MVV - Telstar

24 aug 2015 21:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar #16

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 21:52 24 aug 2015 21:53 door Badjakker.
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV - Telstar #17
Verdomme, zeen ut noe pas.... Och ja 't was op zich wel te doen met JB The German....


EDIT: Congratz MVV, geen goed voetbal als ik de radio moet geloven maar een kampioen wint ook dit soort wedstrijden. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:27 24 aug 2015 22:30 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Telstar #18
Wat een dramatische pot :thumbsdown:
Aanvallend eerste helft niet zo heel veel gecreëerd, alleen die kans van Croux 1 op 1 moet erin. Tweede helft meer kansen, 90% door Labylle die opstoomt, en qua kansenverhouding terecht gewonnen. Maar defensief was weer niks daar, fysiek werd alles verloren en het zag er allemaal onzeker uit. Knap dat daarmee de 0 gehouden wordt.

Centrale duo en Rajcomar ver onder de maat. Polizzi kon me wel bekoren, pech dat zijn schot in 90ste minuut door de keeper eruit wordt getikt. Middenveld presteert gelukkig constant en brengt nog een beetje zekerheid. Martina viel weer goed in vond ik, wat een verademing.
Kortom, er moet nog flink wat bijkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Telstar #19
Drie punten, verder snel vergeten. Man of the match: Pieter Nys
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Telstar #20
Een kleine overwinning op Telstar. Precies wat ik ongeveer verwacht had. Dit zijn niet de makkelijkste wedstrijden. Maar als je tot de achterlijn loopt moet je de bal terug leggen en dan inschieten. En niet in de 5- meter knallen. Maar ja, gelukkig valt dan toch die 1-0 op de goeie manier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:38 24 aug 2015 22:39 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV - Telstar #21
Qua uitslag had MVV de wind mee vanavond, nu een 8e plaats op de ranglijst, wie had dat gedacht na de eerste 2 wedstrijden.
Pieter Nys zijn 2e goal.
Ik ben benieuwd wat er deze week nog bijkomt.
Vandaag was het the comedy capers, maar wel 3 punten dat maakte wat goed, stel dat we verloren hadden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar #22
Proficiat iedereen. Slechte wedstrijden winnend afsluiten is toch erg lekker. Hoe vaak kreeg je in het verleden nog het deksel op de neus? Telstar is de favoriet voor de rode lantaarn in mijn ogen dus die waren onmachtig om geklungel af te straffen. Coppens begint ook weer wat rare fratsen te krijgen helaas. Nys vond ik niet goed spelen, maar beslist wel de wedstrijd. Tegenovergestelde was Luca Polizzi. Een goede pot gespeeld, maar zichzelf en het team niet beloond. Had er minstens 2 moeten maken. Opgeklommen naar de 8e plek (ja boven Fortuna Jacques!) ;) dus dat geeft de burger moed.

Week van de waarheid qua versterkingen buiten transfervrije spelers. De volgende wedstrijd FC Eindhoven die wisselvallig presteren, ben eens benieuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:44
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
MVV - Telstar #23
Hoop dat er echt nog wel een ervaren centrale verdediger bijkomt want daar zijn we toch zwak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 22:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - Telstar #24
Terechte overwinning. Maar dan alleen omdat Telstar echt heel slecht was. Waarom is zo'n Vonk nog altijd coach in het betaald voetbal? Zijn teams spelen altijd zonder idee, heb bij Telstar echt geen seconde ontdekt wat nu het strijdplan was. Opbouwen deden ze niet aan.

Hopen dat Kuipers en Verheijdt snel weer meedoen, dat Knops en Prince snel helemaal fit zijn, en dat we nog minimaal twee spelers er bij halen. Dan halen we de play-offs wel. Als we te veel blessures krijgen/houden en geen spelers halen, dan wordt het een erg lang seizoen. Want de meeste tegenstanders straffen het zwakke verdedigen wél af.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:18
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Telstar #25
Waarom hebben we de ultras niet gehoord deze wedstrijd?
Wat proberen ze duidelijk te maken?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:20
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Telstar #26
Slechte wedstrijd trouwens.
Maar gelukkig winnen we ook eens een slechte wedstrijd.
Labylle heeft voor de meeste dreiging gezorgd dus ik begrijp het wel dat hij man of the match is.
Polizzi is een handige speler

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:21
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Telstar #27
Wellicht omdat gespeeld werd op maandag? Kan me anders ook zo 1 2 3 niks bedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:22
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Telstar #28
Ja dat zou best eens kunnen

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:22
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - Telstar #29
Verdiende overwinning !! Maar door de vele kansen te missen maakte MVV het zichzelf onnodig moeilijk !! Vooral het centrale duo Knops-Perreira
is verschrikkelijk zwak ! Ongelofelijk wat Elsen in Knops ziet, vorig seizoen al uiterst onzeker en traag en veel fouten makend en dan kunnen ze
wel zeggen niet fit, dan moet hij Martina maar opstellen, deze jeugdspeler doet het bij iedere invalbeurt meer als behoorlijk ! Verder vond
ik dat Pollizi, Ippel en Labylle de beste MVVérs waren en had MVV zeker in de 2e helft mooie aanvallen erbij die jammer genoeg soms knullig
gemist werden. Ik hoop dat het MVV bestuur nu zijn maatregelen neemt en niet alles uitstelt met aankopen tot 31 augustus 24.00 uur.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:31
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
MVV - Telstar #30
Ik wil toch opkomen voor Rajcomar. Hij verricht in de spits veel zinnig werk waardoor er veel ruimte ontstaat voor andere spelers. Hij trekt de gaten waardoor we vanuit de tweede lijn met afstandschoten erg succesvol zijn. Hij is een constante bron van dreiging. Ook ik had de nodige scepsis bij de naam van Prince in onze spits, maar ik vind hem zeer waardevol spelen. Meer waardering dus !

Dan nog dit?
Ultra's wanneer stoppen jullie met (principieel ?) afwezig te zijn ! Jullie zijn broodnodig voor de sfeer in het stadion. De spelers hebben jullie aanmoedigingen nodig ! Er wordt een hoop geklaagd over het uitblijven van een nieuwe spits, maar het uitblijven van jullie aanmoedigingen en de daarbij behorende sfeer zijn minstens zo essentieel.
Kom op ! Wees er voor je club. Ook tegen de tweede teams van Ajax en PSV ! Er is bij de gemiddelde supporters wijzig sympathie voor jullie afwezigheid !
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb, Frostie_999, La Chouffe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden