MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8

27 okt 2014 15:22
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #61

Jacques schreef : De eerste paar keer dat hij het riep, werd er om gelachen, daarna werd er wel degelijk door een paar man geroepen dat hij op moest houden. Maar dat duurde nog verrassend lang. Ik zat er zelf iets te ver van af om te kunnen zien wie het precies was.


Jaja wel degelijk riepen mensen op een gegeven moment dat hij moest stoppen.
Iemand riep letterlijk, daan gaank noar hoesssss.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2014 15:27
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #62
Tsja.. De bis unne kut keeper, en dat op trepke B, dat kan er maar eentje zijn natuurlijk en die roept dat al jaaaren. Normaal gesproken geen minuten lang nee, daar wordt Coppens niet beter van natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2014 15:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #63
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet roomser dan de paus en dat iemand wel eens uit frustratie wat roept, kan iedere MVV-fan wel begrijpen. Maar minutenlang in een wedstrijd waar Coppens naar mijn mening weinig (niets?) verkeerd deed...

Ach ja laten we het ook niet groter maken dan het was. Iedereen heeft recht op zijn gebrek ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2014 22:26 27 okt 2014 22:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #64

Jacques schreef : De eerste paar keer dat hij het riep, werd er om gelachen, daarna werd er wel degelijk door een paar man geroepen dat hij op moest houden. Maar dat duurde nog verrassend lang. Ik zat er zelf iets te ver van af om te kunnen zien wie het precies was.



OPA zeet:

Ik stond erbij toen waarschijnlijk de persoon die jullie bedoelen zijn exuus aanbood aan coppens,die zij op zijn beurt dat iedereen een mening mag en mocht hebben dus exuus door coppens aanvaard.
Ok was eigenlijk ook niet zo gepast zo om lang door te gaan met schelden, maar dat had die persoon zelf ook wel ingezien,indd wat laat maar beter laat dan nooit(exuus)....gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.258 seconden