MVV - Go Ahead Eagles

02 nov 2015 11:46
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #91
Het is natuurlijk vervelend dat een foutje van de keeper ons dit keer de nederlaag kost. Vorig jaar kende Coppens ook een mindere beginfase. Nu komt hij terug uit blessure en zal wat wedstrijdritme nodig hebben. Als hij volledig fit is, zal Coppens punten pakken voor dit elftal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 12:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #92
Zoals onder andere Opa al zegt, hebben we het voetbal om bovenin mee te draaien. Dit MVV heeft de flair en kwaliteit van een kampioensploeg.

Maar tegen tegenstanders die even sterk of sterker zijn, kun je van een ploeg niet altijd vragen om een zwakke keeper te verbloemen. Tegen Volendam lukte dat nog, omdat het allemaal liep als een trein. Maar als het even niet allemaal mee zit, dán heb je een keeper nodig die er staat om toch die punten binnen te halen.

En die hebben we met Coppens duidelijk niet. Deze keeper is te min voor dit elftal en staat MVV in de weg om mee te draaien in de top.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 15:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #93
Tsja, de laatste twee berichten zijn tegengesteld aan elkaar. Ik neig meer naar wat Raffalaldo zei; in de tweede helft van vorig seizoen heeft Coppens amper nog fouten gemaakt. Maar afgelopen vrijdag was natuurlijk een duidelijke inschattingsfout. Is Jo toch nog niet helemaal fit? Hij kan het toch niet verleerd zijn... Tegen NAC pakt hij met een bizarre reflex, waarbij hij zijn schouder uit de kom gooide en hij dus uiteindelijk gewisseld moest worden, overigens wel degelijk een puntje voor ons. Maar goed, vrijdag kost het ons een punt. Per saldo pakt Jo dit seizoen inderdaad nog geen punten voor ons.

Branderhorst maakt op mij ook niet altijd een even zekere indruk, ik ben er niet zo van overtuigd dat dat een betere oplossing is. Dan geef ik liever Jo de kans om het niveau terug te vinden van eind vorig seizoen. Maar in alle eerlijkheid: wat zou het schelen als dit team een Castro in het doel had staan.

Overigens kun je over ons aanvallend vermogen ook een en ander afvragen. Go Ahead neutraliseerde de dreiging van Leroy en Jordy goed, Peeters had ook een off-day en dan hebben we geen plan B. Dit was een wedstrijd waar een fysiek sterke spits oorlog had moeten maken. Omdat Go Ahead het goed vastzette, konden we niet veel meer dan van de zijkant hoge voorzetten geven, waar Go Ahead met gemak de luchtduels won. Verheijdt had vrijdag een belangrijke rol kunnen spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 15:56
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #94
MVV heeft daar niet de juiste oplossing voor gevonden, als er dubbele dekking is, dan moeten er ergens op het veld mensen vrij lopen... Verder vond ik de scheids niet dermate slecht, goed was het zeker ook niet.

Spelbeeld, MVV creeerde niks, GAE ook niet.. Gelijkspel was terecht geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 18:10
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #95
Eindelijk het stadion wat eerder open. Leuk initiatief de wedstrijd van Oud MVV tegen het supportersteam. Ik vraag mij alleen af waarom die bandiet op de bank zat bij oud MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 19:00
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #96

Snuf schreef : Eindelijk het stadion wat eerder open. Leuk initiatief de wedstrijd van Oud MVV tegen het supportersteam. Ik vraag mij alleen af waarom die bandiet op de bank zat bij oud MVV.


Zaten Ron Weijzen en Joseph Goumans dan op de bank?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2015 22:27
itsman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #97
Coppens was inderdaad heel goed tegen NAC en zijn we de flater van Branderhorst tegen Dordrecht al vergeten? De twee tegengoals tegen GA daar is in eerste instantie Moustafa voor verantwoordelijk. Wat me vooral opvalt is dat bijna alle top clubs 3 keer wisselen, beginnend na 1 uur. Bepaalde spelers zaten er een beetje doorheen. Eigenlijk wisselen we te laat, zeker Guvenc moet je minimaal 25 minuten laten spelen. Ook Moustafa zou ik wisselen voor Martina na 70 minuten. Als je 14 gelijkwaardige spelers hebt dan moet je ze allemaal gebruiken, vanwege het conditionele voordeel wat je dan krijgt. Verder wil je gedurende de play-offs een ingespeeld team van15 spelers anders promoveer je niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2015 00:32
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #98

De Zwarte Vogel schreef :

Snuf schreef : Eindelijk het stadion wat eerder open. Leuk initiatief de wedstrijd van Oud MVV tegen het supportersteam. Ik vraag mij alleen af waarom die bandiet op de bank zat bij oud MVV.


Zaten Ron Weijzen en Joseph Goumans dan op de bank?


Sef...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2015 08:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #99
Suf Vergoossen liep inderdaad mee. Hadden we op de tribune nog discussie over. Vergoossen was trainer tijdens één van de succesvolste periodes van MVV, de beste periode sinds de jaren 70. En daarna als technisch directeur haalde hij spelers als Bouma, Landzaat en Perez, het vertrek van Vergoossen als technisch directeur was achteraf gezien een belangrijke reden dat we degradeerden. Tot zo ver niets dan lof voor die man.

Maar daarna werd hij trainer bij die club uit het oosten. En nog weer later speelde hij een heel dubieuze rol in het Sporting Limburg-verhaal, waar hij tienduizenden euro’s van de provincie aannam om zichzelf vervolgens als zogenaamd onafhankelijk persoon pro-fusie uit te spreken en iedereen die tegen was weg te zetten als “subjectief en emotioneel”. Nee, meneer Vergoossen, als je meer dan 30k vangt mag je niet meer praten over objectief en subjectief, dan ben je zelf zo subjectief als de pest. Achterbakse actie.

Ik heb niet voor hem geklapt en van mij hoeft hij niet op dit soort momenten als held over het veld te lopen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2015 15:55
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #100
2 november 2015 – Chris David komt dit seizoen niet meer in actie. De middenvelder van Go Ahead Eagles heeft vrijdag in de slotfase van het uitduel met MVV de voorste kruisband van zijn linkerknie afgescheurd, zo is maandag gebleken uit een MRI-scan in het ziekenhuis. Daarnaast is er sprake van een kleine breuk in de buitenzijde van zijn bovenbeen.

"Door het breukje in zijn bovenbeen zal de operatie over drie tot vier weken plaatsvinden. Ook moet de ontstekingsreactie worden afgewacht", zegt Go Ahead Eagles-fysiotherapeut Coen Geers op de clubwebsite. Na de medische ingreep wacht David een revalidatie van zeven tot negen maanden.

Go Ahead Eagles nam David afgelopen zomer over van FC Twente

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden