Roda - Mvv Maastricht 31-08

29 aug 2014 16:09
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #211
Heerlijk die stilte voor de storm, zo genieten dat prikbord van hun, alsof de grootste hooligans of all time naar hun kut stadion komen:D
Genieten, de angst zit er bij de Duitsers al goed in, en die angst is best terecht, bis Sontagggggggg Adie waah

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2014 16:22
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #212
Hoezo leeft de derby niet in Kerkrade? uit goede bron vernomen: a.s. zondag pakken de Westside ULTRAS uit met een sfeeractie over de volledige Westtribune!!!
lekker dit sfeertje, eindelijk!!!

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

29 aug 2014 16:32
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #213
Dat bijstandsvolk kan zich gereed maken voor een adrenaline vol rood/wit uitvak.
Deze dagen duren mij veel te lang. Ik heb er zin in!...

Het is tijd om die "Limburgse passie" van hun eens met de grond gelijk te maken :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

29 aug 2014 16:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #214

Jacques schreef : Letschert niet bij de selectie van de tegenstander zondag omdat hij weg wil. Dijkhuizen, van Berkel en Biemans geschorst. Die hebben achterin aan spelers met enige ervaring alleen Van Peppen (erg langzaam) en Ramos (degelijke verdediger die vaak domme onnodige dingen doet - ideaal tijdens een derby :lachen: ). Schijnbaar trainen ze met Rutjes als rechtsachter. Zou mooi zijn, Rutjes liep bij ons altijd volledig uit positie en moest dat corrigeren met harde tackles. Tegen een Croux die een goede dag heeft, heeft hij zo twee keer geel te pakken. Andere verdediger bij hun zal een jochie zijn dat zijn eerste basisplaats ooit heeft.

Ik zie kansen. Als die van ons 100% geven en hun verdediging onder druk kunnen leggen, gaan ze veel fouten maken. :thumbsup: :thumbsup:

Ik heb hem bij Sparta ook wel eens vaker rechtsback zien spelen.

29 aug 2014 16:52
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #215
MVV wil Roda laten wankelen

MVV-coach Ron Elsen hoeft geen motivatiespeech te houden voor de derby bij Roda JC zondag. Zijn spelers staan te trappelen, zo zegt hij, om deze wedstrijd te spelen. ,,Een stadion met 16.000 toeschouwers, een prachtige derby: dat is een geweldige uitdaging voor ons jonge ploegje. We voelen geen druk, we gaan er alles aan doen om Roda aan het wankelen te brengen.”

Maastricht
Van onze verslaggever

Aan scherpte geen gebrek in Maastricht. Iedereen is fit, de concurrentie om een basisplaats is verhevigd. Bryan Smeets werd gisteren van de training gestuurd na een verhitte discussie met medespelers. ,,Niets schokkends, maar ik moest even een grens trekken. Het is pittig op de training, reserves duwen tegen de basis. Prima.” Naar verwachting start MVV met een ongewijzigde basis.
Vermoedelijke opstelling MVV: Coppens, Moustafa, Knops, Kuipers, Ospitalieri, Smeets, Hikspoors, Peeters, Brouwers, Braken, Croux

29 aug 2014 17:03 29 aug 2014 17:04 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #216
Ik vind het prima. Maar Smeets...hij moet het maar eens laten zien, want ik vond het bagger (sorry dat ik het zo moet zeggen) de laatste tijd. Behalve als hij er zo een maakt als in Cambuur Leeuwarden een tijdje terug, dan hoor je mij niet klagen. Maar met de volle energie die Roda hier in zal steken denk ik dat hij iets te traag is voor dit duel. Vechten voor iedere meter. Ik laat me verrassen.

29 aug 2014 17:12
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #217
Ik zou beginnen met Vorthoren in de basis... Zoals ik begrijp is dit een speler wat het elftal op sleeptouw neemt.
Helaas heb ik hem nog niet zien spelen.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

29 aug 2014 17:59
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #218
Demouge weer inzetbaar bij Roda
Roda-trainer René Trost kan zondag in de derby tegen MVV zo goed als zeker weer een beroep doen op Frank Demouge.

Daarentegen moet de coach Henk Dijkhuizen en Bart Biemans missen vanwege schorsingen en is Timo Letschert bewust buiten de selectie gehouden. Hij heeft een arbitragezaak tegen Roda aangespannen. Het is zo goed als zeker dat Daryl Werker daardoor zijn debuut maakt in het eerste elftal.

Alleen de winst telt
Na de dramatische 3-0 nederlaag bij Volendam afgelopen mandag heeft de equipe van Trost de afgelopen dagen de knop omgezet. Voor Trost, die stelt dat Roda favoriet is tegen MVV, telt alleen de winst.

Er zijn tot nu toe al rond de 11.00 kaarten verkocht en verwacht wordt dat er zondag ruim 13.000 toeschouwers aanwezig zijn bij de derby tussen Roda en MVV die voor het laatst 15 jaar geleden werd gespeeld.

L1 Radio
De wedstrijd is zondag live te volgen via L1 Radio vanaf 14.30 uur.

29 aug 2014 18:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #219
Die laatste zin had je voor mij weg kunnen laten.....

29 aug 2014 18:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #220
Ik zou ook maria erin zetten met zijn snelheid en Croux voorin komt er zowiezo een rode kaart voor R*da.
Achterin hebben ze totaal geen snelheid en maken ze vaak overtredingen.

29 aug 2014 18:45
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #221

Schapendonk schreef : Die laatste zin had je voor mij weg kunnen laten.....

Nou, als MVV scoort dan wordt Bannier's reactie mijn nieuwe ringtone :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, opadiehard, MVVgirl

29 aug 2014 21:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #222
Zoe te zien is de verdediging vaan Hornbach de slechtste vaan de Jupiler league! Dus dat mot goon lukke.
Weijer mot Ron zörrege veur de ierste 15 minute veur 'n perfecte verdediging, daan zakke ze denao wie 'ne pudding inein, zoe is dat eedere wedstrijd beij ze gegange tot noe tow.
Dus Ron ein keteer alles tow en daan vol derop!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

29 aug 2014 22:33
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #223
De competitie slaat tot nu toe helemaal nergens op. Sparta verliest vanavond thuis met 0-5 tegen Volendam nadat het op vier speeldagen nog maar twee tegendoelpunten kreeg en 10/12 pakte. NEC speelt tot nu toe iedereen weg, maar gaat wel onderuit tegen Jong PSV (ok dat kan gebeuren, gezien hun spelerswisselingen). Almere wint dan weer met 5-0 tegen ons en gaat daarna vier keer kansloos onderuit. Emmen gaat met 1-4 winnen in VVV vanavond. En dat zijn maar enkele uitslagen die nu naar boven komen. Niemand hoeft er dan ook raar van op kijken als MVV opeens Roda verslaat B) Roda was in tegenstelling van veel andere clubs tot nu toe wel vrij stabiel, met matig voetbal, maar goede resultaten buiten een kansloze nederlaag tegen het sterkere Volendam. Aan mentaliteit lijkt het daar niet te schorten. Als er echter één iets is wat je minstens even veel kan hebben als je tegenstander, los van de individuele kwaliteit, is het wel mentaliteit!

30 aug 2014 09:38
boer
Bezoeker
Bezoeker
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #224
Leuk alle positievelingen onder ons...

Ben er toch bang voor..... 4-1 voor rust...
denk dat we overrompeld worden.... ik neem IIG heel wat engeltjes voor Coppens mee!!!

30 aug 2014 10:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #225

SC MVV Maastricht schreef : Info (gewijzigde) vertrektijden Roda JC - MVV Maastricht

Zorg dat je minimaal 15 minuten voorafgaand aan het vertrek bij de bussen bent.
Iedereen zal gefouilleerd worden en er zal voorafgaand aan het vertrek een identiteitscontrole plaatsvinden. Neem je omwisselbiljet mee.
Steekproefgewijs nogmaals fouilleren bij aankomst in Kerkrade.

Bussen cluster 1 (Ultras 1, Ulras 2, bus 1, 2 en 3)
Vertrekken om 12.15h vanaf parkeerplaats uitvak
(hoek Stadionweg/Olympiaweg)

Bussen cluster 2 (bus 4, 5, 6, 7 en 8 )
Vertrekken om 12.30h vanaf parkeerplaats uitvak
(hoek Stadionweg/Olympiaweg)

Bussen cluster 3 (bus 9, 10, 11, 12, en 13)
Vertrekken om 12.45h vanaf parkeerplaats P2 Olympiaweg
(Direct achter McDonalds)

Bussen cluster 4 (bus 14, 15, 16, en 17)
Vertrekken om 13.00h vanaf parkeerplaats P2 Olympiaweg

Een vriend belde of ik mee wilde gaan hij heeft nog een kaart over kan dat,dus dat ik die kaart over neem(graag zo snel als mogelijk antwoord hier op gr opa ;)
(Direct achter McDonalds)

....

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden