MVV - Go Ahead Eagles

28 okt 2015 10:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #31
Ik zag dat Capelle in Dordrecht nu FC Dordrecht eruit geknikkerd heeft. Dat is dus niet de minste tegenstander geweest!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2015 16:22 28 okt 2015 16:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #32
Dat klopt. Ook omdat Dordt de beste tegenstander is in Maastricht wat ik gezien heb dit seizoen. Desondanks vind ik nog steeds dat MVV daar had moeten winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 11:39
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #33
5 euro per kaartje maximaal 2 stuks, als je bij volendam aanwezig was.
Ik heb al 2 man gestrikt.
Laten we met zoveel mogelijk man komen des te meer kans dat we de punten hier houden.

www.mvv.nl/fanzone/tickets/supporters-bedaank-actie

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 12:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #34
Ook als je niet bij Volendam was of je kaartje van die wedstrijd kwijt bent, kun je die actie gebruiken. barcode invullen is niet verplicht. Dit heeft MVV zelf aangegeven. Tot nu toe een slordige 4200 kaartjes (inclusief seizoenskaarthouders) verkocht.

Iedereen naar de Geusselt! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 12:30
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #35
Mvv begint weer te leven! Op straat, op werk en in de kroeg wordt weer gepraat over Mvv. Verheug me op de wedstrijd van morgen. Maar meestal als we denken dat het goed komt met Mvv dan gaat het mis ( althans de ervaring van de laatste jaren ). Ik hoop niet dat we morgen weer teleurgesteld worden, de verwachtingen onder de supporters zijn groot, logisch na die heerlijke wedstrijd tegen Volendam.
Ik ga voor een 3-1 overwinning voor Mvv!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 12:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #36
De 'runner-up' van de Jupiler League is vrijdag 30 oktober te gast in Stadion de Geusselt. Go Ahead Eagles komt naar Maastricht om koploper FC Volendam van de troon te stoten. Maar dan zullen ze eerst langs het goed draaiende MVV Maastricht moeten...

Een affiche derhalve om je vingers bij af te likken! In Maastricht wordt dan ook rijkhalzend uitgekeken naar de confrontatie met de Deventer club. Was het niet FC Volendam dat twee weken geleden vol bravoure als koploper afreisde naar Maastricht en met de staart tussen de benen weer vertrok, na alle hoeken van het veld te hebben gezien? Dat smaakt naar meer. Spelers en staf zijn ervan doordrongen: ook de huidige nummer twee gaat het hier ongelofelijk moeilijk krijgen in Maastricht.

De Deventenaren degradeerden afgelopen seizoen uit de Eredivisie en hebben tot nu toe in de Jupiler League 21 punten gehaald uit 10 wedstrijden. In deze reeks wedstrijden werd Telstar verpulverd: 5-0 en won de club thuis van mede-topclub Sparta Rotterdam (2-0). Toch waren er ook mindere resultaten: VVV Venlo en FC Emmen waren met respectievelijk 2-1 en 4-1 te sterk. In de allereerste wedstrijd van het seizoen leden de Eagles een nederlaag tegen Jong PSV (1-0). Spits De Kogel is de gevaarlijke man bij de Eagles. De lange aanvaller schiet dit seizoen met scherp en heeft reeds negen kogels in het netje liggen.

Bij MVV Maastricht is Santiago Palacios op dit moment de spits in vorm. In zes wedstrijden scoorde de Mexicaan vier keer voor de Sterrendragers. Vrijdagavond zal de spits weer kunnen rekenen op de aanvoer van onder andere de prima spelende Jordy Croux. De rappe aanvaller haalt steeds meer rendement uit zijn acties en bezorgt menig tegenstander de nodige hoofdbrekens. Bij MVV Maastricht in de selectie ontbreken op dit moment enkel nog de lang geblesseerden: Thomas Verheydt en Nick Kuipers. Voor de rest kan trainer Ron Elsen beroep doen op een fitte groep.

De wedstrijd tussen de twee volksclubs, die beide kunnen bogen op een prachtige historie, wordt vooraf gegaan aan een wedstrijd tussen Oud-MVV en een Supportersteam (aanvang 18.00 uur). Oud-spelers als Erik Meijer, Gunter Thiebaut, Roberto Lanckohr, Reginald Thal en Twan Scheepers trekken hun kicksen weer aan en 'Oude Tijden' zullen herleven in Stadion de Geusselt. Zorg dat u erbij bent!

Het Stadion is vrijdag vanaf 18.00 uur geopend. De galawedstrijd van Oud-MVV is GRATIS toegankelijk (men dient uiteraard wél in het bezit te zijn van een geldige toegangskaart voor de hoofdwedstrijd MVV-Go Ahead Eagles).

Ik denk een gelijkspel. Hopelijk speelt de bekerwedstrijd van dinsdag hun parten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 14:37
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #37
Ippel onzeker voor morgen lees ik, afsluitende training gisteren moeten laten schieten. Zou een aderlating zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 16:39
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #38
Volgens mvv.nl hele selectie fit op kuipers en verheijdt na natuurlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 19:11
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #39

Ster_Drager schreef : Volgens mvv.nl hele selectie fit op kuipers en verheijdt na natuurlijk

Mvv.nl wordt meestal te vroeg geschreven.
ippel heeft vandaag een blessure opgelopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2015 19:54
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Go Ahead Eagles #40

ouwe rot schreef :

Ster_Drager schreef : Volgens mvv.nl hele selectie fit op kuipers en verheijdt na natuurlijk

Mvv.nl wordt meestal te vroeg geschreven.
ippel heeft vandaag een blessure opgelopen.


Laten we hopen dat de blessure niet ernstig is.
Ippel is toch een belangrijke schakel.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 09:37
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #41
Uit het lokale leugenaartje een kleine voorbeschouwing:

Go Ahead Eagles speelt altijd met drie spitsen
Wie verwacht dat Go Ahead Eagles vanavond behoudend begint aan de lastige uitwedstrijd tegen MVV (aftrap 20.00 uur), vergist zich deerlijk. De formatie uit Deventer speelt overal en altijd met drie aanvallers.
DOOR ERIC MONDEEL
DEVENTER
"Het 4-4-2-systeem is voor mijzelf uit den boze", stelt trainer Dennis Demmers. "Alleen als er geen twee buitenspelers beschikbaar zijn, wijken we af van 4-3-3. Dit systeem past bij de visie van de club en bij onze opleiding. En we hebben er de spelers voor."
Demmers kan in Maastricht beschikken over een vrijwel fitte selectie. Alleen Mohamed Hamdaoui ontbreekt zeker. Hij revalideert van een zware knieblessure. Achter de naam van Jerry van Ewijk staat een vraagteken. Hij ontbrak gisteren op het trainingsveld, omdat hij hinder ondervond van pijntjes in zijn bovenbeen.
Randy Wolters is weer beschikbaar. Hij ontbrak dinsdag vanwege een schorsing in het bekerduel met Willem II, dat GA Eagles met 2-0 verloor.
Vermoedelijke opstelling GA Eagles: Zwarthoed; Lambooij, Vriends, Schenk, Van der Meer; Daemen, Duits, David; Van Overbeek, De Kogel, Wolters.

Aon de gèng!

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 10:33
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #42
Dat beloofd een mooie voetbalavond te worden! Top van Eagles (en volendam 2 weken terug)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 11:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #43
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 12:01
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #44
Ik merk om me heen dat de verwachtingen hoog zijn, 'MVV gaat dit wel even winnen'.
Zelf heb ik er trouwens ook veel vertrouwen in, en dat zijn nu net de wedstrijden waarin MVV vaak kopje onder gaat. Kijk uit naar vanavond!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2015 13:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Go Ahead Eagles #45
Heb er wel vertrouwen in echter zal dit heus niet zo makkelijk zijn. Als je tegen Volendam zo voor de dag kunt komen, dan is dat tegen Go Ahead Eagles ook mogelijk. Deze hebben individueel ook meer kwaliteit vind ik dan FC Volendam. Vreemd dat Teijsse volgens bovenstaande verwachte opstelling op de bank zit net als in de bekerwedstrijd tegen Willem II en Van der Meer in de basis. Deze krullenbol speelt altijd erg goed in De Geusselt dus zou me verbazen mocht dat kloppen. Hopelijk een enerverende voetbalavond in een kolkende Geusselt met 3 punten in de 'tes'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden