!
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2014 21:47
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #39
Bus 1, PRESENT !!! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 11:30
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #40
BUS 2 present.


ik wilde toch even het volgende vragen, dit is goed bedoeld om in de toekomst problemen te voorkomen.

Ik las vrijdag dat de verkoop maandag zou beginnen. Echter las ik zaterdag op facebook dat mensen al kaarten hadden.
Dus ben ik zelf gaan kijken en inderdaad ik kon bestellen voor mij als LID maar ook voor een NIET lid. dit tot geluk toe anders konden we niet in de zelfde bus zitten. Uiteraard had de supportersclub dit zelf ook door en kwam er al snel een mail van jullie kunnen bestellen. wat zoals jullie zien in grote getallen al is gebeurd.

Maar wat als we maar 500 kaarten kregen. dan was het wel erg lullig geweest / flauw voor de mensen die pas vandaag gingen kijken om kaarten te kopen. deze hadden dan niet eens kans gemaakt op een kaartje aangezien het dan al uitverkocht zou zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 12:38
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #41
Het is volkomen terecht dat donateurs van Veer Zien MVV, leden van de supportersclub en de vaste uit-supporters voorrang krijgen bij het bestellen voor dit soort wedstrijden. Het zou heel vervelend zijn als die thuis moesten blijven omdat deze wedstrijd nu eenmaal lieden aantrekt die je anders nooit ziet.

In de praktijk is het voor een stel goedwillende vrijwilligers waarschijnlijk moeilijk om het precies zo te regelen dat alleen de leden bestellen gedurende een bepaalde tijd. Dan zou je al iemand permanent de site waarop de bestellingen binnenkomen moeten laten bemannen die dan controleert of degene die bestelt ook 'gerechtigd' is omdat die persoon tot één van de genoemde categoriën behoort.
Maar ik ben het ermee eens dat het als aandachtspunt wel kan worden meegenomen een volgende keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 12:45
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #42

Boschpoort schreef : Het is volkomen terecht dat donateurs van Veer Zien MVV, leden van de supportersclub en de vaste uit-supporters voorrang krijgen bij het bestellen voor dit soort wedstrijden. Het zou heel vervelend zijn als die thuis moesten blijven omdat deze wedstrijd nu eenmaal lieden aantrekt die je anders nooit ziet. .

Nou, nou Boschpoort....
Mij zie je al meer dan 40 jaar maar ben nooit lid geweest van een van bovenstaande feestcommissies... ;)
ook al heb ik ( vooral eht afgelopen jaar) vaak gedoneerd en alle respect voor ieder die zich inzet voor mijn cluppie...
dus ook MZM, de SC, en zeer zeker de vaste uit supporters :applaus:
het zou vervelend zijn als ik thuis moet blijven...
was wel 7 jaar bij de eerste Angelside....en er de eerste ajren altijd bij uit en thuis,,,
Hoop dus dat er wel een kansje inzit dat ik meekan :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 12:47
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #43
BUS 1, T HEUKSKE is aonwezig!!!! :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 13:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #44
Je heb 100% gelijk over de leden, maar ik denk dat je mijn bericht verkeerd opvat.
normaliter zou vandaag pas de verkoop beginnen. OOK voor de leden van de supportersclub.
Echter door een fout op de site konden er meteen kaartjes besteld worden van af vrijdag avond of zaterdag ochtend.
Ook na het bericht dat alleen leden konden bestellen konden ook niet leden kaartjes blijven kopen.

Ik bedoel dit allemaal goed om problemen in de toekomst te voorkomen.
Er zijn kaarten en plekken genoeg voor iedereen.

Echter als er maar 500 kaartjes waren geweest dan hadden vandaag heel veel mensen pech gehad die niet iedere dag de site of facebook bekijken.

Boschpoort schreef : Het is volkomen terecht dat donateurs van Veer Zien MVV, leden van de supportersclub en de vaste uit-supporters voorrang krijgen bij het bestellen voor dit soort wedstrijden. Het zou heel vervelend zijn als die thuis moesten blijven omdat deze wedstrijd nu eenmaal lieden aantrekt die je anders nooit ziet.

In de praktijk is het voor een stel goedwillende vrijwilligers waarschijnlijk moeilijk om het precies zo te regelen dat alleen de leden bestellen gedurende een bepaalde tijd. Dan zou je al iemand permanent de site waarop de bestellingen binnenkomen moeten laten bemannen die dan controleert of degene die bestelt ook 'gerechtigd' is omdat die persoon tot één van de genoemde categoriën behoort.
Maar ik ben het ermee eens dat het als aandachtspunt wel kan worden meegenomen een volgende keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 13:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #45
@MVV Supporter, de communicatie hierover heeft niet zozeer via deze site of facebook plaatsgevonden maar via mail.
Alle leden van de genoemde 'feestcommissies' hebben een mailtje gehad met het bericht dat ze konden bestellen voordat de openbare verkoop begon.
@LRB, wil je zeggen dat jouw mailadres niet bij de organisatie bekend is als Angel-Sider van het eerste uur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden