MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8

26 okt 2014 11:17
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #46
Eindelijk een overwinning,Deze keer ook nog verdiend gewonnen , zo zie ik het graag.
Ik snap alleen niet waarom braken in de spits staat. Ik vond hem de hele wedstrijd total niet gevaarlijk. en vaak zelfs ook onzichtbaar.
Ik zie liever braken en veldmate op de bank, Maar dat is mijn mening.

Ik vond het erg rustig voor een zaterdag avond. In mijn ogen ook rustiger als normaal en daarom betwijfel ik die 3800 man.
Maar zoals gezegd zou dit aantal moeten kloppen in verband met de poortjes, Maar zelfs de aangelegde was leger als normaal.
Dus dan zou het me verbazen als er daadwerkelijk 3800 man gezeten zouden hebben.

Of de weg naar boven gevonden is durf ik niet te zeggen, 1 keer winnen op 6 wedstrijden is in mijn ogen niet meteen het teken om te roepen dat we naar boven gaan. Al hoop ik dit natuurlijk wel.
Maar vergeet niet 3-2 tegen achilles is een compleet ander verhaal VVV, en eindhoven. Telstar zouden we moeten winnen.

Ik hoop het beste, ik moet het echter eerst zien

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2014 11:36
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #47
MVV zal zaker de weg omhoog moeten vinden. Ik heb een leuke avond gehad.
p.s. heeft MVV een nieuwe schoensponsor? Al dat roze op het veld doet pijn aan mijn ogen B)

26 okt 2014 11:55
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #48
Het had bij rust al zeker 5-0 kunnen staan. Eerste 20 minuten een dreigend MVV gezien, met mooie acties, Braken die Croux al na 30 seconden een goede mogelijkheid geeft. Ook was Braken aanwezig op de inzet van Brouwers (waar hij eigenlijk de bal had moeten voorgeven). Uiteindelijk de 2 doelpunten binnen één minuut! (zo scoor je 6 wedstrijden niet, en dan 2 binnen één minuut). MVV had ruimte op de vleugels, omdat die backs van Achilles niet de snelste waren en MVV toch snelheid heeft met Brouwers en Croux. En daar kreeg MVV de meeste kansen om een goal te maken. Vooral dat slap schot/rollertje van Ospitalieri moest doelpunt zijn. Als er dan een voorzet komt, dat staat er niemand op de juiste plek staat (Braken moet daar op inspelen als centrumspits). Overigens twee keurige voorzetten van Croux waardoor Brouwers 2x scoort. Daarna zakt het weg en is het niet de 3-0 die te verwachten is, maar de 2-1. En die kwam er ook. Tweede helft Achilles beter dan MVV. Maar ook tweede helft kansjes voor MVV (Brouwers, kopbal over), goed schot van Kuipers vanaf een meter of 30(?).

Smeets speelde redelijk, alwaar hij in de tweede helft weer zo'n nonchalant balletje wilt geven, die beland op de hak van een Achilles-speler. Vorthoren valt me ook al een paar wedstrijden tegen. Over Coppens zal ik niks meer schrijven :thumbsdown:
Vink slecht ingevallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

26 okt 2014 14:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #49
Geen samenvatting op Fox....

26 okt 2014 15:08
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #50

Hill28 schreef : Geen samenvatting op Fox....

Klopt, maar hij staat wel op de SBS6 site.

www.sbs6.nl/programmas/jupiler-league/vi...3RXC7kcn/mvv-ach-sbs

26 okt 2014 16:04
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #51
Gisteravond voor de eerste keer dit seizoen in de Geusselt geweest.
Naar een zware hart operatie heb ik gisteren weer eens een wedstrijd van MVV gezien, en aangezien het spel niet geweldig was.
Was ik zo blij als een kind dat ik er weer kon zijn.
Naar 57 jaar supporter te zijn hoop ik ondanks alle ellende bij MVV dat ik er nog jaren mag komen.
MVV is en blijft mijn club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, Frank Salemans, Maosbrögk, BOCA, Roei baank, Jacques, Sandro, serke, opadiehard en2 andere mensen hebben ook bedankt..

27 okt 2014 10:16
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #52
Was weer ouderwets billenknijpen op het laatst.
Jammer want maak je de kansen in de eerste helft had je zeker het debacle van de week ervoor uit je hoofd gespeeld.

Ik heb me wel kapot gelachen op een gegeven moment met die kerel die maar KUTKEEPER bleef roepen naar Coppens. Dat hoor ik al enkele weken, alleen nu bleef hij aan de gang.
Na een tijdje vond ik het ook wel goed geweest...

Natus et suscitavit in Marsana

27 okt 2014 10:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #53
Ik vond het vrij triest, vooral omdat Coppens deze keer naar mijn mening maar weinig aan de tegendoelpunten kon doen. Ik ben tot nu toe ook niet zo gecharmeerd van Coppens (en dan druk ik me voorzichtig uit) en had liever Castro onder de lat gehad, maar die jongen wordt echt niet beter als je hem minutenlang uitscheldt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

27 okt 2014 13:43
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #54

Sjonnie schreef :

jeoff schreef :

Sjonnie schreef :

Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .

En hoe lang ga je al naar MVV kijken? In deze situatie speelt MVV niemand van de mat, dat was wel heel naief gedacht van je ja. De situatie van de ploeg is nu heel broos. En toegegeven, ik ben ook niet blij met die 2 tegendoelpunten, maar ze kwamen allebei wel uit de lucht vallen.

Stapje voor stapje moet MVV nu vooruit en dit was er een van.

Nog twee dingen: Veldmate kon niet in de basis starten vanwege een blessure, was dit een 'zege' voor MVV? Houd brouwers toch gewoon in de spits!!

En er waren ruim 3800 toeschouwers vandaag, ik neem aan dat dit erg nauwkeurig weergegeven is aangezien we nu met de poortjes werken. Dat valt me dan toch heel erg mee!!

Mischien zie ik het een beetje te duister in . Maar ik kan met de beste wil van de wereld geen vooruitgang zien . Dit is alweer het zoveelste tussenjaar . Dat er nog bijna 4000 man op de tribune zitten is dan wel weer positief .

Ik vind veel mensen toch vrij negatief over de laatste jaren. Kijken we naar de uitspraken van het bestuur, hebben jullie zeer zeker gelijk. Dit is alweer een tussenjaar. Maar kijken we naar de resultaten van de laatste jaren van het eerste elftal, kunnen we toch niet zeggen dat het tussenjaren waren.

Seizoen 2010/2011 is dit bestuur begonnen met haar 8-jarig plan. Ook nog door nalatigheid en schuld van het oude bestuur moest MVV beginnen met -8 aan het seizoen. Trost (die zijn krediet welliswaar heeft verloren bij mij. Niet omdat hij naar Roda is overgestapt, had dat echt wel verwacht, maar de manier waarop hij MVV een hak probeert te zetten. Of heeft hij gewoon geen groter netwerk dan MVV? Dat kan natuurlijk ook) wist toch met zijn spelers een periode in Eindhoven te bemachtigen. Je krijgt minimaal dan 2 wedstrijden erbij. Tussenjaar? Ik vond het toch zeer boven verwachting.

Ook in 2012 en 2013 bereikte MVV weer de playoffs maar strandde de club steeds in de eerste ronde door uitschakeling, door SC Cambuur en FC Volendam.

Seizoen 2012/2013 is tot nu toe het hoogtepunt geweest (sportief gezien). We speelden vrij lang mee voor het kampioenschap, maar door faillissementen van andere clubs en daardoor de punten in mindering, gingen we alsnog naar de play-offs. Door wat interne strubbelingen en de vele tegenslagen die de spelers gedurende het seizoen hebben gehad, was de vorm in de play-offs niet al te best, maar het was begrijpelijk waarom de vorm er niet was.

Vorig seizoen vielen we voor het eerst buiten de boot voor de play-offs. En dat werd ook pas beslist op het einde van het seizoen. Dit seizoen hebben we een mindere start. Maar dat komt ook doordat we een half nieuw elftal hebben en er geen ervaren spelers in het elftal zitten. We hebben al vlagen kunnen zien dat er talent in dit elftal zit. Alleen duurt het even voordat het eruit komt (hoop ik toch). Hoop ook dat dit elftal ook eens een periode kan vlammen en met wat geluk een periode in de wacht kan slepen. Is denk ik het hoogste haalbare en was van te voren wel te verwachten.

Bestuurlijk gezien is dit weer het zoveelste tussenjaar en als het bestuur slim is, gaan ze zich eens verdiepen in de juiste zaken. Reginald Thal wordt door velen aanbevolen als opvolger van Rinkens. Hij heeft (als ik goed op de hoogte ben) er wel oren naar, maar geeft ook aan dat het voor MVV beter is dat er iemand komt die 24 uur met MVV bezig kan zijn (lees: betaald worden voor zijn diensten). Ik denk dat MVV dit mist. Iemand die de voetbalwereld kent. Thal lijkt me dan wel iemand die MVV kan vertegenwoordigen. Het is dan wel een extra kostenpost, maar als hij zijn werk dan goed doet, zal hij ook voor meer inkomsten zorgen en maakt deze kostenpost zelfs winst. Soms moet je investeren om te kunnen groeien.
Ook moet de gemeente Maastricht zich eens realiseren dat met MVV ook inkomsten kan creëren. Ik zeg niet dat men geld in MVV moet stoppen, maar ze kan wel meedenken. Bedrijven die zich in Maastricht komen vestigen, kunnen ze bij MVV introduceren.

Het is nu cruciaal om een omslag te maken en je eens bezig gaat houden met de voetbalwereld en niet MVV als bedrijf gaan zien. De laatste jaren zijn verbloemd geworden door de goede resultaten en het bestuur moet nu conclusies trekken uit de afgelopen jaren en het roer gedeeltelijk omgooien.

Dit is sportief gezien pas het 2de tussenjaar, maar de seizoen duurt nog lang. Er kan nog zoveel gebeuren. Tussen nummer 16 en 5 zitten maar 9 punten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

27 okt 2014 13:46
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #55
Eerste helft niks op aan te merken.
Ja misschien op dat ze meer doelpunten moesten maken.

Tweede helft.
Was het de omgekeerde wereld ze voetbalden niet goed misschien wel erg slecht.
Paar momenten dat ze nog wel goed speelden en ook dan toch nog een goal kunnen maken. (Ze kunnen het toch)
Na mijn mening hebben we geluk gehad dat we nog de overwinning hebben behaald.

27 okt 2014 14:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #56
Dat vind ik wat overdreven, mvv4ever. Ik vond Achilles erg zwak en die verdienden echt geen gelijkspel. Natuurlijk zakte MVV erg ver in en werden er veel fouten gemaakt. Tegen een andere tegenstander had ons dat nog punten gekost ook. Maar geluk dat we gewonnen hadden? Nee, daarvoor was Achilles gewoon te slecht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

27 okt 2014 14:19
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #57

Jacques schreef : Ik vond het vrij triest, vooral omdat Coppens deze keer naar mijn mening maar weinig aan de tegendoelpunten kon doen. Ik ben tot nu toe ook niet zo gecharmeerd van Coppens (en dan druk ik me voorzichtig uit) en had liever Castro onder de lat gehad, maar die jongen wordt echt niet beter als je hem minutenlang uitscheldt.

Nee begrijp me ook niet verkeerd, vond het ook een rare actie.
In het begin moest ik wel ff lachen, maar toen dit minuten lang doorging sloeg het nergens meer op...

Coppens keek ook op een gegeven moment.

Wat betreft Coppens sluit ik me aan bij mening

Natus et suscitavit in Marsana

27 okt 2014 15:05
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #58
En dan is er niemand die er iets van zegt? Het is volgens mij ook iets van het MVV publiek, of in ieder geval...van sommige...de ene keer kan Kuijpers er niks van, dan moet Smeets het ontgelden en nu weer Coppens...benieuwd wie de volgende in het rijtje is.

27 okt 2014 15:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #59
De eerste paar keer dat hij het riep, werd er om gelachen, daarna werd er wel degelijk door een paar man geroepen dat hij op moest houden. Maar dat duurde nog verrassend lang. Ik zat er zelf iets te ver van af om te kunnen zien wie het precies was.

27 okt 2014 15:15
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #60
Laat me raden. Op Trepke B? Tegen VVV stond ie dit ook al te roepen. Irritant, maar erger vond ik dat iemand anders toen er bij VVV een donkere speler inviel allerhande racistische opmerkingen stond te roepen. Beschamend!

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden