MVV - Sparta
- Lummel
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - Sparta
19 Aug 2014 18:02Worden er daadwerkelijk al zoveel consumpties verkocht? Zo ja, levert dit toch een mooie zakcent op voor MVV. En dan is ''Veer zien MVV'' goed onderweg om de grootste sponsor van MVV te worden.
Mooi werk!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2014 18:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
19 Aug 2014 18:45Berichtgeving van VZM niet geleze?Lummel wrote: Het aanvallende spel van afgelopen vrijdag heeft mij hoop gegeven. Ik verwacht een spannende wedstrijd, waarin we in de laatste minuut de 2 - 1 weten te scoren. Dit na een individuele actie van Croux, die alleen op de goalie af gaat. :thumbsup:
Worden er daadwerkelijk al zoveel consumpties verkocht? Zo ja, levert dit toch een mooie zakcent op voor MVV. En dan is ''Veer zien MVV'' goed onderweg om de grootste sponsor van MVV te worden.
Mooi werk!
Dat wordt a.s. vrijdag nog beter, kunnen we meteen versterking halen!
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Boer1976
-
- Visitor
-
20 Aug 2014 07:22:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 Aug 2014 11:24Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?
Of pas zodra ze aangeschoten zijn?
Of was het stiekem ook een boycot?
Door het niet zingen viel mij wel het volgende op.
Onderaan trepke B staat een persoon deze is kaal en volgens mij ook de 30 gepasseerd maar deze persoon scheld letterlijk op alles en iedereen die in zijn ogen wat verkeerds heeft gedaan. ook na de wedstrijd, ondanks dat we gewonnen hadden bleef deze persoon luidkeels zijn frustraties uiten richting de scheids en iedereen die hem niet beviel.
Dit gebeurd letterlijk iedere wedstrijd, Als MVV verliest gaat hij helemaal door het lint en kun je beter een paraplu openklappen als je het trapje afloopt want daar komt me wat consumptie uit bij het schelden.
Ik kan er wel om lachen, maar aan de andere kant denk ik doe eens normaal man !!!!!!! ALs deze persoon mee gaat naar roda dan slaan bij hem gegarandeerd de stoppen door.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
20 Aug 2014 12:35mvv supporter wrote: Inderdaad, sfeer was niet echt te bekennen afgelopen vrijdag.
Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?
Heet dao totaal niks mèt te make mvv supporter. 'n Behuurlek aontal lui waore gewoen neet aonwezig. En ederein had dao zoe z'n eige reie veur.
Trepke B is Trepke B, de Ultras zien de Ultras. Kinne prima same door ein deur mer stoon los vaanein.
Euvergens, de kale mins dee'ste besjrijfs, is normaal de rös zelf

- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Aug 2014 14:43 - 20 Aug 2014 14:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 Aug 2014 15:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Aug 2014 15:38 - 20 Aug 2014 15:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Aug 2014 15:50 - 20 Aug 2014 15:56Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
20 Aug 2014 16:42mvv supporter wrote: Inderdaad, sfeer was niet echt te bekennen afgelopen vrijdag.
Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?
Of pas zodra ze aangeschoten zijn?
Of was het stiekem ook een boycot?
Nee hoor zoals MVVke al zegt staat dat dus los van elkaar al. Echter zijn vaak de mensen die wel de beloftenteams boycotten op Trepke B, degene die vaak bereid zijn om in te zetten om vocale support te geven aan het team. Dus dan krijg je vanzelf minder sfeer, of helemaal geen ambiance, als die handschoen niet opgepakt wordt. Beetje vreemd dat je hier het wel of niet nuttigen van alcohol bij betrekt. Al lijkt het me logisch dat als je een pilsje drinkt (of halve liter tegenwoordig) je vanzelf als fanatiekere supporter sneller meezingt. Heeft dus gedeeltelijk wel te maken met de boycot, maar Trepke B en Ultras zijn niet te vergelijken. Maar geen zorgen, vrijdag tegen Sparta kunnen we beide al die opgekropte energie van een MVV loze week weer steken in het aanmoedigen van de spelers. Hopelijk slaat het dan eens over naar de rest van het stadion.
Voorspelling 2-1 trouwens.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
21 Aug 2014 10:51Naast aanmoedigingen om 12de man te zijn en naar de Geusselt te komen zegt MVV:
Excuses
Langs deze weg wilt MVV Maastricht zich ook excuseren voor de problemen met de tickets van afgelopen vrijdag. Er is een inschattingsfout gemaakt en we beloven dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.
Tickets
Tickets voor MVV – Jong PSV zijn verkrijgbaar vanaf € 6,50 voor jeugd en € 13,- voor volwassenen. Als je online bestelt via www.mvv.nl/tickets ontvang je bovendien 10% korting op deze prijs. De stadionkassa’s zijn op de wedstrijddag geopend vanaf 19.00 uur.
Ze excuseren zich dus, netjes. Hoop dat de mensen die afgelopen vrijdag tegen die kaartjes-teleurstelling aangelopen zijn MVV nog een kans geven!
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
21 Aug 2014 11:02 - 21 Aug 2014 11:04MVV Maastricht mag vrijdagavond wellicht een nieuw gezicht in de defensie begroeten. Jesse Wijnen, gehuurd van provinciegenoot Roda JC, zal bij de selectie aansluiten. Na de overwinning van afgelopen week tegen Jong PSV is het echter de vraag of trainer Ron Elsen wel wijzigingen zal doorvoeren in zijn basiself. In ieder geval zal hij niet kunnen beschikken over middenvelder Niels Vorthoren en Wimilio Vink. Beide spelers zijn hard bezig om hun terugkeer in de wedstrijdselectie na blessures vorm te geven. De wedstrijd tegen Sparta komt voor hen echter te vroeg.
Positief voor MVV: Mahi is naar FC Groningen, is er morgen niet meer bij!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Aug 2014 11:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
21 Aug 2014 16:07Please Log in or Create an account to join the conversation.