MVV - Telstar

24 aug 2015 23:32 24 aug 2015 23:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Telstar #31
3 punten...Peeters zei me dat hij telstar een zwakke tegenstander vond...helemaal mee eens,anders had je het giga kunnen schudden.
Achter waren we super zwak, máar dat komt hopelijk deze week goed door het aantrekken met een versterking voor de achterhoede.
Kuuper Duurd nog ff met verheijdt erbij en nog minimaal drie contract spelers moet het dt seizoen lukken.
Polizzi was voor mij man of the mach,alhoewel labylle ook super mee op kwam.
Roei bank zag miech dat het deze week ging gebeuren...kom roeie laot get los wee kump :lachen:
Maar echt toch super die drie punten tegen een club waar we het al heel lang lastig tegen hebben zeker in die bijna 50 jaar dat ik ga kijken.
Nu Eindhoven en dan NAC en Volendam toes...Gr. Opa ;)

Ps op maandag niet net als tweede teams boycot?...

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:56
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Telstar #32
Vond Nys toch wel zwak spelen, maar als je de winnende maakt is alles je vergeven. Raycomar oogt allesbehalve fit, kan veel beter. Alleen dat eeuwige buitenspel lopen....... Labylle weten we van wat hij kan, en Polizzi verrast toch wel positief. Voor begin van de competitie zeiden velen dat de achterhoede en middenveld wel oke was. Maar nu blijkt met name de achterhoede het zwakste deel te zijn. Die anderhalve aanvallers doen het toch redelijk. En het middenveld is inderdaad sterk.
Wat met de ultras was, weet ik niet, maar ook de spandoeken ed ontbraken. Als er ook al protest tegen de maandag is, kun je wel bezig blijven. Overigens; ik kon vanaf de Angelside maar 2 lichtmasten zien, maar daar waren me toch een groot aantal lampen kapot (van 1 zeker de helft). De andere 2 lichtmasten weet ik dus niet, maar wiens verantwoordelijkheid is dit? De gemeente als eigenaar van het stadion?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2015 23:57 24 aug 2015 23:59 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Telstar #33
Brokamp:
[quote=Ultra's wanneer stoppen jullie met (principieel ?) afwezig te zijn ! Jullie zijn broodnodig voor de sfeer in het stadion. De spelers hebben jullie aanmoedigingen nodig ! Er wordt een hoop geklaagd over het uitblijven van een nieuwe spits, maar het uitblijven van jullie aanmoedigingen en de daarbij behorende sfeer zijn minstens zo essentieel.
Kom op ! Wees er voor je club. Ook tegen de tweede teams van Ajax en PSV ! Er is bij de gemiddelde supporters wijzig sympathie voor jullie afwezigheid ![/quote]

100% mee eens !,
ook ik heb vandaag van meerdere mensen afkeuring gehoord voor de gemiste support.
Het punt (waar ik het overigens mee eens ben) is toch al lang gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:05
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV - Telstar #34
Kan iemand mij uitleggen waarom de ultras verantwoordelijk zouden zijn voor de sfeer????

Ik zou zeggen maak zelf sfeer of is dat te moeilijk?

Ja deze groep is nodig voor sfeer maar kom op het leven houd toch niet op als de ultras geen sfeer maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Telstar #35

Hartmans1973 schreef : Kan iemand mij uitleggen waarom de ultras verantwoordelijk zouden zijn voor de sfeer????

Ik zou zeggen maak zelf sfeer of is dat te moeilijk?

Ja deze groep is nodig voor sfeer maar kom op het leven houd toch niet op als de ultras geen sfeer maken.


tja, als je jezelf een sfeergroep noemt ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Telstar #36
Iedere club heeft een harde kern. De rest zijn de " gewone supporters". Van de gewone supporters kun je nu eenmaal geen harde kern maken. Toch wordt dit nu opgemerkt. Ik vind het maar een beetje vreemd allemaal. Bij NAC- jong Ajax waren 14000 mensen. Het is maar een voorbeeld van hoe het ook kan. Trouwens ik dacht ook dat ik Ippel even heftig met zijn armen zag zwaaien van " laat jullie horen". Dat was toch echt wel richting de hoek van het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Telstar #37
Natuurlijk zijn de Ultras niet verantwoordelijk voor de sfeer in het stadion. Maar -en dat is altijd zo geweest - er zijn altijd aanjagers nodig. Mensen die beginnen met aanmoedigen /zingen en zo een hoop anderen proberen mee te krijgen. Veel mensen durven gewoon niet uit hun eigen te beginnen (dat moet in het beestje zitten), maar durven wel mee te doen als een hoop anderen dat ook doen. Kijk maar bijv. bij "staank op en zingk veur MVV". Veel mensen kijken om zich heen of veel anderen ook op staan. Zo ja, staan ze zelf ook meestal op, zo nee blijven ze zitten. Bij elke club op welk profnivo dan ook zijn er aanjagers. Houden die zich stil (zoals hier de Ultras) houdt de rest zich meestal ook stil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Telstar #38
Zoals velen hier heb ik daar in tegen wel een redelijk MVV gezien. Telstar creëerde geen zak, de persoonlijke fouten leverden hun kansen op. MVV was lekker fel en creëerde genoeg kansen. Alleen de effectiviteit was er niet. Verdiende overwinning! Meerdere malen genoten van het veldspel van MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 00:59 25 aug 2015 01:06 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - Telstar #39
Opa. Unne nuije matadoor zat incognito een paar stoeltjes verder van me oppe tribune en ook ik heb genoten van de pas 19 jarige Polizzi.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 05:23
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
MVV - Telstar #40
Nuie matadoor is waarschijnlijk Santiago Palacios. MVV wil hem huren volgens DDL. Hij heeft gisteren een gesprek gehad en de wedstrijd gezien. Ook Guvenc is een serieuze optie staat in de krant. Overigens zat Ramon Voorn gisteren ook op de tribune, samen met pa Coocky.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 07:29 25 aug 2015 07:30 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV - Telstar #41

pinobel schreef :

Hartmans1973 schreef : Kan iemand mij uitleggen waarom de ultras verantwoordelijk zouden zijn voor de sfeer????

Ik zou zeggen maak zelf sfeer of is dat te moeilijk?

Ja deze groep is nodig voor sfeer maar kom op het leven houd toch niet op als de ultras geen sfeer maken.


tja, als je jezelf een sfeergroep noemt ......


Alléén niet op maandag, niet tegen jong teams, niet ... wanneer eigenlijk wel? O Ja In uitwedstrijden! (alléén niet op maandag, niet tegen jong-teams etc.etc.
Punt is inmiddels ruim duidelijk en het middel -stilte/afwezigheid- is inmiddels verworden tot doel! Alleen géén mens (of dier) die zich hier ook maar iets van aantrekt of . Integendeel! geen gezeik, geen incidenten, geen boetes! Het is eigenlijk wel lekker rustig zo!
Seizoen 2015-2016: 2 down, 5 to go! (al 2 thuiswedstrijden in een gezapige grafstemming. Er komen nog 2 thuiswedstrijden tegen Jong-teams en 3 -w.o. de derby's tegen Fortuna- op maandag). Tussendoor zorgen we (als dat "fantastische en unieke" Maastrichtse publiek) met z'n allen voor een "kolkende Geusselt" vol "emotie, passie en beleving..." :O
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kotspoejer, Janepie, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 08:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - Telstar #42
ja het was weer maandag en jong belofte team was het niet maar ik was er we helemaal uit Amsterdam om mijn club mvv te steunen en wie waren er niet juist de ultra,s.de zogenaamde supporters van Us mvvke die altijd en overal stemming maken blonken uit door afwezigheid.En ja ze hebben een boycot tegen dit soort wedstrijden maar vergeten de realiteit om hun ploeg te steunen en aanwezig te zijn ,je kunt je mening echt wel op een andere manier laten horen maar dit is zo een kinderlijk gedracht dat ik nu eigenlijk wel blij bent dat ze er niet zijn .want mvv wint ook wel zonder deze mensen die zich echte mvv supporters noemen maar voor mij zijn het nepperds zo dat moest ik even kwijt en ben blij met weer 3 puntjes,wat mijn reis naar huis helemaal goed maakte en nu op naar Eindhoven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Jean, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 09:23 25 aug 2015 09:24 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV - Telstar #43
Inderdaad sfeer al 2 wedstrijden doods. Gisteren op het laatst kwam het weer even terug.
Inmiddels moet duidelijk zijn voor de wegblijvers dat Fox en de knvb er geen minuut langer wakker van liggen dat vele supporters wedstrijden op maandag en tegen belofte teams boycotten.
Volgens mij gaat het maar om 1 ding en dat is steun geven door te komen.
Elke ploeg heeft het af en toe nodig om net dat extra te geven of om over een dood punt heen te komen.
Bij roda en nec vorig jaar, dit jaar nac, dordrecht, ga eagles etc. zullen supporters echt niet wegblijven.

On topic. Gisteren verdiende overwinning, af en toe goed voetbal gezien. Iets effectiever zijn in de zesten en bij de afronding. Maar achterin zal echt iets moeten gebeuren, want fouten zullen betere ploegen genadeloos afstraffen.
Hopelijk vrijdag goed resultaat en dan Nac thuis, volle bak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 09:24 25 aug 2015 09:25 door Olzie.
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - Telstar #44
Ben superblij met de overwinning. Vond het geen slechte wedstrijd, maar we hebben wel een hele onzekere verdediging. Een paar keer de nul houden en dat komt ook wel goed.

Over de sfeer.. De principiële gedoe over maandagen, jong teams en weet ik wat voor een protesten.... Het doel wordt volledig voorbij gestreefd. Ik begrijp best dat er eens een westrijd een statement gemaakt kan worden, maar nu wordt de club telkens de dupe ervan. Het is toch duidelijk dat de jong teams/ maandagen en weet ik wat er gewoon in blijven? Sterker nog; er komen nog heel veel jong elftallen bij! Als er dan een groepering al een jaar of 6-7 de sfeer naar zich toetrekt, is het voor andere ook heel moeilijk om zonder deze groepering wel sfeer te maken. Ik denk wel dat als dit een tijdje volhoudt er wel nieuwe mensen op zullen staan met sfeer acties en dergelijke.

De enige die nu gewonnen heeft met al deze acties zijn de autoriteiten en de KNVB. Er is nu bij MVV helemaal geen politie meer nodig en er worden geen boetes meer uitgedeeld. Achja ik hoop dat iedereeen achter MVV blijft staan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 09:24 25 aug 2015 09:25 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Telstar #45
Gelukkig 3 punten binnen gehaald.
Maar op vele fronten kan het beter, zowel in de aanval als middenveld als verdediging.

Wat ik dan wel weer jammer vond is de Sfeer, zowel Trepke B als de Ultra's stelden gisteren teleur.
Waarom er geen sfeer gemaakt werd weet ik niet. Het is wel een feit dat dit heel erg jammer is en de voortgang van de wedstrijd zeker beïnvloed heeft.

Als dit betekent dat alle maandagen / jonge teams er geen sfeer gaat zijn zal het een bedroeft seizoen worden betreft sfeer in de Geusselt. MVV stond bekent om de sfeer en de fanatieke supporters.
Natuurlijk kun je zelf proberen te gaan zingen, maar zo werkt het niet en vele zullen dit niet durven.
Gisteren waren er een paar die trepke B probeerden wakker te krijgen maar dit werkte niet. Ik kan begrijpen dat je dit dan niet vaker gaat doen.

Maar ja , 3 punten zijn binnen laten we daar blij mee zijn.
Maar ik vind het wel jammer en zelfs triest dat Trepke B en de Ultra's de club in de steek laten.
En ik weet dat jullie er tijdens de uitwedstrijden zijn !! bedankt daar voor.
Maar zorg AUB dat de Geusselt Kookt. Dat de tegenstander bang is om hier het veld op te komen.
Ontneem ons niet dit voordeel.
En nee ik kan er zelf niet voor zorgen. ik hoop dat jullie dit doen.

Volgende wedstrijd is op een zondag, past dit wel in het straatje van wij gaan de club steunen? of is er dan weer iets waardoor het graf stil gaat zijn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Janepie, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.394 seconden