Roda - Mvv Maastricht 31-08

30 aug 2014 23:16
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #241
Ik heb vanmiddag eens gekeken naar het artikel in de limburger over de wedstrijd van morgen. Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd dat daar geen commentaar op is. Het is het summum van gekleurde verslaggeving rondom de derby. Waar mvv in het artikel als onderdeur betiteld wordt, vormt Roda de redding van het Limburgse voetbal.

Zo zou de wedstrijd meer bij Maastrichtenaren leven dan bij de wa-wa'ers? Het feit dat er een grote sfeeractie bij jodi is gepland, en 13000 kaarten zijn verkocht beweert het tegendeel!

Zo zou de emotie bij Maastrichtenaren dieper liggen dan bij de wa-wa'ers omdat mvv vanaf de jaren 70 een neerwaardse spiraal maakt, terwijl jodi de tegengestelde beweging maakt? Bekijk de supportersites en het tegendeel zal bewezen worden. Deze betreffende analyse betuigt bovendien van een structurele waarneming die nooit eerder door een journalist van de limburger is vertoond!

Zegt van der luer nu echt dat wij jaloers zijn? Juist het feit dat hij het zegt straalt jaloersheid uit! Laten we niet vergeten (zoals hij wel doet) dat deze betreffende Ambyer nooit zover was gekomen zonder zijn opleiding bij de trotse sterrendragers. Laten we vervolgens niet vergeten dat hij is weggestuurd omdat er al een betere speler op zijn positie stond!

Het is van der luer's en Schreurs' goed recht om voor jodi te kiezen vanuit een sportmansmentaliteit. Van der luer's analyse van de huidige kritiek van Maastrichtse supporters op deze transfer gaat echter voorbij aan het volgende. a) het feit dat van der luer vervolgens alleen nog positief over jodi en negatief over mvv heeft gesproken, wat m.i. Geen actie van een gentleman betreft. B) het gevoel dat de transfer van Schreurs past in een algemene trend past om, met de woorden van Hendrix te spreken, mvv kleiner te houden dan Roda: wie is hier nu arrogant? (Bovenstaande is geen excuus om wraakacties te uiten richting Schreurs, broodvoetballer die na zijn carrière moet gaan beunen om in het groen te blijven).

Als van der luer en de Limburgse media vinden dat Roda, of een fusieclub, de enige Limburgse speler in de eredivisie mag zijn, waarom zo'n geschakeerde meningen? Men begrijpt toch wel dat deze berichtgeving kwaad bloed zet bij het gehele westelijke gedeelte van zuidlimburg? En dat daardoor een evt fusie (niet gewild door ondergetekende ) nog meer kwaad bloed zal zetten? Het getuigt eens te meer over een kortzichtige visie van de Limburgse media die daardoor mede verantwoordelijk kunnen worden gemaakt voor de misère van het Limburgse profvoetbal.

Succes mörrege! Veer Winne zoe wie zoe umtot veer dao speule!

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Us Clubke, opadiehard, Janepie, MVVgirl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2014 23:18
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #242

Boschpoort schreef : Het schijnt dat roda een van de meest geavanceerde camerasystemen in het stadion heeft die zo scherp kunnen inzoomen dat ze bij wijze van spreken het merk van de sigaret kunnen lezen. Toch iets om rekening mee te houden mocht je bij het juichen per ongeluk een stoeltje beschadigen...

Dan zien ze tenminste wie ik ben als ik MVV naar de overwinning schreeuw!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

30 aug 2014 23:30
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #243

opadiehard schreef : Het verbaast mij nog steeds dat hij voor mvv uit komt?...dus dat word straks nr 4?
Toch wel apart dat ik morgen toch de wedstrijd live bij woon.
Een goeie vriend had nog een kaart over en heeft mij toch na herhaaldelijk verzoeken zover gekregen.
Ik heb ooit gezegd dat ik daar nooit meer naar toe zou gaan...maar verheug mij wel weer op deze mooie duitsland/ nederland wedstrijd(hahaha).
Eerst ff warmingup in de gouwe ster...en dan met al die aandere mvv followers in dat parkstad stadion hopenlijk genieten van een spannende mach met wij aan de winnende hand...ALS WE MAAR NIET VERLIEZEN...dat zou mijn strijdkreet morgen moeten zijn...gr opa ;)

Een goede vriend van mij, kon niet meer aan een kaartje komen.
Wij kijken dus thuis vanaf de bank met lekkere toastjes en hopen op een zeer terechte 0-1 in de laatste minuut

30 aug 2014 23:54 30 aug 2014 23:55 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #244
Deze vlag komen de bussen tegen morgen op 1 Vd bruggen neem ik aan. Ik haal het verrassingseffect ff weg ;) ) Daar zit je dan met je vingerverfdoekje.

Miestal verlere veer, jammer dat ze niet eronder maaaaaaaaaan hadden geschreven.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

31 aug 2014 00:03
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #245
bin un bitje nerveus dus kin neet sloape :(

31 aug 2014 00:03 31 aug 2014 00:04 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #246

webmastersfm schreef : Deze vlag komen de bussen tegen morgen op 1 Vd bruggen neem ik aan. Ik haal het verrassingseffect ff weg ;) ) Daar zit je dan met je vingerverfdoekje.

Miestal verlere veer, jammer dat ze niet eronder maaaaaaaaaan hadden geschreven.

Hahaha die stom Pruuse sjrieve "willkommen" ouch nog verkierd... :lachen: :lachen:
:daag: :daag:

Facta Non Verba

31 aug 2014 00:27
MVVgirl
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #247

WallieNL schreef : bin un bitje nerveus dus kin neet sloape :(

Ik ben ook klaarwakker........

31 aug 2014 03:14
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #248
Idem. Ben zelfs gestresst. Gedroomd dat we werden af-ge-droogd, pffff. Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog. Zouden de jomgens echt begrijpen wat er op het spel staat dadelijk. Alles moeten ze geven, alles, tot over de rand als het zijn moet. Maak die moffe oaf.

31 aug 2014 03:16
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #249
Weer effe terug naar bed :O

31 aug 2014 04:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #250
In een taal die zij ook begrijpen. Heb dit liedje al een tijdje in mijn hoofd zitten. Beschrijft precies het gevoel als we over een uur of twaalf staan te juichen na de overwinning, heb alleen het woordje "nicht" moeten toevoegen in de vijfde regel. :thumbsup:

Ich hab' heute nichts versäumt
Denn ich hab' nur von dir geträumt
Wir haben uns lang nicht mehr gesehn
Ich werd' mal zu dir rüber gehn
Alles was ich nicht an dir mag
Ich mein das so wie ich das sag
Ich bin total verwirrt
Ich werd' verrückt wenn's heut passiert

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

31 aug 2014 07:17
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #251
En dit daan Jacques?

Auswärtsspiel -Toten Hosen

Mach das Flutlicht an, sie kommen gleich raus
und dann kann die Show losgehen.
Und sie sind nicht allein, denn wir sind dabei,
auch wenn es heut aufs Auge gibt.

Es ist egal, ob wir das Spiel verlieren,
denn darauf kommt es nicht an.
Und ob das irgend jemand hier sonst kapiert,
ist für uns nicht interessant.

Ihr könnt uns schlagen so oft und so hoch ihr wollt,
es wird trotzdem nie passieren,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will,
denn ihr seid nicht wie wir.

Ole ole ole ola, uns ist egal, wer heute siegt!
Ole ole ole ola, weil es um was anderes geht!

Irgendwann kommt für jeden mal der Tag,
an dem man sich entscheiden muss,
auf welcher Seite man im Leben ist,
auch wenn es noch so sehr weh tut.

Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an,
was auf unsern Fahnen steht:
"Bis zum bitteren Ende"
wollen wir den Weg mitgehen.

Ole ole ole ola, egal, wer heute siegt!
Ole ole ole ola, es geht um mehr als nur ein Spiel!

Selbst wenn wir Letzter sind
und dauernd verlieren,
es wird trotzdem nie geschehen,
dass auch nur einer von uns mit euch tauschen will.

Ole ole ole ola, wir scheissen auf den Sieg!
Ole ole ole ola, es ist nur ein auswärtsspiel!

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

31 aug 2014 07:36
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #252
MATCHDAY!!! Zo te zien ben ik niet de enige die moeilijk de slaap kon vatten, onrustig sliep en vroeg op is.
Laot mer kome die geel/zwarte.......

31 aug 2014 07:47 31 aug 2014 07:48 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #253

gaston satijn schreef : MATCHDAY!!! Zo te zien ben ik niet de enige die moeilijk de slaap kon vatten, onrustig sliep en vroeg op is.

Heb dus ook slecht geslapen,maar dat is altijd als mvv speelt,dalijk ff spek met ei en dan de rest vulling van de gouwe ster.
Heb bus 1 dus zal wel lang moeten wachten in het theater van de traan.
Jongens,jongens ik ben zo bang dat we met 0 pnt naar huis komen,maar wat zou het sjiek zien in een weekend met preuvenemint,koning en koningin op bezoek,ook nog een drie punter mee naar mestreech,mijn hart klopt nu al sneller...laten we veel sfeer maken en wat achter laten,maar dus zoals eerder aangegeven NICHT DIE DREI PUNKTE HINTERLASSE(goed duits?)...gr opa ;)

....

31 aug 2014 08:07
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #254

opadiehard schreef :

gaston satijn schreef : MATCHDAY!!! Zo te zien ben ik niet de enige die moeilijk de slaap kon vatten, onrustig sliep en vroeg op is.

Heb dus ook slecht geslapen,maar dat is altijd als mvv speelt,dalijk ff spek met ei en dan de rest vulling van de gouwe ster.
Heb bus 1 dus zal wel lang moeten wachten in het theater van de traan.
Jongens,jongens ik ben zo bang dat we met 0 pnt naar huis komen,maar wat zou het sjiek zien in een weekend met preuvenemint,koning en koningin op bezoek,ook nog een drie punter mee naar mestreech,mijn hart klopt nu al sneller...laten we veel sfeer maken en wat achter laten,maar dus zoals eerder aangegeven NICHT DIE DREI PUNKTE HINTERLASSE(goed duits?)...gr opa ;)

Nou Opa, Ik denk dat we daar zeker een indruk /afdruk zullen achterlaten. De punten niet, die nemen we mee. Ja, je spreekt nog een aardig woordje duits, altijd handig...
Op naor de Gouwe ster..

31 aug 2014 08:43
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #255
Voor degene die het nog niet in de krant gelezen had.

Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.523 seconden