MVV - Telstar

25 aug 2015 14:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Telstar #61

houtengerard schreef : ........Ik ben niet snel een klager over de scheidsrechter. Maar ik vond hem zeer zwak fluiten. Bij het opstootje krijgt Ippel een slag in zijn gezicht, loopt netjes weg van het incident, en wordt alsnog getrakteerd op een gele kaart, net als de dader. Wat is dan de beloning voor het goede gedrag? Ook de sliding van Shermar was puur op de bal, toch wordt er een vrije-trap gegeven. Belachelijke beslissingen, die je wel eens de wedstrijd kunnen kosten.


Ippel was degene die het opstootje veroorzaakte, krijgt daarom de gele kaart ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 18:02
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Telstar #62
Wat ik vreemd vind is dat er alleen naar Ultras Mestreech gewezen wordt. Ultras Mestreech is maar een gedeelte van de angel side tribune. Laat ik het anders zeggen, Ultras Mestreech is een kleine groep op vak f. Waar is de rest van deze sfeertribune? Helaas is de mentaliteit binnen mvv zo dat als de sfeer super is, jullie een onderdeel zijn.. maar zodra de sfeer slecht is of er gebeuren dingen die niet mogen, dan gaan jullie met het vingertje naar UM wijzen. De passie begint bij jezelf, en de mensen om je heen! Wat als UM ooit verdwijnt? Denk niet zo in hokjes en maak zelf de sfeer! UM is niet de baas over de sfeer..
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 18:35
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Telstar #63
@Usual_suspects

Je kunt de kritiek ook als een compliment opvatten, een stukje erkenning voor wat jullie wekelijks brengen. Blijkbaar een cruciaal element wat een avondje MVV voor veel supporters compleet maakt.(ook mijn mening) Vat het niet alleen aanvallend op.

Kijk eens naar de stijging in het gemiddelde aantal toeschouwers sinds jullie oprichting. En dan vooral de cijfers vergelijken tussen de Jupiler League seizoenen voor en na jullie oprichting. Daar zit een enorme groeicurve in, terwijl er op sportief vlak amper iets is veranderd. Zie dat als een stukje erkenning voor de sfeer die jullie brengen en de eigen identiteit die jullie in jullie liederen stoppen. Maar wees dan niet verontwaardigd als mensen dat imponerend element bij een wedstrijd missen. Ik durf te wedden dat 'sfeer' en 'identiteit' een hele grote factor zijn voor de seizoenskaartverkopen. Het is geen belofte vanuit MVV, maar het is iets wat je voor lief neemt als een voorziening dat aanwezig is in de Geusselt. Niemand dwingt jullie hiertoe dat begrijp ik, maar vat al de kritiek op als fanmail. De echte band op het podium is veel leuker, dan een coverband zonder bladmuziek. Vooral als de echte band niet heeft afgebeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv4ever, Huib, jovkle, Raffalaldo, Boer458, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 18:55
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV - Telstar #64
Ik spreek niet namens UM mocht dit niet duidelijk zijn. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening omdat naar mijn idee de sfeer veel beter kan. Ik heb geen invloed/ inspraak binnen UM of andere groeperingen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Telstar #65

Josef1982 schreef : Maar op Trepke b missen we 2 man die normaal beginnen en goed mee zingen. Als die er niet zijn kakt alles in elkaar...
Zo een kartrekkers heb je nu eenmaal nodig!!!


Vanaf december als er stadionverboden aflopen dan gaat op Trepke B hopelijk weer wat meer gezongen worden. Zijn inderdaad niet veel mensen die zin hebben om de durf om te beginnen met zingen. Als de Ultras dan ook niet zingen wordt het helaas een vrij sfeerloze bedoeling. Zoals ik al vaker heb vermeld snap ik de boycot tegen de Beloften. Vind ook dat er in het weekend gevoetbald dient te worden en niet op maandag, maar er stond een complete speelronde gisteren op het programma. Dus wel spijtig dat er niet meer ambiance was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:19
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Telstar #66

Anna D. schreef : Dus wel spijtig dat er niet meer ambiance was.

Ambiance creëer je zelf, dus iedereen die dit minder vindt, is opgeroepen jezelf eerst te laten horen...


Bovendien was er naast Trepke B (waar enkele makkers van me en ik altijd staan) best ambiance...
Mijn vrouw vroeg me bij thuiskomst af waarom ik schor was.... ;)
Zelfs in de rust toen superfan Beppie langs kwam... en de welbekende O. een tik op zijn kont gaf :blink:
riepen de Chris en ik in koor: "'afblijven...O. is onze bitch......! " :lachen:

En wat was ik blij voor onze matadoren met deze winst, ze straalden tijdens de ereronde :thumbsup:
(ook al lukte niet alles) Loon naar werken! Goede mentaliteit en inzet :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 19:56
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Telstar #67
De wedstrijd van gisteren was een van een laag tempo. Het arbitrage trio was net zo laag als het tempo, al was de scheidsrechter wel de "uitblinker" van de 3. Veel lichte overtredingen werden tegen MVV gefloten, terwijl Telstar op een gegeven moment met de hakmessen duels ingingen. Dan sta ik iets later stomverbaasd te kijken dat een 100% perfecte tackel van Martina bestraft wordt met een gele kaart. Uiteindelijk 3 verdiende punten, al is dit Telstar toch wel echt slecht en zou het wel slecht zijn als je thuis punten zou laten liggen tegen deze ploeg.

Snap wel waarom de Ultra's (waarvan een gedeelte wel in het stadion was) zich niet hebben laten horen gisteren. Alleen al 4 thuiswedstrijden op een maandagavond en ook de derby uit tegen Sittard. Maandag als speeldag is al een tijdje, maar dit is toch wel van de zotte. Alleen al omdat de jonge elftallen niet tijdens interland-wedstrijden willen spelen, heb je weer een paar wedstrijden extra op maandag. Voor wie is de JL eigenlijk bedoeld?

Als supporters heb je weinig invloed in hetgeen wat ze in Zeist uitspoken. Maar supporters kunnen er wel voor zorgen dat de clubs eens voor hun mening uitkomen. Niet klakkeloos je alles laten opleggen uit Zeist. Clubs moeten zich eens verzetten tegen de Jonge elftallen. Iedereen in Nederland ziet het en de clubs spreken er ook schande over, maar als de clubs moeten stemmen, zwoegen ze onder de druk van de KNVB (die alleen maar oog heeft voor de topploegen in de Eredivisie).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 20:07
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Telstar #68
Het was een foute festijn. MVV wel verdiend gewonnen. Coppens speelde erg sterk, al haalde hij ook wel veel fratsen uit. Het duo Knops-Pereira heb ik totaal geen vertrouwen in. Zij mogen Coppens dankbaar zijn dat Telstar geen goal maakte. Polizzi is een leuk, getalenteerd voetballer, maar hij is nog jong en dat zag je ook dat hij bij het goede doorzetten op de keeper, die uit zijn goal is, dat hij het zelf wilde afmaken, terwijl Peeters en ik dacht Rajcomar en beter voor stonden. Ik geniet wel van ons middenveld. Hardwerkende spelers (Nys-Ippel) een leider (Peeters) die echt de ploeg op sleeptouw nam en strooide met goede passes.

Labylle was MOTM. Nou, ik vond Coppens MOTM. Hij redde enkele keren goed na gekluts achterin.

Deze lijn doortrekken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 22:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Telstar #69
En nu weer de komende weken vol achter ons team gaan staan, want er komen niet de makkelijkste wedstrijden op MVV af. MVV heeft alle steun nodig. Kom op, Veer Zien MVV!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2015 22:15
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV - Telstar #70
Slechte wedstrijd, toch winnen :thumbsup: Man of the Match: Leroy Labylle :thumbsup:

Nu de lijn doortrekken tegen Eindhoven

Come on MVV !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 08:48
danima98
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV - Telstar #71
Ippel: opmerking op leiding kost hem gele kaart......tja.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 08:49 26 aug 2015 08:50 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Telstar #72
Zo een speler heb je ook nodig. Zal genoeg kaarten pakken, maar ligt in zijn spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden