Roda - Mvv Maastricht 31-08

31 aug 2014 20:23
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #286
Hier hadden we niet hoeven te verliezen, helaas.
Stond te kijken van het grote AZ-gehalte qua sfeer in dat stadion.
Beetje lala-liedjes maar kan niet zeggen dat ze daar een heksenketel van maken om de tegenstander uit het spel te halen, om maar te zwijgen van het hoge Duits gehalte...zum kotsen.
Maar goed, de komende jaren zijn we een derby rijker want dit Roda zal echt niet promoveren.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 20:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #287
Een derby om snel te vergeten in mij ogen, slechts 1 gele kaart en een onterechte winnaar. We deden zeker de tweede helft niet onder voor die duitsers. Ons grootste probleem is dan ook geen scorend vermogen. De duitsers krijgen 3 kansen en maken er 2. Wij een handvol en we maken er geen. Gelijk spel was meer op zn plaats geweest.
en belachelijk de provocatie van Trost om Danny de Mof nog in te brengen in de laatste seconde. Alle krediet verspeelt op deze manier.

Echter blijf ik nog met eem vraag zitten. Waarom maar 40km per uur rijden op een snelweg. Was dat om ze dans te geven om te raken als ze zouden willen gooien. 2 uur na afloop pas thuis, schandalig! Maar de driehoek zal zichzelf nu wel op borst kloppen dat het zo goed ging? Dus volgend jaar wordt alles nog wat meer aangesnoerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

31 aug 2014 20:39
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #288
Jammer, maar niets om ons voor te schamen. Thuis in de Geusselt is deze ploeg te pakken.
Vooral als we de Bonte Storm vanaf de tribune los laten.
Goed dat we van Hyfte en Rutjes hebben laten gaan; geen enkele toegevoegde waarde.
Dit elftal heeft nog groei en potentie in zich als we het geduld opbrengen !

31 aug 2014 21:33
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #289
Strakke aktie vaan de Kuuper!
:applaus: :lachen:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

31 aug 2014 21:43 31 aug 2014 21:46 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #290
Op rodajcfans.nl zijn ze weer hilarisch bezig en ze krijgen antwoord uit het land...

Naam: de voetbalfilosoof
Tijd: 31-08-2014 21:24

waarde mederodafans,

Was een mooie voetbalmiddag. Roda speelde bij vlagen goed en een record op JL niveau qua supportersaantallen.
Ook was er een goed gevuld gastenvak, dit mag ook gezegd zijn.
Ik vind dat de manco's van het verleden nog steeds niet uit de ploeg zijn. Voorin géén echte killers en achterin kwestbaar.
We zijn een beetje het Feyenoord van de Juup. De meeste fans, een enorm stadion en veel ambitie.
Wij hebben echter een te groot verschil tussen uit en thuis.

Thuis zijn we door vrijwel niemand (uit de Juup) te kloppen en uit krijgen wij het overal moeilijk.

Ik heb gesproken

==

Antwoord:

Naam: @de Voetbalfilosoof
Tijd: 31-08-2014 21:33

Als jij ook nog Feyenoord met je moffenclub durft te vergelijken kom ik persoonlijk je geel/zwarte tanden uit je bek slaan.

Loop naar de klote, groetjes SCF

===

Over de wedstrijd, ik vond het tam, en publiek ook, jammer was geen derby sfeer.
Maar MVV heeft gevochten voor wat het waard was en had daar echt niet hoeven ter verliezen! 1 lucky en 1 goeie goal van hun en tig kansen van ons.

We vreten ze op in de Geusselt!

Facta Non Verba

31 aug 2014 21:44
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #291

Kay schreef : Zo te lezen waren wij lang niet de enigen buiten het uitvak..

Zouden ze in januari ook gezellig bij ons op onze tribunes komen zitten?
:evil:

31 aug 2014 22:02
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #292

Karakter schreef :

Peter Pan schreef : Dien een klacht in tegen het spelen van de 'geschorste' Biemans. Geen contract betekend toch niet automatisch een amateurcontract?

Zoals ik het heb begrepen liep zijn contract deze zomer af en hebben ze dat ''verlengd'' met een amateurcontract. Dit is echter niet naar buiten gecommuniceerd. Hoeft natuurlijk ook niet zolang je geen beursgenoteerde voetbalclub bent. Dat betekend dus dat hij de hele tijd al een Roda speler is geweest en wedstrijd 1 in feite dus al meetelde voor zijn schorsing. Slim van Roda, zonder dat ze het zelf in de gaten hadden dus. Ze doen hier niets fout dus als het zo is zoals hierboven beschreven. Alleen een beetje raar dat ze daar ''toevallig'' achter komen voor de derby. Je zou ook kunnen stellen dat ze zichzelf hierdoor de eerste wedstrijden van het seizoen in de vingers hebben gesneden, omdat ze hem toen niet hebben ingezet. Hoe dan ook, al dien je 10.000 klachten hiertegen in, je zult aan het kortste einde trekken. De KNVB heeft het notabene goed gekeurd.

Contract is formeel opgezegd, niet verlengt dus.
Deze speler was clubloos en hoe je het went of keert, de schorsing is niet in een officiële wedstrijd uitgezeten. Deze week pas een contract gekregen dus schorsing kan nu pas in gaan.

28-8-2014
BIEMANS KEERT TERUG
Roda JC Kerkrade heeft Bart Biemans voor twee seizoenen vastgelegd. De verdediger stond de afgelopen drie jaar al onder contract bij Roda JC, maar zijn verbintenis werd in een eerder stadium niet v ...
Roda JC Kerkrade legt Bart Biemans voor twee seizoenen vast

Roda JC Kerkrade heeft Bart Biemans voor twee seizoenen vastgelegd. De verdediger stond de afgelopen drie jaar al onder contract bij Roda JC, maar zijn verbintenis werd in een eerder stadium niet verlengd.

De 26- jarige Biemans kwam in de zomer van 2011 over van Willem II, waar hij drie seizoenen onder contract stond. Voor Roda JC Kerkrade kwam de Belg tot nog toe in 84 duels in actie waarin hij driemaal doel wist te treffen. In de eerste weken van de voorbereiding op het huidige seizoen trainde Biemans al mee met Roda JC om zijn conditie op peil te houden.

Hoofdtrainer René Trost over de kersverse aanwinst: “Met de komst van Bart hebben we verdedigend meer opties. In de weken dat hij mee heeft getraind heb ik een goed en positief beeld van hem kunnen vormen. Bart is een pure en hardwerkende verdediger, die bovendien prima in deze groep past.’

Bart Biemans is wegens een nog openstaande schorsing uit het seizoen 2013-2014 niet inzetbaar voor de wedstrijd Roda JC Kerkrade – MVV Maastricht van aanstaande zondag 31 augustus. In de wedstrijd Fortuna Sittard – Roda JC Kerkrade op zaterdag 13 september kan Biemans eventueel zijn rentree maken.

01 sept 2014 00:03
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #293
Er is met veel te veel respect gevoetbald tegen roda. Een zeer zwak Mvv zonder strijd. Ik vond roda echt een klasze beter, hoe kut het ook klinkt. Ze combineerde veel makkelijker. Vond alleen Hawbir Moustafa echt strijden. De slag is vandaag echt op het middenveld verloren. Ook een zeer matige sfeer in het uitvak helaas, al met al een vervelende dag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

01 sept 2014 00:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #294
Was een tamme middag, zowel op het veld als daarnaast. Nooit een echte derby geworden helaas.
Aachen-Nord had 1e helft betere van spel, MVV 2e helft. Gelijkspel was verdiend geweest en was ook mogelijk, ware het niet dat we weer eens geen goal konden maken.
Aachen-Nord kon me niet imponeren.
Voor de rest blijft het een circustent en wil Aachen-Nord heel erg graag dé club van Limburg zijn, maar is gewoon alles daar DUITS. Identiteitscrisis? Danke, bitte...
Belachelijke sfeeractie in combinatie met die documentaire op het scherm, slaapverwekkend.
Trost is een lul dat ie Schreurs in de 94e minuut nog inzet. Olie op het vuur gooien noemen ze dat. Nergens voor nodig.
Verder was hersenloze koempels naast het uitvak die de boel nog wat vermaakten.
Belachelijk dat je 45 minuten vast moet zitten om én te zien hoe Aachen-Nord de overwinning viert, én om te wachten dat echt iedereen het stadion wordt uitgewerkt...daarna nog 30min in een stilstaande bus zitten, om dan nog eens via Frankfurt naar Maastricht te rijden met 40km/u. Politie had het niet goed onder controle. Was goed dat MVV-fans netjes waren, had anders flink uit hand kunnen lopen.
Tot in januari! Kut-moffen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, damske, Robin, opadiehard, Frostie_999

01 sept 2014 08:25
boer
Bezoeker
Bezoeker
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #295
ok, we hadden iets meer verdiend.
RJC voetbalde niet als een kampioene ploeg en zullen het nog zwaar krijgen.
Al hadden ze natuurlijk ook heel wat blessures en schorsing gevallen. (6 Stuks)

Mvv met complete Selectie had weinig in te brengen, tussen kansen en mogelijkheden is een groot verschil.
Als je iedere wedstrijd zo begint, zul je weinig winnen dit jaar.
Iedere tegenstander gaat de 2e helft achterover leunen en wachten op een counter. (Almere/Sparta/RJC)
dan lijkt het of je beter word, maar dat is natuurlijk niet zo, dat heeft met de speel wijze te maken!! (ruimtes om te voetballen)

bij een zwakke keeper word de verdediging niet stabieler. Het is knap om z'n keeper te vinden.
helaas moeten we het met deze zwakke broeder tot aan de winterstop doen...

Verder was het een DRAAK van een DERBY waar de ervarinng het wint van de jeugd.

01 sept 2014 08:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #296
Ik ben blij dat onze supporters zich wel hebben weten te gedragen en we geen onnodige stadionverboden hebben opgelopen.
De "actie" van die hersenlozen bij de eerste paar bussen zal in Maastricht wel rechtgezet worden neem ik aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

01 sept 2014 09:12 01 sept 2014 09:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #297

Mie leef Mestreech schreef : Roda was eerste helft de betere ploeg. Die overtreding waar die vrije trap uitkomt, mag nooit gemaakt worden. Dan roep je de problemen op je af als de tegenstander een speler als Hocher in de ploeg heeft. Dan weet je dat dat een goal wordt.

Als je dit een overtreding noemt...ik noem het, het opzoeken van een overtreding op de 16 meter. Dat gebeurde ervoor ook al. Maar toen ging die tegen de lat. Als je ziet hoe gauw ze gaan liggen om die vrije trap op de 16 te krijgen, dan zie je dat er een paar spelers veel geleerd hebben in de eredivisie. Scheidsrechters gaan hier resoluut in mee. Maar wat me dan wel heel erg stoord is: trek dan ook een gele kaart als spelers zicht overduidelijk laten vallen!! Hij floot een paar keer niet omdat hij vond dat een Roda speler zich liet vallen. Nou, daar staat dus geel op. Peters kreeg er wel een tegen Sparta! Niet dat de scheidsrechter slecht was. Verre van dat. Maar als iemand op zoek is naar een vrije trap op de 16 en je geeft hem, moet je ook geel trekken bij een schwalbe. Het was trouwens de enige optie om wat te forceren voor Roda in de 2e helft. Laten vallen/duikelen.

01 sept 2014 09:39
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #298
Roda was de betere ploeg, who cares. Dat wisten we allemaal. Dan moet je zo een ploeg aanpakken met een over mijn lijk mentaliteit. Dat heb ik eigenlijk bij de meeste niet gezien. Dat neem ik hun zeer kwalijk. Weinig strijd, te weinig inzet. Domme overtredingen op de 16 meter waardoor je die moffen in het zadel helpt. Jammer. En jezus christus wat een kneuzen van supporters die moffen. Als er geen hekkie tussen had gezeten.....

01 sept 2014 09:41
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #299
En nog iets, wat was die scheids een vieze vuile klootzak incl grens. Alles kregen we tegen. Op zo een moment moet een Elzen zich laten horen aan de kant en een punt maken, helpt altijd!!!

01 sept 2014 10:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Roda - Mvv Maastricht 31-08 #300

Boschpoort schreef : De "actie" van die hersenlozen bij de eerste paar bussen zal in Maastricht wel rechtgezet worden neem ik aan.

Die gasten zullen zich in Maastricht wel niet laten zien en dus zullen de verkeerde mensen weer de dupe zijn...

Ik ben overigens benieuwd of meneer Rinkens nu ook een persbericht de deur uitdoet over deze laffe aanval van Aachen-Nord, of in ieder geval over het voorbeeldige gedrag van ....de MVV-familie...??
Of zet ie de schijnwerper op de fans alleen aan bij negatief nieuws?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Gamin

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden