MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8

14 okt 2014 09:46 14 okt 2014 09:47 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #1
Ik begin dit topic toch maar eens te openen, als wij willen dat MVV goed communiceert over wedstrijden moeten we zelf ook die handschoen oppakken en hun acties verspreiden.

Dus zal ik hier hun leuke actie voor seizoenkaarthouders maar eens posten, gek (of vanzelfsprekend met alle negativiteit hier?) dat daar niemand over gerept heeft tot nu toe..

Van de site van MVV.nl: www.mvv.nl/fanzone/tickets/seizoenkaarth...ctie-mvv-achilles-29
Seizoenkaarthouderactie MVV - Achilles '29


MVV Maastricht is haar trouwe supporters dankbaar voor de onvoorwaardelijke steun die zij geven. Er is geen andere ploeg in de Jupiler League waar de supporters zo achter hun team blijven staan in een mindere periode. MVV Maastricht wil haar trouwe supporters bedanken en heeft daarom een speciale actie voor de seizoenkaarthouders. Wil je vrienden en/of familie ook eens meenemen voor een avondje voetbal? Wil je hen ook eens laten kennismaken met de fantastische sfeer in De Geusselt?


Iedere seizoenkaarthouder kan voor de thuiswedstrijd tegen Achilles '29 (za 25-10, 19.45 uur) twee extra tickets kopen voor €10,-. Deze tickets kan je komen ophalen aan de infobalie van MVV Maastricht op dinsdagmiddag tussen 13.00 en 17.00 uur. Je kan deze tickets ook online reserveren* door onderstaand formulier in te vullen. Reserveren kan tot en met vrijdag 24 oktober, 15.00 uur.

Opgelet: Deze actie is niet geldig voor seizoenkaarten met toegang tot de Businessclub.

* Gereserveerde tickets kunnen opgehaald en betaald worden aan de infobalie van MVV Maastricht (openingstijden: dinsdagmiddag tussen 13.00 en 17.00 uur of zaterdag 25 oktober vanaf 17.45 uur)
[/color]

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2014 12:33
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #2
Ik kan ook positief zijn, leuke actie van MVV !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2014 14:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #3
Zaterdagavond kwart voor acht, dat vind ik nou eens een fijn tijdstip voor een wedstrijd. Geen gehaast vanuit werk, niet de volgende dag moeten werken, het is al donker (dan vind ik het meestal een stuk sfeervoller). Perfect :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2014 14:57
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #4

Jacques schreef : Zaterdagavond kwart voor acht, dat vind ik nou eens een fijn tijdstip voor een wedstrijd. Geen gehaast vanuit werk, niet de volgende dag moeten werken, het is al donker (dan vind ik het meestal een stuk sfeervoller). Perfect :thumbsup:


Beetje flauw natuurlijk, maar op vrijdag spelen we om 20:00 en dan is het ook al donker :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2014 15:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #5

mvv supporter schreef : Beetje flauw natuurlijk, maar op vrijdag spelen we om 20:00 en dan is het ook al donker :whistle:


Maar dan moet ik me vaak genoeg wel haasten vanuit werk. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 18:12
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #6
Ik heb veel vrienden en dat wil ik zou houden; die neem ik echt niet mee naar dit MVV, ik zou me schamen! :schamen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 18:29
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #7
Er valt wat recht te zetten volgende week, laat dat duidelijk zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 21:30
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #8
Zelfs wanneer de hekken allemaal open zouden blijven dus gratis entree zitten er geen 2000 mensen tegen Achilles op de. Tribune.
Wordt met de week erger . Ook tegen Achilles weer een 1-3. Wel een doelpunt voor mvv. Hoera.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2014 22:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #9

edwinjudith777 schreef : Zelfs wanneer de hekken allemaal open zouden blijven dus gratis entree zitten er geen 2000 mensen tegen Achilles op de. Tribune.
Wordt met de week erger . Ook tegen Achilles weer een 1-3. Wel een doelpunt voor mvv. Hoera.




Luister vriend er niks mis met kritiek uiten naar een verloren wedstrijd , maar jij doet werkelijk niks anders .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 02:11
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #10
nuije wedstrijd.......nuij kanse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 02:12
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #11

Aon de geng! schreef : Ik heb veel vrienden en dat wil ik zou houden; die neem ik echt niet mee naar dit MVV, ik zou me schamen! :schamen:


Hou jij je vrienden en blijf dan zelf ook aub weg uit de geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 02:15
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #12

edwinjudith777 schreef : Zelfs wanneer de hekken allemaal open zouden blijven dus gratis entree zitten er geen 2000 mensen tegen Achilles op de. Tribune.
Wordt met de week erger . Ook tegen Achilles weer een 1-3. Wel een doelpunt voor mvv. Hoera.


Stoppe noe met dee flawwekeuil....
Geer komp noe eg aon mien club..kutclub mer wel mien kutclub, aofblieve dus en kappe met dien gezeik...
aanders maogs te miech uns persoenlijk kome oet legge wat stiech bedoels...boschpoort tribuun in t midde
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ben Salemans, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 10:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #13
kijkend naar de plaats op de ranglijst, kijkend naar wat MVV te bieden heeft. Kijkend dat het achilles 29 betreft( die nog steeds geboycot word ) zal dit geen goed bezochte wedstrijd zijn,
En ik me serieus afvraag of deze wedstrijd te winnen is.............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 10:41
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #14
Achilles wordt niet geboycot, vorig jaar ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 okt 2014 12:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV- Archilles'29 zaterdag 25 okt KWART VOOR 8 #15
Zaterdag maar eens Verhulst de kans geven. Die Coppens heeft het verspeeld. Maar verder kun je niet veel doen qua wisselingen. Ik zou Ofori linksback zetten, Ospitalieri naar de linksbuiten positie, daar waar hij het afgelopen seizoen goed speelde en ook scoorde. Croux verhuist naar rechts en Brouwers in de spits. Veldmate zet ik op het middenveld omdat hij als spits geen rendement heeft, maar altijd hard werkt en knokt voor de bal. Zo kan hij of Vorthoren ook afwisselen met Ospitalieri om in de aanval te komen, waardoor Ospitalieri zich laat zakken naar het middenveld. Ook twijfel ik om die Jesse Wijnen eens de kans te geven als rechtsback.

Verhulst
Moustafa/Wijnen-Kuipers-Knops-Ofori

Veldmate-Vorthoren-Peeters

Croux-Brouwers-Ospitalieri

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden