MVV - Sparta

22 aug 2014 22:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV - Sparta #46
Trieste wedstijd. MVV had niet hoeven verliezen van dit Sparta. Alle aanvallen van MVV gingen over de rechterkant. Maar heb niet begrepen waarom.Juist daar had Sparta zijn beste verdediger staan. Smeets was zeer slecht. Toen hij eruit was draaide het beter. En tja de scheids.....ik zal maar niks meer zeggen dan dat ik er onderhand moedeloos van word...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 22:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #47
Eigenlijk speelde heel MVV slecht, maar ik heb over die keeper zo'n voorgevoel dat hij gewoon niet beter kan en we dus dit grabbelen het hele seizoen gaan zien. Die gaat ons nog veel punten kosten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, opadiehard, Sjop

22 aug 2014 22:47
WallieNL
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV - Sparta #48
waar haalt knvb die scheidsrechters op kerkrade ? deze was nog slechter dan tegen J PSV

en braken/smeets ''ruzie'' in 15/20minuut

22 aug 2014 22:50 22 aug 2014 22:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Sparta #49
Magnifiek dat leesplankje, ik ga hem me dadelijk ophangen. Maar nu zie ik dat hij niet compleet is. Het woord "tössejaor¨ staat er niet op....

Man man man, wat een gebragel. Wat een Perenplukker hebben we aangetrokken. Ik zie dat hij voor twee jaar is vastgelegd, ik hoop toch wel dat hij per kilo betaald krijgt? En dan heb je voor je ook nog de balletgroep 'La Fantasimo' staan, waar je helemaal hopeloos van wordt.. Als we volgende week zondag zo gaan spelen, dan heeft Coppens meer in zijn netje, dan Klaas Puul met zijn kotter als dagvangst binnenhaalt..

En dan Ron Elsen. In de 70e minuut gaan wisselen, terwijl het vanaf minuut 1 niet loopt. Oogappeltje Braken in de punt, die nog geen bal gehad heeft. Smeets die niet in vorm was, moeder natuur nam hem in bescherming. Maar meneer doet niets.

Ron, je bent dit seizoen geen sleepboot, je bent de hoofdtrainer! We hoeven niet terug naar de haven, we moeten vooruit. Laat toch gvd eens wat inspiratie en passie zien langs de lijn. Trainer zijn is geen moetje, wat je even zakelijk kunt oplossen met één opstelling voor het hele seizoen, daar moet je passie in steken! Eigenlijk moet ik het bestuur aankijken, niet Ron.. die brachten hem in deze positie..

Zondag 31 augustus, wordt de zwartste dag uit de clubgeschiedenis vrees ik... Vandaag tegen Sparta was de generale repetitie. Een betere opwarmer dan dit krijg je niet meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel, opadiehard, Aon de geng!, Hill28

22 aug 2014 22:58 22 aug 2014 22:58 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Sparta #50
Heb toch een andere wedstrijd gezien.. het verlies is voor 40% de schuld van de keeper, maar 60% de schuld van de scheids. 0% de verdienste van Sparta

De hele 2de helft heeft Sparta eigenlijk geen eigen kans gecreeerd, alles met hulp van de scheids, inclusief de ontluisterende corner. Hij had het duidelijk zelf niet gezien, de grens wist het ook niet, dus gaf hij maar een corner. Waar slaat dat op??? En waarom stond er niemand bij de 1ste paal??

En laten we het al helemaal niet hebben over die penalty, op zo'n moment ben ik blij dat niemand van de 4000 aanwezigen iets op het veld gooit, als zelf bij mij al de flinke neiging ontstaat om de grens te trakteren op een gratis bekertje bier!

1-1 zou een terechte eindstand zijn. Enige pluspunt is dat Sparta nu niet achter loopt op R*da

22 aug 2014 22:58
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #51

WallieNL schreef : en braken/smeets ''ruzie'' in 15/20minuut

Tja, als jij goed voor de bal uitkomt en een medespeler is je net even voor en rost deze in de tribunes, dan zou ik ook pissig zijn.
Verder kwamen we overal net een stapje tekort.
Ik kon vanaf de Angel Side niet beoordelen of het een pingel was of niet, maar dan loopt zo'n wedstrijd wel anders (zou hij erin gaan).
De heren in het zwart geel waren weer goed bezig.
Een corner cadeau geven waaruit gescoord wordt (met hulp van Coppens) is extra zuur.
Met dit MVV moeten we ons volgende week geen illusies maken in Aachen, of zij moeten al een offday hebben en wij het geluk van een Duitser.
Prettig weekend allemaal...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

22 aug 2014 23:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #52
Terechte nederlaag. Enthousiasme (MVV) vs Voetbal (Sparta). En als dan ook nog eens een zuivere strafschop onthouden wordt... Probleem is dat MVV een erg matige as heeft. Coppens pakt geen punten, Kuipers komt echt te kort voor dit niveau, net als Braken. Alleen Hikspoors speelde wel aardig. Kuipers en Braken hebben het geluk van de huidige financiële situatie. Zijn eigenlijk niet meer dan hoofdklasse-spelers. Maar staan bij MVV wel op twee belangrijke posities.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

22 aug 2014 23:51
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Sparta #53
Alfa bier!
:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

22 aug 2014 23:57 23 aug 2014 00:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #54
De niet gegeven penalty was hét beslissende moment in deze wedstrijd. Vanaf de Boschpoort was duidelijk te zien dat het een penalty was. Het scheidsrechterstrio floot echt afschuwelijk. Naast de 'schwalbe' uitballen die duidelijk door Sparta werden uitgetrapt en dan gewoon doodleuk een ingooi tegen geven, de 'corner' waaruit de 2-0 valt.

Is het toeval dat keer op keer het arbitrale trio tegen MVV is of zijn er, hoe gek het ook moge klinken, gewoon instructies uit Zeist gegeven om de Limburgse clubs zoveel mogelijk te benadelen?

Sparta is verder ook een goede ploeg, daartegen heb je wat geluk nodig of een treffer en zeker niet een scheidsrechter die vanaf minuut 1 heel duidelijk maakt dat hier voor MVV niks te halen mocht zijn. Dan red je het niet.

Daarnaast missen we een spits (hee hádden we niet een goede, bedankt technische staff en bestuur), een fatsoenlijke rechtsback, een keeper die niet staat te grabbelen alsof hij in de 6e klasse C speelt op zondag en een spelverdeler die niet als een natte krant over het veld loopt en de tegenstander meer kansen bezorgt door nonchalant balverlies dan dat hij ook maar iets nuttigs doet.

Verder eens met de opmerking over de passieve non-coaching en ideeënloze Ron Elsen.
En wat als er nog 3 spelers geblesseerd raken? Moeten we dan keepers in het veld gaan zetten als er straks geen A-jeugd meer is door Rinkens zijn fantastische plan?

Uiteindelijk is dit alles terug te voeren op een volledig incompetent bestuur en kunnen we alleen maar hopen dat er ooit iemand opstaat met hersens en dat diegene in het bestuur van MVV gaat zitten voordat het te laat is.

23 aug 2014 00:28
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #55
Ook volgens Hans Kraaij Jr was het gewoon rood voor de keeper en dan die domme Kruys die zegt dat hij de scheids 'goed vond fluiten' Ja geen wonder dat die m goed vond fluiten. Knvb maffia.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

23 aug 2014 00:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #56

boer schreef : Helaas JACQUES 0-2 maandag weer een nieuwe kans :daag:

Het zegt heel veel over jou dat je vlak na de wedstrijd vrolijk bent om mij dit in te kunnen wrijven. Hoop dat Volendam maandag zijn niveau haalt tegen jullie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

23 aug 2014 07:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #57

jeoff schreef : Heb toch een andere wedstrijd gezien.. het verlies is voor 40% de schuld van de keeper, maar 60% de schuld van de scheids. 0% de verdienste van Sparta

De hele 2de helft heeft Sparta eigenlijk geen eigen kans gecreeerd, alles met hulp van de scheids, inclusief de ontluisterende corner. Hij had het duidelijk zelf niet gezien, de grens wist het ook niet, dus gaf hij maar een corner. Waar slaat dat op??? En waarom stond er niemand bij de 1ste paal??

En laten we het al helemaal niet hebben over die penalty, op zo'n moment ben ik blij dat niemand van de 4000 aanwezigen iets op het veld gooit, als zelf bij mij al de flinke neiging ontstaat om de grens te trakteren op een gratis bekertje bier!

1-1 zou een terechte eindstand zijn. Enige pluspunt is dat Sparta nu niet achter loopt op R*da

IK zag toch oet gif wel eens dat iemand zijn ,,glas,, bier het veld opgooide en de scheids raapte wat op en gooide het langs de zijkant ik dacht een aansteker!...gr opa ;)

....

23 aug 2014 08:27 23 aug 2014 08:29 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #58
Moeten niet gaan overdrijven, MVV speelde niet geweldig, maar met wat geluk (strafschop ??) en een zekerdere keeper, kun je zomaar een punt pakken. Elsen mag wel wat beter wisselen (als ie genoeg spelers heeft tenminste).
Waarom haal je Maatsen, laat je 'm de hele voorbereiduing spelen en zet je hem vervolgens reserve?

Als ik naar FSC en RJC kijk is daar ook nog zeker niet alles sprankelijk. Het zal zeker geen topseizoen worden voor MVV, mag ook niet verwacht worden met deze beperkte middelen. Maar dat geldt zeker niet alleen voor MVV.
Voor mij is het wachten op "Vorthoren" die voor meer balans zal gaan zorgen binnen het team, hopenlijk al tegen RJC.
MIsschien dat het 5-3-2 systeem van "Louis" eens gekopieerd moet gaan worden.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard

23 aug 2014 08:31
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Sparta #59
Sparta was net zo slecht als MVV.
Hiksspoor liet constant zijn man vrij opkomen in de zestien, ongelooflijk dat Sparta hier geen gebruik van maakte. Brouwers die meer centrumspits speelde dan rechtsbuiten of rechtshalf? Hierdoor was de ruimte voor Sven erg klein. Daar had Sparta in de 2e helft meer gebruik van gemaakt. Hierdoor kwam Maria ook in het spel en werd deze ruimte beter benut door MVV.
Keeper?! Die is nog slechter dan Bulters. Die sukkel is nog te stom om LOS te roepen.

23 aug 2014 09:23 23 aug 2014 09:24 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Sparta #60
Laat de jongens toch drukloos voetballen!

Ja, een aantal mannen haalden hun nivo niet, waaronder de keeper. Deze heer had voor de officiële wedstrijd al geen krediet bij sommigen en een aantal mensen op de tribunes zijn hem al verwensingen aan het toeroepen, jammer (zal echt helpen jongens!!) Het is nu aan de keeperstrainer en de rest van de technische staf om te beslissen wat er gedaan moet worden.

Had Ron niet gezegd dat er een aantal wedstrijden geduld opgebracht moest worden? Nou, laat dat dan ook, ik zie een stijgende lijn. Dat is voor mij een hoger doel dan de 3 punten in het begin van de competitie. Dat komt nog wel. De scheidsrechter beslist 2 zeer belangrijke momenten in nadeel van MVV en maakt een belangrijke fout waar de 2-0 uit valt. Soit. Volgende keer beter.

Mijn conclusies van de avond?

Ik zie een enorme WIL OM TE WINNEN bij dit MVV!!

ER WAS WEER EENS SFEER!!!

De LEESPLENKSKES gingen als zoete broodjes!

31-08-2014? MVV HEEFT NIKS TE VERLIEZEN DAAR WANT JE BENT DE COMPLETE UNDERDOG! DUS ERVOOR GAAN EN DRUKLOOS VOETBALLEN!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden