>
Ontvangen bedankjes 125
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Heerlijk, ik herinner me die wedstrijd nog maar al te goed. Destijds liep ik te klagen over Olsen. Maar, als je hem nu vergelijkt met Veldmate en de rest van de spitsen. Deed hij het toen zo slecht nog niet. Die man, wat een uitstraling en charisma. Haha.Nao Väöre schreef :
Lummel schreef : Het is tijd dat we de verlossende spits gaan vastleggen, deze heeft namelijk nog geen contract. Hij luistert naar de naam..
Jonas Olsen.
Lummel, hier is je verlosser (1:20)
Robster-85 schreef : Hehe eindelijk een overwinning.
Soms wel weer billen knijpen.
De weg naar boven is hopelijk gevonden.
De enige speler die eens eruit mag is Ospitalieri. Ik erger mij elke wedstrijd door een deze speler.
jeoff schreef : Nou ik vind Ospitalieri normaal een van de betere spelers, of in ieder geval altijd betrouwbaar en een goede actie naar voren. Maar vandaag leek hij zich soms totaal geen raad op zijn nieuwe positie.
Ik vind dat MVV op zich verdiend gewonnen heeft. Nauwelijks in de problemen gekomen. Jammer dat die 3-2 toch nog erin gaat op het einde, dat was echt totaal onnodig. Gelukkig heeft Achilles daarna geen kans meer gehad in de blessuretijd, het was eerder nog MVV die de 4-2 kon maken.
Al met al geen hele mooie wedstrijd maar dat is nu ook niet zo belangrijk. Wat belangrijker is, is dat we eindelijk eens meerdere keren hebben kunnen scoren, dat de 3 punten in de pocket zitten en we van die hatelijke laatste plek af zijn.
Sjonnie schreef :
Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .
jeoff schreef :
Sjonnie schreef :
Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .
En hoe lang ga je al naar MVV kijken? In deze situatie speelt MVV niemand van de mat, dat was wel heel naief gedacht van je ja. De situatie van de ploeg is nu heel broos. En toegegeven, ik ben ook niet blij met die 2 tegendoelpunten, maar ze kwamen allebei wel uit de lucht vallen.
Stapje voor stapje moet MVV nu vooruit en dit was er een van.
Nog twee dingen: Veldmate kon niet in de basis starten vanwege een blessure, was dit een 'zege' voor MVV? Houd brouwers toch gewoon in de spits!!
En er waren ruim 3800 toeschouwers vandaag, ik neem aan dat dit erg nauwkeurig weergegeven is aangezien we nu met de poortjes werken. Dat valt me dan toch heel erg mee!!