MVV - Telstar

22 aug 2015 17:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar #1
Aanstaande maandag staat alweer het volgende affiche op het programma als Telstar op bezoek komt in De Geusselt.

Lijn van gisteren doortrekken en zou me verbazen als we niet op 6 punten staan. Telstar zal geen hoge ogen gaan gooien dus heb er vertrouwen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 17:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Telstar #2

Anna D. schreef : Aanstaande maandag staat alweer het volgende affiche op het programma als Telstar op bezoek komt in De Geusselt.

Lijn van gisteren doortrekken en zou me verbazen als we niet op 6 punten staan. Telstar zal geen hoge ogen gaan gooien dus heb er vertrouwen in.


Mee eens, al moeten ze wel opletten met het weggeven van vrije trappen rondom de 16. Die Tanane schoot ze er gisteren 2x lekker in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 17:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Telstar #3
2 penalty's al tegen. Vorig seizoen 11 of iets in die richting? Ik zou graag eens een penalty voor MVV zien. 1-1 en dan 2-1 penalty.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 18:47
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Telstar #4
Als ze ze dom blijven weggeven, zoals Perreira en Knops dan verbaasd het me niks mochten dat er meer worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 20:36
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Telstar #5
Mvv moet opletten op die nr 10 met zijn vrije trappen dat we niet op een lullig manier verliezen maar anders 3-1 en hopen op nog 2 versterkingen Hoe is het in de ardennen nog nieuws buiten Max??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 22:55
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Telstar #6

Iech mats mvv schreef : Mvv moet opletten op die nr 10 met zijn vrije trappen dat we niet op een lullig manier verliezen maar anders 3-1 en hopen op nog 2 versterkingen Hoe is het in de ardennen nog nieuws buiten Max??


Max?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 23:20 22 aug 2015 23:21 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV - Telstar #7
Verstappen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 23:58 23 aug 2015 00:03 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Telstar #8

Sjappie schreef : Als ze ze dom blijven weggeven, zoals Perreira en Knops dan verbaasd het me niks mochten dat er meer worden


Heb nog nooit een "slimme" pienantie zien weggeven.... ;)

Daarnaast weet een speler zelf ook wel wat hij al dan niet aangericht heeft...
En hoeven wij geen zout in de wonde te strooien....maar als fans kunnen we hem beter oppeppen voor de volgende wedstrijd, nietwaar..?

Maar ja...dan ben ik zelf niet de slimste...

Back on topic:

3:1 veur die vaan us !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 00:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - Telstar #9

les rouges blancs schreef :

Sjappie schreef : Als ze ze dom blijven weggeven, zoals Perreira en Knops dan verbaasd het me niks mochten dat er meer worden


Heb nog nooit een "slimme" pienantie zien weggeven.... ;)

Daarnaast weet een speler zelf ook wel wat hij al dan niet aangericht heeft...
En hoeven wij geen zout in de wonde te strooien....maar als fans kunnen we hem beter oppeppen voor de volgende wedstrijd, nietwaar..?

Maar ja...dan ben ik zelf niet de slimste...

Back on topic:

3:1 veur die vaan us !





Suarez WK 2010 Uruquay - Ghana was best wel een slimme penalty .
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 00:51 23 aug 2015 00:54 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Telstar #10

les rouges blancs schreef :

Sjappie schreef : Als ze ze dom blijven weggeven, zoals Perreira en Knops dan verbaasd het me niks mochten dat er meer worden


Heb nog nooit een "slimme" pienantie zien weggeven.... ;)

De kwartfinale van het WK 2010. Uruguay - Ghana. De expres gemaakte handsbal van Suarez gaf ze uiteindelijk de overwinning. Dat was een 'geniale' penalty.

tinyurl.com/onrcxgb
3.10 het moment.
4.10 het feestje

Maar voor de rest heb je gelijk. Ze zijn zeldzaam. ;)

@ Sjonnie je was me net voor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 17:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Telstar #11
Sport
Kjell Knops weer fit bij MVV
Roel WicheGeplaatst opzondag 23 augustus 2015 - 17:52

Foto: MGL/Ermindo Armino
Read later
Print
Kjell Knops is weer fit genoeg om maandagavond (20.00 uur) in de basis te starten van MVV, dat in de Geusselt Telstar ontvangt.
De centrale verdediger viel vrijdag in de wedstrijd tegen FC Oss uit, nadat hij zich had verstapt. Maar hij heeft er geen schade aan overgehouden.
Dezelfde elf
Ron Elsen start met dezelfde elf spelers met wie de Maastrichtse ploeg in Brabant een prima prestatie neergezette. De 1-3 winst op Oss smaakt naar meer. "We willen nu de weg omhoog inzetten. Onze eerste zege versterkt het zelfvertrouwen."

Ik voorspel een 3-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 11:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - Telstar #12
Heb eens even op een forum van Telstar wat gelezen. Volgens hun eigen fans is hun selectie niet goed genoeg om linkerrijtje te halen. Zij hebben nog geen spits - zo zie je maar weer: daar zeurden wij twee weken geleden nog om, maar sommige clubs hebben dat probleem nog altijd.

Vandaag ook twee verdedigers die normaal in de basis staan geblesseerd bij hen. Zoals Iech mats mvv aangaf, geen vrije trappen weggeven rond de zestien en het moet goed komen. Als dat gebeurt en Volendam wint in Sittard, dan sta je ook "gewoon" alweer boven Fortuna, ondanks de doemdenkers die maar weer eens vonden dat Fortuna beter had ingekocht ;) Maar goed, dat boeit me eigenlijk niet zo veel. Vanavond winnen is wel zo handig gezien de relatief zware wedstrijden die daarna gaan komen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 14:43 24 aug 2015 14:50 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Telstar #13
MVV OP JACHT NAAR EERSTE THUISWINST; KNVB BESLIST UITERLIJK DINSDAG OVER VERHEIJDT
door LAURENS BOUVRIE

MVV speelt vanavond (maandag 24 augustus) de tweede thuiswedstrijd tegen Telstar. Een duel waar fans van hopen, wellicht nog meer overtuigd van zijn, dat de eerste thuiswinst van het seizoen wordt behaald. De ploeg uit Velsen-IJmuiden is over de laatste jaren bezien geen hoogvlieger in de eerste divisie en de eerste drie wedstrijden van het nieuwe seizoen leverde twee gelijke spelen en een verliespartij op. Het team van Ron Elsen moet in eigen huis in ieder geval in staat zijn het wedstrijdbeeld te bepalen. Na de eerste seizoensoverwinning uit bij FC Oss hebben de sterdragers in ieder geval flink wat zelfvertrouwen getankt.

Thomas Verheijdt is er vanavond zeker nog niet bij. Behalve dat hij nog niet speelgerechtigd is kampt de spits naar wie alle MVV fans zo naar uitkijken nog met een lichte knieblessure. Met de kwetsuur komt het wel goed laat de medische staf weten. Nu nog de onduidelijkheid over wel of geen contract bij zaterdag Topklasser SVV Scheveningen. De KNVB heeft 'Verheijdt' in onderzoek. Resteer de vraag wanneer uitsluitsel door de voetbalbond wordt gegeven over de status van de aanvaller die verleden seizoen in competitieverband 27 keer raak schoot en kopte voor IJsselmeervogels. MVV voorzitter Bert Kersten: "De KNVB heeft ons laten weten dat vandaag (maandag) uiterlijk morgen hoe gedacht wordt over de 'dispensatieregeling' waar MVV en Verheijdt zich op beroepen."

Verheijdt verbond zich eerder dit jaar door overschrijving van ijsselmeervogels naar de Haagse club. Profs kunnen tot 1 september verkassen. Voor amateurs geldt dat de overschrijving naar een BVO voor 15 juli moet plaatsvinden
gezien.nl/maastricht/sport/mvv-op-jacht-...nsdag-over-verheijdt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 16:39
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV - Telstar #14
Is er een linkje voor de livestream van die mix van alle wedstrijden (fox 1)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 17:03
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Telstar #15

Badjakker schreef : Is er een linkje voor de livestream van die mix van alle wedstrijden (fox 1)?

Moet je rond 20.00 even rondkijken op onsball.net en gofeed2all.com.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ayrton

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden