MVV - Sparta

23 aug 2014 19:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Sparta #76

jeoff schreef : Ik begrijp je opmerking dan ook niet dat Sparta verdiend gewonnen heeft. Dat Sparta een betere selectie heeft wisten we van tevoren, MAAR een helft verzorgder spel staat in mijn ogen niet gelijk aan een verdiende overwinning, zeker niet in de Juup league!


Jeoff, in mijn stukje geef ik toch aan dat het niet zo is dat het krachtsverschil zo groot was en we van de mat zijn gespeeld. Echter als ik alles op rijtje zet over de gehele wedstrijd heeft Sparta meer goede kansen gecreëerd en was het wat sterker. Bij ons werd amper wat aan kansen geproduceerd. Wel het de wedstrijd volledig kunnen kantelen met het penaltymoment en had je ook gewoon kunnen winnen. Maar goed we weten wat er gebeurd met de scheids die rijp is voor de opticien. Laat ik dan ipv verdienen zeggen dat Sparta meer aanspraak kon maken op de 3 punten. Statistieken zeggen niet alles, maar 9 schoten op doel voor hun en slechts 2 voor MVV zegt toch wel wat evenals het aantal corners 11 tegen 3. Begrijp je het nu? Wellicht dat jij nu deze wedstrijd iets teveel met een MVV bril bekijkt.

Frank, vind de kritiek op spelers/bestuur/trainer toch meevallen hoor als ik de reacties zo lees in dit topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 22:30 23 aug 2014 22:30 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Sparta #77

Roei baank schreef : ‘Gebore oet leefde, gedreve door passie’ . Chapeau.


Zo het :thumbsup:

Onvoorwaardelijk...

En de meeste mensen weten wel aan het begin van het seizoen hoe de kaarten zijn B)

Tja dan laten successupporters het afweten en blijven de mensen met passie over...

Laten we een voorbeeld nemen aan de Eagles supporters... Oud, knus stadion, geen 50.000 toeschouwers maar wel mensen met passie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2014 23:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Sparta #78

Kletswief schreef :

Roei baank schreef : ‘Gebore oet leefde, gedreve door passie’ . Chapeau.


Zo het :thumbsup:

Onvoorwaardelijk...

En de meeste mensen weten wel aan het begin van het seizoen hoe de kaarten zijn B)

Tja dan laten successupporters het afweten en blijven de mensen met passie over...

Laten we een voorbeeld nemen aan de Eagles supporters... Oud, knus stadion, geen 50.000 toeschouwers maar wel mensen met passie...




successupporters ??

Sorry maar nu kom ik niet meer bij van het lachen .
Ik ga al vanaf 1979 iedere wedstrijd na MVV kijken . In die 35 jaar is MVV mischien een keer of 6/7 bij de 1e 10 geeindigd , successupporters gaan naar PSV of Ajax zeker niet naar MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 02:50 24 aug 2014 02:52 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Sparta #79

Sjonnie schreef :

Kletswief schreef :

Roei baank schreef : ‘Gebore oet leefde, gedreve door passie’ . Chapeau.


Zo het :thumbsup:

Onvoorwaardelijk...

En de meeste mensen weten wel aan het begin van het seizoen hoe de kaarten zijn B)

Tja dan laten successupporters het afweten en blijven de mensen met passie over...

Laten we een voorbeeld nemen aan de Eagles supporters... Oud, knus stadion, geen 50.000 toeschouwers maar wel mensen met passie...




successupporters ??

Sorry maar nu kom ik niet meer bij van het lachen .
Ik ga al vanaf 1979 iedere wedstrijd na MVV kijken . In die 35 jaar is MVV mischien een keer of 6/7 bij de 1e 10 geeindigd , successupporters gaan naar PSV of Ajax zeker niet naar MVV.


In mijn quote heb ik gereageerd op de quote van Roei Bank...
En niet op iets van iemand anders...
voor alle duidelijkheid.
Overigens heb je volledig gelijk in je laatste zin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 02:53
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Sparta #80

Kletswief schreef :

Sjonnie schreef :

Kletswief schreef :

Roei baank schreef : ‘Gebore oet leefde, gedreve door passie’ . Chapeau.


Zo het :thumbsup:

Onvoorwaardelijk...

En de meeste mensen weten wel aan het begin van het seizoen hoe de kaarten zijn B)

Tja dan laten successupporters het afweten en blijven de mensen met passie over...

Laten we een voorbeeld nemen aan de Eagles supporters... Oud, knus stadion, geen 50.000 toeschouwers maar wel mensen met passie...




successupporters ??

Sorry maar nu kom ik niet meer bij van het lachen .
Ik ga al vanaf 1979 iedere wedstrijd na MVV kijken . In die 35 jaar is MVV mischien een keer of 6/7 bij de 1e 10 geeindigd , successupporters gaan naar PSV of Ajax zeker niet naar MVV.


In mijn quote heb ik gereageerd op de quote van Roei Bank...
En niet op iets van iemand anders... Zag op tv stukje van de match Eagles vs Dordrecht en zag weer de passie van de support van de eagles en weet hoe moe mooi de wedstrijden waren in de Adelaarshorst.
voor alle duidelijkheid.
Overigens heb je volledig gelijk in je laatste zin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 09:33
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Sparta #81

serke schreef : Belachelijk wat een samenvatting op l1. Zend dan niks uit, mafkezen.


Ze hebben van die Duitsers toch een lange samenvatting laten zien.
Dan kan je toch niet verwachten dat ze van MVV en vvv en fortuna nog tijd over hebben.
Je moet toch prioriteiten stellen. Of had je anders verwacht.

Viel me ook op dat de stukjes in ddl zeer positief zijn (voor ddl begrippen).
Die werden niet door Riool Wiche geschreven.....toch ook weer goed nieuws.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2014 11:33 24 aug 2014 11:34 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Sparta #82

Us Clubke schreef : Viel me ook op dat de stukjes in ddl zeer positief zijn (voor ddl begrippen).
Die werden niet door Riool Wiche geschreven.....toch ook weer goed nieuws.


Speciaal voor jou zal Roel Wiche binnenkort weer de rol van MVV watcher gaan vervullen bij DDL na 3 maanden afwezigheid. ;)

Die positieve berichtgeving zoals jij het aangeeft, wordt nu tijdelijk gedaan door Jiry Funke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 07:28
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Sparta #83
Op TV leek het een schwalbe, maar ik zat precies in de lijn. 100% penalty !
Al de 2e scheidsrechter die dubieuze beslissingen neemt.

De akoestiek is verschrikkelijk overigens, al langer bekend maar nu viel het heel erg op. Spartanen die 90 min zongen, Ultras die we vanaf noord zagen springen en zingen maar er kwam totaal geen geluid over. Erg jammer ondanks dat de hoeken dichtzijn.

Kan iemand het veiligheidsbeleid uitleggen ? tegen PSV mogen we niet de laatste trap voor het uitvak naar beneden (er zaten 4 boeruh en 1 buschauffeur) maar tegen Sparta weer wel terwijl er honderden fanatiekelingen stonden... volgens mij weten de stewards ook niet meer hoe en wat ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 08:29 25 aug 2014 08:30 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - Sparta #84

Sjop schreef : Mvv heeft een te laag nivo. Met dit team draai je wat geluk onderaan in de middenmoot mee. Onze keeper heeft het niveau nog lang niet. Geen goede trainer. diverse spelers niet eerste divisie waardig. Er zitten wel een paar uitschieters tussen gelukkig. We moeten het er maar mee doen. Beter dan een faillissement. We kunnen tenminste nog gaan kijken. Het is niet anders.

Hele goed opgemerkt!!! Klopt dat het niveau niet goed is. Als het niveau wel goed is speelt MVV in de Eredivisie en wellicht ook nog Europees voetbal. En als MVV meer geld had dan was er ook een betere trainer..........en zo kunnen we verder gaan....... :O

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2014 10:31
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - Sparta #85
Ondanks dat ik Sparta over de hele wedstrijd gezien voetballend wel beter vond, denk ik wel dat als het 'buitenspel' doelpunt (wat m.i. geen buitenspel was) niet was afgekeurd en de penalty + rood waren gegeven, MVV hier toch wel had kunnen winnen of op zijn minst gelijk kunnen spelen. Maar met zo'n zwakke keeper kom je niet ver. Twee kapitale blunders (de tweede was helemaal triest) waar alleen hij debet aan is en het waren niet de eerste tegengoals dit seizoen die op zijn naam komen. Daar moet Elsen toch wel over na gaan denken. Het enige dat Coppens beter doet dan Castro is gericht uittrappen, maar ja als keeper is je primaire taak ballen uit het doel houden en daarin is hij juist niet goed. Ik vind hem ook geen enkele uitstraling hebben; vergelijk het maar met die reus van een keeper van Sparta; toen die het veld op kwam, straalde daar ook echt iets van uit.

Maar goed, we houden moed, al zie ik de komende wedstrijden (FC Twente-uit, Roda-uit, VVV-thuis, De Graafschap-thuis) toch wel met enige vrees tegemoet met deze keeper. We moeten niet uitsluiten dat we straks slechts 3 punten uit 7 wedstrijden hebben. Dit seizoen verwacht ik helaas niet veel. Uiteraard blijf ik wel komen, daarvoor vind ik het avondje Geusselt toch te leuk.... al ruim 35 jaar. Hopelijk weten de mannen deze tegenslagen goed om te draaien en hebben de mensen die op dit forum zeggen dat de ploeg wel degelijk aardig is maar moet groeien gelijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden