>
Ontvangen bedankjes 166
Lassie80 schreef : @Noa Veure: in mijn ogen heeft de scheids niet zo veel fout gedaan en eigenlijk wel een prima wedstrijd afgeleverd.
Hun strafschop was terecht, gewoon (ongelukkig) hands van Moustafa. Volgende keer armen langs het lijf houden aub.
Zwarthoed kreeg de bal op zijn bovenbeen en niet tegen zijn hand.
Gelijkspel had MVV minimaal over de streep moeten trekken, maar de enige naar wie men moet kijken is het team zelf vandaag.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lassie80 schreef : @Noa Veure: in mijn ogen heeft de scheids niet zo veel fout gedaan en eigenlijk wel een prima wedstrijd afgeleverd.
Hun strafschop was terecht, gewoon (ongelukkig) hands van Moustafa. Volgende keer armen langs het lijf houden aub.
Zwarthoed kreeg de bal op zijn bovenbeen en niet tegen zijn hand.
Gelijkspel had MVV minimaal over de streep moeten trekken, maar de enige naar wie men moet kijken is het team zelf vandaag.
mvv supporter schreef : Wel jammer dat om 6 uur de poorten nog niet open waren?
Spelers stonden al op het veld om een groepsfoto te maken maar de poorten waren nog gesloten.
Leuke actie die oud spelers maar zorg dan wel dat alles goed geregeld is en dat de poorten e dergelijke op tijd open zijn.
Ik spreek hier over de ingang bij de angelside.
Ik kreeg te horen dat dit met de veiligheid te maken had,daardoor gingen de poorten precies om 18 uur open...gr opa
seppo schreef : Het is 100% geen hands bij de keeper van de Eagles. Zojuist 3 x herhaling gezien op FOX. Afgaande op de 1e helft wat ik net terug zag gewoon een gelijkspel wedstrijd
ouwe rot schreef : Zo juist de wedstrijd 90 min. op Fox sport nogmaals bekeken en dan kom ik tot de conclusie dat ik de scheidsrechter toch door een MVV bril heb beoordeeld.(hij floot op sommige momenten zelfs in het voordeel van MVV)
Napoleon schreef : Om te beginnen, leuk dat oud MVV
Telleurstellend want deze wedstrijd verdiende geen winnaar een gelijkspel was fair geweest.
Sjonnie schreef : Ik heb net de samenvatting van de wedstrijd voor de 1e keer gezien . Voor mij mag Coppens op de bank plaats gaan nemen . Wat een blunder alweer . Ik zag in het stadion al dat hij er niet goed uitzag , maar op tv zag het er nog veel erger uit.