Vriendschappelijke wedstrijden 2015
- Rojablanco
-
- Junior Member
-
Re: Re:Vriendschappelijke wedstrijden 2015
26 Jul 2015 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
Re: Vriendschappelijke wedstrijden 2015
26 Jul 2015 18:48Onderaan een samenvatting te zien. Was er helaas niet bij, maar toch heb ik nu een beeld van de "nieuwe" Geusselt.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2015 18:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2015 19:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2015 19:36 - 26 Jul 2015 19:37Branderhorst zit op hetzelfde niveau als Verhulst.
Croux speelt tot nu toe een goede voorbereiding. Hopelijk trekt hij die lijn door. Pedersen mag die kopbal wel afmaken. Ik denk dat Verheijdt die bal had gemaakt. Ik denk dat MVV qua transfers hetzelfde zit als een jaar geleden, maar nu hebben ze meer ervaring binnengehaald met Nys, Ippel en het behouden van Peeters en Croux. Enkel missen we een type Maatsen en type Brouwers. Ik hoop dat MVV deze week nog met transfernieuws komt.
- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
Re: Re:Vriendschappelijke wedstrijden 2015
26 Jul 2015 19:39Gister was het centrale duo 2 testers, normaal staat daar Kuipers en Knops. De keeper gister is een nieuweling, Coppens is toch eerste keeper..... Dan stonden er nog testers in de basis zoals Cosse, Pedersen, Pereira, Mbemba, (2e helft ingevallen Mandiangu), het zou geweldig zijn als die spelers allemaal op elkaar zouden ingespeeld zijn in zo een korte tijd, maar zo snel gaat dat helaas niet.
Daarbij was Verheijdt geblesseerd, is toch ook een spits die op proef is?
Met de voorhoede is MVV nog bezig
Vorthoren, maatsen, vink, Smeets, veldmate, Braken, verhulst zijn weg, daarvoor in de plaats zijn toch al goede vervangers voor gehaald (polizzi, Nys, Ippel, de gebroeders Martina zijn uit eigen jeugd door gestroomd. Alleen nog die spits die moet nog komen. Pedersen zal voor de breedte zijn denk ik, net zoals Pereira en Mbemba.
Dus met wat zitten we slechter dan vorig jaar?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Jul 2015 20:22Mie leef Mestreech wrote: Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:
Branderhorst zit op hetzelfde niveau als Verhulst.
Croux speelt tot nu toe een goede voorbereiding. Hopelijk trekt hij die lijn door. Pedersen mag die kopbal wel afmaken. Ik denk dat Verheijdt die bal had gemaakt. Ik denk dat MVV qua transfers hetzelfde zit als een jaar geleden, maar nu hebben ze meer ervaring binnengehaald met Nys, Ippel en het behouden van Peeters en Croux. Enkel missen we een type Maatsen en type Brouwers. Ik hoop dat MVV deze week nog met transfernieuws komt.
Vraag me af of die blunder van de keeper niks met het kunstgras te maken kan hebben ?? Als dat het geval kan zijn , gaan we nog lachen in de Geusselt .
- Peetoven
-
- Junior Member
-
- MVV supporter in Hart en Nieren
27 Jul 2015 01:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 07:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 09:08 - 27 Jul 2015 09:08"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
- Sjieske
-
- Premium Member
-
- Et sues sibi sapiunt
27 Jul 2015 09:16
- Boschpoort
-
- Administrator
-
27 Jul 2015 09:21Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.Mie leef Mestreech wrote: Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:
Ik vond Mbende helemaal niet zo slecht trouwens. Opbouwend zag het er niet uit maar verdedigend stond hij zijn mannetje wel.
- Sjop
-
- Premium Member
-
27 Jul 2015 09:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
27 Jul 2015 10:04Ben ik met je eens Boschpoort. Branderhorst ging natuurlijk grof de fout in bij de 1-1 en had verder een aantal zeer zwakke spelhervattingen, maar hij wist ook nog 2 a 3 keer knap te redden.Boschpoort wrote:Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.Mie leef Mestreech wrote: Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin :lachen:
Ik vond Mbende helemaal niet zo slecht trouwens. Opbouwend zag het er niet uit maar verdedigend stond hij zijn mannetje wel.