MVV - Sparta

19 aug 2014 18:02
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Sparta #16
Het aanvallende spel van afgelopen vrijdag heeft mij hoop gegeven. Ik verwacht een spannende wedstrijd, waarin we in de laatste minuut de 2 - 1 weten te scoren. Dit na een individuele actie van Croux, die alleen op de goalie af gaat. :thumbsup:

Worden er daadwerkelijk al zoveel consumpties verkocht? Zo ja, levert dit toch een mooie zakcent op voor MVV. En dan is ''Veer zien MVV'' goed onderweg om de grootste sponsor van MVV te worden.

Mooi werk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2014 18:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Sparta #17
Tegen Jong PSV 3500. Dus 10000 lijkt wat hoog gegrepen, maar 5000 moet lukken. Aan ons heeft het niet gelegen afgelopen vrijdag :lachen: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2014 18:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - Sparta #18

Lummel schreef : Het aanvallende spel van afgelopen vrijdag heeft mij hoop gegeven. Ik verwacht een spannende wedstrijd, waarin we in de laatste minuut de 2 - 1 weten te scoren. Dit na een individuele actie van Croux, die alleen op de goalie af gaat. :thumbsup:

Worden er daadwerkelijk al zoveel consumpties verkocht? Zo ja, levert dit toch een mooie zakcent op voor MVV. En dan is ''Veer zien MVV'' goed onderweg om de grootste sponsor van MVV te worden.

Mooi werk!

Berichtgeving van VZM niet geleze?
Dat wordt a.s. vrijdag nog beter, kunnen we meteen versterking halen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Lummel, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 07:22
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Sparta #19
Hopelijk komt er wat eerder sfeer dan afgelopen vrijdag in de 88e minuut !?!?
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 11:24
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Sparta #20
Inderdaad, sfeer was niet echt te bekennen afgelopen vrijdag.
Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?
Of pas zodra ze aangeschoten zijn?
Of was het stiekem ook een boycot?



Door het niet zingen viel mij wel het volgende op.
Onderaan trepke B staat een persoon deze is kaal en volgens mij ook de 30 gepasseerd maar deze persoon scheld letterlijk op alles en iedereen die in zijn ogen wat verkeerds heeft gedaan. ook na de wedstrijd, ondanks dat we gewonnen hadden bleef deze persoon luidkeels zijn frustraties uiten richting de scheids en iedereen die hem niet beviel.
Dit gebeurd letterlijk iedere wedstrijd, Als MVV verliest gaat hij helemaal door het lint en kun je beter een paraplu openklappen als je het trapje afloopt want daar komt me wat consumptie uit bij het schelden.
Ik kan er wel om lachen, maar aan de andere kant denk ik doe eens normaal man !!!!!!! ALs deze persoon mee gaat naar roda dan slaan bij hem gegarandeerd de stoppen door.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 12:35
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Sparta #21

mvv supporter schreef : Inderdaad, sfeer was niet echt te bekennen afgelopen vrijdag.
Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?


Heet dao totaal niks mèt te make mvv supporter. 'n Behuurlek aontal lui waore gewoen neet aonwezig. En ederein had dao zoe z'n eige reie veur.
Trepke B is Trepke B, de Ultras zien de Ultras. Kinne prima same door ein deur mer stoon los vaanein.

Euvergens, de kale mins dee'ste besjrijfs, is normaal de rös zelf ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 14:43 20 aug 2014 14:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Sparta #22
Maar daar gaat het nu juist om! Een voetbalwedstrijd is voor sommige mensen een uitlaatklep! Daarom blijven ook veel vrouwen thuis :lol: Op de noord tribune heb je er ook wel een paar. Zolang ze niks afbreken is er toch niks fout mee? Ik vind het prima. Hoe meer sfeer hoe beter met alles erop en eraan. En laten we eerlijk zijn. De scheids wat heel belabberd. Eigenlijk kreeg die nog veel te weinig over zich heen. De nummer 5 Willems had zeker 1 gele kaart verdient en kreeg helemaal niks, terwijl bij MVV om het geringste een gele kaart getrokken werd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 15:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Sparta #23
Nou. Ik wil dit toch wel even een beetje nuanceren. Scheids was idd belabberd, maar daar hadden we bij vlagen ook geluk mee. Twee tackles van MVV gezien die bij andere scheidsrechters rood hadden opgeleverd. Ten minste, voor zover ik dat kon zien. In de samenvatting zitten ze niet dus geen idee hoe erg het echt was.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 15:38 20 aug 2014 15:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Sparta #24
Ik vond het op een gegeven moment zelfs zo erg worden dat ik het idee kreeg dat hij met zijn hulp, Psv aan de 2-2 wou helpen. Alles van MVV kapte hij af om vervolgens Psv weer op het doel van MVV te laten afgaan die continue de vrije trap op de 16 meter zochten. En die ze dan ook de hele wedstrijd toegekend kregen(o.a. de bal op de paal na een onterechte vrije trap op de 16 want vooraf werd een MVV-er onderuit gehaald). En daarna de zuivere penalty voor MVV die hij niet gaf...Typisch...Nu heeft MVV zeker ook zijn overtredingen gemaakt, maar wel vreemd dat PSV er met 0 van het veld gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 15:50 20 aug 2014 15:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Sparta #25
Bij de vrije trap(tegen de paal) denk ik trouwens dat Croux, Bakali nog niet eens raakt. Maar die Bakali en Willems zijn handige duikelaars. Nare voetballers vind ik dat. Maar zoals ik al zei is zo'n Bakali altijd op zoek naar de vrije trap op de 16 meter. Als het niet linksom is dan maar rechtsom om vervolgens te duikelen, en dan te doen alsof ze met een brancard van het veld moeten worden gedragen. Er was een tijd dat scheidsrechters een gele kaart gaven voor schwalbes. Ik heb dit al heel lang niet meer gezien. Ook op het wk niet, waar dit soort voetballers mekaar natuurlijk allemaal treffen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2014 16:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Sparta #26

mvv supporter schreef : Inderdaad, sfeer was niet echt te bekennen afgelopen vrijdag.
Mag ik dan de conclusie trekken dat Trepke B alleen sfeer maakt als de ultra's er zijn?
Of pas zodra ze aangeschoten zijn?
Of was het stiekem ook een boycot?


Nee hoor zoals MVVke al zegt staat dat dus los van elkaar al. Echter zijn vaak de mensen die wel de beloftenteams boycotten op Trepke B, degene die vaak bereid zijn om in te zetten om vocale support te geven aan het team. Dus dan krijg je vanzelf minder sfeer, of helemaal geen ambiance, als die handschoen niet opgepakt wordt. Beetje vreemd dat je hier het wel of niet nuttigen van alcohol bij betrekt. Al lijkt het me logisch dat als je een pilsje drinkt (of halve liter tegenwoordig) je vanzelf als fanatiekere supporter sneller meezingt. Heeft dus gedeeltelijk wel te maken met de boycot, maar Trepke B en Ultras zijn niet te vergelijken. Maar geen zorgen, vrijdag tegen Sparta kunnen we beide al die opgekropte energie van een MVV loze week weer steken in het aanmoedigen van de spelers. Hopelijk slaat het dan eens over naar de rest van het stadion.

Voorspelling 2-1 trouwens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 10:51
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Sparta #27
gister mail gekregen van MVV:

Naast aanmoedigingen om 12de man te zijn en naar de Geusselt te komen zegt MVV:

Excuses
Langs deze weg wilt MVV Maastricht zich ook excuseren voor de problemen met de tickets van afgelopen vrijdag. Er is een inschattingsfout gemaakt en we beloven dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst.

Tickets
Tickets voor MVV – Jong PSV zijn verkrijgbaar vanaf € 6,50 voor jeugd en € 13,- voor volwassenen. Als je online bestelt via www.mvv.nl/tickets ontvang je bovendien 10% korting op deze prijs. De stadionkassa’s zijn op de wedstrijddag geopend vanaf 19.00 uur.


Ze excuseren zich dus, netjes. Hoop dat de mensen die afgelopen vrijdag tegen die kaartjes-teleurstelling aangelopen zijn MVV nog een kans geven!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 11:02 21 aug 2014 11:04 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - Sparta #28
Over de wedstrijd:

MVV Maastricht mag vrijdagavond wellicht een nieuw gezicht in de defensie begroeten. Jesse Wijnen, gehuurd van provinciegenoot Roda JC, zal bij de selectie aansluiten. Na de overwinning van afgelopen week tegen Jong PSV is het echter de vraag of trainer Ron Elsen wel wijzigingen zal doorvoeren in zijn basiself. In ieder geval zal hij niet kunnen beschikken over middenvelder Niels Vorthoren en Wimilio Vink. Beide spelers zijn hard bezig om hun terugkeer in de wedstrijdselectie na blessures vorm te geven. De wedstrijd tegen Sparta komt voor hen echter te vroeg.

Positief voor MVV: Mahi is naar FC Groningen, is er morgen niet meer bij!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 11:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Sparta #29
Vorthoren duurt wel lang zo, wat heeft die eigenlijk precies? Dacht dat het rond Almere nog maar een kwestie van dagen was, maar we zijn alweer twee weken verder inmiddels.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 16:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Sparta #30
Hij hoorde iets knappen tegen Jong Genk. Spierblessure dus zal wel tegenvallen dan gezien de duur inderdaad. Wel positief dat Mahi weg is inderdaad, was een goede linksbuiten en onze rechtsbackpositie moet nog beter. Benieuwd of daar Maatsen of Moustafa staat morgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden