Gister tevreden naar huis gegaan, we hebben die pot dik verdiend gewonnen, paar goede kansen gezien die de scoren echt wel hoger hadden doen laten uitvallen
Genoten van Labylle , ongelofelijk dat hij bij ons speelt, zijn tegenstanders stuurt hij gewoon bijna iedere actie het bos in en zorgt direct voor dreiging en gevaar , samen met Ippel was hij voor mij de beste van t veld , alhoewel Ippel nog bijna en behoorlijk foutje maakte op t eind van de match die ons bijna fataal werd
Blijkbaar heb je dus maar 2 kanjers nodig om het niveau Telstar onder de mat de te voetballen, want t voetbal van die arrogante trainer Vonk stelt werkelijk helemaal niks voor.
Begreep gister dat er nog minimaal 3 contract spelers moeten bijkomen deze week , ben benieuwd naar de invulling daarvan.
Kan niet anders dan dat er ook een centrale verdediger bijzit
Voorin zijn we beter als vorig jaar met Rajcomar en straks Verheijdt en op t middenveld hebben we met Ippel en Nys 2 prima spelers staan, als ook nu Peeters vaker zijn niveau haalt dan zit dat best goed.
Achterin valt me dit jaar Moustafa wel verdedigend wat tegen , maar goed , die jongen heeft een enorme drive die gaat zich wel herpakken.
Knops ben ik nooit fan van geweest, een kleurloze verdediger vind ik dat die volgens mij niet in staat is om een defensie na behoren te leiden , jammer dat we een type Verdellen niet meer hebben.
Wat betreft de sfeer, heb gister de 2de helft bij trepke B gevolgd, leuk om te zien dat mannen op middelbare leeftijd zonder hun medicijnen op zak toch naar t voetbal mogen gaan kijken
, zonder gekheid leuke sfeer daar.
Wat betreft de Ultras , daar is nu al veel over gezegd en geschreven, het is natuurlijk aan hun welke standpunten hun innemen, ik ben het met Frank eens dat we misschien over dat punt moeten heen zetten en onze club ondersteunen zodat we een keer wegkomen uit die JL zodat we ere-divisie gaan spelen en dus veel minder vaak op die maandag spelen en van die 2de teams af zijn.
dat voelt dat misschien tijdelijk als een nederlaag of toegeven aan, en dat voelt zeker niet goed , maar ik denk dat de dankbaarheid van de MVV supporters en spelers dat gevoel ruimschoots goed maken en dat gevoel zal moeten overheersen
Dus Snuf en mannen regel dat en zet je daar overheen en doe t voor MVV
Heb vertrouwen in vrijdag, waarom ook niet , winnen is vertrouwen kweken , 8ste plek nog 7 te gaan !!