>
Ontvangen bedankjes 119
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Het schijnt dat roda een van de meest geavanceerde camerasystemen in het stadion heeft die zo scherp kunnen inzoomen dat ze bij wijze van spreken het merk van de sigaret kunnen lezen. Toch iets om rekening mee te houden mocht je bij het juichen per ongeluk een stoeltje beschadigen...
opadiehard schreef : Het verbaast mij nog steeds dat hij voor mvv uit komt?...dus dat word straks nr 4?
Toch wel apart dat ik morgen toch de wedstrijd live bij woon.
Een goeie vriend had nog een kaart over en heeft mij toch na herhaaldelijk verzoeken zover gekregen.
Ik heb ooit gezegd dat ik daar nooit meer naar toe zou gaan...maar verheug mij wel weer op deze mooie duitsland/ nederland wedstrijd(hahaha).
Eerst ff warmingup in de gouwe ster...en dan met al die aandere mvv followers in dat parkstad stadion hopenlijk genieten van een spannende mach met wij aan de winnende hand...ALS WE MAAR NIET VERLIEZEN...dat zou mijn strijdkreet morgen moeten zijn...gr opa
webmastersfm schreef : Deze vlag komen de bussen tegen morgen op 1 Vd bruggen neem ik aan. Ik haal het verrassingseffect ff weg ) Daar zit je dan met je vingerverfdoekje.
Miestal verlere veer, jammer dat ze niet eronder maaaaaaaaaan hadden geschreven.
gaston satijn schreef : MATCHDAY!!! Zo te zien ben ik niet de enige die moeilijk de slaap kon vatten, onrustig sliep en vroeg op is.
Laot mer kome die geel/zwarte.......
opadiehard schreef :
gaston satijn schreef : MATCHDAY!!! Zo te zien ben ik niet de enige die moeilijk de slaap kon vatten, onrustig sliep en vroeg op is.
Laot mer kome die geel/zwarte.......
Heb dus ook slecht geslapen,maar dat is altijd als mvv speelt,dalijk ff spek met ei en dan de rest vulling van de gouwe ster.
Heb bus 1 dus zal wel lang moeten wachten in het theater van de traan.
Jongens,jongens ik ben zo bang dat we met 0 pnt naar huis komen,maar wat zou het sjiek zien in een weekend met preuvenemint,koning en koningin op bezoek,ook nog een drie punter mee naar mestreech,mijn hart klopt nu al sneller...laten we veel sfeer maken en wat achter laten,maar dus zoals eerder aangegeven NICHT DIE DREI PUNKTE HINTERLASSE(goed duits?)...gr opa