>
Ontvangen bedankjes 57
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het begint allemaal bij jezelf. Als je winnaarsmentaliteit hebt kun je het iedere wedstrijd opbrengen. Ik geloof in de jongens. Het gaat zeer zeker geen makkelijke avond worden. Maar, winst moet er in kunnen zitten.Meeser schreef : Dat hoog niveau, zoals tegen Volendam, zal Mvv zeker niet iedere wedtrijd halen. Geen enkele club lukt dat, ligt ook aan de vorm van de dag bij de spelers. voor hetzelfde geld raakt Croux vanavond geen pepernoot.
Go Ahead zullen we zeker niet zo maar even verslaan...
WallieNL schreef :
serke schreef : missjiens unne stiekeme stream eurigens?
IN DE GEUSSELT ZELF!
WallieNL schreef : GODVERDOMME GODVERDOMME. alvast sorry voor mijn taal gebruik maar ik ben boos en niet een klein beetje.
NU terwijl Maastricht/Geusselt er in begint te geloven dat we kunnen voetballen, want na mijn menig was er meer sfeer van de tribune dan normaal. en dan komen ze met dit voetbal aan alsof ze totaal niet willen bahbah. daarnaast scheids die WEER 7de keer dit seizoen al volgens mij de wedstrijd helemaal kapot fluit maar geen kaarten trek en GoAhead 3x zoveel budget ofzo dan mvv zo antivoetbal toont en ook nog eens bovenaan staat triest
heb niet op me spelfouten gelet veel te boos daarvoor!
Het probleem is nu al de ruime achterstand op plek 6..Nu moet heel veel gaan meezitten willen we top7 gaan halen, maar het is niet onmogelijk. Een sterke serie in de komende wedstrijden MOET nu, anders kun je het vergeten. Met meer van de pech die we al hebben gehad kun je ook 10e eindigen, als het allemaal wat meer gaat meezitten eindigen we 5-8e waarschijnlijk. We hebben nu 2 weken gehoopt op meer, dat is ook al wat waard natuurlijk .Sjonnie schreef : Kampioen zal MVV niet worden , een plaatsje bij de 1e 7 is het doel, en dat is zeker haalbaar.