Vriendschappelijke wedstrijden 2015
31 juli 2015 21:45
Aon de geng!
Expert Boarder
Inderdaad niet klaar voor volgende week.
Volgens Elsen mogen we pas klagen op 31 augustus.....we betalen echter ook voor de eerste wedstrijden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
31 juli 2015 21:48
Waar zijn onze scouts? Waar is bestuurslid technische zaken Henny Bastiaans? Het kan toch niet dat je 1 week voor de competitiestart zeven testers hebt uit allerlei windstreken en pas twee gerichte versterkingen (Nys en Ippel). OK, het zal niet eenvoudig zijn, maar een week voor de competitiestart had ik toch meer verwacht.
31 juli 2015 22:03
een draak van een wedstrijd met werkelijk geen enkele uitgespeelde kans!
Geen enkele van de testers die ik vorige week en vandaag gezien heb is het waard om naar te gaan kijken!!
Ezzebleef MVV..........
31 juli 2015 22:05
MVV heeft nog amper scouts. Wegbezuinigd. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook maar met 1 van de testers doorgaan. Weggegooid geld is dat. Martina deed het nog beter dan Knops en Pereira. Een jongen uit de jeugd... Maar als je de testers dus niet meer mee telt hebben we 1 week voor begin van de competitie eigenlijk amper 11 man die we op kunnen stellen. Trouwens vindt ook Nys zwaar tegenvallen. Labylle was zich de hele wedstrijd kapot aan het ergeren over een paar medespelers. We zijn niet een beetje maar veeeeel zwakker als vorig seizoen..
31 juli 2015 22:11
Wat ik ook niet snap: we weten eigenlijk al een paar weken dat de testers niet voldoen. Waarom dan niet wat andere testers halen? Bij dat VVCS-team zal toch ook wel iets bruikbaars lopen? We staan er inderdaad erg slecht voor. En dan bedenkend dat we al twee seizoenen naar een echte 'nummer 9' speuren.
31 juli 2015 22:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Een drama van een wedstrijd. Het deed je gewoon pijn aan de ogen om naar het "gestuntel" te kijken.
Beste man van MVV, zonder twijfel JO COPPENS.
Het is aan hem te danken, dat we niet met grote cijfers verloren hebben.
Aon de géng
31 juli 2015 23:06
Dieptepunt van de avond was niet de wedstrijd maar een stel gemaskerde lafaards die het nodig vonden de vlaggen van die paar Lommel supporters te jatten. Hoe laag is dat? Probeer dat tegen NAC of Helmond als je zo nodig stoer wilt doen. Hiermee maak je jezelf, en nog veel erger de club, volkomen belachelijk.
01 aug 2015 01:18
01 aug 2015 01:19 door Schapendonk.
Tja......ceesie waar ben je
01 aug 2015 04:49
Er moet zich deze week een wonder voltrekken willen wij een goed resultaat behalen vrijdag... 'T waor slech vendaog!
01 aug 2015 07:53
Frostie_999
Platinum Boarder
Ik ben echt heel benieuwd of MVV ook daadwerkelijk een lijstje heeft met spelers die ze nog zouden willen aantrekken of dat het gewoon maar afwachten is wat er hier en daar buiten de boot valt en hopen dat daar nog wat bij zit.
01 aug 2015 09:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
2 weken geleden speel je heel verdienstelijk tegen Heerenveen, vorige week al stuk minder en gister een aanfluiting. Hoe is zoiets mogelijk? Waar ligt m de pijn? Ik hoop dat ze bij de eerste uitzending van MVV TV dit soort vragen eens stellen, volgende week begint de competitie en niemand wenst een nieuwe 5-0
Present in Helmond, komop die roeje, herpak uuch zoe wie tegen heerenveen
Boe is dat feeske?
01 aug 2015 09:38
Frostie_999
Platinum Boarder
Ik ga iets heel raars zeggen; maar missen we toch Rajcomar dan?
01 aug 2015 09:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Als ik het zo lees was het drama eerste klas.
We missen niet alleen een spits maar ook een elftal.
Pas klagen op 31 augustus, eigenlijk laf als je dat zo durft te zeggen / vragen.
We beginnen 7 augustus en betalen van af 7 augustus.
Misschien dat we gratis naar binnen mogen zowel uit als thuis tot en met 31 augustus.
Maar zoals het er nu uitzien worden we weer teleurgesteld door het team wat een Team voor ons moet maken. Misschien moeten die eens op de schop. Misschien toch een andere trainer aangezien toch veel keuzes door Elsen gemaakt zullen worden.
Ben benieuwd met wat voor smoesjes of excuses ze straks tijdens de spelers presentatie hebben.
01 aug 2015 10:08
01 aug 2015 10:09 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Conclusie na gisteren is heel simpel. Het is nog geen team en geen spits of te wel een aanspeel punt blijtt een hekel punt.
Tegen een Heerenveen mag je meedoen, voornamelijk verdedigen. Tegen Eindhoven speelde je tegen een tegenstander met dezelfde problemen als mvv.
En gisteren tegen Lommel speelde je tegen een compacte, strijdvaardige tegenstander die in de omschakel momenten er een paar keer heel goed uitkwam. Maar lommel stond devensief gewoon degelijk maar is zeker geen top team.
Het spel maken gaat mvv dus nog niet goed af en daarvoor moet je in ALLE LINIES de juiste spelers hebben staan.
Wellicht met een kuipers, mbembe, verheijdt zal het beter gaan, maar zoals gisteren hebben we vorig jaar te veel wedstrijden gehad. Dit moet beter.
Pedersen geblesseerd uitgevallen of gewoon gewisseld ? Dit lijkt mij toch een afvaller te worden.
01 aug 2015 10:13
bokkesprongen
Platinum Boarder
Vind dit niet raar , is beter dan Braken dus maar wennen aan z,n grollen die heeft Brokamp NU nog .
Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden