Roda - Mvv Maastricht 31-08

03 sept 2014 16:22 03 sept 2014 16:24 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #346

zittribuun schreef : Iedereen kan hier wel afgeven op de slechte sfeeractie en de matige sfeer van het Roda-publiek. Zal vast en zeker "terecht" zijn deze kritiek, maar bedenk dat het bij ons ECHT niet beter is gesteld hoor. De sfeer in de Geusselt is ook al jaren ver weg te zoeken (en ook in de "Maaskant-tijd" muv 3 of 4 wedstrijden was deze sfeer niet top).
De sfeeracties heb ik ook allang niet meer gezien bij ons. In plaats van aangeven hoe slecht het bij een andere club is, kun je er misschien eerst proberen voor te zorgen dat het bij ons beter is geregeld.

Mee eens hoor ziitribuun maar denk dat we voor die discussie mbt sfeer in de Geusselt een ander topic hebben en die discussie beter aldaar kunnen voortzetten, in bijvoorbeeld Veer dinke mèt o.i.d. Het uitvak was ook aardig stil, dat is waar.

Wat hier m.n. genoemd wordt in het missen van sfeer is met name het gebrek aan sfeer in de zogeheten Derby van het Zuiden waar het thuispubliek zich meer als 'ietekes' heeft gedragen, een winkelwagentje van AH XL heeft laten zien met wat gele blaadjes die de lokale overheid bijeen heeft laten prikken op de grasvelden van Gaia-park.

Uiteraard kunnen onze eigen Ultras dat veel beter en daarom hoop ik dat de return van deze Europese wedstrijd eentje wordt om nooit meer te vergeten, met man en macht staan we achter onze mannen, de rood/witte gladiatoren, de Sjengen. We overbluffen de Ossies vocaal én met het spel op het veld én schreeuwen de Roeje naar een verdiende 3-0 overwinning!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 19:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #347

Sjotelsplak schreef : Na het zien van enkele filmpjes word de verbazing steeds groter. Het duurt +-5 minuten (!) voordat er enige ME te bekennen is. Een groep van 100 man met capuchons zie je toch aankomen als politie zou je denken. Zeker als die groep richting het uitvak gaat. Ze hebben geluk dat de bussen in 4 groepen gingen anders was het volledig uit de hand gelopen. Je vraagt je af hoe men dit heeft kunnen verzinnen. (Bussen voor het stadion langs, zonder ME).


30 januari is het achter de geuselt dicht en moeten de R*da supporters via de tankstation en rotonde langs McDrek naar uitvak? Weet iemand of dit waar is ? Want dat is ook gewoon vragen om problemen...

Lucas schreef : Die kerel links van het uitvak: Ik denk dat je de moeite niet hoeft te nemen om daarheen te gaan om hem te bezoeken. Ik heb namelijk begrepen dat deze mafkees gewoon in de AH XL in de Brusselsepoort werkt.


Jumbo in brusselsepoort en schijnbaar zijn ze erheen gegaan maar heeft hij vakantie.
Ook stom van hem...Hij werkt hier en dan doe je provoceren....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 20:11
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #348
Schandalig dat deze haatzaaier ook (nog)in Maastricht werkt! Hij daagde de mvv supporters uit en was behoorlijk opgefokt ( let wel...achter het hek ). Ik snap niet waarom de stewards of politie deze mafkees niet oppakten. In de Geusselt krijg je meteen een stadionverbod voor een paar jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 20:56
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #349
Het gaat dan niet om die malloot met het grijze Adidas trainingspak die de hele tijd onder dat afscheidingslint doorging. Echter z'n collega debiel met het zwarte petje en de Stone Island trui. Die werkt wat ik weet inderdaad in de Jumbo BP. Die heeft inderdaad nog een twee weken vakantie wat ik hoorde. Wel toevallig als die andere in de AH XL zou werken. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 21:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #350

Sjotelsplak schreef : Na het zien van enkele filmpjes word de verbazing steeds groter. Het duurt +-5 minuten (!) voordat er enige ME te bekennen is. Een groep van 100 man met capuchons zie je toch aankomen als politie zou je denken. Zeker als die groep richting het uitvak gaat. Ze hebben geluk dat de bussen in 4 groepen gingen anders was het volledig uit de hand gelopen. Je vraagt je af hoe men dit heeft kunnen verzinnen. (Bussen voor het stadion langs, zonder ME).


Waar staan die filmpjes? Was zowel op heen, als op terugweg erg slecht geregeld door politie.

@ Koempel: positief aan de sfeeractie was dat zoveel mensen meededen. Het is (helaas) niet vanzelfsprekend dat iedereen een blaadje boven het hoofd houdt op hetzelfde moment. Geen idee wat het geel-zwarte (zag er inderdaad ook een "M" in) moest betekenen. Het mijnkarretje was lachwekkend, om nog maar te zwijgen over de oersaaie documentaire op het scherm.
Maar ik waardeer iedere effort die erin gestoken wordt. Veruit de meeste clubs doen helemaal niets, dus daarmee vergeleken was het heel positief.
Sfeer aan MVV-kant was bagger en niet derby-waardig. Jammer.
Verder een dag om snel te vergeten en om in januari revanche te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 21:24
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #351

Anna D. schreef : Het gaat dan niet om die malloot met het grijze Adidas trainingspak die de hele tijd onder dat afscheidingslint doorging. Echter z'n collega debiel met het zwarte petje en de Stone Island trui. Die werkt wat ik weet inderdaad in de Jumbo BP. Die heeft inderdaad nog een twee weken vakantie wat ik hoorde. Wel toevallig als die andere in de AH XL zou werken. ;)

Dus als die terug zijn van vakantie dan hebben we kiloknallers in de BP? :lachen:

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2014 21:54
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #352

Maosbrögk schreef : Waar staan die filmpjes? Was zowel op heen, als op terugweg erg slecht geregeld door politie.


Op Facebook staan de meeste filmpjes hè. Zijn er een paar geweest vanuit Koempel oogpunt. En vanuit een bus die net gearriveerd is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2014 12:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #353

Meeser schreef : Schandalig dat deze haatzaaier ook (nog)in Maastricht werkt! Hij daagde de mvv supporters uit en was behoorlijk opgefokt ( let wel...achter het hek ). Ik snap niet waarom de stewards of politie deze mafkees niet oppakten. In de Geusselt krijg je meteen een stadionverbod voor een paar jaar.

Je wilt niet weten hoeveel er van hun werken in Maastricht. Ik heb bij een bedrijf gewerkt in Maastricht waar ik door ze omsingeld was. Ze kwamen met de vlaggetjes, trui-tjes, sjaaltjes en petjes in hun auto in Maastricht werken. En niemand van de Maastrichtenaren die wat zeiden of deed. Ja, ze zeiden dan maar gauw dat ze voor ajax of psv waren en durfden het nog niet eens over hun eigen MVV te hebben. Dus hou op.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2014 17:04
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #354
Waar ik me zeer over verbaas is hoe in de media alles met een sisser lijkt af te lopen over de ontvangst door de roda jc hooligans die de bussen aanvielen ??
Het moest eens anders om zijn dan was de bok vet en waren alle MVV supporters tuig en hooligan, ach ja in het land waar krom recht is kan je alles verwachten en zeker bij de gesubsideerde roda zender L1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, izzo, Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2014 19:18
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #355
zelfs na de wedstrijd worden wij weer in een kwaad daglicht gezet... Gewoon belachelijk !

www.limburger.nl/article/20140904/VTMVV0...#Citaat_van_de_maand
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2014 20:05 05 sept 2014 20:06 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #356
MVV is er wel als de kippen bij om excuses te maken als een onverlaat eieren gooit naar het huis van een speler ( not done overigens !!!)
Maar als haar eigen vaste trouwe supporters zo ontvangen worden ,niemand die er naar kraait, iets met 2 maten meten ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2014 22:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #357

Anna D. schreef :

Maosbrögk schreef : Waar staan die filmpjes? Was zowel op heen, als op terugweg erg slecht geregeld door politie.


Op Facebook staan de meeste filmpjes hè. Zijn er een paar geweest vanuit Koempel oogpunt. En vanuit een bus die net gearriveerd is.



Heb je een link Anna ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2014 18:36 06 sept 2014 18:38 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #358

kribbebieter schreef : MVV is er wel als de kippen bij om excuses te maken als een onverlaat eieren gooit naar het huis van een speler ( not done overigens !!!)
Maar als haar eigen vaste trouwe supporters zo ontvangen worden ,niemand die er naar kraait, iets met 2 maten meten ???


Scheve vergelijking, waarom weer tegen MVV trappen, vind het Calimero sorry!

MVV verspreidde het bericht om een tegenbericht te geven aan de media waarin MVV supporters zwart gemaakt werden. Als MVV niet had gereageerd waren de commentaren geweest dat er gereageerd had moeten worden omdat de media onzin vertelt en opklopt.

Het is sowieso dus nooit goed bij jou!

Waarom zou MVV moeten reageren op de ontvangst door de moffen. No way!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2014 19:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #359
MVV zal wel degelijk formeel reageren op de gebeurtenissen voor de wedstrijd. Maar dat loopt via de vc en zal waarschijnlijk niet in de media komen. De veronderstelling van Kribbebieter dat MVV hier niks mee doet wil ik dus nadrukkelijk tegenspreken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2014 20:08
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #360
Precies Boschpoort. Zoals er intern ook is gereageerd na de schandalige ontvangst in Almere. Het supportersoverleg heeft van dit feit ook melding gemaakt op het forum.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden