Hill28 schreef : Prince heeft wel genoeg kansen gehad en is bovendien geen fijne persoonlijkheid om binnen het team aanwezig te hebben. Kom op MVV, ga voor een jong gedreven team met een positieve drive en met de bereidheid om er SAMEN voor te gaan!
Dit is mijn grootste twijfel bij Prince inderdaad. Leeft hij er wel volledig voor, heeft hij de drive nog in zich? Het is voor zover ik dat kan inschatten niet echt iemand om samen als eenheid naar een topprestatie te werken. Dat is niet erg als hij er 25 inknalt natuurlijk, maar ook die drive heeft hij vrees ik niet (meer).
dreekemvvke schreef : maar waarom begint mvv er dan aan hij heeft toch al bij mvv gespeeld .dan vind ik dat je deze persoon toch wel een beetje kent qua persoon ,en weet je wat je in de kuip hebt.
Dat weet Ron Elsen ook wel, maar de wereld is niet zo zwart-wit natuurlijk. MVV heeft echt wel het beeld over Prince compleet. Ik kan me voorstellen dat MVV hoopt, afgewacht heeft of er een beter binnen de selectie passende spits beschikbaar kwam. Als dat niet gebeurt, dan bieden ze Prince uiteraard een contract aan, want Prince in de spits is beter dan niemand in de spits. En andersom zal Prince bekeken hebben of er nog betere aanbiedingen langskwamen. Ik kan me best voorstellen dat beide kanten nu de knoop doorhakken en met elkaar in zee gaan; MVV heeft pas één aanvaller voor de basis (Croux) dus zal snel iemand voorin willen vastliggen. En Prince ziet dat de aanbiedingen niet bepaald binnenstromen en weet dat hij in Maastricht op zijn gemak is.
Ik hoop dat dit tot een zeer goede samenwerking leidt, wellicht vergis ik me in Prince, gaat hij er vol voor en wordt een echte teamspeler. Dan heb ik het niet zo zeer over zijn gedrag in het veld maar vooral daarbuiten; als Prince met zijn opgedane ervaring in het buitenland de jonge jongens kan voordoen wat je als prof moet doen om succesvol te zijn, dan is hij veel waard.
Ik hoop alleen dat er na Prince en de versterking op het middenveld nog genoeg geld in het potje zit voor in ieder geval één (liefst meer) aanvaller en een verdediger. Of dat Genk nog wat goede huurlingen stuurt.