Vriendschappelijke wedstrijden 2015

12 juli 2015 11:09
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #76
Natuurlijk ben ik blij dat Peeters, Croux en Labylle gebleven zijn maar met die drie alleen gaan we het niet redden. Zoals Boredass al schreef voegen die 4 testers niets toe en heeft het ook geen zin om ze nog langer te laten meetrainen.
Ik ben niet in paniek en weet ook wel dat er nog spelers bij zullen gaan komen maar het spel van gisteravond was gewoon bagger, het was niet te zien dat er 5 niveaus verschil tussen de teams zat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2015 11:39
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #77
Tegen amateurs wordt kritisch gekeken....het is maar 6-2, 6-0.
dit zijn de eerste wedstrijden ook voor mvv.
de wedstrijden tegen andere bvo's daar hebben we veel meer aan.

12 juli 2015 11:52
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #78
Ik denk dat de oefenwedstrijden tegen fc Eindhoven en fc lommel in de geusselt tegen het einde van de voorbereiding meer duidelijk scheppen dan is ook de selectie zo goed als compleet neem ik aan. Ik heb er nog alle vertrouwen in.

12 juli 2015 12:37 12 juli 2015 12:38 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #79
wat dacht je van heereveen volgende week vrijdag

12 juli 2015 12:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #80
De uitslagen nu zeggen nog niet veel, maar na heereveen zullen de aanvallende versterkingen er toch moeten zijn. Dan moet je echt gericht gaan toewerken na de competitie start

12 juli 2015 12:59
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #81
helemaal mee eens want dan kun gericht naar je basis team toe werken en er ook een team van maken en laten we niet vergeten reserve heb je ook hard nodig

12 juli 2015 13:14
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #82
Was Metaj überhaupt aanwezig? Of klopte het Twitter bericht van MVV niet?

12 juli 2015 13:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #83
Ik sluit me helemaal aan bij Mr Sjaan. Het was niet goed gisteren. Zeg maar gerust slecht. Zeker de eerste helft. De routine van mannen als Kuipers, Knops en Peeters werd duidelijk gemist. Het hart van de verdediging werd gevormd door de gebroeders Martina en, zonder deze jongens tekort te doen, dat merkte je. Zij zijn absoluut talentvol maar nog niet klaar voor het grote werk. Logisch ook natuurlijk. De testers maakten geen indruk. Cosse werd in fases nauwelijks in het spel betrokken, Merabti is geen versterking, Mandiangu is weliswaar snel maar dat was het dan ook en Raicomar... tja... Hij is altijd aanspeelbaar en erg balvast. In die zin nuttig. Maar ik zie in hem niet de spits die er 15+ inlegt. En daar ligt ook nog het pijnpunt. Wie gaat de doelpunten maken die Brouwers vorig seizoen maakte?

Van de 'gevestigde waarde' viel vooral Croux erg tegen. Kwam z'n man nauwelijks voorbij en als het dan een keertje lukte, volgde een waardeloze voorzet. Coppens voorkwam meteen na de aftrap met zijn eerste actie de gelijkmaker door knap te redden. Labylle slalomde met regelmaat langs iedereen heen maar zonder al te veel rendement. Moustafa speelde niet slecht maar had het van tijd tot tijd moeilijk.

Nieuwkomer Polizzi deed het niet onaardig en ook de na rust ingevallen van Melick vond ik aardig spelen. Een jongen om in de gaten te houden. Baur viel later in de tweede helft nog in.

Er is nog veel werk aan de winkel. Maar dat zullen Elsen en Dusseldorp ook weten. En ik heb er het volste vertrouwen in dat er nog een paar mooie aanwinsten richting De Geusselt zullen komen.

13 juli 2015 06:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #84
Volgens het verslag in DDl heeft Rajomar indruk gemaakt zaterdag. Ik heb het niet gezien.

13 juli 2015 08:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #85

Boredass schreef : Volgens het verslag in DDl heeft Rajomar indruk gemaakt zaterdag. Ik heb het niet gezien.

Met verbazing heb ik het artikel gelezen, zou Rajcomar die journalist een paar knaken in zijn handen hebben geduwd?

13 juli 2015 09:05
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #86
Ik denk dat Rajcomar ook de schijn een beetje tegen heeft. Zaken uit het verleden spelen bewust of onbewust bij sommigen nog steeds een rol en beïnvloeden daarom misschien wel het vormen van een mening. Ik vind ook dat DDL het allemaal een beetje overdrijft. Maar je kunt er natuurlijk niet om heen: Prince scoorde er drie en was verder bij twee andere doelpunten betrokken. Dat is simpelweg een feit. Weliswaar tegen een derde klasser, maar toch. Zoals ik in mijn vorige post al aangaf: hij was gewoon altijd aanspeelbaar en erg balvast. Hij kan daardoor (en door zijn ervaring) best van waarde zijn voor dit MVV alleen betwijfel ik of hij er 15 of meer in zal schieten. En zo'n type hebben we juist nodig. Dus of Prince onze man is??? Ik weet het niet...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

13 juli 2015 09:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #87
ik vind dat prince een eerlijke kans moet krijgen.voetballen kan hij heus wel en hoop voor hem dat de supporters hem ook een eerlijke kans gunnen.verder zou ik wel eens wat foto"s van de nieuwe grasmat en de omheining willen zien op het forum.het begint nu echt wel te jeuken,ben er zeker bij in de oefenwedstrijd tegen eindhoven. hoop dat mijn leestekens al wat beter uitzien groetjes en tot schrijvens .

13 juli 2015 10:04
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #88
Prince heeft wel genoeg kansen gehad en is bovendien geen fijne persoonlijkheid om binnen het team aanwezig te hebben. Kom op MVV, ga voor een jong gedreven team met een positieve drive en met de bereidheid om er SAMEN voor te gaan!

13 juli 2015 10:15
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #89
maar waarom begint mvv er dan aan hij heeft toch al bij mvv gespeeld .dan vind ik dat je deze persoon toch wel een beetje kent qua persoon ,en weet je wat je in de kuip hebt.

13 juli 2015 10:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Vriendschappelijke wedstrijden 2015 #90

Hill28 schreef : Prince heeft wel genoeg kansen gehad en is bovendien geen fijne persoonlijkheid om binnen het team aanwezig te hebben. Kom op MVV, ga voor een jong gedreven team met een positieve drive en met de bereidheid om er SAMEN voor te gaan!

Dit is mijn grootste twijfel bij Prince inderdaad. Leeft hij er wel volledig voor, heeft hij de drive nog in zich? Het is voor zover ik dat kan inschatten niet echt iemand om samen als eenheid naar een topprestatie te werken. Dat is niet erg als hij er 25 inknalt natuurlijk, maar ook die drive heeft hij vrees ik niet (meer).

dreekemvvke schreef : maar waarom begint mvv er dan aan hij heeft toch al bij mvv gespeeld .dan vind ik dat je deze persoon toch wel een beetje kent qua persoon ,en weet je wat je in de kuip hebt.

Dat weet Ron Elsen ook wel, maar de wereld is niet zo zwart-wit natuurlijk. MVV heeft echt wel het beeld over Prince compleet. Ik kan me voorstellen dat MVV hoopt, afgewacht heeft of er een beter binnen de selectie passende spits beschikbaar kwam. Als dat niet gebeurt, dan bieden ze Prince uiteraard een contract aan, want Prince in de spits is beter dan niemand in de spits. En andersom zal Prince bekeken hebben of er nog betere aanbiedingen langskwamen. Ik kan me best voorstellen dat beide kanten nu de knoop doorhakken en met elkaar in zee gaan; MVV heeft pas één aanvaller voor de basis (Croux) dus zal snel iemand voorin willen vastliggen. En Prince ziet dat de aanbiedingen niet bepaald binnenstromen en weet dat hij in Maastricht op zijn gemak is.

Ik hoop dat dit tot een zeer goede samenwerking leidt, wellicht vergis ik me in Prince, gaat hij er vol voor en wordt een echte teamspeler. Dan heb ik het niet zo zeer over zijn gedrag in het veld maar vooral daarbuiten; als Prince met zijn opgedane ervaring in het buitenland de jonge jongens kan voordoen wat je als prof moet doen om succesvol te zijn, dan is hij veel waard.

Ik hoop alleen dat er na Prince en de versterking op het middenveld nog genoeg geld in het potje zit voor in ieder geval één (liefst meer) aanvaller en een verdediger. Of dat Genk nog wat goede huurlingen stuurt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden