Vriendschappelijke wedstrijden 2015

22 okt 2015 23:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #226
Valt me tegen. Sowieso altijd tegen amateurs. En zo zie je maar wat je hier aan hebt. Tegenvallende resultaten tegen amateurs waar je je zelf voor lul mee zet en tevens risico op blessures. Afschaffen die hap.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2015 23:36
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #227
Van wat ik heb gehoord aardig gespeeld, veel kansen gecreëerd, heel ongelukkig op achterstand bij rust en in tweede helft genoeg kansen om verder uit te lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 08:43
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #228
Zegt niet veel, zo een oefen potje word met een hele andere instelling en mentaliteit gespeeld. Daarnaast worden veel spelers aan mvv kant ingezet die in reguliere wedstrijden niet spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 09:15
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #229
Zulke wedstrijden zijn zeker belangrijk, vooral omdat we nog steeds geen tweede elftal hebben. Dat het laten opdoen van wedstrijdritme een van de doelen was, zag je ook aan de beginopstelling gisteren. Met een hoop reservespelers in de basis bij MVV ging de eerste helft eigenlijk vrij gelijk op. Zonder echte uitblinkers aan MVV-zijde. Ik vond vooral Prince (veel kansen gemist), Baur (totale offday?) en de rechtsback-Martina (veel te veel balverlies) helaas in negatieve zin opvallen.

Tiny Ruys, met Ramon Voorn als assistent, liet Meerssen ook lekker offensief spelen. Af en toe kwamen ze er gevaarlijk uit via Loyd Borgers en linksbuiten Dogan Golpek. Die laatste was toch wel de beste man van de eerste helft (contracteren die jongen!) en scoorde ook de 1-0.

Na de rust kwam de gevestigde orde binnen de lijnen, zoals o.a. Labylle, Croux, Nys, Moustafa en Polizzi. Het spelbeeld veranderde meteen: eenrichtingsverkeer richting het doel van Lennart Quaden, die een hele goede wedstrijd keepte. Zijn saves en veel onnauwkeurige schoten, vooral van afstand, van MVV-zijde zorgden ervoor dat het uiteindelijk bij 1-2 bleef.

Kortom: leuke wedstrijd gezien. Wel een duidelijk kwaliteitsverschil tussen basis en reserves. Hopen dat we niet teveel blessures en schorsingen krijgen, anders wordt het moeilijk om mee te draaien bij de eerste acht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 09:56
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #230
De winst van deze wedstrijd is dat de Heren weer met de voetjes op de grond staan. Heerlijk weer vanochtend om eens te genieten van de herfst in het bos.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 10:27
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #231
Ik kijk op YouTube wel eens naar samenvattingen van Meerssen en daar valt me die Golpek ook vaak op op de flank met zijn acties. Schijnbaar opleiding gehad bij Fortuna, wie weet een leuke breedte versterking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 12:01
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #232

Peter Pan schreef : Ik kijk op YouTube wel eens naar samenvattingen van Meerssen en daar valt me die Golpek ook vaak op op de flank met zijn acties. Schijnbaar opleiding gehad bij Fortuna, wie weet een leuke breedte versterking.


Ik ga wel vaker kijken naar meerssen, en inderdaad die golpek valt wel op. Het enige probleem is dat hij weinig scoort en niet altijd goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2015 14:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #233
Schijnbaar gister gespeeld.

KRC Genk klopt MVV in het geniep

KRC Genk oefende vrijdag achter gesloten deuren tegen de Nederlandse tweedeklasser MVV. Naar verluidt eindigde de partij op 4-1. Pozuelo zou al vroeg de score geopend hebben, waarna Kabasele op hoekschop voor de 2-0 kon zorgen. De ‘Genkse’ bezoekers Croux, Peeters en (huurling) Polizzi prikten met een knappe collectieve aanval tegen na de rust, waarna Pozuelo (op strafschop) en Kumordzi (via een Nederlandse verdediger) voor de eindcijfers zouden gezorgd hebben.
De wedstrijd werd vooraf niet aangekondigd uit veiligheidsoverwegingen. De poorten van het B-veld gingen enkel open voor enkele MVV-bestuurders, een handvol misnoegde thuisfans en familieleden van spelers moesten de wedstrijd achter de schutting volgen.

Waarom de deuren op slot bleven, is een raadsel. Tactisch kon Peter Maes moeilijk iets proberen, hij miste een volledig elftal door blessures en interlandverplichtingen. Zo ontbraken naast De Camargo, Hamalainen en Gorius ook Dewaest, Buyens en Heynen uit voorzorg. Bizot keepte 90 minuten, Kumordzi stond 80 minuten op het veld.

Van de Genkse internationals had alleen Ünal (Turkse beloften) de afgelopen dagen een basisplaats. Hij speelde 75 minuten in Cyprus (0-3). Okriashvili (Estland-Georgië), Kebano (Burundi-Congo), Ndidi (Swaziland-Nigeria) en Castagne (Tsjechië-België voor beloften) bleven 90 minuten op de bank. Jackers, Wouters (gisteren al van de partij) en Holly Tshimanga kwamen ten slotte elk één keer aan de aftrap in de twee oefeninterlands van de U19 in Kroatie (0-1-winst en 1-1).

KRC GENK: Bizot - Walsh, Kabasele (46’ Cavus), Wouters, Tshimanga (63’ Ciranni) - Kumordzi (80’ Matarrese), Gerkens – Buffel (73’ Thijskens), Pozuelo (63’ Bailey), Bertaccini (63’ Zarandia) – Schrijvers.
Doelpunten: 7’ Pozuelo 1-0, 18’ Kabasele 2-0, 51’ Polizzi 2-1, 60’ Pozuelo (strafschop 3-1), 65’ Kumordzi (4-1).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2015 11:13
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #234
Vendredi 8 janvier : match amical à 19h30 au MVV Maastricht (D2 néerlandaise)

www.rfc-seraing.be/le-programme-de-la-treve/


Nog meer oefenwedstrijden bekend >?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2016 22:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #235
Mvv heeft met 1-0 gewonnen van seraing(tweede klasse) doelpunt gemaakt door prince...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2016 22:59 08 jan 2016 23:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #236
Klein verslagje voor de afwezigen:

Ongeveer een 300 supporters aanwezig.
Eerste helft een blunder van de keeper van Seraing, hij laat de bal los, ut bies schiet oog in oog tegen de keeper op. Bal komt terug voor croux, maar die kapt langs de keeper, maar verspeelt de kans. Daarna wederom een mooi afstand schot met zijn linker naar binnen draaiend, de keeper redt die bal goed. MVV controleerde het spel, maar werd in de eerste helft niet dreigend. Er waren twee goede reddingen van Coppens in de eerste helft, 1 één op één duel die hij mooi pareerde. Seraing speelde puur op de counter. Opvallendste man aan hun kant was de nummer acht, afgaand van de maten van de cornervlag schat ik hem op 100 centimeter. Die zou omhoog moeten kijken naar Guvenc, die overigens schitterde door afwezigheid (Ziek?). Ondanks zijn lengte zag je dat die jongen wel kon voetbalen, een echte spelverdeler. Maar zo klein heb ik ze nog nooit in de Geusselt gezien, dat viel echt op. Martina viel uit met een blessure, waardoor Moustafa op de linksback positie moest spelen. Iets wat hem duidelijk niet ligt. De broer van Martina ging rechtsback spelen. Dat deed hij verdienstelijk, nam veel lef, pakte niet altijd goed uit, maar had een paar mooie acties in huis

Tweede helft sluit Seraing zich meer op in eigen helft. Wat resulteerde dat het Bies met drie verdedigers liep, en MVV niet verder kwam dan de middenlijn en alleen maar in de dekking liep. Nadat rond de 70e minuut Nys en Verheijdt gewisseld werden voor Rajcomar en Palacios brak het spel open. Palacios liet zich meer zakken in het vrije gebied, waardoor Peeters weer meer aan de bal kwam om het spel te verdelen. Hierdoor kwam ook de doelkans voor Rajcomar, die hem netjes in de lange hoek duwde, na een (bewust?) overstapje van Palacios. Seraing scoorde nog via een afgekeurde buitenspelgoal, waarbij de keeper en de verdediging compleet naast de bal zaten. Keeper Branderhorst gaf bij mij een mindere indruk dan Coppens, zat in de tweede helft vaak naast de bal. Al met al een nette sportieve pot, waarbij MVV op basis van inzet terecht de overwinning heeft verdient.

Enkele gasten op de angelside tribune hadden zich volgens mij samengevoegd met Waalse supporters waarbij ze in een taal die hun niet machtig is, de eer van het Belgisch Koninkrijk, de vlag en haar vaderland, met de grond gelijk hebben gemaakt. Althans zo klonk het haha. (Ik versta ook geen Frans). Het opstootje met de Saraing speler was weer typisch..

In Waalse geruchten termen: "Je kon de eikelen horen vallen in de Ardennen". Kortom er waren geen testspelers. Een gemiste kans, want dit elftal heeft echt een kwalitatieve injectie nodig. Hopelijk gaan ze niet weer wachten tot de transfermarkt sluit dan kun je het voor die vijf resterende wedstrijden beter laten.

Als ze zo spelen hoe de laatste twintig minuten dan zie ik het wel goed komen tegen Helmond Sport. Hopelijk valt de blessure van Martina mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Schapendonk, Jacques, Sjotelsplak, jesfen, opadiehard, Boschpoort, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2016 00:51 10 jan 2016 00:52 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #237
Weer een blessure in de verdediging...

Word tijd dat we achterin nog wat spelers bij elkaar krijgen.
Want het word wel erg krap achterin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden