>
Ontvangen bedankjes 5000
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Audiowaste schreef :
Jacques schreef : Tweede, die idioot die uiteindelijk zijn sjaal in de gracht liet vallen en die de hele wedstrijd met ons bezig was. Aanwezigen weten wel wie ik bedoel. Meedere keren kwam hij over dat lint/die afzetting, hij vroeg ook de hele tijd of wij in dat nimandslandje tussen uitvak en thuistribune links kwamen vechten etc. Maakt me allemaal niet zo veel uit, hoort er bij een derby bij. Maar ik heb het idee als wij dat zouden doen, en dan heb ik het over meerdere keren over de afzetting aan en steeds weer teruggehaald worden door stewards/veiligheidsmensen, dat wij meteen van de tribune gehaald zouden worden en een stadionverbod zouden krijgen. Stel dat er op het einde een paar van ons over het hek waren geklommen en het was daar in die hoek uit de hand gelopen, dan hadden die veiligheidsmensen zich dat mogen aanrekenen. Vervolgens stond hij ook nog te wachten op de parkeerplaats toen wij de bussen in gingen, weet niet of dat meer mensen is opgevallen.
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom de Angel-Side niet naast het uitvak zit. In principe is de noord-tribune ook de oude Angel-Side tribune. Vroeger zat de Angel-Side ook naast het uitvak totdat ze het blindeerden door schotten. Wat ook nog eens is, is dat je de spelers recht in het gezicht kijkt als ze het veld opkomen en kun je ze veel beter verwelkomen. Maar ja...is maar mijn mening, gelukkig heb ik er mijn seizoenskaartgaston satijn schreef : Ik neem aan dat bij de thuiswedstrijd de noord tribune dan ook als eerste uitverkocht is.......
Om ook maar met een positieve noot te beginnen, het zicht van het veld was inderdaad uitstekend. Daar valt echt niets over te zeggen. Wat betreft de sfeeractie, het was leuk geprobeerd maar ook niet meer dan dat. De zwart/gele blaadjes zat niet echt iets achter en dat karretje zag je amper. Daar had meer ingezeten.Koempel schreef : Niemand meldt iets over de bijzonder mooie sfeeractie. Dat hoeft ook niet maar het zou een completer beeld schetsen van het totaalplaatje. Ook hoor ik niemand over het uitstekende zicht op het veld. Dat is in andere stadions vaak anders.