>
Ontvangen bedankjes 1
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mie leef Mestreech schreef : Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin
Branderhorst zit op hetzelfde niveau als Verhulst.
Croux speelt tot nu toe een goede voorbereiding. Hopelijk trekt hij die lijn door. Pedersen mag die kopbal wel afmaken. Ik denk dat Verheijdt die bal had gemaakt. Ik denk dat MVV qua transfers hetzelfde zit als een jaar geleden, maar nu hebben ze meer ervaring binnengehaald met Nys, Ippel en het behouden van Peeters en Croux. Enkel missen we een type Maatsen en type Brouwers. Ik hoop dat MVV deze week nog met transfernieuws komt.
Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.Mie leef Mestreech schreef : Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin
Ben ik met je eens Boschpoort. Branderhorst ging natuurlijk grof de fout in bij de 1-1 en had verder een aantal zeer zwakke spelhervattingen, maar hij wist ook nog 2 a 3 keer knap te redden.Boschpoort schreef :
Geef die jonge keeper wat krediet. Hij speelde voor het eerst in een echt stadion.Mie leef Mestreech schreef : Net ook de samenvatting gezien. Branderhorst ziet daar inderdaad niet goed uit waar de 1-1 uitvalt. Mbende die maakte er een (M)bende van achterin
Ik vond Mbende helemaal niet zo slecht trouwens. Opbouwend zag het er niet uit maar verdedigend stond hij zijn mannetje wel.