MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8

19 okt 2014 12:57
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #16

edwinjudith777 schreef : Zelfs wanneer de hekken allemaal open zouden blijven dus gratis entree zitten er geen 2000 mensen tegen Achilles op de. Tribune.
Wordt met de week erger . Ook tegen Achilles weer een 1-3. Wel een doelpunt voor mvv. Hoera.

Jij mag gratis naar binnen, op de kindertribune wel te verstaan - tussen alle andere kleuters. Wel opletten want die kids zijn slimmer dan jij.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 13:31
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #17
Zaterdag zal één van de weinige thuiswedstrijden zijn wat ik kan komen kijken i.v.m. het ongunstig uitkomen van mijn werkdiensten.

MVV zit in de hoek waar de klappen (blijven) vallen en dit vraagt tijd om ze daar uit te laten komen. Maar om dan nu te zeggen om niet meer te gaan kijken ook al is het die enkele wedstrijd die ik dit seizoen KAN gaan kijken, ECHT NIET!
MVV is mijn club ook in slechte tijden.
En samen met ons supporters moeten we onze club uit dit dal zien te trekken. Niet alleen daar staan als we een periode kunnen pakken of mee spelen voor het kampioenschap.

Zaterdag kan MVV in ieder geval op mij rekenen en zo hoop ik dan ook met al die andere 3999 toeschouwers die er de afgelopen wedstrijden ook waren.
Voor al die overige zeikbakken die zich nu aangesproken gaan voelen blijf lekker weg, ook straks als ze weer spelen om een prijs te pakken, stelletje lamzek!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 14:08
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #18
Behalve weinig scoren krijgen we ook veel te veel doelpunten tegen..
IK pleit gewoon voor een 4-4-2, bouw zekerheid op het middenveld!!!! Als we nu eens niet overlopen worden op het middenveld belasten we de achterhoede minder.

Braken en Croux als duo voorin, balvast en snelheid.. middenveld met Smeets/Peeters/Vorthoren/ en Hikspoor of Allesendro, heb je voetbal met duelkracht. Het duo Knops/Kuipers krijgt nog van mij het voordeel van de twijfel.. Keeper moet toch eens goed nagekeken worden.. al zegt het volgens mij wel veel dat Coppens het wss beter doet dan die andere.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2014 16:43
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #19

You Are schreef : Behalve weinig scoren krijgen we ook veel te veel doelpunten tegen..
IK pleit gewoon voor een 4-4-2, bouw zekerheid op het middenveld!!!! Als we nu eens niet overlopen worden op het middenveld belasten we de achterhoede minder.

Braken en Croux als duo voorin, balvast en snelheid.. middenveld met Smeets/Peeters/Vorthoren/ en Hikspoor of Allesendro, heb je voetbal met duelkracht. Het duo Knops/Kuipers krijgt nog van mij het voordeel van de twijfel.. Keeper moet toch eens goed nagekeken worden.. al zegt het volgens mij wel veel dat Coppens het wss beter doet dan die andere.


Hier denk ik ook alleen maar aan. Probeer 4-4-2

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2014 08:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #20
Ik zit te denken aan 8-2 dan krijg je ,,waarschijnlijk,,geen doelpunt tegen en dat is een begin... :schamen: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2014 10:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #21
...Noets de mood verlore heet!

Ik ben er zaterdag weer bij. En ja, dan ben ik maar een onverbeterlijke optimist: veel slechter dan met 6-0 om de oren te krijgen in Emmen kan niet. Things can only get better. Ongeveer tien jaar geleden zaten we er even uitzichtloos bij, stadion liep leeg, ik vond het spel toen nog slechter dan het nu is, eerlijk waar. Ook daar zijn we weer uitgekomen, qua sfeer in het stadion waren je pakweg vier vijf jaar daarna misschien wel de mooiste die ik ooit bij MVV heb meegemaakt.

Of denk terug aan eind 1995. We waren het seizoen ervoor uit de eredivisie gedegradeerd en dachten wel even om promotie mee te spelen. Niet dus. Wedstrijd na wedstrijd ging verloren, op een gegeven moment had MVV ik geloof 7 maanden lang geen competitiewedstrijd meer gewonnen. Er zaten amper 1500 man op de tribune. Absoluut troosteloos. Maar ik herinner me deze wedstrijd nog, dit was voor mij de ommekeer:



Dit filmpje doet de wedstrijd geen recht, Cambuur verdiende de overwinning maar wij stelen hem. Ik zat met tranen in de ogen op de tribune toen Hoogendorp de 2-0 binnenschoot.

Vanaf toen ging MVV opeens weer veel punten pakken. We misten de nacompetitie maar nipt en anderhalf jaar later staan we op de markt het kampioenschap te vieren.

Ik zeg niet dat dat nu ook gaat gebeuren, maar als MVV me iets heeft geleerd, is het wel dat het veel sneller kan veranderen dan je denkt. Laat de eerste stap tegen Achilles zijn. KOM OP DIE ROEIJE!!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2014 14:57
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #22
En dit gevoel overheerst ook bij mij. Zaterdag zal ik er ook weer bij zijn! Hoe hopeloos het soms ook uitziet, je bent supporter ook als het minder gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2014 19:25
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #23
"MVV ontvang zaterdag Achilles'29"

Het amateurisme straalt er vanaf, maar we zullen er toch weer bij zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2014 21:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #24
2-1

0-1 Thoone
1-1 eigen goal dingil
2-1 eigen goal Thoone


Hopen op een overwinning , maar zelf scoren zie ik ze niet 123...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2014 13:13 22 okt 2014 13:14 door Heukske.
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #25
MVV 2-0 Achilles'29

Coppens
Moustafa knops kuipers Ospi
Vorthoren smeets hikspoors Peters
Croux Maria

Vortoren in verdedigende rol, peters en smeets controlerend( peters heeft goede diepte pases)
hikspoors nep-spits, en croux en maria voor de snelheid op de vleugels

KOM OP DIE ROEJE
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2014 13:22
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #26
Het is tijd dat we de verlossende spits gaan vastleggen, deze heeft namelijk nog geen contract. Hij luistert naar de naam..

Jonas Olsen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2014 14:09
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #27
Kan me best vinden in de elf namen van Heukske. Ik zou alleen een plekje achter de twee spitsen inruimen voor Brouwers. Dat is zijn favoriete positie en bovendien de positie waarop hij volgens mij bij andere clubs het meest succesvol was. Ik zou dan Hikspoors eruit laten. Zonder te zeggen dat hij het niet goed doet trouwens...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2014 19:06
decuster
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #28
Maria eruit daar hikspoors en brouwers op 10

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2014 22:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #29

opadiehard schreef : Ik zit te denken aan 8-2 dan krijg je ,,waarschijnlijk,,geen doelpunt tegen en dat is een begin... :schamen: ...gr opa ;)


Maar zonder flauw kloete,na de wedstrijd tegen emmen zou ik natuurlijk nooit meer gaan kijken :schamen: ...ja dag....over 3 jaar wil ik wel mijn 50 jarig supporter jubleum willen vieren, dus ik moet wel gaan kijken :lachen: ...ik hoop eindelijk op een overwinning...en trouwens heb nog 8 penningen vaan veer zien mvv,en die motte op :schamen: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2014 09:05 23 okt 2014 09:11 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #30

Lummel schreef : Het is tijd dat we de verlossende spits gaan vastleggen, deze heeft namelijk nog geen contract. Hij luistert naar de naam..

Jonas Olsen.




Lummel, hier is je verlosser (1:20) :lachen:

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden