Roda - Mvv Maastricht 31-08

02 sept 2014 17:14
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #331
Dat kan ik niet ontkennen Koempel, het zicht op de graftempel was uitstekend. Al is dit bij veel clubs ook prima in orde inclusief De Geusselt. Helmond Sport, De Graafschap, FC Volendam zijn de slechtste. NEC schijnt ook niet best te zijn, maar nog niet meegemaakt. De rest vind ik allemaal goed te doen of prima zicht in het uitvak. Waarom zou ik het dan specifiek vermelden dat het nu ook zo was, niet relevant toch?

De sfeeractie heb ik ook niet benoemd, omdat ik beter gewend ben van Ultras Mestreech en vond dit een simpel choreootje met die sikkels en karretjes erbij. De vorige schrijvers hebben hier dus tevens niet aan gerefereerd. Ondanks de rivaliteit, bij een top sfeeractie was die hier echt wel de revue gepasseerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2014 18:08
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #332
Nette reactie Koempel. :applaus: zo hoort dat. Echter blijft het voor ons Maastrichtenaren een kut stadion met kut kleuren. :puke: kots op dat stadion……. omdat roda er speelt. Echte sjengen gaan niet naar sterfrade voetbal kijken. Voor je reactie heb ik respect. Maar de keuze voor sterfrade is niet de onze. Jammer dat de combi alweer tegen viel. Dit in combi met de rotonde actie….tja je zou bijna denken dat de lokale driehoek het er om deed. Mvv supportertje pesten door parkstad pliesie.
Met een goede spits en afmaker hadden we minimaal gelijk kunnen spelen. Wederom dubieuze wissels van Elsen. Die gast snapt het niet. Trouwens waarom Ofori en Maatsen halen en ze dan niet meer gebruiken. Ze zijn gewoon kennelijk 3e keus? Voor dat geld had je een goede spits kunnen hebben. Zelfs Danny een betere aanbieding kunnen doen. Ik snap het beleid gewoon niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2014 19:32
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #333

Koempel schreef : Nu op EIGEN titel:

Jullie kritiek aangaande de belabberde ontvangst en de provocerende malloot zijn terecht. Als voetballiefhebber vind ik dit dan ook zeer beschamend. Helaas beschikt iedere club over een aantal marginale figuren die de randverschijnselen rondom een wedstrijd
belangrijker vinden dan het voetbal zelf.
Niettemin valt een groot aantal van degenen die hier hun ervaringen posten een tunnelvisie te verwijten. Opmerkingen over de lamme sfeer onderschrijf ik nog maar de kritiek op het stadion (graftempel) en het inbrengen van Schreurs in de laatste minuut zijn
arbitraal. Niemand meldt iets over de bijzonder mooie sfeeractie. Dat hoeft ook niet maar het zou een completer beeld schetsen van het totaalplaatje. Ook hoor ik niemand over het uitstekende zicht op het veld. Dat is in andere stadions vaak anders.
Schreurs werd niet ingebracht om zout in de wonde te strooien maar om hem de gelegenheid te bieden een groet aan het uitvak te brengen. Volgens mij heeft hij dat ook gedaan.


Koempel bedankt voor je bericht. Al snap ik niet waarom je van ons wilt horen dat het een "bijzonder mooie sfeeractie" was. Wat blaadjes met een kronkel zwart erdoorheen, 2 koempels, een karretje en nog het ergste van al, het filmpje met de documentaire gebrabbel. Ik kreeg echt het gevoel dat ik ergens in Duitsland op vakantie was en ergens iets aan het bezichtigen was. Wie weet krijgen jullie in januari wel een voorbeeld van hoe het beter kan.

En hoe kun je neerzetten dat Schreurs er niet is ingekomen om zout in de wonde te strooien, maar om gelegenheid te bieden een groet te brengen aan het uitvak? Niemand in het uitvak zat te wachten op een groet van deze onnozelaar. Dus dit geval duw ik echt wel in de hoek van zout in de wonde strooien. Jullie trainer, die hier ooit ook beliefd was, heeft zich de laatste maanden steeds meer belachelijk gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2014 20:55
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #334
Kies maar een stickertje voor jullie sfeeractie koempel. Het was oogverblindend. Al dat werk. Nigel die als voorbereiding op de aktie, op zijn Windows 95 2500 gele vakjes maakt en daar met zwarte vakjes die prachtige M maakt. D'r jung ist fumf weke net boete goan spiele.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Schapendonk, Raffalaldo, Boschpoort, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2014 22:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #335

Anna D. schreef : Dat kan ik niet ontkennen Koempel, het zicht op de graftempel was uitstekend. Al is dit bij veel clubs ook prima in orde inclusief De Geusselt. Helmond Sport, De Graafschap, FC Volendam zijn de slechtste. NEC schijnt ook niet best te zijn, maar nog niet meegemaakt. De rest vind ik allemaal goed te doen of prima zicht in het uitvak. Waarom zou ik het dan specifiek vermelden dat het nu ook zo was, niet relevant toch?

De sfeeractie heb ik ook niet benoemd, omdat ik beter gewend ben van Ultras Mestreech en vond dit een simpel choreootje met die sikkels en karretjes erbij. De vorige schrijvers hebben hier dus tevens niet aan gerefereerd. Ondanks de rivaliteit, bij een top sfeeractie was die hier echt wel de revue gepasseerd.


Nou ik moet zeggen dit is wel een van de beste uitvakken waar ik ben geweest het beste zich op de wedstrijd had..
Alleen jammer dat het van die club is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2014 23:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #336
Na het zien van enkele filmpjes word de verbazing steeds groter. Het duurt +-5 minuten (!) voordat er enige ME te bekennen is. Een groep van 100 man met capuchons zie je toch aankomen als politie zou je denken. Zeker als die groep richting het uitvak gaat. Ze hebben geluk dat de bussen in 4 groepen gingen anders was het volledig uit de hand gelopen. Je vraagt je af hoe men dit heeft kunnen verzinnen. (Bussen voor het stadion langs, zonder ME).

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 08:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #337
Koempel, dank voor de uitleg.

Over de sfeeractie: ik vond het mijnkarretje dat een beetje heen en weer bewoog lachwekkend en begrijp nu pas dat ik ergens letters had moeten zien. Ik vond zowel de publieke belangstelling als de sfeer oprecht tegenvallen. Hoorde geruchten over (bijna) uitverkocht stadion, maar dat was bij lange na niet zo. En sfeer (ook in uitvak, geef ik meteen toe) was helemaal niet de sfeer van een ouderwetse derby. Er waren meerdere momenten dat het hele stadion stilviel. En toen stonden jullie al voor. Als je geen kritische dingen over je club wilt lezen of als je respect voor acties van je club verwacht, moet je niet op de fansite van de aartsrivaal komen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 11:57
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #338

Jacques schreef : Koempel, dank voor de uitleg.

Over de sfeeractie: ik vond het mijnkarretje dat een beetje heen en weer bewoog lachwekkend en begrijp nu pas dat ik ergens letters had moeten zien. Ik vond zowel de publieke belangstelling als de sfeer oprecht tegenvallen. Hoorde geruchten over (bijna) uitverkocht stadion, maar dat was bij lange na niet zo. En sfeer (ook in uitvak, geef ik meteen toe) was helemaal niet de sfeer van een ouderwetse derby. Er waren meerdere momenten dat het hele stadion stilviel. En toen stonden jullie al voor. Als je geen kritische dingen over je club wilt lezen of als je respect voor acties van je club verwacht, moet je niet op de fansite van de aartsrivaal komen...


Ik moet eerlijk bekennen dat ik op de sfeeractie aan het wachten was toen deze al gaande was...zoveel indruk maakte het.
Ik zei nog tegen degene die bij mij was dat het verhaaltje wat opgelezen werd mij sterk aan de Efteling deed denken. Hierna verwachte ik de grandioze aangekondigde sfeeractie....maar niks hoor. Sowieso vind ik dat hele publiek een van te voren ingestudeerde nep-uitstraling hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 12:19
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #339

gaston satijn schreef :


Sowieso vind ik dat hele publiek een van te voren ingestudeerde nep-uitstraling hebben.


Iech dink tot dat probleem zit in 't gegeve tot väöl vaan die lui dao gein eige identiteit höbbe. De echte leefde veur de stad veule ze neet, in tegestèlling tot de Mestreechteneer.
De mijnstreek is veur miech vergeliekbaar mèt Almere. De ''echte'' oet de umgeving zitte pas in de 2e of 3e ginneratie, dus wie kinste daan verwachte tot ze ziech eg ''parkstadter'' veule en dat daan ouch kinne oetstraole?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 12:25 03 sept 2014 12:27 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #340
Heet netuurlik ouch te maake met 't hoege inteelt gehalte binne dat pebliek en de inwoeners vaan dee streek. De zuus gewoen de intelligentie towneume este vaan Oos terök naor de Stad Mestreech reijs...

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 13:06 03 sept 2014 13:07 door Lucas.
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #341
Die kerel links van het uitvak: Ik denk dat je de moeite niet hoeft te nemen om daarheen te gaan om hem te bezoeken. Ik heb namelijk begrepen dat deze mafkees gewoon in de AH XL in de Brusselsepoort werkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 13:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #342

Janepie schreef : Heet netuurlik ouch te maake met 't hoege inteelt gehalte binne dat pebliek en de inwoeners vaan dee streek. De zuus gewoen de intelligentie towneume este vaan Oos terök naor de Stad Mestreech reijs...


Bron?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 13:46
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #343

Boe is dat feeske? schreef :

Janepie schreef : Heet netuurlik ouch te maake met 't hoege inteelt gehalte binne dat pebliek en de inwoeners vaan dee streek. De zuus gewoen de intelligentie towneume este vaan Oos terök naor de Stad Mestreech reijs...


Bron?


Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 14:02 03 sept 2014 14:02 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #344

Janepie schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

Janepie schreef : Heet netuurlik ouch te maake met 't hoege inteelt gehalte binne dat pebliek en de inwoeners vaan dee streek. De zuus gewoen de intelligentie towneume este vaan Oos terök naor de Stad Mestreech reijs...


Bron?

:applaus:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 14:59 03 sept 2014 15:00 door zittribuun.
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #345
Iedereen kan hier wel afgeven op de slechte sfeeractie en de matige sfeer van het Roda-publiek. Zal vast en zeker "terecht" zijn deze kritiek, maar bedenk dat het bij ons ECHT niet beter is gesteld hoor. De sfeer in de Geusselt is ook al jaren ver weg te zoeken (en ook in de "Maaskant-tijd" muv 3 of 4 wedstrijden was deze sfeer niet top).
De sfeeracties heb ik ook allang niet meer gezien bij ons. In plaats van aangeven hoe slecht het bij een andere club is, kun je er misschien eerst proberen voor te zorgen dat het bij ons beter is geregeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden