Vriendschappelijke wedstrijden 2015

26 juli 2015 17:26
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #151
Ik maak me nog niet veel zorgen, spitsen van een hoger niveau proberen het eerst op een hoger niveau, als de trainers daar aangeven dat ze beter verhuurd kunnen worden omdat ze buiten de boot vallen dan zullen de zaakwaarnemers hun werk gaan doen en cv's gaan faxen. Ik verwacht dat veel spelers de komende week deze duidelijkheid gaan krijgen en dat we eind deze week nieuws krijgen over het huren/contracteren van 1 of 2 spitsen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2015 18:48
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #152
www.1limburg.nl/mvv-verliest-op-nieuw-ku...en?context=section-2

Onderaan een samenvatting te zien. Was er helaas niet bij, maar toch heb ik nu een beeld van de "nieuwe" Geusselt.

26 juli 2015 18:55
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #153
Natuurlijk heb je gelijk Jacques dat verdediging en middenveld - mits iedereen fit- eerstedivisiewaardig is. Maar wat als iemand geblesseerd/geschorst is? Wat dat betreft vind ik echt dat we minder zijn geworden. Misschien kan voor de breedte best uit de testers worden geput, maar wat ik gisteren gezien heb, stemde mij niet hoopgevend. Daarom mijn kritiek: ik heb het idee dat we vorig seizoen verder (en sterker) waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 juli 2015 19:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #154
We zijn zeker minder ver als vorig jaar denk ik.Wel zijn een aantal spelers meer ervaren en in 1 week tijd kan veel veranderen al zullen nieuwe spelers ook ingepast moeten worden.

26 juli 2015 19:36 26 juli 2015 19:37 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #155
Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:
Branderhorst zit op hetzelfde niveau als Verhulst.

Croux speelt tot nu toe een goede voorbereiding. Hopelijk trekt hij die lijn door. Pedersen mag die kopbal wel afmaken. Ik denk dat Verheijdt die bal had gemaakt. Ik denk dat MVV qua transfers hetzelfde zit als een jaar geleden, maar nu hebben ze meer ervaring binnengehaald met Nys, Ippel en het behouden van Peeters en Croux. Enkel missen we een type Maatsen en type Brouwers. Ik hoop dat MVV deze week nog met transfernieuws komt.

26 juli 2015 19:39
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #156
We zijn minder ver als vorige jaar met spelers op contract. Voor de rest vind ik dat we vrijwel hetzelfde zijn of misschien wel beter dan vorig jaar.
Gister was het centrale duo 2 testers, normaal staat daar Kuipers en Knops. De keeper gister is een nieuweling, Coppens is toch eerste keeper..... Dan stonden er nog testers in de basis zoals Cosse, Pedersen, Pereira, Mbemba, (2e helft ingevallen Mandiangu), het zou geweldig zijn als die spelers allemaal op elkaar zouden ingespeeld zijn in zo een korte tijd, maar zo snel gaat dat helaas niet.
Daarbij was Verheijdt geblesseerd, is toch ook een spits die op proef is?
Met de voorhoede is MVV nog bezig

Vorthoren, maatsen, vink, Smeets, veldmate, Braken, verhulst zijn weg, daarvoor in de plaats zijn toch al goede vervangers voor gehaald (polizzi, Nys, Ippel, de gebroeders Martina zijn uit eigen jeugd door gestroomd. Alleen nog die spits die moet nog komen. Pedersen zal voor de breedte zijn denk ik, net zoals Pereira en Mbemba.
Dus met wat zitten we slechter dan vorig jaar?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

26 juli 2015 20:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #157

Mie leef Mestreech schreef : Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:

Croux speelt tot nu toe een goede voorbereiding. Hopelijk trekt hij die lijn door. Pedersen mag die kopbal wel afmaken. Ik denk dat Verheijdt die bal had gemaakt. Ik denk dat MVV qua transfers hetzelfde zit als een jaar geleden, maar nu hebben ze meer ervaring binnengehaald met Nys, Ippel en het behouden van Peeters en Croux. Enkel missen we een type Maatsen en type Brouwers. Ik hoop dat MVV deze week nog met transfernieuws komt.

Vraag me af of die blunder van de keeper niks met het kunstgras te maken kan hebben ?? Als dat het geval kan zijn , gaan we nog lachen in de Geusselt .

27 juli 2015 01:36
Peetoven
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #158
MVV-stadion de Geusselt heeft nu ook kunstgras en naar mijn mening hadden de spelers daar flink moeite mee! Het oogde stroef in plaats van een snel speelveld. De ogenschijnlijke blunder van de MVV-doelman is -denk ik- gelegen in het feit dat de actie van de keeper stopte op een te droog kunststof gras. Hierdoor sprong de bal uit zijn handen dus doelpunt. Ik verwacht dat soort toestanden nog vaker op dit bedenkelijke kunstgras. De reuk van gras is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor de geur van rubber welke centimeters dik over het veld is gestrooid!! Het voordeel is wel dat de kleding van de spelers niet meer onder de modder zit. Maar dat willen we juist wel zien. Toch??

27 juli 2015 07:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #159
Vandaag in DDL een goed verslag van de match. Wat me opvalt is dat Roel frissen tegenwoordig de Mvv wedstrijden en berichten doet. Is Wiche van Mvv afgehaald?

27 juli 2015 09:08 27 juli 2015 09:08 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #160
Roel W. is verbannen naar het buitenland.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

27 juli 2015 09:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #161
Naar Duitsland zeker :D

27 juli 2015 09:16
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #162
Dat een blunder als die van onze keeper mogelijk het gevolg is van het wennen aan het kunstgras maakt de kwaliteit van dit gras toch niet gelijk zo slecht? Wie zijn wij om ook al verstand te gaan hebben van kunstgras? Wij waren toch al de te kritische mvv-supporters die overal al verstand van hadden? ;)

27 juli 2015 09:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #163

Mie leef Mestreech schreef : Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:

Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.
Ik vond Mbende helemaal niet zo slecht trouwens. Opbouwend zag het er niet uit maar verdedigend stond hij zijn mannetje wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

27 juli 2015 09:48
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #164
Mvv speelde ook tegen een goede tegenstander. Dat moeten we niet vergeten. Tot nu toe is Ron aan een degelijk elftal aan het bouwen. We zijn nu al verder dan vorig jaar rond deze tijd. Groot gelijk dat hij voorzichtig is met contracten geven. Buiten het spel niveau is ook het karakter bepalend. We willen er toch een team van maken? De tester Pereira mag je voor mij gelijk contracteren (hoop geen te hoge salaris eis) Mbende oogt ook prima. Hij is nog heel erg jong en maakt wel wat foutjes. Sterk in de duels. Hij is nog erg jong hoor. Dit soort spelers moeten wennen en groeien. Absolute toppers die klaar zijn voor het grote werk zijn op dit moment voor ons niet haalbaar. Cosse en Pedersen zijn voor mij echt twijfel gevallen. Daar hebben we Verheijdt nog om iets te laten zien. Op de training maakt hij een prima indruk. Jammer van de blessure. Mrabti Rajcomar en Mandiangu lijken mij uitgetest. Waarom hen dan niet meer speelminuten geven? Rajcomar zijn rol is sowieso vreemd. Ippel is de grote man op het middenveld. Het blijft een spannende periode vol verwachtingen. Een goede scorende spits heeft elk elftal nodig. Ik heb nog steeds een zeer goed gevoel.

27 juli 2015 10:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #165

Boschpoort schreef :

Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.
Ik vond Mbende helemaal niet zo slecht trouwens. Opbouwend zag het er niet uit maar verdedigend stond hij zijn mannetje wel.

Ben ik met je eens Boschpoort. Branderhorst ging natuurlijk grof de fout in bij de 1-1 en had verder een aantal zeer zwakke spelhervattingen, maar hij wist ook nog 2 a 3 keer knap te redden.

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden