Roda - Mvv Maastricht 31-08

01 sept 2014 19:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #316
Dat mannetje bedoelde ik inderdaad, Anna D.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2014 20:32
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #317
Het ontvangstcomité. Kennelijk had iemand bij gaia park het hek van het apenverblijf open laten staan.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

01 sept 2014 20:36
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #318

Boschpoort schreef : Het ontvangstcomité. Kennelijk had iemand bij gaia park het hek van het apenverblijf open laten staan.

Aha......een XL groepje Gal & Galbakken.......

01 sept 2014 23:25
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #319

Anna D. schreef : Josti's

Even dit filmpje van FB afgeplukt, wat een mongooltjes waren dat dan! Moet toch met incest te maken hebben.

Ondanks het verlies toch nog aardig kunnen lachen toen het mongooltje ook nog eens zijn shirt uit trok :p

01 sept 2014 23:46
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #320
6 stewards eromheen. Eentje die hem lief vasthoudt zodat meneer (het jongetje) veilig de MVV supporters kan provoceren. Vervolgens mag hij nog 2 meter achter het lint doorlopen, alvorens ze bedenken dat ze hem toch maar weer eens terug voor het lint moeten zetten. Man man man wat een pauper. Ach ja, bekijk het positief: we hebben dan wel van ze verloren, wij kunnen na 90 minuten wegvluchten uit dat enge hol. Zij zitten er hun leven lang vast. wah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, La Chouffe

02 sept 2014 07:18 02 sept 2014 07:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #321
Toch maar een verslagje van mijn kant uit:
Waarom ik niet mee wilde gaan vooraf heeft zich wel laten zien vanaf het moment dat we de snelweg afdraaiden richting horbach!
Ik zat in bus 1 en ja hoor na al die jaren niks veranderd,daar stond weer een legertje rand,,,,,,,n ons op te wachten?
Waar was de ME?...juist aan de andere kant van het stadion...want er waren toch genoeg stewards?
Mensen dit maak je nergens mee in nederland,schijnt wel als je de grens over gaat dat de regeltjes toch iets anders zijn!
Ik heb vooraf tijdens en na de wedstrijd nog nooit zo een stelletje hufters bij elkaar gezien!
,,VOLWASSEN,,mensen die zich gedragen als een stelletje apen,gaia zou gebeld moeten worden dat er een hele grote groep apen in dat parkstad gewoon los liepen!
Tijdens de wedstrijd mij kapot ge ergert dat daar twee gasten met ieder zoeen 6 halve liters op hun stoeltjes de hele wedstrijd en erna de sfeer lopen te verzieken,en wat doet de groep stewards...NIKS...zelfs toen de zwaar betaalde beveiligers arriveerden konden deze personen nog door gaan zonder dat er ingegrepen werd tot ver na de wedstrijd!
Dan de ,,terugreis,,verschrikkelijk eerst wachten tot hun drama stuk in 4 bedrijven voorbij was richting,,supporters,,half zes mochten wij eindelijk de terug reis hervatten via eindhoven :schamen: richting maastricht.
Ik zal dus nu echt nooit meer de stap zetten om ook maar een been in dat nooit afbetaalde stadion te zetten(ook huren is nog te duur)!
Dan trost :schamen: hoe haal je het in je botte hersens om danny nog te laten in vallen zo vlak voor tijd?
diep schamen moet je je...ik zag het als pure provocatie...drie woorden nog richting jou...bah,bah,bah.
Dan over de wedstrijd...eigenlijk niks meer dan...mvv knok je leeg vanaf de eerste minuut dan hadden we hier nooit verloren,
Dat klasse verschil kun je afkopen door giga te werken zodat de truitjes zeiknat zijn en je bijna niet meer kan lopen na de wedstrijd van vermoeidheid.
Toch nog twee complimenten:...maastrichts publiek :applaus: voor jezelf...wij staan tenminste altijd voor de tralies en niet erachter...gedragen hebben jullie je vanaf minuut een tot ver na de wedstrijd...RINKENS zeg daar maar eens wat van :daag:.
Dan de gouwe ster...GEWELDIGE ontvangst spek met ei en een goed glas bier,jullie maken er altijd weer iets speciaals van :).
Ik ga stoppen moet gaan werken...ik sluit nogmaals af met het gegeven waar ik mee begon...EEN GROTE DECEPTIE het moment van het naderen van horbach tot het moment dat ik eindelijk met de bus vertrok richting geusselt...gr opa ;)

Ps scheids een gele kaart was terecht dat je die gaf en dat in een derby...we maken de laatste tijd wel wat anders mee...petje af.

....

02 sept 2014 08:33
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #322
Nooit meer zal ik een wedstrijd tegen die oostelijken bijwonen door gebruik te maken van een combi. Volgende keer dat ik ga zit ik gewoon op de tribune links naast het uitvak, ik heb ook zo een vermoeden dat ik niet de enige ben dan!
Verschrikkelijk, wat een bedoening. Mongolen daar.
Ik neem aan dat bij de thuiswedstrijd de noord tribune dan ook als eerste uitverkocht is.......

02 sept 2014 11:13
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #323
Het is inderdaad te verwachten dat er alleen maar meer mensen voor gaan kiezen om geen gebruik te maken van een combiregeling als het op die manier moet. Met zo'n 'beleid' schieten ze hun doel dus echt voorbij.
Je een beetje gedeisd moeten houden tijdens de wedstrijd is weliswaar niet ideaal, maar nog altijd beter vol te houden zo'n ambras ervoor en erna denk ik.

02 sept 2014 11:32
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #324

Audiowaste schreef :

Jacques schreef : Tweede, die idioot die uiteindelijk zijn sjaal in de gracht liet vallen en die de hele wedstrijd met ons bezig was. Aanwezigen weten wel wie ik bedoel. Meedere keren kwam hij over dat lint/die afzetting, hij vroeg ook de hele tijd of wij in dat nimandslandje tussen uitvak en thuistribune links kwamen vechten etc. Maakt me allemaal niet zo veel uit, hoort er bij een derby bij. Maar ik heb het idee als wij dat zouden doen, en dan heb ik het over meerdere keren over de afzetting aan en steeds weer teruggehaald worden door stewards/veiligheidsmensen, dat wij meteen van de tribune gehaald zouden worden en een stadionverbod zouden krijgen. Stel dat er op het einde een paar van ons over het hek waren geklommen en het was daar in die hoek uit de hand gelopen, dan hadden die veiligheidsmensen zich dat mogen aanrekenen. Vervolgens stond hij ook nog te wachten op de parkeerplaats toen wij de bussen in gingen, weet niet of dat meer mensen is opgevallen.

:lachen:

Ik stel voor met een paar man een wedstrijd van Roda te bezoeken. Doen we hem effe de groete. Die gasten weten helemaal niet wat hun overkomt.

02 sept 2014 13:21
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #325
Een aparte derby moet ik zeggen.

Eerste helft was veel te slap,ik verwachte wel dat we Roda zouden laten komen.. maar dan moet je wel op eigen helft Roda onder druk zetten. Helaas kwam MVV overal een stap te laat. Pluim die totaal geen tegenstand had was nog mijn grootste ergernis. We hebben wel onze mogelijkheden gehad... ik had de kans van Smeets graag nog eens terug gezien ( geweldige aanval) , maar die werd uit de samenvatting geknipt?!
Tweede helft beginnen we eindelijk te voetballen.. Roda dat zich wat terug laat zakken houden we onder druk.
Alleen ik persoonlijk heb niet echt het gevoel gehad dat we gingen scoren, de overtuiging ontbrak gewoon.. en we hebben echt voldoende kansen gehad.

De Duitsers hebben zich weer van hun beste kant laten zien!
- Verkeerde bus aanvallen.
- Ruige pootjes die de hele wedstrijd uitdagen
- de 2 moffen die met hun Duitse vlag
- En de Duitse liedjes vanaf de tribune.. bahbah

In maastricht afslachten die handel!
Bijlagen:

02 sept 2014 14:41
Koempel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #326
In reactie op het bericht van Jacques:

Dit bericht plaats ik namens de vader van de knul van RZP waar je het over had.

RZP betekent niks anders dan Roda Zal Promoveren. Het heeft absoluut GEEN negatieve lading richting Maastricht. De vader van deze knul is geboren in jullie stad. De oma en opa zijn Maastrichtenaren en die zouden dat ook niet waarderen. Sterker nog ik ben jarenlang trouw bezoeker geweest van MVV.
Ik wist NIET dat hij bij jullie stond. Hij staat altijd aan het veld recht onder de tribune maar ik zag hem daar niet. Tot mijn schrik stond hij bij het uitvak en ik ben onmiddellijk die kant opgelopen en heb hem weggehaald.
Echter hij is meegelopen met een ouder vriendje en is gewoon meegegaan in de stroom der dingen.
Nogmaals de tekst is gericht op Roda en niet anti-MVV. Het spandoekje heeft hij elke wedstrijd bij zich en is daar door Roda reeds over benaderd aangezien de club eveneens opheldering wilde over de betekenis van RZP.
Ik respecteer overigens de gematigde manier waarop je dit plaatst, daarom ook een reactie.

Met vriendelijke groet en succes met MVV, zal de rest in Kerkrade wellicht niet menen, ik wel.

Nu op EIGEN titel:

Jullie kritiek aangaande de belabberde ontvangst en de provocerende malloot zijn terecht. Als voetballiefhebber vind ik dit dan ook zeer beschamend. Helaas beschikt iedere club over een aantal marginale figuren die de randverschijnselen rondom een wedstrijd
belangrijker vinden dan het voetbal zelf.
Niettemin valt een groot aantal van degenen die hier hun ervaringen posten een tunnelvisie te verwijten. Opmerkingen over de lamme sfeer onderschrijf ik nog maar de kritiek op het stadion (graftempel) en het inbrengen van Schreurs in de laatste minuut zijn
arbitraal. Niemand meldt iets over de bijzonder mooie sfeeractie. Dat hoeft ook niet maar het zou een completer beeld schetsen van het totaalplaatje. Ook hoor ik niemand over het uitstekende zicht op het veld. Dat is in andere stadions vaak anders.
Schreurs werd niet ingebracht om zout in de wonde te strooien maar om hem de gelegenheid te bieden een groet aan het uitvak te brengen. Volgens mij heeft hij dat ook gedaan.

02 sept 2014 15:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #327

gaston satijn schreef : Ik neem aan dat bij de thuiswedstrijd de noord tribune dan ook als eerste uitverkocht is.......

Ik heb sowieso nooit begrepen waarom de Angel-Side niet naast het uitvak zit. In principe is de noord-tribune ook de oude Angel-Side tribune. Vroeger zat de Angel-Side ook naast het uitvak totdat ze het blindeerden door schotten. Wat ook nog eens is, is dat je de spelers recht in het gezicht kijkt als ze het veld opkomen en kun je ze veel beter verwelkomen. Maar ja...is maar mijn mening, gelukkig heb ik er mijn seizoenskaart :daag:

02 sept 2014 15:37
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #328
@Koempel

Bedankt voor jouw fatsoenlijke reactie, is dit raadsel ook weer opgelost..
Overigens jammer dat je Mvv verruild hebt voor Roda.....blijft voor mij onverteerbaar als een Maastrichtenaar die club support.

02 sept 2014 16:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #329

Koempel schreef : Niemand meldt iets over de bijzonder mooie sfeeractie. Dat hoeft ook niet maar het zou een completer beeld schetsen van het totaalplaatje. Ook hoor ik niemand over het uitstekende zicht op het veld. Dat is in andere stadions vaak anders.

Om ook maar met een positieve noot te beginnen, het zicht van het veld was inderdaad uitstekend. Daar valt echt niets over te zeggen. Wat betreft de sfeeractie, het was leuk geprobeerd maar ook niet meer dan dat. De zwart/gele blaadjes zat niet echt iets achter en dat karretje zag je amper. Daar had meer ingezeten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

02 sept 2014 16:38
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #330
Gelijk heb je Audowaste. Het enige wat ik eruit kon halen was de M van MVV.

Tijd voor maken pagina: 1.535 seconden