Vriendschappelijke wedstrijden 2015

26 juli 2015 01:01 26 juli 2015 01:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #136
Ik kreeg een deja vu gevoel van vorig seizoen, hoewel maar de helft van de selectie van vorig seizoen op het veld stond. Het lijkt wel of MVV met vier verdedigers en zes middenvelders voetbalt. Negen man achter de bal en één op de vleugel. In de punt staat wederom helemaal niets. Er werden drie kansen gecreëerd op negentig minuten. Bal naar de flank en nog altijd een leeg zestienmetergebied.

Branderhorst = Ron waar haal je die pareltjes toch vandaan..? :lachen:
Moustafa= Speelde een normale pot
Mbenge= Een wandelende boomstronk, power in de benen, mist scherpte, techniek en snelheid. Liet zich eenvoudig aftroeven door de tegenstander, die totaal geen druk zette.
Pereira= Oogde nonchalant, overschatte zichzelf in zijn acties, veel verkeerde ballen, weinig scherpte. Een achteruitgang t.o.v. Maatsen. Knops is beter.
Labylle= Speelde een normale wedstrijd, deed wat hij moest doen, niet meer niet minder.
Ippel= Een waar genot om te zien spelen. Kreeg het gevoel alsof ik naar een verbeterde versie van Tom Daemen aan het kijken was. Prachtig hoe hij die bal dood in de zestien liet vallen en voor bijna alles een oplossing weet.
Peters= Ook een genot om te zien spelen, elke pass kwam op de millimeter aan.
Nys= Ook een genot om te zien spelen, inzet was super, bleef tot het einde strijden, goed oog voor de teamgenoten. Schoot wel bijna een eigen bal vanaf het middenveld in de kruising.. Het zou me niet verbazen als we ooit in de toekomst Live getuigen zouden zijn van een open-been operatie in de Geusselt. Soms hapt hij naar ballen, die allang niet meer voor hem bedoeld waren. Dat gaat een keer fout.
Cosse= Had af en toe een leuke actie in huis. Maar zonder spits in de punt, weet je niet wat er daarna zou gebeuren..
Pedersen= Onzichtbaar, te klein voor de rol van nummer negen. Vrije kop kans belandt recht in de handen van de doelman.
Croux= Speelde niet verkeerd.Wisselde goede met slechte acties af.

Als dit de basiself wordt, dan loop je nog steeds tegen hetzelfde probleem van vorig seizoen aan. Er moeten twee centrale spitsen bij, anders scoor je weer een heel seizoen niet. Het middenveld is super, maar na de middenlijn houdt het attractief voetbal op. Pedersen en Pereira mogen ze van mij naar huis sturen, komen tekort. Mbenga zou wel eens als wisselspeler een rol kunnen spelen (imponeert), maar ik zou eerst eens gaan kijken of je niet een andere speler vindt met die eigenschappen die iets sneller reageert. De rest van de invallers speelde te kort om daar een oordeel over te geven. Top 8? Nee, zeker niet met deze elf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2015 08:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #137
Ben het niet helemaal met de meesten eens,de spelers die vandaag op het veld stonden zijn indd nog geen team het zijn bijna allemaal testers.
De tegenstander van vandaag speelde afgelopen seizoen bovenin mee.
Dus is het een peiling voor het komend seizoen?
Van de testers waren racjomar en verheijdt geblesseerd,en juist voor die laatste was ik eigenlijk komen kijken.
Vooral de keeper vond ik bijzonder zwak,nog zwakker als Coppens de eerste helft van het vorig seizoen.
Jammer dat verheijdt er niet bij was eindelijk een robuuste spits en is hij net nu geblesseerd.
Dan mbende stevige grote vent stond indd paar keer verkeerd maar in combie met de Kuyper of knops moet het kunnen lukken.
Dan pereira die kon mij wel bekoren mag blijven,pedersen dikke strik en...,mandiangu viel laat in geen oordeel.
Cosse in het begin redelijk op de rechtsbuiten maar gaandeweg geen pottenbreker,merabi niet meegedaan.
Als wedstrijd geen hoogstaand duel veel wissels vooral aan de kant van Eindhoven.
Dan ok hij deed kort mee Bauer?,weer een (te kleine middenvelder),Martina speelde leuk polizzi leuke aanvulling op het middenveld.
1052 toeschouwers waren aanwezig,met vooraf een mooi eerbetoon aan onze dickie.
Raar zo met dat kunstgras en dat lage hek,lachen met die sproeiers in de pauze geen warming voor de reserves mogelijk zonder zeiknat te worden.
Hopelijk word er op de open dag een team gepresenteerd dat de Comp in kan gaan,geen 8 testers meer...en....eindelijk onze nieuwe spits?...op loopt die nog steeds bij een club uit een hogere divisie zoal Anna aangaf?...Gr. Opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

26 juli 2015 09:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #138
Moest toch even wennen aan t kunstgras veld en de omheining , voelt allemaal wat kunstmatig aan , meer als een nette voetbalclub dan als MVV .

Eigenlijk is het heel simpel, het is een kwestie van doelpunten tellen, wat zijn we kwijt en wat hebben we erbij gekregen.
Met Brouwers,Smeets en in mindere maten Braken ( want die gaan we echt niet missen) ben je toch een 25 doelpunten per seizoen kwijt, met Nys en Ippel heb je amper scorend vermogen vanaf t middenveld
wie de spits gaat worden is onbekend, Rajcomar is toch snel goed voor 12 doelpunten per seizoen
Wellicht is die testspeler die van de amateurs komt die bonkige spits wel een prima zet , helaas speelde hij gister niet.

Feit is wel dat we wat betreft doelpunten op dit moment onder doen dan verleden jaar, ook Smeets gaan we enorm missen, los van zijn diepgang, overzicht en scorend vermogen was hij echt overal te vinden.

Nu is de vraag, wat is er nog over van t spelersbudget, dus wat heeft MVV inmiddels geinvesteerd , hoeveel ruimte is er nog om doelpunten te kopen !!
Ben er benieuwd naar de komende 2 weken

Seizoenskaarten, dat gaat een beetje zoals verleden jaar, alleen tegen stuk lagere tarieven ....volgens mij een slechte zet van MVV , blijkbaar heeft goedkoper maken van seizoenskaarten niet het gewenste effect om meer seizoenskaarten te verkopen om dezelfde omzet te halen als verleden seizoen, het is natuurlijk nog geen start van de competitie maar het aantal kaarten zal niet meer spectaculair stijgen ben ik bang.... hebben we daar ons eerste begroting tegenvaller te pakken ???

We hunkeren allemaal naar succes , en in de JL is alles mogelijk ( zie de graafschap verleden jaar), wat is gister gezien heb daar wordt ik niet warm van, gelukkig is dat maar een oefenpotje ....wie zal t zeggen !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

26 juli 2015 10:03 26 juli 2015 10:09 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #139
Seizoenskaartverkoop houdt ook verband met spelers die aangetrokken worden en daaraan gekoppelde verwachtingen van de supporters. Als MVV met een goeie spits op de proppen was gekomen of komt dan ben ik er van overtuigd dat er meer seizoenskaarten worden verkocht, maar daar zit het probleem. MVV heeft geen geld om een spits van het kaliber van b.v. Hemmen te kunnen betalen en hoopt door testspelers op een "koopje". Tot nu toe valt dat tegen. MVV heeft nog 1 goeie centrale verdediger nodig een spits en rechterspits. Van Genk verwacht ik niets meer. Competitie in België is gisteren al begonnen voor RC Genk. Eventuele afvallers bij RC Genk , die interessant zou voor MVV zijn, zouden allang bekend moeten zijn.
Onze keeper Coppens is goed, met een fitte Kuipers en Knops, Labylle en Moustafa staat er een redelijke verdediging, middenveld is goed voor JL-niveau, aanval is alleen Croux uitstekend, verder weinig toegevoegde waarde gezien van testspelers, ook gisteren tegen Eindhoven niet. Allemaal niveau: "net niet". Jammer dat Verheidt niet meedeed. Ben bang dat weer alle hoop op Rajcomar gevestigd wordt. Zeker bruikbaar, maar hoop toch op een nieuwe aanvallende impuls.

26 juli 2015 10:15
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #140
Gisteren een saaie pot voetbal gezien met 2 ploegen die weinig tot geen kansen creëerden.
Mijn mening over onze nieuwe speler/testers;

Branderhorst = oogte onzeker/nerveus, had geen enkele bal klem. De 1-1 viel dus ook door een eenvoudige
terug gekopte bal van Labylle die hij zo maar los laat en een Eindhoven speler hem zo in het lege doel kon plaatsen.

Mbenge= Een beest van een vent, echt een schrik in de verdedeging! Hij wisselde goede acties af met minder goede acties waaronder 1x (normaal gezien fataal) bal verlies achterin waardoor een speler van Eindhoven alleen op Branderhorst af kon gaan maar gelukkig miste (misschien ook wel goed gekeept van Branderhorst?).
Niet vergeten dat deze jongen pas 2/3 dagen is neergestreken in Maastricht en zich nog moet aanpassen aan de spelers en het spel van MVV. Ik zie in Mbemba wel een meerwaarde voor de ploeg, fouten en slordigheid kun je eruit krijgen bij een speler!

Pereira= wisselde ook goede acties of met mindere acties. het leek af en toe of hij zich zeer wilde bewijzen met een pingelactie vanuit achterin waarna hij zich een paar keer vast liep op het middenveld. Maar zoals gezegd had hij achterin ook goede acties. Hij zou ook wel van betekenis kunnen zijn, voor de breedte van de selectie is nooit verkeerd.

Ippel= Een breker op het middenveld! Goed coachend en spelers op hun klote geven als ze iets niet goed deden. zoals al gezegd een genot om te zien spelen. Zeker een aanwinst voor MVV!

Nys= Vergelijkbaar met Ippel qua speelwijze. Hij is ook zeker een aanwinst voor MVV!

Cosse= Vond ik niet slecht spelen. Had een paar keer een leuke actie in huis. Maar het feit dat we voorin weinig potten konden breken en weinig kansen creëerden vallen spelers zoals hem en Croux minder goed op. Toch denk ik dat Cosse een bruikbare speler is die zich met een goede spits goed kan ontwikkelen.

Pedersen= Op deze speler had ik speciaal gelet omdat ik benieuwd was na het zien van zijn geposte filmpje hier op het forum. Ik vond hem niet slecht beginnen. Hij was vaak aanspeelbaar voorin en goed kaatsend. Maar voor hem geld ook als we voorin niks creëeren dan valt zo een speler al snel minder of negatief op. Daarbij niet vergeten dat hij ook pas een 2/3 dagen bij MVV is, en zich nog moet aanpassen aan het spel, spelers en omgeving. Hij had ook de enige echte kans voor MVV in de eerste helft met een kopbal, waar ik hem niet op zou afrekenen want ik heb niet kunnen zien hoe hij op een 1 op 1 actie is met de keeper. Deze speler zou ik nog even de kans willen geven zich verder te ontwikkelen. Het zou ook niet zeker verkeerd zijn voor de breedte want spitsen hebben we momenteel niet veel.

Martina= Deze speler uit eigen jeugd speelde goed voor wat hij aan speelminuten kreeg, eigenlijk beetje onopvallend.

Ik denk dat de spelers zoals Pedersen, Pereira en misschien ook wel Mbemba voor de breedte zijn en dat MVV nog met een goede spits bezig is.
Op deze prestatie zou ik niet uit gaan en dus even afwachten wat (misschien) deze week nog gaat komen ;)

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!!! :applaus: :thumbsup:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

26 juli 2015 10:29 26 juli 2015 10:30 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #141
Ik zou graag spelers zien die er nu meteen staan (zoals b.v. Nijs, Ippel, Croux, Peeters) en niet spelers die nog een half seizoen nodig hebben om in vorm te geraken. Zie vorig seizoen, toen slechts de laatste periode acceptabel, of zelfs goed, gespeeld werd.

26 juli 2015 10:42
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #142
We kunnen van spelers die pas een paar dagen meetrainen niet meteen verwachten dat ze naadloos in het team passen. Men zal toch aan elkaar moeten wennen, en ik denk ook dat een Pereira , Pedersen of Mbende zich misschien ook iets te graag willen laten zien en daardoor geforceerd gaan spelen met foutjes tot gevolg. Ik denk dat de aandacht met betrekking op versterking toch vooral naar de voorhoede moet uit gaan. Achterin en op het middenveld denk ik dat we er wel gaan komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho

26 juli 2015 11:12
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #143
Gisteravond ben ik erg geschrokken van het niveau. Is dit het resultaat van maandenlang intensief zoeken naar versterking? Vanaf de laaste wedstrijd was bekend dat Braken, Smeets en Brouwers vervangen moesten worden. Onze nieuwe middenvelders zijn wel ervaren maar hebben totaal niet aangetoond scorend vermogen te hebben. Onze gewenste spits Prince (toch goed voor 15 doelpunten) is volgens bronnen vertrokken en daarnaast is ons centrale verdedigings duo geblesseerd. 2 weken voor de start van competitie staan wij er slechter voor dan afgelopen seizoen. Ben erg benieuwd naar de komende dagen, alle testers hebben op mij geen beste indruk gemaakt.

26 juli 2015 11:39
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #144
Eindhoven had wel een opvallende testspeler :Anil koc, een naam die ook al een paar keer is voorbij is gekomen in het transfergeruchten topic.

26 juli 2015 11:41
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #145
Die zou ik hier graag op de rechterflank zien spelen.

26 juli 2015 11:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #146
Ik ben gisteren niet kunnen gaan kijken dus ik ga ook geen uitspraken maken over spelers.
Maar wat ik wel kan afleiden uit het commentaar is dat we een spits nodig hadden.
Eerlijk gezegd wist ik dat maanden geleden al en ik hoop MVV ook.
Nu hadden we de pech dat raycomar en verheidt geblesseerd waren.
Of die de stand of de kansen hadden kunnen veranderen is natuurlijk ook maar de vraag.
Ze staan nog niet onder contract maar lijkt me niet dat mvv 2 spitsen onder contract gaat zetten die al geblesseerd zijn.

Dat MVV op het laatst een spits hoopt te kunnen snoepen van de markt snap ik, maar eerlijk gezegd heeft die tactiek de afgelopen 2 jaar niet geholpen.
We kunnen alleen maar afwachten, bidden en hopen dat het goed komt.

26 juli 2015 11:54 26 juli 2015 12:00 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #147
Vink speelde ook mee bij Eindhoven.
De spitsen die gisteren meespeelden waren niet beter dan Veldmate en Braken.

26 juli 2015 12:55 26 juli 2015 12:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #148
Ook ik was een beetje teleurgesteld dat Verheijdt niet meedeed. Dit was nu juist de speler die ik in actie wou zien. Maar ja meteen geblesseerd na 1 training. Wat moet ik daar nu van vinden. Niet dat dit niet kan gebeuren, maar je kan (vind ik) geen contract afdingen door niet te spelen of door je postuur of alleen je naam. Ik hoop dat hij dan weldra meedoet. Ik wil graag zien wat hij kan. En dat hoeven geen 4 goals per wedstrijd te zijn, maar het gevoel dat hij scorend vermogen heeft is genoeg. En ik bedoel hiermee scorend vermogen, en geen 2e Veldmate.

26 juli 2015 13:03 26 juli 2015 13:03 door sjengvandenboorn.
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #149
Laten we gewoon afwachten aub. het is krap dat weten we allemaal tot start competitie maar we kunnen niet veel eisen in deze tijd. Spitsen zoals ik hier vaak lees willen ook zo hoog mogelijk voetballen en wachten ook tot het laatste moment. En als dat laatste moment dan betekent dat de enige uitweg MVV voor je is, dan gaat MVV misschien nog geluk hebben op laatste moment.

Dit is een beetje het geval en situatie voor MVV. Middenveld en verdedigers en keepers liggen voor het oprapen, maar een beetje hoogstaande spits zal hier uiterst komen omdat die toevallig niks anders kan vinden en misschien beetje verdwaald is. Ook ik zou liever een knaller van een spits hebben, maarja :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

26 juli 2015 14:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #150
Wow, wat een negativiteit weer hier. Met Coppens (die van het eind van vorig seizoen, niet het begin :lachen: ), Kuipers en Knops ipv de drie die er gisteren stonden, had je gisteren geen doelpunt tegen gekregen en win je dus "gewoon" van Eindhoven.

Middenveld is heel sterk, beter dan vorig seizoen. Verdediging als iedereen fit is, is gelijk aan vorig seizoen, als Hawbir en Nick blijven groeien zelfs beter. Als Coppens zich door blijft ontwikkelen idem. Alleen de aanval. Croux een aantal fraaie acties, Cosse wat minder maar ook paar goede acties. En geen spits om te zorgen dat die acties iets opleveren. Maar dat weet MVV en er is ook al aangekondigd dat MVV wacht op afvallers in de eredivisie.

De wedstrijd gisteren was saai om te zien maar ik ben er juist door gerust gesteld. Het middenveld is echt goed. Als we twee goede aanvallers weten te halen wordt het een mooi seizoen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ster_Drager, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, Ivinho, Peter Pan, La Chouffe

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden