VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: VRIENDSCHAPPELIJKE WEDSTRIJDEN 2016

19 Jul 2016 22:24
ASR wrote: Door omstandigheden kon ik er niet bij zijn vanavond. Kan iemand mij vertellen waarom Nick niet mee deed?

Nick kreeg vanavond rust.Hij wordt rustig gebracht.
Komende vrijdag tegen Kortrijk speelt Nick een uurtje.
Bron zijn vader.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• ASR
  • ASR's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Jul 2016 22:27
Dank je voor je heldere uitleg!

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Jul 2016 08:47
@ De Mestreechteneer: op mij maakte N'koyi allerminst een goede indruk. Ik sluit me aan bij de woorden van Lijnsje@tappunt. Ook m.b.t. Stankov. Wat betreft de keeper heb je gelijk. Hij had, zeker in de tweede helft, niet veel te doen maar op de momenten dat hij de bal wel had was dat vaak gewoon niet goed genoeg. Retour Polen wat mij betreft. Begint overigens langzaam wel een klucht te worden, dat keepersverhaal.

• TPC
  • TPC's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Jul 2016 09:02
Gisteren niet geweest maar tegen Jena vond ik N'Koyi ook niet uitblinken, alleen een paar doorkopballen waren succesvol. Ik was wel onder de indruk van de loopposities en bewegelijkheid van de Poolse aanvaller. Op dit moment heeft hij mijn voorkeur, ook als ik de verhalen mag geloven dat hij op de training een hele goede indruk achterlaat.

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

20 Jul 2016 09:45
MVV - Heer

We kunnen kort zijn: Het was, vooral in de eerste helft, een erg slechte match.
MVV speelde de eerste helft met een aantal jeugdspelers.
De tweede helft was iets beter.

Ik vond, in tegenstelling tot anderen hier, Patrick N'Koyi wel een goede indruk achterlaten.
Die indruk had ik ook vorige week na de wedstrijd tegen Carl Zeiss Jena. Een doorzetter, die heel graag wil, en een garantie voor doelpunten als je het mij vraagt bij dit MVV.
Eén van de goals die hij gisteren maakte getuigde toch wel echt van klasse, tussen 2 verdedigers in (ze zijn dan wel van amateurclub Heer, maar dan nog) de bal nog binnen schuiven.
Ook positief: N'Koyi is volledig afgetraind.

Dan naar Stankov: Ik blijf toch een beetje dat klungelige in hem zien, maar progressie heeft hij zeker gemaakt.
Ik weet niet eens op welke positie hij gisteren speelde in de tweede helft, maar hij dabbelde get op de rechsväör (opkomende back?) Wat mij betreft weer starten met een amateurcontract en hard werken voor een gewoon contract, sjus wie toen.

O'Connor: Mwah, veur miech nog sjus neet. Vond hem soms wat slordig.

Luis Pedro: Erg veel alleen, veel acties (die mislukten) en geen oog voor medespelers. Nee, Luis Pedro heeft mij momenteel nog niet kunnen overtuigen. Al was hij tegen Carl Zeiss Jena vorige week wel een stuk beter dan gisteren. Wel een irritant mannetje lijkt me, om tegen te spelen.

Keeper: Z.s.m. retour naar Polen, het liefst met gouden strik. Het was warm gisteren, maar die kreeg me echt aan het zweten. Enige pluspunt was zijn zekerheid in de lucht. Maar speel hem niet aan, want dan kun je je hart vasthouden.

v.w.b die Poolse aanvaller: daar was ik vorige week tegen Jena ook erg gecharmeerd van.

Ennnnn voor de rest:
- Leuke eerste goal van Heer, klasse pass van die spits ;-)
- Wie deelt in godsnaam die mascottes uit? Guvenc heeft bij de line-up in de rij van de mascottes moeten staan, en de mascotte in de rij van de MVV-spelers! Erg lachwekkend hoor.. :lachen:

Attachments:

• Maikelll043
  • Maikelll043's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • #Mestreechveuraltied

20 Jul 2016 09:45
Fotoverslag MVV Maastricht - RKSV Heer (klik)

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jul 2016 07:52 - 21 Jul 2016 07:52
Zoals het er nu uitziet zal ik pas op de opendag voor de eerste keer Naar een oefenpot gaan kijken.
Ik heb geen zin om vooraf naar spelers te gaan kijken die dadelijk toch ergens anders voetballen.
Op de open dag staat er dan hopelijk wel een ploeg met verschillende nieuwe aanvullingen,want een week voor aanvang van de Comp moet er toch zeker driekwart van je team staan aangaande nieuwelingen.
Ik zeg nogmaals te begrijpen dat mvv moet wachten maar jeetje heb dat geduld niet.
En tegen die tijd heb je nog geen spelers van Genk,want hun trainer klaagt nu al dat Genk te traag is op de transfermarkt.
Hopelijk is de selectie vooraf sterk genoeg tegen Kortrijk en Plymouth (als dit goed uitgesproken is)....Gr. Opa ;)
....
Last edit: 21 Jul 2016 07:52 by opadiehard.

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jul 2016 08:52
Je moet ook niet voor de oefenwedstrijd naar de Geusselt gaan Opa!

Ik heb welgeteld 1 goal gezien en de andere 80 minuten gebruikt om lekker eens bij te praten met alle bekende gezichten. Het voelde, zoals na iedere zomerstop, weer als thuiskomen :)
Boe is dat feeske?
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 Jul 2016 14:54 - 21 Jul 2016 14:55
Boredass wrote:
Jim Cemint wrote: Pin me er niet op vast, maar ik meen Dries Wouters gespot te hebben op de hoofdtribune. Nogmaals... 100% zeker ben ik niet, maar de gelijkenis was erg groot. Hij droeg een lichte spijkerbroek en een wit/beige shirt. Iemand die dit kan bevestigen?

Ik weet niet of ie er was maar zo ver ik weet staat hij niet op de nominatie om uitgeleend te worden. Afgelopen donderdag zat hij wel bij de selectie van Genk in het EL duel.

Dries Wouters zit ook nu weer bij de groep die gisteren (vanaf Maastricht Airport) is vertrokken naar Montenegro voor het EL-duel. Toch heb ik ook tegen Heer dezelfde look-a-like weer gezien. Of was het toch Dries zelf?

Er zaten een paar rijen voor mij vier mensen met een groen polsbandje (gratis entree via MVV?). Ik meende naast de vermeende Dries Wouters ook Carlone van Genk/Den Bosch te herkennen en iemand die verdacht veel op Said Thijskens leek. De vierde persoon was een iets oudere grijze man. Het viel op dat ze de wissels waar oud Genk spelers bij waren betrokken met extra aandacht (en lachjes) volgden. Na afloop hebben ze bij de dugout nog handjes geschud en gepraat met Loshaij.

Wouters zit net tegen de A-selectie aan in Genk. Maar voor zijn positie zijn de Genkenaren ook nog op zoek naar versterking. Het zou zo maar eens kunnen zijn dat Wouters een keuze moet gaan maken tussen op de bank zitten in Genk of een seizoen lang in de basis spelen bij MVV.
Last edit: 21 Jul 2016 14:55 by Jim Cemint.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 18:04
De opstelling van MVV tegen KV Kortrijk.
Opstelling MVV: Procek, Ciranni, Kuipers, Martina, Schroyen, Martina, Loshaj, Nys, Croux, N'Koyi, Verheydt. ‪#‎kvkmvv‬

Het lijkt erop dat MVV met een 4-4-2 gaat spelen. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Is Ippel licht geblesseerd?

• thasjeng
  • thasjeng's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

22 Jul 2016 20:39
Tussenstand Kortrijk - MVV 1-1
1e minuut gaol tegen
64e minuut penalty Croux
thasjeng
The following user(s) said Thank You: Schapendonk

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 20:56
Eindstand 1-1

• Hugo
  • Hugo's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

22 Jul 2016 20:56
1-1 qua scorebord journalistiek een prima uitslag. En volgens het wedstrijdverslag op Twitter leek de 2e helft er een stuk meer op.

Iemand meer informatie?

• middenstip
  • middenstip's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

22 Jul 2016 21:01
Luis Pedro, gele kaart wegens aanmerkingen op de leiding Sjerma Martina gele kaart grove overtreding.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

22 Jul 2016 21:40
Niet verkeerd. Wanneer heeft MVV voor het laatst geen oefen duel verloren in de voorbereiding? Daar gaat het nu wel langzaam naar uitzien. Nog 1 hindernis. Een Engelse.

Time to create page: 0.387 seconds