Vriendschappelijke wedstrijden 2015

25 juli 2015 19:51
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #121
Weet iemand hoeveel het staat?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2015 19:54
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #122
1-2 Eindhoven. 1-0 eigen goal Eindhoven. 1-1 blunder Branderhorst. 1-2 corner N'Toko. Middenveld staat goed, Croux en Labylle doen het goed, rest mwa mwa. Pedersen goede kopkans na mooie actie Croux maar keeper had hem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

25 juli 2015 20:06
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #123
Perreira vind ik ook niet slecht. Mbende is nog jong, maar heeft wel iets. Aanvallend is het allemaal nog steeds niet overtuigend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

25 juli 2015 20:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #124
1-2 verloren: Spits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Frostie_999

25 juli 2015 21:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #125
1-2 gebleven dus. Die Mbende was niks vond ik. Drie keer gevaarlijk balverlies geleden en dat is veel te veel, zeker als centrale verdediger. Pereira een stuk beter, qua spel lijkt het op Maatsen bij hem. Cosse vond ik tegenvallen, Polizzi veel dreigender vanaf de rechterkant toen hij erin kwam. Mandiangu viel ook redelijk in. Ippel beste speler, zou een goede aanvoerder zijn. Branderhorst grote fout bij 1-1, voor de rest niet veel hoeven te doen. Eindhoven viel me ook tegen. Vrijdag moet beter tegen Lommel waar VVV vandaag 2-0 van won.

25 juli 2015 21:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #126
Ik begin mij toch enige zorgen te maken. Acht testers van wie er eentje redelijk is (Pereira). De rest mogen ze allemaal doorsturen. Vorig seizoen hadden we Vorthoren, Brouwers, Hikspoors en Maatsen op proef en hadden we Smeets, Braken, Ofori, Ospitalieri, Maria en Alessandro voor de basis of de breedte erbij. Ik concludeer dat MVV er twee weken voor de competitiestart niet op vooruit is gegaan. Er zullen vast lijstjes zijn, maar wat als die spelers niet komen? Met dit team kunnen we echt de competitie niet in.

25 juli 2015 21:31
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #127
Zwakke wedstrijd, de enige die positief opvielen waren Peeters, Croux, Ippel,Labylle, Nys en Moustafa. Mbende was uitermate zwak die gaan ze toch zeker geen contract aanbieden mag ik hopen. De keeper was ook erg onzeker, Pedersen is geen versterking en Cosse mogen ze ook meteen terugsturen. Pereira speelde redelijk. Het probleem voorin is nog groter dan vorig seizoen, Geen vervangers voor Braken en Brouwers, zit geen scorend vermogen in deze ploeg.
Maar ik begrijp dat Mvv met nog enkele spelers achter de schermen bezig is......ik mag het hopen.

25 juli 2015 21:50
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #128
Voorafgaande aan de wedstrijd had ik het idee dat mvv er beter voor zou staan. Nu ik dit allemaal lees valt het mij tegen hoop toch dat we het seizoen beter gaan beginnen dan het vorig jaar

25 juli 2015 22:08 25 juli 2015 22:09 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #129
Eigenlijk een wedstrijd zonder kansen aan beide zijden gezien, knap dat er toch 3 goals zijn gemaakt.
Een paar kansen door fouten van spelers, zowel bij mvv en Eindhoven.
Goal mvv was eigen goal Eindhoven. 1-1 grote blunder keeper mvv na terug koppen labylle.
1-2 uit hoekschop welke geen hoekschop was, maar Eindhoven scoort door geheel vrijstaande n'koy.
Verder niet veel spannends te zien voor beide goals, echte voorbereidings wedstrijd dus.

Pedersen vrijwel onopvallend, 1 kopbal en wat hakjes. mbembe sterk in duels en een grote fout welke niet afgestraft werd. Maar die mbembe kon mij wel bekoren. Ging er met zijn hele hebben en houden een paar keer flink in.
Pedersen wordt uiteindelijk afgerekend hoeveel doelpunten hij maakt en soms is dat nul.
Kortom ze zijn pas 2 dagen hier dus laat ze maar even wennen aan elkaar.
Die parera speelde ook best aardig.

Labylle speelde goed maar ook hij een paar (1 grote ) fouten.

Cosse speelde leuke 1e helft maar viel tweede helft minder op, net als meerdere spelers.
Ippel en nys ook sterk (fysiek) op het middenveld. Die ippel is ook een mannetje hoor.
Eerste helf was mvv goed en tweede helft zakt het een beetje ineen. Te snel, te veel de lange bal terwijl eerste helft goed werd gecombineerd.

Belangrijk punt, een echte spits blijf ik missen, jammer dat Verheijt niet mee deed. Wellicht kon hij wel wat potten breken? Of miste we onze prince? Grapje ;)

Al met al een positieve indruk, maar een nare nasmaak van het verlies.

Nog 2 weken om er iets van te maken.

Ps...de keeper liet wel veel ballen los.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

25 juli 2015 22:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #130
Bij FC Eindhoven trouwens Anil Koc in de ploeg.

25 juli 2015 22:37 25 juli 2015 22:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #131
Is nog te vreug daag um ech get fetsoenliks te zegke...daoveur is 't daan aoch unne oefenwedstrijd.
Veld laog dao good bei...allein maar neet slum ut in de rust te goon besproeje ....

Met alle respek veur Dick Nanninga ... RIP Dick....boerum neet aoch dee kanjer oet Merregraote genump...?
Dee heet tog mie met MVV gehad.....Ken je historie en eer al je corifeen, MVV bestuur ;)

Op nao de volgende wedstrijd :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo, Boer458

25 juli 2015 22:49 25 juli 2015 22:50 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #132
Matige vertoning van mvv , de testers achterin vond ik nog redelijk maar de andere testers waren matig tot slecht. Het middeveld is sterk, daar kan je mee doen mee. Maar als Mvv geen 2 goede aanvallers vindt, dan is het linker rijtje ver weg.

25 juli 2015 22:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #133
Eigenlijk kon niemand van de testers mij bekoren. Pedersen: 13 in een dozijn. Hoef je niet voor naar Zweden. Mbende: fysiek sterk, neemt veel te veel risico's achterin en bezorgt de tregenstanders zo een aantal kansen. Cosse: zonder overtuiging, absoluut geen vervanger voor Brouwers. Pereira: speelde redelijk, maar ook niet meer dan dat, maakte ook nog wat foutjes. Keeper deed mij denken aan de eerste wedstrijden van Coppens vorig seizoen; grote fout en geen bal klemvast hebben. Mustafa; vrij onzichtbaar. Labylle met afstand onze beste speler. Peters: naar behoren. Croux; idem als Peters. Nys; harde werker, technisch minder. Ippel; lijkt mij een duidelijke aanwinst voor het elftal. Als ook de Kuiper er weer bij is, lijkt me de verdediging wel oke. Het middenvveld lijkt me sterk genoeg. Voorin hebben we op Croux na helemaal niks. Er zullen naast de basisaanvallers toch ook aanvallers op de bank moeten zitten. dus MVV; ga nog maar op zoek naar een legertje aanvallers. Vorig seizoen stonden we er bij het begin van de competitie slecht voor wat betreft personele bezetting, maar op dit moment houdt ik mijn hart vast voor het begin van de competitie over 2 weken. Wat moet er nog veel gebeuren!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

25 juli 2015 22:58
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #134
Misschien kan Roei Baank ons critici wat geruststellen??

25 juli 2015 23:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #135

Brncic schreef : Misschien kan Roei Baank ons critici wat geruststellen??

idd 2 goede aanvallers volgende week en het ziet een stuk roskleuriger uit.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden