Vriendschappelijke wedstrijden 2015

27 juli 2015 10:14
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #166
Het moge duidelijk zijn dat Ippel een aanwinst is. Samen met Peeters en Nijs gaat het wel goed komen op het middenveld. Peeters speelde een prima wedstrijd tegen Eindhoven. Hij had weer een aantal briljante passes in huis. Nijs beviel me ook wel al had hij door zijn enthousiasme wel wat slordigheidjes in zijn spel. Dat was overigens bij meerdere spelers het geval zaterdag.

Achterin lijken Moustafa en Labylle zeker van hun plek. Al zou Moustafa wel een stevige concurrent kunnen krijgen in Perreira als hij bij MVV zou tekenen. Perreira werd nu centraal achterin opgesteld, waarschijnlijk de positie waar MVV hem in eerste instantie wil testen. Al met al beviel hij me wel, maar ook hij had zo zijn slordigheden. Mbende is even afwachten. Hij straalt natuurlijk vooral power en kracht uit maar ik twijfel nog of hij onze man is.

Voorin is er natuurlijk werk aan de winkel. Dat ziet een blinde nog. Pedersen kon mij absoluut niet overtuigen. Hij liep er grote delen van de wedstrijd verloren bij en kon geen potten breken tegen Ntoko. Spitsen die onzichtbaar zijn (gebeurt wel vaker), zijn pas echt goed als ze dan die ene kans die ze krijgen wel benutten. Dat deed Pedersen dus niet. In mijn ogen niet beter dan Braken dus ook niet halen. Ook Cosse kon niet echt overtuigen trouwens. Ik ben echt benieuwd wat MVV uit de hoge hoed gaat toveren. Tegen Eindhoven ging ik bijna snakken naar Rajcomar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2015 13:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #167
Net de samenvatting gezien: www.1limburg.nl/mvv-verliest-op-nieuw-ku...en?context=section-2

Ik vraag me af wie die keepers voor MVV scout..dit lijkt wel funniest home video's. ALs je zó een fout maakt, sorry maar dan hoor je gewoon op een amateurveld bij een van de reserveteams thuis.

Mbende liet zn man lopen bij die corner waaruit Eindhoven 1-2 scoort..niet echt bij de les dus..

Croux gelukkig wel nog prima op niveau en ook Labylle en Perreira aardig, voor zover ik kan beoordelen aan de hand van de samenvatting.

Het voetbal ziet er wat statisch uit op dit kunstgras. Je wordt er als speler voorzichtiger door, omdat het niet voelt als écht gras. De hele sport wordt daarmee anders. Ik vind dan ook dat de KNVB kunstgras niet moet toelaten in de reguliere voetbalcompetities.

27 juli 2015 15:16 27 juli 2015 15:17 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #168
Aangezien MVV vanaf nu toch ook op dit 'gras' traint neem ik toch aan dat ze gewend moeten zijn/raken aan dit 'gras'.

Mag dus geen excuus zijn mbt de kwaliteiten?

Facta Non Verba

27 juli 2015 15:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #169
We kunnen van alles vinden van kunstgras maar het is een ontwikkeling die niet is tegen te houden.
Ik voorspel dat binnen vijf jaar alle officiele wedstrijden op kunstgras gespeeld móeten worden.

27 juli 2015 17:21 27 juli 2015 17:26 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #170
Mooi zo'n voorspelling, Boschpoort!
Dan weet jij vast ook wel wie de nieuwe spits van MVV wordt?

27 juli 2015 18:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #171
Ja Messi voor een koopje.
Krijgen we Neymar en Suarez gratis erbij.

31 juli 2015 13:48
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #172
Eerste Europese wedstrijd op kunstgras in De Geusselt: MVV - Lommel United

Vrijdag 31 juli 2015

Vrijdag 31 juli aanstaande vindt de eerste Europese wedstrijd op kunstgras plaats in Stadion de Geusselt. Om 19.00 uur treedt MVV Maastricht in de eigen thuishaven aan tegen Lommel United. De Belgische tweedeklasser werd afgelopen seizoen 2e in de competitie, maar moest in de Play-Offs afhaken in de strijd om promotie.

Bij MVV Maastricht zullen de testspelers Steven Pereira, Maxime Cosse, Daniël Pedersen, Emmanuel Mbende en Thomas Verheijdt aan de bak moeten. Dat heet, als ze wedstrijdfit zijn. Afgelopen week kampten de laatste drie namelijk met uiteenlopende lichte blessures. Noam Merabti is zelfs geblesseerd terug naar zijn thuisland Frankrijk. De oefenwedstrijd tegen Lommel is namelijk de laatste échte testcase voordat de competitie, a.s. vrijdag 7 augustus, in en tegen Helmond begint.

Aanvoerder Kjell Knops, die lang geblesseerd vanaf de zijlijn heeft moeten toekijken, zal naar verwachting weer zijn eerste minuten maken. Nick Kuipers daarentegen, zal niet aantreden tegen de Belgen. Hij kampt nog steeds met een knieblessure.

Vanwege het mooie weer wordt vrijdagavond enige drukte verwacht aan de kassa´s van Stadion de Geusselt. Zorg daarom dat u er op tijd bij bent om uw kaartje(s) te kopen. De verkoop start om 18.00 uur. Kaarten kosten 10 euro voor volwassenen en 5 euro voor kids. De Angel-Side en de Hoofdtribune zijn geopend voor publiek.

31 juli 2015 14:10
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #173

Lummel schreef : Eerste Europese wedstrijd op kunstgras in De Geusselt: MVV - Lommel United

Vrijdag 31 juli 2015

Vrijdag 31 juli aanstaande vindt de eerste Europese wedstrijd op kunstgras plaats in Stadion de Geusselt. Om 19.00 uur treedt MVV Maastricht in de eigen thuishaven aan tegen Lommel United. De Belgische tweedeklasser werd afgelopen seizoen 2e in de competitie, maar moest in de Play-Offs afhaken in de strijd om promotie.

Bij MVV Maastricht zullen de testspelers Steven Pereira, Maxime Cosse, Daniël Pedersen, Emmanuel Mbende en Thomas Verheijdt aan de bak moeten. Dat heet, als ze wedstrijdfit zijn. Afgelopen week kampten de laatste drie namelijk met uiteenlopende lichte blessures. Noam Merabti is zelfs geblesseerd terug naar zijn thuisland Frankrijk. De oefenwedstrijd tegen Lommel is namelijk de laatste échte testcase voordat de competitie, a.s. vrijdag 7 augustus, in en tegen Helmond begint.

Aanvoerder Kjell Knops, die lang geblesseerd vanaf de zijlijn heeft moeten toekijken, zal naar verwachting weer zijn eerste minuten maken. Nick Kuipers daarentegen, zal niet aantreden tegen de Belgen. Hij kampt nog steeds met een knieblessure.

Vanwege het mooie weer wordt vrijdagavond enige drukte verwacht aan de kassa´s van Stadion de Geusselt. Zorg daarom dat u er op tijd bij bent om uw kaartje(s) te kopen. De verkoop start om 18.00 uur. Kaarten kosten 10 euro voor volwassenen en 5 euro voor kids. De Angel-Side en de Hoofdtribune zijn geopend voor publiek.

Vlgs www.mvv.nl/tickets *Jeugd t/m 12 jaar gratis en Jeugd 13-16 + 65+ ......5 euro

31 juli 2015 16:07
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #174

Sandro schreef : Vlgs www.mvv.nl/tickets *Jeugd t/m 12 jaar gratis en Jeugd 13-16 + 65+ ......5 euro

ja, maar dan moet wel per kind een volwassene mee.
vorige week stond ik daar met 5 kids..
was toch ff schrikken als je ervan uit gaat dat 5 kids gratis naar binnen mogen en je moet voor 4 betalen..

31 juli 2015 18:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #175
Opstelling MVV

Coppens
Moustafa - Pereira - Knops - Labylle
Nys- Peeters - Ippel
Polizzi - Pedersen - Croux

Bank:
Branderhorst
Pastoor
Bauer
Cosse
Martina
Martina
Van Melick

Afwezig dus Mbende, Merabti en Verheidt.

Vond Polizzi goed invallen op rechts tegen Eindhoven, dus benieuwd hoe hij het vanavond daar gaat doen.

31 juli 2015 21:15 31 juli 2015 21:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #176
Alarmfase rood op de hoofdtribune. Een week voor de start van de competitie is het pijnlijk duidelijk dat MVV niet klaar is om te beginnen. Lommel, dat vergelijkbaar speelde met het niveau van Achilles, had zes doelpunten kunnen maken. Het is dat Coppens de wedstrijd van zijn leven keepte, anders was het dat ook geworden. Ons middenveld was technisch begaafder, maar dat was maar een groepje van drie.

MVV creëerde nul kansen. De achterhoede schitterde van onkunde, het middenveld wist niet waar ze de ballen moesten plaatsen. De drie nog overgebleven testers vielen pijnlijk door de mand. Allen zijn een forse achteruitgang ten opzichte van de selectie van vorig seizoen. Van een voorhoede kun je niet spreken.

Dit was de laatste test voor de competitie, maar het klopt gewoon niet dat je nog geen elf basisspelers op het veld hebt staan, duizenden aanmeldingen hebt en maar drie testspelers op proef hebt voor de laatste test, die met hun spel het niveau van de hoofdklasse niet aankunnen. Is dit die 25 jaar aan ervaring van de technische staf? De tegenstander heeft zes keer kunnen wisselen. MVV had van armoede niks meer. 'Oefenwedstrijd' noemen ze dit..

Ik hou mijn hart vast als dit de definitieve selectie wordt, plaats 15 is nog te hoog.

31 juli 2015 21:19
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #177
Drama. Croux, Peeters, Ippel, Labylle speelde aardig, Coppens prima, rest was niks. Vond Martina het goed doen centraal achterin toen hij mocht invallen. Hoop dat er nog verse krachten bijkomen voorin, want op deze manier wordt het niks en is het weer alleen hopen op de 3de of 4de periode.

31 juli 2015 21:21
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #178
Ik zag vandaag maar één lichtpuntje. Dat was Coppens. Verder gaat het denkelijk weer een vermakelijk seizoen worden. Het is dat Lommel ook dramatisch was..

31 juli 2015 21:34
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #179
Dit gaat nog een groter drama worden als de seizoensstart van 2014/2015!! Het is 1 minuut voor 12!! Als supporters worden wij weer voor de gek gehouden, de uitspraken van MVV dat ze voor de play off plaatsen gaan strijden. Als we niet snel 4 fitte eerste divisie waardige spelers erbij krijgen is het opgebouwde krediet van de 2e seizoenshelft van vorig seizoen snel verloren! Ps. Jo Coppens is het enige lichtpuntje van deze avond.

31 juli 2015 21:42
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #180
Het was echt een drama.Dankzij Coppens bleef het slechts bij 0:1. Ik houd mijn hart vast voor volgende week..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden