>
Ontvangen bedankjes 62
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : Is het niet logischer eerst het uit publiek te laten gaan ?
Zodat de overige 12000 aanwezige niet voor problemen kunnen zorgen buiten het stadion?
Maar op zich wel triest als je als roda het stadion nog niet eens vol krijgt als er een derby speelt op zondag middag die de afgelopen 14 jaar niet meer is geweest.
Alleen mensen met een Nederlands paspoort mogen op onze tribunes plaatsnemen.Fabrice schreef :
mvv supporter schreef : Is het niet logischer eerst het uit publiek te laten gaan ?
Zodat de overige 12000 aanwezige niet voor problemen kunnen zorgen buiten het stadion?
Maar op zich wel triest als je als roda het stadion nog niet eens vol krijgt als er een derby speelt op zondag middag die de afgelopen 14 jaar niet meer is geweest.
In de Geusselt gaat dit niet gebeuren, daar mag het uitvak als eerste vertrekken, let maar op.
Maar iedereen weet toch dat dit niets uitmaakt, de groep niet-supporters komt niet naar het stadion, ze komen alleen om te knokken en om wat raampjes in te tikken. Het is allemaal voorspelbaar: eerst de rellen bij de bussen, dan komt L1 met het 'MVV-supporters vallen bussen aan' bericht daarna biedt MVV haar excuses aan namens de familie.
Ons stadion zal ook niet uitverkocht zijn ... anders zitten er sommigen niet op hun plaats.
Hoe gaat MVV trouwens voorkomen dat er 045-aanhang op onze tribunes zit?
Neemt J. Bannier ook plaats in het uitvak?
Jacques schreef : Tweede, die idioot die uiteindelijk zijn sjaal in de gracht liet vallen en die de hele wedstrijd met ons bezig was. Aanwezigen weten wel wie ik bedoel. Meedere keren kwam hij over dat lint/die afzetting, hij vroeg ook de hele tijd of wij in dat nimandslandje tussen uitvak en thuistribune links kwamen vechten etc. Maakt me allemaal niet zo veel uit, hoort er bij een derby bij. Maar ik heb het idee als wij dat zouden doen, en dan heb ik het over meerdere keren over de afzetting aan en steeds weer teruggehaald worden door stewards/veiligheidsmensen, dat wij meteen van de tribune gehaald zouden worden en een stadionverbod zouden krijgen. Stel dat er op het einde een paar van ons over het hek waren geklommen en het was daar in die hoek uit de hand gelopen, dan hadden die veiligheidsmensen zich dat mogen aanrekenen. Vervolgens stond hij ook nog te wachten op de parkeerplaats toen wij de bussen in gingen, weet niet of dat meer mensen is opgevallen.