MVV - Go Ahead Eagles

23 okt 2015 18:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #16
De vooruitzichten zijn vandaag op de "vrije dag" redelijk gunstig te noemen. Er zijn 3 clubs(jong psv tel ik niet mee) die MVV kunnen passeren vandaag. Den Bosch kan op gelijke hoogte komen maar die zie ik niet winnen van VVV. Dan kan Emmen ons passeren maar die zie ik ook niet winnen in Volendam. En dan blijft Dordrecht en Helmond nog over maar die moeten tegen elkaar. In het gunstigste geval wordt dat gelijk want ze hebben allebei een negatief doelsaldo :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 21:13
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #17
Den bosch kan beter gelijk spelen met vvv dat zou zeer gunstig zijn. dan houden we Den bosch onder ons en kunnen we over vvv heen klimmen, als het allemaal een beetje mee zit
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 21:18
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #18
Emmen bij 0-0 op alfabetische volgorde boven ons. Namelijk ook 18 mee en 15 tegen :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 21:45
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #19

Schapendonk schreef : De vooruitzichten zijn vandaag op de "vrije dag" redelijk gunstig te noemen. Er zijn 3 clubs(jong psv tel ik niet mee) die MVV kunnen passeren vandaag. Den Bosch kan op gelijke hoogte komen maar die zie ik niet winnen van VVV. Dan kan Emmen ons passeren maar die zie ik ook niet winnen in Volendam. En dan blijft Dordrecht en Helmond nog over maar die moeten tegen elkaar. In het gunstigste geval wordt dat gelijk want ze hebben allebei een negatief doelsaldo :)


Staat gunstig de tussenstanden.

Den Bosch staat achter.
Dordt en Helmond staan gelijk.
En Emmen staat gelijk.
En jong PSV wat je niet mee telt ook gelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 21:48
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #20
Jammer dan zo te zien zakken we naar de 9e plek. Dordrecht maakt met 1-2 bij helmond en emmen wint ook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 21:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #21
Dan gaat het meest ongunstige dus toch gebeuren. 1 voordeel. MVV blijft gefocust.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2015 22:01
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #22
De 2 onder ons en de 5 ploegen boven ons hebben dus allemaal wel 1 wedstrijd meer gespeeld we zullen zien
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2015 13:49
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #23
Als MVV deze wedstrijd wint staan we gedeeltelijk 6e met nac samen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2015 14:59
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #24

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Als MVV deze wedstrijd wint staan we gedeeltelijk 6e met nac samen


Zit allemaal erg kot bij mekaar.
Als je verliest zou je zomaar 14e kunnen komen te staan.
Dus het kan alle kanten op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2015 20:19
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #25
Dat is waar.
Maar laten we daar nou niet van uitgaan!;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 11:49
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #26
Leuk programma dit weekend, er vanuit gaande dat MVV wint ik denk het wordt 3-2 en de andere uitslagen vallen ook gunstig dan zitten we voorlopig steviger in de bovenste plaatsen met zelfs uitzicht langzamerhand op plek 1..... dat is misschien wat ver vooruit maar vrijdag gaan we winnen dat is zeker het wordt wel eerst 0-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 11:50
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #27
Leuk programma dit weekend, er vanuit gaande dat MVV wint ik denk het wordt 3-2 en de andere uitslagen vallen ook gunstig dan zitten we voorlopig steviger in de bovenste plaatsen met zelfs uitzicht langzamerhand op plek 1..... dat is misschien wat ver vooruit maar vrijdag gaan we winnen dat is zeker het wordt wel eerst 0-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 15:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #28
Dat laatste had niet gehoeven. 3-2 is genoeg :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2015 22:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #29
Verheug mij zoals gewoonlijk op ook deze wedstrijd,maar zeker door het heugelijk feit dat ,,oud,, mvv vooraf speelt.
Mijn kleinzoon kan ik dan van alles uitleggen,hoe het in de de eredivisie tijd er aan toe ging,en dat wij dat samen ook gaan beleven.
,,I HAVE A DREAM,, :lachen:.
IK ZEG 2-2 ALS EIND UITSLAG...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2015 08:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #30
Helaas, gisteravond geen verlenging en bloedstollende penaltyserie, waar Go Ahead na 30 penalties wint en een groot feest viert zodat ze vrijdag vermoeid en met een kater aan de aftrap staan. De Eagles verliezen in 90 minuten met 0-2 van Willem II. Tot de 70e minuut stond het gelijk.

7 spelers die afgelopen vrijdag voor de Eagles speelden, stonden gisteravond ook aan de aftrap. Tel daar bij op dat één zekere basisspeler (keeper Zwarthoed) afgelopen vrijdag geschorst was, en je kunt stellen dat er 'maar' drie basisspelers gisteren rust hebben gekregen. Één van die drie is wel onze plaaggeest van Sparta vorig jaar, linksback Teijsse. Een ander van die drie deed overigens gisteren niet mee omdat hij voor de beker geschorst was (Wolters).

Dus niet het ideale scenario, maar het is ook weer niet alsof ze een groot deel van het team rust hebben kunnen geven. Go Ahead heeft toch 70 minuten lang hoop op een stunt gehad, hopelijk heeft ze dat veel energie gekost.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden