Roda - Mvv Maastricht 31-08

07 juli 2014 13:56 07 juli 2014 13:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #46
Ze zouden eigenlijk weer een pasjessysteem moeten uitgeven voor de SC, met een unieke code op per lid. Bij het bestellen die code invoeren en dan de site laten controleren op achternaam en code in de database, zodat een bestelling pas word uitgevoerd bij een match. Ik zou dat niet met initialen doen, dat gaat fout. Scheelt een hoop controleerwerk, vooral in een kleine bezetting. Daar zullen toch vast kant en klare modules op internet voor te vinden zijn?

Nu hoef je blijkbaar maar de hyperlink te typen, en je zit in het bestelproces. Dat is niet echt waterdicht te noemen als je bepaalde leden voorrang wilt verlenen..

Daarnaast zou er een registratiesysteem/beloningssysteem moeten komen voor al die knapen die het hele land afreizen, zelfs naar de wedstrijden waar je pijn aan je ogen van krijgt. DIe horen in mijn ogen de eerste kaartjes te krijgen voor ook de belangrijke duels. Het zou triest zijn als zij er bij dit soort duels er niet bij zouden zijn, omdat er ineens vraag is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2014 14:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #47
Klopt deze email heb ik ook ontvangen, NADAT ik mijn kaarten al besteld had.
Ook heb ik kunnen bestellen voor NIET leden. wat volgens de email niet zou moeten kunnen.
Die mail is in mijn ogen uitgestuurd omdat de supportersclub er achter kwam dat er toch al kaarten besteld konden worden.

Ik wens hier geen discussie te starten, ik wil gewoon iets aankaarten zodat het in de toekomst voorkomen kan worden. Ik kan me het gedoe om kaartjes met fortuna - mvv nog herinneren toen mensen 30 kaarten per persoon kochten.
deze melding is dus om soortgelijke problemen in de toekomst te kunnen voorkomen.

Boschpoort schreef : @MVV Supporter, de communicatie hierover heeft niet zozeer via deze site of facebook plaatsgevonden maar via mail.
Alle leden van de genoemde 'feestcommissies' hebben een mailtje gehad met het bericht dat ze konden bestellen voordat de openbare verkoop begon.
@LRB, wil je zeggen dat jouw mailadres niet bij de organisatie bekend is als Angel-Sider van het eerste uur?

07 juli 2014 14:26
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #48
BP en HG: Dank voor de suggesties.
Wij waren inmiddels ook al zover dat we aan dit soort oplossingen gaan denken...
Helaas heeft op dit moment het probleem van 2 databases (SC en VzM) ons parten gespeeld: Oorspronkelijk was de ledenadministratie van SC en VzM één database met alle lidmaatschap-/ donateursgegevens. Ná de splitsing van de SC en VzM zijn beide administraties - helaas - een eigen leven gaan leiden. In het geval van één database was het inderdaad vrij simpel geweest om alléén de geregistreerde leden toe te laten tot de bestelpagina.
Ik heb er nu voor gekozen om via mail de vaste groep uitsupporters en vervolgens de leden SC en - via VzM - de donateurs via mail op de hoogte te brengen van de voorverkoop (de leden / donateurs hebben overigens goed gebruik gemaakt van deze mogelijkheid).

In sommige gevallen zijn vervolgens supporters zo enthousiast - en terecht - dat ze op facebook - ruim vóór maandag - luidkeels verkondigen dat het kaartje voor RJC "in the pocket is"!!! Vervolgens is het dan met die wetenschap inderdaad erg simpel om - óók als je geen lid / donateur bent- gewoon te bestellen.

Inmiddels zijn er een kleine 550 tickets (incl de kaarten van de ULTRAS) verkocht. MAW het gaat hard!!!

PS. Ik voorspel je dat ook de planning om nú - vlak voor de vakantieperiode- online te gaan met de kaarten, ná de vakantie in augustus tot heftige reacties zal leiden omdat men dan geen kaartje meer kan krijgen.

Veer blieve druime !!!

07 juli 2014 14:43
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #49
Mensen moeten zich maar eens realiseren dat er maar een groep is van 100-200 mensen die geregeld uitwedstrijden bezoekt. Dit zijn onze vaste uitsupporters en die hebben volgens mij al allemaal kaarten. Dus wat dat betreft is het prima geregeld. Iedereen roept hier nu op het forum dat ze zoveel recht hebben op kaarten, de een doneert en de ander is al 100 jaar Angelsider blabla. Laat je ook eens zien bij telstar of top oss uit! En tot die tijd kan je roepen wat je wilt maar heb je geen recht van spreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Anna D., tuutsje, izzo, Heukske

07 juli 2014 14:56 07 juli 2014 15:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #50

Boschpoort schreef : @LRB, wil je zeggen dat jouw mailadres niet bij de organisatie bekend is als Angel-Sider van het eerste uur?

Yep...ben zeer op mijn privacy gesteld en kon de afgelopen jaren zelden of helemaal niet mee uit. Sinds de combi's ging ik al niet meer, was altijd een " vrije" bezoeker . De laatste keer uit was Eindhoven uit en heb toen graag mijn plaats aan Opa afgestaan.
Maar *oda uit is DE derby waarop ik al jaren wacht. Dus meld ik me nu wel aan...omdat het eenvoudig niet anders kan.

αναρχος schreef : Mensen moeten zich maar eens realiseren dat er maar een groep is van 100-200 mensen die geregeld uitwedstrijden bezoekt. Dit zijn onze vaste uitsupporters en die hebben volgens mij al allemaal kaarten. Dus wat dat betreft is het prima geregeld. Iedereen roept hier nu op het forum dat ze zoveel recht hebben op kaarten, de een doneert en de ander is al 100 jaar Angelsider blabla. Laat je ook eens zien bij telstar of top oss uit! En tot die tijd kan je roepen wat je wilt maar heb je geen recht van spreken.

Vergeet niet lieve Anarchist, dat niet iedereen tegenwoordig mee uit kan, bovendien impliceert mijn opmerking niet dat ik het recht op eis ;)
Geef alleen maar mij gevoel voor mijn cluppie en haar vaste supporters aan.Wel zou ik graag voor een plaatsje (met Opa en als Pinobel ook gaat samen met hen) in aanmerking willen komen voor een plaatsje .
Het is geen must; de vaste groep uitsupporters hebben natuurlijk altijd voorrang ...

07 juli 2014 15:00
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #51
Dus omdat ik geen vrij pak voor Telstar uit , word er maar gedaan alsof ik een of andere wanabe-supporter die niet in jullie kringetje past? Zijn jullie de super goden onder de supporters ofwat? Ik ga zoveel als ik kan naar MVV , maar om diensten te wisselen voor Oss uit of telstar .. nee bedankt.

Moet ik nu mijn kaartje afstaan, aan iemand die geen werk heeft/geen vrijdag middag dienst en altijd kan? Want dat is natuurlijk een die-hard MVVer bij uitstek he!

Wat een Ajax taferelen hier zeg.. jezus christus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Ivinho

07 juli 2014 15:10 07 juli 2014 15:11 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #52
Dat zeg ik niet. Maar iedereen draagt hier allerlei redenen aan waarom zij recht zouden hebben op kaarten. En willen daarnaast een of ander registratie systeem. Ik wil geen nsb registratie systeem. De vaste uitsupporters hebben kaarten en de rest moet het wat mij betreft maar doen op de manier zoals het nu gaat. Ik gun iedereen een kaart voor de Moffen uit en iedereen heeft zijn redenen om uitwedstrijden wel of niet te bezoeken. En dat over die supergoden etc. verzin je er allemaal zelf bij. Daarnaast zijn er ook mensen die wel voor elke wedstrijd verlof aanvragen op het werk. Als je geen werk hebt, heb je trouwens geen geld om elke uitwedstrijd te bezoeken.

07 juli 2014 15:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #53
Laten we deze discussie hier maar stoppen.
Je kunt het nooit voor iedereen goed doen. Ik vind de huidige oplossing de best mogelijke.

En wat de mensen op dit forum niet meekrijgen maar wat ook wel eens goed is om onder de aandacht te brengen: Ik heb het over de verzoeken, en soms zelfs op dreigende toon, om voor bepaalde groepen hele bussen te reserveren. (waar uiteraard niet op ingegaan wordt) Laten we niet vergeten dat het allemaal goedwillende vrijwilligers zijn die hun best doen voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard, De_Lange, Janepie

07 juli 2014 15:23
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #54
First come, first serve. Huilie huil.

Dat iedereen maar zijn visums en inentingen gaat regelen, want die zullen we hard nodig hebben in het buitenland.

07 juli 2014 15:30 07 juli 2014 15:32 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #55

αναρχος schreef : En willen daarnaast een of ander registratie systeem. Ik wil geen nsb registratie systeem. De vaste uitsupporters hebben kaarten en de rest moet het wat mij betreft maar doen op de manier zoals het nu gaat.

Misschien begrijp je me verkeerd. Maar een aantal jaar geleden ging het fout, toen kochten enkelingen een hele voorraad leeg tegen eindhoven. En hadden de vaste supporters toen ook kaarten?

Stel je bent niet lid van de Ultras, niet lid van de SC en niet lid van VZM. Je hebt een druk schema, en je kijkt maar één keer per week op internet. Maar je gaat wel bijna iedere uitwedstrijd mee en je leest op maandag, dat zaterdag de voorraad al erdoorheen gedrukt is. Dan ben je toch pissed niet?

En ik begrijp dat je niet op een formulier wilt staan, maar het is juist voor degene die niet op papier willen staan, die pissen naast de pot. De Ultras regelen zich dat onderling wel, de SC/VZM ook, maar 'the lone wulfs' die niet onder een overkoepelend orgaan vallen niet, die mogen knokken voor een kaartje tussen de massa. En gelukkig begint de verkoop tegen Roda vroeg, veel mensen op vakantie, maar als dit de laatste week van Augustus was dan heb je waarschijnlijk dezelfde puinzooi als tegen Eindhoven.

De simpelste oplossing is lid te worden van de Ultras of SC, dan hoeft dat registratiesysteem niet. Maar stel MVV groeit sportief, de supportersverenigingen groeien mee en er zijn maar 500 kaarten beschikbaar. Heeft iedereen dan ook een kaartje van die vaste 100-200 supporters? (En de supportersgroepen die daarna komen) Ik denk het niet. Dan begint de zeik, en dan is een extra formulier/database handig, en die hoeft als je het goed regelt, niet op het bureau te belanden van het OM... :lol:

07 juli 2014 17:37
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #56
Ik ga ook (bijna) elke uitwedstrijden mee, top oss telstar volendam maakt niks uit!

Maar ik ben geen donateur van VZM of lid van SC , Ultras.

Dus alsnog was het systeem dat de bovenste als eerste mocht bestellen oneerlijk
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

07 juli 2014 18:39 07 juli 2014 18:49 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #57
Noe de discussie weer de kant op begint te dreie vaan ''wee is 'ne echte supporter'', had iech 'n vraog.

D'r zien 2 soorte supporters:

a) De supporters die de wedstrijde vaan vreuger tege R*d* nog höbbe mètgemaak

b) De supporters die 't (nog) neet höbbe mèt gemaak

Es ''lid'' vaan optie A vraog 'ch m'ch aof boe dee groete moond en dee ''haat'' tege R*d* vendan kump bij de lui vaan optie B.

Dee aofguns tege die kut club kin 'ch veur m'ch zelf en alle haters die 't oets höbbe mèt gemaak wel verklaore, mer de jong garde, dao begriep 'ch neet väöl vaan. Ze höbbe 't gaar noets mèt gemaak dao. Kint m'ch eine daan 'ns verklaore boe dee (zoegenaomde) haat vendan kump?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

07 juli 2014 18:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #58
Waar komt de haat tegen Duitsers vandaan. Van de verhalen van de mensen die er over verteld hebben. Logisch toch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

07 juli 2014 19:02
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #59

MVVke schreef : Noe de discussie weer de kant op begint te dreie vaan ''wee is 'ne echte supporter'', had iech 'n vraog.

D'r zien 2 soorte supporters:

a) De supporters die de wedstrijde vaan vreuger tege R*d* nog höbbe mètgemaak

b) De supporters die 't (nog) neet höbbe mèt gemaak

Es ''lid'' vaan optie A vraog 'ch m'ch aof boe dee groete moond en dee ''haat'' tege R*d* vendan kump bij de lui vaan optie B.

Dee aofguns tege die kut club kin 'ch veur m'ch zelf en alle haters die 't oets höbbe mèt gemaak wel verklaore, mer de jong garde, dao begriep 'ch neet väöl vaan. Ze höbbe 't gaar noets mèt gemaak dao. Kint m'ch eine daan 'ns verklaore boe dee (zoegenaomde) haat vendan kump?

Ik denk dat zowel leden van groep A als groep B hier makkelijk een antwoord op kunnen geven: Dit wordt met de paplepel ingegoten lijkt mij. Net zoals we in Nederland toch al gauw gniffelen als het Duits elftal iets minder succes heeft..

Overigens, als ik de discussie al zie over ''neppe en echte supporters'' dan gaan mijn tenen al krommen en keer ik een topic de rug toe, bleh.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

07 juli 2014 19:09
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #60

Schapendonk schreef : Waar komt de haat tegen Duitsers vandaan. Van de verhalen van de mensen die er over verteld hebben. Logisch toch.

Nja, de echte foute oorlogsduitsers maagse bès hate. Väöl feite stoon naomelek vas. Lui mèt get historisch besef weite boe ze 't euver höbbe.
In 't geval vaan r*d* höb 'ch 't idee tot 't veural naopraoterij is. Soms vraog 'ch wel 'ns aon zoe'n jonger iemes, boe dee haat vendan kump. En daan kump d'r allein mer get totaal ongenuanceerds oet es: ''Jeh, gewoen he, 't is gewoen 'n kut club....''

Sorry, mer dao kin 'ch mèt m'n verstand neet bij...

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden