MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8

23 okt 2014 12:36
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #31
Schrikbarend verschil als je de volle tribunes vergelijkt met het (voor grotendeel) doodse stadion van nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2014 12:57
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #32
Afgelopen zaterdag stond ik ook spreekwoordelijk met de oren te klappen toen ik de ambiance van het emmen pubiek ervoer.
Nu ben ik vaker in emmen geweeest en was ik nooit onder de indruk maar als je ploegje met 6-0 wint verwacht je toch iets.....
Lijkt wel een nationale tendens, of toch het moderne voetbal waar de ultras altijd voor waarschuwden :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2014 16:27
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #33

Nao Väöre schreef :

Lummel schreef : Het is tijd dat we de verlossende spits gaan vastleggen, deze heeft namelijk nog geen contract. Hij luistert naar de naam..

Jonas Olsen.




Lummel, hier is je verlosser (1:20) :lachen:

Heerlijk, ik herinner me die wedstrijd nog maar al te goed. Destijds liep ik te klagen over Olsen. Maar, als je hem nu vergelijkt met Veldmate en de rest van de spitsen. Deed hij het toen zo slecht nog niet. :lachen: Die man, wat een uitstraling en charisma. Haha.

Over zaterdag, ik verwacht een 0 - 0.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2014 18:41
Heukske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #34
Geef hikspoors een kans!! Hij is echt veel beter als iedereen denkt, ale ronald!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2014 17:37
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #35
MVV 2-1 Achilles'29

2x Croux

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2014 19:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #36
Na het debacle in Emmen (6-0 verlies) ontmoet MVV zaterdagavond Achilles’29 in de eigen Geusselt.
De club uit Groesbeek heeft net als de ploeg van Ron Elsen zeven punten en bevindt zich daardoor eveneens in de staart van de rangschikking.
Geen makkie
Een makkie zal het zeker niet worden, realiseert Elsen zich maar al te goed. "Dit MVV zal tegen elke tegenstander het maximale moeten geven om met een goed resultaat van het veld te stappen. Een hautaine houding kunnen wij ons echt niet permitteren."
Vraagteken
Aan Maastrichtse zijde ontbreken Gianluca Maria (enkelblessure) en Dalian Maatsen (geschorst). Achter de naam van Ronald Hikspoors staat vooralsnog een vraagteken. "Ronald heeft last van zijn linkervoet en is twijfelachtig. Jammer voor ons en jammer voor hem, want hij zit op dit moment dicht tegen de basis aan."
Vermoedelijke opstelling: Coppens, Moustafa, Knops, Kuipers, Ospitalieri, Smeets, Vorthoren, Peeters, Brouwers, Veldmate, Croux.

www.1limburg.nl/hikspoors-twijfelachtig-...vv?context=section-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 00:59
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #37
Het wordt 10-0

5 goals worden gescoord door talentvolle eigen Maastrichtse jeugdspelers waar MVV bewust op inzet,
5 goals door ervaren eredivisiespelers die als semiprof door Rinkens alvast werken aan een maatschappelijke carriere bij de talrijke sponsors.

Veel Kaffees in Maastricht zijn failliet gegaan, want iedereen is water gaan drinken nu MVV dat op zijn shirt heeft gezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 22:21
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #38
Hehe eindelijk een overwinning.
Soms wel weer billen knijpen.
De weg naar boven is hopelijk gevonden.

De enige speler die eens eruit mag is Ospitalieri. Ik erger mij elke wedstrijd door een deze speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 22:27
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #39
Pfff. Nog onnodig spannend geworden. Ospi had zijn dag niet. Kan gebeuren. Smeets speelde toch wel aardig. Vorthoren zwak, Braken zwak. Maar de gevaarlijkste aanvaller van Achilles was MVV-er Knops. Die zorgt altijd voor gevaar bij eigen doel door spelers vast te houden op bijzonder gevaarlijke plekken. Knops speelt al weken zeer zwak. Achterin moet voornamelijk de Kuuper de zaak overeind houden. Is de enige behoorlijke verdediger die we hebben. Voorin Croux altijd dreigend en een goede voorzet, maar Brouwers eindelijk effectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 22:29 25 okt 2014 22:31 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #40
Nou ik vind Ospitalieri normaal een van de betere spelers, of in ieder geval altijd betrouwbaar en een goede actie naar voren. Maar vandaag leek hij zich soms totaal geen raad op zijn nieuwe positie.

Ik vind dat MVV op zich verdiend gewonnen heeft. Nauwelijks in de problemen gekomen. Jammer dat die 3-2 toch nog erin gaat op het einde, dat was echt totaal onnodig. Gelukkig heeft Achilles daarna geen kans meer gehad in de blessuretijd, het was eerder nog MVV die de 4-2 kon maken.

Al met al geen hele mooie wedstrijd maar dat is nu ook niet zo belangrijk. Wat belangrijker is, is dat we eindelijk eens meerdere keren hebben kunnen scoren, dat de 3 punten in de pocket zitten en we van die hatelijke laatste plek af zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 22:29 25 okt 2014 22:29 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #41

Robster-85 schreef : Hehe eindelijk een overwinning.
Soms wel weer billen knijpen.
De weg naar boven is hopelijk gevonden.

De enige speler die eens eruit mag is Ospitalieri. Ik erger mij elke wedstrijd door een deze speler.



De weg naar boven is weer gevonden ?? Sorry maar zwakkere tegenstanders krijg je dit seizoen niet meer . Ik weet niet hoelang ik dit nog vol kan houden . :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2014 23:45 25 okt 2014 23:46 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #42

jeoff schreef : Nou ik vind Ospitalieri normaal een van de betere spelers, of in ieder geval altijd betrouwbaar en een goede actie naar voren. Maar vandaag leek hij zich soms totaal geen raad op zijn nieuwe positie.

Ik vind dat MVV op zich verdiend gewonnen heeft. Nauwelijks in de problemen gekomen. Jammer dat die 3-2 toch nog erin gaat op het einde, dat was echt totaal onnodig. Gelukkig heeft Achilles daarna geen kans meer gehad in de blessuretijd, het was eerder nog MVV die de 4-2 kon maken.

Al met al geen hele mooie wedstrijd maar dat is nu ook niet zo belangrijk. Wat belangrijker is, is dat we eindelijk eens meerdere keren hebben kunnen scoren, dat de 3 punten in de pocket zitten en we van die hatelijke laatste plek af zijn.




Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2014 00:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #43

Sjonnie schreef :

Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .


En hoe lang ga je al naar MVV kijken? In deze situatie speelt MVV niemand van de mat, dat was wel heel naief gedacht van je ja. De situatie van de ploeg is nu heel broos. En toegegeven, ik ben ook niet blij met die 2 tegendoelpunten, maar ze kwamen allebei wel uit de lucht vallen.

Stapje voor stapje moet MVV nu vooruit en dit was er een van.

Nog twee dingen: Veldmate kon niet in de basis starten vanwege een blessure, was dit een 'zege' voor MVV? Houd brouwers toch gewoon in de spits!!

En er waren ruim 3800 toeschouwers vandaag, ik neem aan dat dit erg nauwkeurig weergegeven is aangezien we nu met de poortjes werken. Dat valt me dan toch heel erg mee!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2014 00:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #44

jeoff schreef :

Sjonnie schreef :

Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .


En hoe lang ga je al naar MVV kijken? In deze situatie speelt MVV niemand van de mat, dat was wel heel naief gedacht van je ja. De situatie van de ploeg is nu heel broos. En toegegeven, ik ben ook niet blij met die 2 tegendoelpunten, maar ze kwamen allebei wel uit de lucht vallen.

Stapje voor stapje moet MVV nu vooruit en dit was er een van.





Nog twee dingen: Veldmate kon niet in de basis starten vanwege een blessure, was dit een 'zege' voor MVV? Houd brouwers toch gewoon in de spits!!

En er waren ruim 3800 toeschouwers vandaag, ik neem aan dat dit erg nauwkeurig weergegeven is aangezien we nu met de poortjes werken. Dat valt me dan toch heel erg mee!!



Mischien zie ik het een beetje te duister in . Maar ik kan met de beste wil van de wereld geen vooruitgang zien . Dit is alweer het zoveelste tussenjaar . Dat er nog bijna 4000 man op de tribune zitten is dan wel weer positief .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2014 10:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #45
Na een kwartier hoort het al 3-0 te staan, maar zoals al het hele seizoen gaat hij er niet in. Achilles was zeker eerste helft niet goed, maar moet zeggen dat we zelf ook gewoon prima speelde toen. Twee prima indraaiende voorzetten Croux, twee keer Brouwers die hem goed afmaakt. Geen idee waar het dan misgaat in de tweede helft, maar eigenlijk uit het niets scoort Achilles twee keer. Hadden nog wel meer doelpunten kunnen maken laatste 5 minuten als er iets beter wordt omgegaan met de ruimte die we kregen, maarja, 3 punten is alles wat telt en zorgt voor wat vertrouwen.

Zie Croux zelf het liefst van links spelen, zeker gister waar hij tegen de plaatselijke Peter Crouch van Achilles speelde, om dan zijn mannetje (op snelheid vooral) uit te spelen, maar denk dat hij dit seizoen al 4 assists heeft gegeven van rechts met een indraaiende voorzet.
Kuipers weer ijzersterk, geen fout zien maken (misschien bij een van de tegengoals?) en ook hele tijd goed coachend. Geef Nick die aanvoerdersband maar. Steeds meer twijfels over Knops. Is niet de beste verdediger maar hetgeen wat hem goed maakte was zijn crosspass. Gisteren weer meerdere momenten geweest dat hij Croux op rechts met zo'n lange bal in de diepte had kunnen sturen, maar het lijkt gewoon alsof hij het niet meer durft.

Peeters trouwens geblesseerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden