>
Ontvangen bedankjes 393
Jij mag gratis naar binnen, op de kindertribune wel te verstaan - tussen alle andere kleuters. Wel opletten want die kids zijn slimmer dan jij.edwinjudith777 schreef : Zelfs wanneer de hekken allemaal open zouden blijven dus gratis entree zitten er geen 2000 mensen tegen Achilles op de. Tribune.
Wordt met de week erger . Ook tegen Achilles weer een 1-3. Wel een doelpunt voor mvv. Hoera.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
You Are schreef : Behalve weinig scoren krijgen we ook veel te veel doelpunten tegen..
IK pleit gewoon voor een 4-4-2, bouw zekerheid op het middenveld!!!! Als we nu eens niet overlopen worden op het middenveld belasten we de achterhoede minder.
Braken en Croux als duo voorin, balvast en snelheid.. middenveld met Smeets/Peeters/Vorthoren/ en Hikspoor of Allesendro, heb je voetbal met duelkracht. Het duo Knops/Kuipers krijgt nog van mij het voordeel van de twijfel.. Keeper moet toch eens goed nagekeken worden.. al zegt het volgens mij wel veel dat Coppens het wss beter doet dan die andere.
opadiehard schreef : Ik zit te denken aan 8-2 dan krijg je ,,waarschijnlijk,,geen doelpunt tegen en dat is een begin... ...gr opa
Lummel schreef : Het is tijd dat we de verlossende spits gaan vastleggen, deze heeft namelijk nog geen contract. Hij luistert naar de naam..
Jonas Olsen.