Vriendschappelijke wedstrijden 2015
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: Vriendschappelijke wedstrijden 2015
09 Jul 2015 14:18Zoals al eerder vermeld, beide clubs, die het geld zeer hard nodig hebben, verdienen er iets aan, en supporters hebben weer 2 uur vermaak. Leven en laten leven! Naar de bios kost al meer.
Je moet een konijn eens laten dekken, hoeveel betaal je daar tegenwoordig niet voor??!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Aon de geng!
-
- Premium Member
-
09 Jul 2015 19:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
09 Jul 2015 19:47www.omroepbrabant.nl/?news/2324881183/Ba...t+de+hoofdprijs.aspx
- SjoSa
-
- Senior Member
-
- Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
10 Jul 2015 12:39Ali de witte wrote: Ja dus? Op die manier verdienen we ook aan deze oefenwedstrijden. Daarnaast vind ik dat Scharn niet moet klagen, want er zal genoeg omgezet worden tijdens deze avond, en daarnaast zal men ook nog aan de recettes verdienen. Als er 500 man zijn geweest aan 7,50 = €3750
Nou ben ik zelf niet geweest, maar 500 man zullen er toch wel zijn geweest vermoedt ik...
Ligk d'raon wee ze laote telle......es dat dee van MVV is zalle ut wel 3749 maan zien gewees :lachen:
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
11 Jul 2015 19:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2015 21:54 - 11 Jul 2015 21:55De gebroeders martina hebben de toekomst maar het oogde nog onzeker.
nys en polizzi vielen mij positief op. Andere nieuwkomers. ..tja. prince scoorde wel maar is niet de spits die ik graag zou zien. Die donkere speler mandiangu?? Lukte teveel net niet maar even afwachten . Mataj speelde niet. Eerste helft was zeer zeer zwak en tweede redelijk goed.
Op naar een echte tegenstander, met alle respect voor svme die goed tegenstand gaf vandaag.
- elneik
-
- Senior Member
-
12 Jul 2015 03:30Wat was dit Mvv toch ontzettend slecht, ongelofelijk! En tuurlijk was het maar een oefenwedstrijd.. En til je er niet altijd even zwaar aan. Maar dit was wel echt triest, wat een niveau. Rajcomar wordt letterlijk een paar keer uitgesprint door een svme verdediger. Ik heb me aan dit Mvv echt lopen ergeren. Buitenspelers die amper hun man langs komen, die Mandiugi? Ma jongens waar zijn we toch mee bezig.. Met alle respect. Maarja ik zal wel weer negatief zijn. Hopen dat we de competitie start klaar Zijn
- Rojablanco
-
- Junior Member
-
12 Jul 2015 09:15Polizzi viel me daarentegen weer positief op.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
12 Jul 2015 09:48Neen, qua voetbal heb ik het gisteravond niet naar mijn zin gehad. Je mag als B.V.O. natuurlijk nooit 2 tegendoelpunten krijgen tegen een derdeklasser (!). Vooral het eerste doelpunt was een schande, de rechtsback wordt via een eentweetje uitgespeeld en vervolgens wordt er geen rugdekking gegeven. Combinatievoetbal, pressing en inzet? Ik heb het niet gezien en ik ben heel benieuwd welke noodzakelijke versterkingen er nog bij gaan komen. Op mijn wensenlijst staat in elk geval een goede spits bovenaan.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2015 10:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jul 2015 10:29Boredass wrote: Ik denk dat de technische staf genoeg heeft gezien wat betreft de testers. Ze mogen allemaal naar huis gaan .mvv heeft zeker nog 4 basisspelers nodig.
Al weken wordt gezegd dat we blij worden gemaakt met het aantrekken van nieuwe spelers.
Op het moment vind ik dit de slechtste selectie van de laatste jaren.
Hoe krijg je hier in godsnaam een goed ingespeeld elftal van.
(Is het geld op na het aantrekken van Labylle?)
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:Vriendschappelijke wedstrijden 2015
12 Jul 2015 10:37Mvv heeft labylle, croux en peeters vastgelegd dat zijn niet de minste!
Ook heb ik vernomen dat mvv op het moment bezig is met meerdere spelers van dat kaliber proberen binnen te krijgen.
Ik ben er van overtuigd dat we binnekort wederom positief verrast zullen worden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
12 Jul 2015 10:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2015 11:03Achrerin was slecht maar die jongens Marina hebben nu hun moment gehad. Die moeten nog rijpen maar hebben wel potentie.
Ik heb zo'n vermoeden dat we van een aantal testers afscheid gaan nemen, dit adhv bepaalde opmerkingen van de bank naar de spelers toe en gesprekken op de bank. Ook ergernissen hoor.
Verder til ik er niet zo zwaar aan, dit was echt nog oefenen en zo moest het dus op veel vlakken dus niet.
Werk aan de winkel voor de technische staf
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2015 11:04ouwe rot wrote:
Al weken wordt gezegd dat we blij worden gemaakt met het aantrekken van nieuwe spelers.
Op het moment vind ik dit de slechtste selectie van de laatste jaren.
Hoe krijg je hier in godsnaam een goed ingespeeld elftal van.
(Is het geld op na het aantrekken van Labylle?)
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar om weer negatief te zijn? Zelden zie ik een positief bericht van je. Alleen maar zeiken...
Had jij verwacht dat MVV Peeters, Croux, Kuipers en Labylle kon behouden? Chapeau MVV!
MVV heeft vaak genoeg aangetoond dat ze een goed transferbeleid heeft. Ik heb er vertrouwen in dat er nog wel genoeg goede spelers bijkomen.
Dat onze selectie nog niet compleet zal zijn bij het begin van de competitie is niet fijn, maar dat is het lot van een club als MVV. We hebben niet de middelen om nu alle spelers al aan te trekken. Straks komen de "buitenkansjes" vrij en dan moeten we ook nog wat te besteden hebben.
Wees realistisch en heb vertrouwen!