MVV - Sparta

21 aug 2014 17:42
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Sparta #31
Hoop echter op Maatsen hem een kans te gunnen om te kijken hoe hij het doet. En als ik zo hoor moet hij best redelijk goed zijn dus ben benieuwd.
Anders kun je hem alsnog wisselen voor Moustafa.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 18:51
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Sparta #32
Coppens

Moustafa-Maatsen-Knops-Ospitalieri

Smeets-Alessandro-Peeters

Maria-Brouwers-Croux

Maatsen krijgt bij mij de voorkeur boven Kuipers, omdat ik hem opbouwend zeer zwak vind, passes wat niet aankomen over 5-10 meter. Maatsen wil ik dat wel eens zien doen. Alessandro krijgt de voorkeur boven Hikspoors. Maria heeft een goede voorbereiding gespeeld, geef hem een kans op de rechterkant. Brouwers in de punt van de aanval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 19:11
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Sparta #33
Verhulst

Maatsen-Kuipers-Knops-Ospitalieri

Smeets-Hikspoors-Peeters

Brouwers-Braken-Croux

- Even in het rood aangegeven wat ik zou veranderen in jouw opstelling Mie Leef Mestreech. Kuipers zou ik laten spelen tegen Gladon. Fysiek sterke spits en het meest geliefde type aanvaller voor hem. Zie zijn wedstrijd tegen Boymans uit bij Willem II bijvoorbeeld vorig seizoen.
- Maatsen vond ik de voorbereiding goed spelen als rechtsback. Goede voortzetting naar voren. Verdedigend hopelijk opgewassen tegen de snelle Verhaar die in de hoofdklasse aan de lopende band scoorde en dit ook in Groesbeek tegen Achilles liet zien. Vind Moustafa nog te druistig, handig als invaller met zijn felheid.
- Hikspoors of Alessandro? Zal wel als verdedigende middenvelder tegen Loen komen te spelen. Twijfel ik over, maar Hikspoors heeft het wat ik heb gehoord goed gedaan tegen Jong PSV. Alessandro viel flink tegen in Almere, maar speelde dus toen als rechtsback en niet op zijn favoriete positie.
- Braken miste weliswaar een grote kans, maar scoorde wel tegen Jong PSV. Dat geeft hem hopelijk het vertrouwen om koeler te worden voor de goal. Als spits krijg je altijd een paar kansen, hopelijk grijpt hij die. Dan zie ik hem liever dan Maria die nooit heeft kunnen overtuigen.
- Coppens heb ik in Almere gezien en toen was hij een drama. Tegen Jong PSV heeft hij wat aardige reddingen verricht, maar ook weer ballen die je normaal klemvast hebt laten stuiteren. Heb geen idee of Verhulst natuurlijk veel beter is, maar van mij mag die een kans krijgen al zal dat niet gebeuren normaal gesproken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2014 19:35
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - Sparta #34
Ik zie allemaal 4-3-3 opstellingen. De oplettende toeschouwer heeft tegen Jong PSV kunnen zien dat we tegenwoordig in een 4-4-2 opstelling voetballen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 13:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Sparta #35
Kaarten te duur? 8,50 euro voor de Qpark tribune bij de Plus in heugem! Moet je wel ook boodschappen daar doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 16:46
boer
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Sparta #36
Zet de selectie van MVV en Sparta naast elkaar, en je ziet, dat je een ZEER veel geluk en een ZEER goede dag moet hebben om er EEN puntje uit te kunnen slepen....

Maar goed, EEN KANS BLIJFT ER ALTIJD. OOK BIJ DE STAATSLOTERIJ

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 16:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Sparta #37
Ja, daar ben je weer om te zeiken. Doei, veel succes tegen NEC vanavond. Of als het tegen Eindhoven is: geen succes. :daag:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u boer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 17:19
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Sparta #38
Ich teiken veur ein peunt.
Es ut dn 31e mer drei zeunt.

Es venoavend de Ultras en Trepke B um beurte wir aan de geng goon vin ich ut allang good.
Hopelik sjteke vr heij net zoe veul energie in es in de reacties euver Danny.S (dee gein kontrak how meh tog verhuurd weurt :rolleye: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 21:57
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Sparta #39
Scheidsrechtertje toch, duidelijke penalty en rood bij 0-1 stand.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:12
boer
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Sparta #40
Helaas JACQUES 0-2 maandag weer een nieuwe kans :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Sparta #41
Die keeper gaat ons nog veel punten kosten ben ik bang .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Sparta #42

boer schreef : Helaas JACQUES 0-2 maandag weer een nieuwe kans :daag:



Sorry dat ik het zeg , maar het word tijd dat jij een BAN krijgt !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:22
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Sparta #43
Ron, haal verdomme deze keeper eruit. Staat ''Coppens'' soms synoniem aan ''Dramatisch''?! Man man man, bij elke hoge bal raakt de beste man in paniek. Geen enkele hoge bal heeft hij, en als die een bal heeft, vliegt ie meteen weer uit zijn handen.

Castro ik zal je nooit meer vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Aon de geng!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:35
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV - Sparta #44
Het was vandaag gewoon slecht, veel spelers hun niveau helemaal niet gehaald..... Croux, Smeets, Ospi, .....
Echt dramatisch vandaag waren Coppens en (natuurlijk) weer Braken....
Laat ik maar niks meer zeggen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:35
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Sparta #45
Scheids/grens rechters hebben wedstrijd helemaal verpest voor Mvv maar ook dat gebeurd helaas in voetballerij.
wel positief dat mvv toch weer veerkracht toont. zie onterechte buitenspel bij inschieten van brouwers en penalty niet gegeven eeeen corner van sparta waar 0-2 uit viel had niet gegeven mogen worden omdat bal achter zijlijn was voor corner dus ingooi mvv. Was duidelijk te zien vanuit ons vak. Maar ff iets anders verwijder dat kutboertje van forum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden