>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Klopt, maar hij staat wel op de SBS6 site.Hill28 schreef : Geen samenvatting op Fox....
Sjonnie schreef :
jeoff schreef :
Sjonnie schreef :
Sorry maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets positiefs uithalen . Je speelt tegen de met afstand zwakste ploeg uit de JL , en krijgt toch weer 2 doelpunten tegen . Ik had echt ( tegen beter weten in )verwacht dat we dit Archilles van de mat zouden spelen .
En hoe lang ga je al naar MVV kijken? In deze situatie speelt MVV niemand van de mat, dat was wel heel naief gedacht van je ja. De situatie van de ploeg is nu heel broos. En toegegeven, ik ben ook niet blij met die 2 tegendoelpunten, maar ze kwamen allebei wel uit de lucht vallen.
Stapje voor stapje moet MVV nu vooruit en dit was er een van.
Nog twee dingen: Veldmate kon niet in de basis starten vanwege een blessure, was dit een 'zege' voor MVV? Houd brouwers toch gewoon in de spits!!
En er waren ruim 3800 toeschouwers vandaag, ik neem aan dat dit erg nauwkeurig weergegeven is aangezien we nu met de poortjes werken. Dat valt me dan toch heel erg mee!!
Mischien zie ik het een beetje te duister in . Maar ik kan met de beste wil van de wereld geen vooruitgang zien . Dit is alweer het zoveelste tussenjaar . Dat er nog bijna 4000 man op de tribune zitten is dan wel weer positief .
Jacques schreef : Ik vond het vrij triest, vooral omdat Coppens deze keer naar mijn mening maar weinig aan de tegendoelpunten kon doen. Ik ben tot nu toe ook niet zo gecharmeerd van Coppens (en dan druk ik me voorzichtig uit) en had liever Castro onder de lat gehad, maar die jongen wordt echt niet beter als je hem minutenlang uitscheldt.